Oletko huomannut: Tällä palstalla on käsittämättömiä kommenttien poistoja ?

Anonyymi

Ja on mysteerio: Silti poistettujen kommenttien määrä ketjussa voi olla nolla (0).
Palasin katsomaan täysin asiallista kotitalousvähennysesimerkkilaskelmaa,
jonka joku ystävällisesti oli tehnyt ja toista samaa aihetta koskevaa tietoa.
Niistä olisi saanut neuvoa. Ne oli poistettu !!!
Onko täällä joku dementikko palstavahtina, joka ei asioita ymmärrä vai muuten kieroutuneesti ajatteleva henkilö ? Nämä eivät olleet ainoat käsittämättömät poistot, mutta niissä olisi ollut ihan oikeaa tietoa.

232

3588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kotitalousvähennyksistä on kaksi ketjua samalla otsikolla. Mitään ei ole poistettu. Ainoastaan nojatuolista poistattaa joku itselleen epämieluisia vastauksia.

• Anonyymi

Persulla meni yö pieleen . . .? Kävikö niinkuin Kälviällä ? Et saanut sielläkään.

• Anonyymi

Se ilmiö oli jo ennen nojatuolia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ilmiö oli jo ennen nojatuolia.

Ilmiö on nimeltään Teflon-sisters.

• Anonyymi

Tuollahan se on alempana

• Anonyymi

Vihje. Kuulkaa korpiemme kuiskaajaa.

• Anonyymi

Tänään oli hetken aloituksena terveysjuttu, joka olisi kiinnostanut,
        mutta aloitus poistettiin, en käsitä mitä vikaa terveysasioissa on
        kun raatolintu saa raadella ja vainota ihmisiä mielensä mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään oli hetken aloituksena terveysjuttu, joka olisi kiinnostanut,
        mutta aloitus poistettiin, en käsitä mitä vikaa terveysasioissa on
        kun raatolintu saa raadella ja vainota ihmisiä mielensä mukaan.

Tässä on siitä juonepää: Se koski mm. sarkopeniaa, vanhuudenraihnaistumista, josta on jokaisen iäkkään hyvä tietää, että saisi estettyä tai hidastettua sen tuloa ja etenemisen.
        En itse tiennyt ajoissa.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Potilaan Lääkärilehden artikkeli asiaan liittyen.
        https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/lihasvoiman-nopea-heikentyminen-voi-olla-sarkopeniaa/

Siihen liittyy usein muistisairaus. Lihasvoiman häviäminen ja heikkous
        voi ennustaa muistisairautta. Eli voiko kuntoilu hidastaa muistisairauden tuloa ?
        Lääkäri ja itsekin kuntoilja kertoo
        https://www.sttinfo.fi/tiedote/ylilaakari-jan-sundell-ikaantyvien-lihaskuntoharjoittelu-ehkaisee-sarkopeniaa?publisherId=54140766&releaseId=69868125

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohdinkin mistä on kysymys, mutta lihaskato onkin verrattavissa luukatoon
        tavallaan.

UKK-instituutissa on paljon hyvää terveystietoa ikääntymiseen liittyen.
        Myös muistisairauksilla on yhteys haurastumiseen ja voimien menettämiseen.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

UKK-intsitutuutin linkki

https://ukkinstituutti.fi/liike-laakkeena/liikunta-ja-sairaudet/muistisairaudet/

Luin äskettäin Potilaan Lääkärilehdestä tutkimusta voiko teknologia auttaa
        muistisairaita. Muistisairasta hoitaneena en ollut lopputuloksesta yllättynyt,
        tutkijat ehkä olivat.
        Muistisairas unohtaa vähitellen mm. kännyn käytön eikä lopuksi tiedä mikä on WC:n ovi,
        miten muistisairas voisi oppia hyödyntämään teknologiaa, puhuvia laitteita yms.
        Muistisairas voi ehkä ihmetellä kuka se täällä paapattaa, kun ei ketään ihmistä näy.
        https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/auttaako-teknologia-muistisairaita/

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohdinkin mistä on kysymys, mutta lihaskato onkin verrattavissa luukatoon
        tavallaan.

"Rohvessori" Si­pilän mu­kaan yleis­lää­kärin vastaa­no­tolla voi hel­posti näh­dä,
        kuin­ka kä­vely su­juu ja onnis­tuuko tuo­lista nou­su il­man kä­sien apua.
        Onnistuuko sinulla ?

Lihas­voimaa voi­vat ke­hittää heikko­kun­toi­setkin ikäih­miset. Jo muu­taman kuu­kauden harjoit­telu li­sää iäk­käiden lihas­voimaa 10–30 pro­senttia se­kä mie­hillä et­tä nai­silla.
        Mo­nia liik­keitä voi teh­dä kotio­lois­sakin hy­villä oh­jeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistisairauksia on monenlaisia. Luulen, että muistisairaus tulee jos tullakseen,
        vaikka minkä tekisit.

Niinhän se on, toisille tulee ja toisille ei , usein. Sitä on sivuissa polvesta polveen .
        Tiedän yhden perheen jossa oli neljä lasta ja heidän äitinsä sairastui muisti sairauksiee, kaksi hänen lapsistaan samoin mutta toiset kaksi ei, että ihan sattuman kauppaa kuka sen saa vaikka sitä onkin joissain suvuissa.

• Olen kyllä huomannut.
      Kaikenmaailman rumuudet saa olla ja sitten ihan fiksuja kommentteja poistetaan.
      Tuntuu, että touhussa ei ole mitään tolkkua.

• Anonyymi

Ollaan. Usein.

• Anonyymi

Sama tyyppi häärii 70 plussassa.

• Anonyymi

Se on väärin. Eikö asialle voitaisi tehdä jotain ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on väärin. Eikö asialle voitaisi tehdä jotain ?

Tänään se henkilö on poistanut useita kommentteja, koska niistä käy ilmi
        kuka hän on. Kyllähän me tiedämme sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään se henkilö on poistanut useita kommentteja, koska niistä käy ilmi
        kuka hän on. Kyllähän me tiedämme sen.

Mitä tehdään asialle ?

• Anonyymi

Minä menen nukkumaan noin 23-24. Kahdeksan tuntia on ok. Tiedätkö, että minulla on vielä 5 litraa viime keväänä tekemääni punkkua. On tekeytynyt niin hyväksi, että tuttavani arvioi Savuvignon rypäleviiniksi.

Nyt kylppärissä valmistuu loppuporinoita vaille omenaviiniä. En osaa vielä sanoa mikä vivahde omenaviiniin tulee. Ehkäpä joskus marraskuussa pääsen testaamaan. Annan sitten lausunnon.
        Aamulla sitten poistelemaan kommentteja mitä päissäni olen laittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä menen nukkumaan noin 23-24. Kahdeksan tuntia on ok. Tiedätkö, että minulla on vielä 5 litraa viime keväänä tekemääni punkkua. On tekeytynyt niin hyväksi, että tuttavani arvioi Savuvignon rypäleviiniksi.

Nyt kylppärissä valmistuu loppuporinoita vaille omenaviiniä. En osaa vielä sanoa mikä vivahde omenaviiniin tulee. Ehkäpä joskus marraskuussa pääsen testaamaan. Annan sitten lausunnon.
        Aamulla sitten poistelemaan kommentteja mitä päissäni olen laittanut.

Moni ehti lukea kommentin. jossa Kk kirjoitti itsensä pussiin,
        että on se joka pääsee kommentteja poistamaan.

Sitä se viina teettää. Tulee lipsauttaneeksi totuuden.

• Anonyymi

Onkohan se sama joka vainoaa pertikkiä ja laittaa sämpyläkommentteja ja suvakkikommentteja ?

• Anonyymi

Voi olla, sitä ei voi varmuudella tietää, välimerkkejä se kyttää
        niinkun pertikin vainoojakin.
        Ehkä luotsi on myös persu ? Pertikki kun ei ole.
        Persuilijat ei tykkää pertikistä, kun pertikki kirjoitta asiaa persuista,
        joka ei persun kannattajaa mielllytä.
        Persuvastaiset kommentit häviää myös helposti
        mutta ei Marinin haukkujien.
        Ehkä sämpylä-pervo on sama kuin luotsi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, sitä ei voi varmuudella tietää, välimerkkejä se kyttää
        niinkun pertikin vainoojakin.
        Ehkä luotsi on myös persu ? Pertikki kun ei ole.
        Persuilijat ei tykkää pertikistä, kun pertikki kirjoitta asiaa persuista,
        joka ei persun kannattajaa mielllytä.
        Persuvastaiset kommentit häviää myös helposti
        mutta ei Marinin haukkujien.
        Ehkä sämpylä-pervo on sama kuin luotsi ?

Samoin IS kommentit. Siellä persut saa keksiä mitä vain valheita miusta puolueista.

• Anonyymi

Tässä ketjussa on testi sille ;)

• Anonyymi

On tuo tullut selväksi jo vuosia sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tuo tullut selväksi jo vuosia sitten.

Ja on mysteerio: Silti poistettujen kommenttien määrä ketjussa voi olla nolla (0).
        Onko täällä joku dementikko palstavahtina, joka ei asioita ymmärrä vai muuten kieroutuneesti ajatteleva henkilö ? Nämä eivät olleet ainoat käsittämättömät poistot, mutta niissä olisi ollut ihan oikeaa tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoholisoituminen vanhana ainakin sekottaa pään pahasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoholisoituminen vanhana ainakin sekottaa pään pahasti.

On huomattu. Kiljukin on viinaa. Viini on viinaa. Kalja on viinaa.
        Alkoholia se on kaikissa niissä oli nimi mikä oli ja kun se eläkeläisen päähän nousee
        seuraukset voivat olla mitä moninaisemmat, varsinkin pitkän juomisen seuraukset
        alkavat näyttäytyä jatkuvana sekavuutena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On huomattu. Kiljukin on viinaa. Viini on viinaa. Kalja on viinaa.
        Alkoholia se on kaikissa niissä oli nimi mikä oli ja kun se eläkeläisen päähän nousee
        seuraukset voivat olla mitä moninaisemmat, varsinkin pitkän juomisen seuraukset
        alkavat näyttäytyä jatkuvana sekavuutena.

Varsinkin omatekoiset arvaamattomia, miten paljon niihin tulee prosentteja. Epäpuhtauksiakin on, en koskaan ota jos tarjotan kotiviiniä. Jos itse tarjoan , on rahaa ostaa Alkosta laatuviiniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" kotitalousvähennysesimerkkilaskelmaa,
        jonka joku ystävällisesti oli tehnyt ja toista samaa aihetta koskevaa tietoa."

Olisiko sittenkin niin, että ylläpito on poistanut siksi, että aihe löytyy googlesta ja on varmempi, kuin palstalaisten jakamat tiedot, siis olettamukset.

Ehkä palstalta voisi löytyä niitä "oma kokemus" viestejä, joissa kerrotaan, kuinka en ymmärtänyt tuotakaan j.n.e.

Sitä paitsi ei täällä ole ketään "Luotsina", koska se ilmoitettaisiin, mutta nämä "Luotsit " on poistettu ja robotit korvaavat ne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko sittenkin niin, että ylläpito on poistanut siksi, että aihe löytyy googlesta ja on varmempi, kuin palstalaisten jakamat tiedot, siis olettamukset.

Ehkä palstalta voisi löytyä niitä "oma kokemus" viestejä, joissa kerrotaan, kuinka en ymmärtänyt tuotakaan j.n.e.

Sitä paitsi ei täällä ole ketään "Luotsina", koska se ilmoitettaisiin, mutta nämä "Luotsit " on poistettu ja robotit korvaavat ne.

Ei pidä paikkansa, koska kommentteja häipyy alta minuutin kymmenenkin,
        kun ne eivät miellytä palstan narsisti-stalkkaaja.. On päivänselvää, että jollakin on valtuus poistaa kommentteja ja kummallisesti niitä poistuu ina ketjuista, jonka aloittaja on kainuun korvesta tai muuten sekaantuu ketjuun kommentoimaan.

Se on niin päivänselvää ollut jo kauan, että sinun on aivan turha
        alkaa yrittää totuutta toiseksi muuttaa.

"Olisiko sittenkin niin, että ylläpito on poistanut siksi, että aihe löytyy googlesta ja on varmempi, kuin palstalaisten jakamat tiedot, siis olettamukset"
        Lässyn lässyn.

Robotit korvaavat luotsin: Se ei ole totta. Olen kysynyt asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulta jäi nm pois, kk vai paloma ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seli seli. Turha yrittää valehdella. Kaiken voi selvittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahhah mikä "kehitelmä" (vale) . Pahennat vai asemaasi. Tiedämme sinut.
        Kommenttia lähtee taas vauhdiilla,
        onkohan ylläpito kerinnyt paikalle minuutissa juuri tähän ketjuun....hehheh ???

Vai "Olisiko sittenkin niin, että ylläpito on poistanut siksi, että aihe löytyy googlesta ja on varmempi, kuin palstalaisten jakamat tiedot, siis olettamukset"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahhah mikä "kehitelmä" (vale) . Pahennat vai asemaasi. Tiedämme sinut.
        Kommenttia lähtee taas vauhdiilla,
        onkohan ylläpito kerinnyt paikalle minuutissa juuri tähän ketjuun....hehheh ???

Vai "Olisiko sittenkin niin, että ylläpito on poistanut siksi, että aihe löytyy googlesta ja on varmempi, kuin palstalaisten jakamat tiedot, siis olettamukset"

Se näissä kotitalousvähennys ketjuissa aina selostaa mökkitöitään, miten rempat ja puun kaadot saa vähennyksiin. Lisäksi on levitellyt vuokraisäntänsä vesivahingot, niiden vakuutuskorvaukset ja korjaukset. Ehkä tuli katumapäälle toisen ihmisen asioiden levittämisestä.

• Anonyymi

Moni ehti lukea kommentin. jossa Kk kirjoitti itsensä pussiin,
      että on se joka pääsee kommentteja poistamaan.

Sitä se viina teettää. Tulee lipsauttaneeksi totuuden.

• Anonyymi

Alkoholisoituminen iäkkäänä sekottaa pahasti pään, jos on taustalla jo muutakin iän tuomaa.

• Anonyymi

Vanha nainen kännissä on alentava näky.

• Anonyymi

Helposti siistejä kommentteja poistetaan. Rivot valheelliset jätetään luettavaksi. Se on surullista nyky meininkiä

• Anonyymi

Tällä ja 70 :ssa on se outoa, että muilla palstoilla
      jää merkki poistetusta kommentista, täällä ei.
      Mikä sen selittää ?

• Anonyymi

Tuo on totta. "Tästä on poistettu...jne".

• Anonyymi

Sille ei parane kirjoittaa kivoja. Sen käytös on hirveä ja se puhuu kauheita.

• Anonyymi

Ei tulisi mieleenkään ikinä vastata hänen tai bestiksensä kommentteihin. Siitä ei koskaan seuraa hyvää. Kun pysyy poissa heidän aloituksistaankin ei mene päivä pilalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään ikinä vastata hänen tai bestiksensä kommentteihin. Siitä ei koskaan seuraa hyvää. Kun pysyy poissa heidän aloituksistaankin ei mene päivä pilalle.

Ajatellaan positiivisesti ! Meidän ei tarvitse nähdä ja kuunnella sitä livenä, sen pitää olla kuitenkin itsensä kanssa 24/24/7 !!!

• Anonyymi

Poistettujen viestien määrä ja kommenttien härskiys korreloi promillen nousuun.
        Kätöset aktivoituvat sitä mukaa kun promillet turruttavat itsekriittistä ajattelua,
        jos sitä ollenkaan onkaan.

• Anonyymi

Me ollaan vaan "sikoja, joille pudotellaan helmiä":

"Tämä on minun palstani. Minä manipuloin täällä. Siinähän itkette ja rukoilette armoa,
        minä jatkan jyräämistäni tauotta. Minä en antaisi jyrätä itseäni kuin kanaa".

• Anonyymi

Täällä on enemmänkin outoa :) Liittyköhän se muistisairausviikko-teemaan . . . ?
      Se teettää jos mitä.

• Anonyymi

Mielivaltaisuus poistoissa jatkuu. Etsin terveyslinkkiä, josta löysin itselleni tietoa.
      Se oli äskettäin laitettu ja melkein samantien poistettu.
      Kenen älypään idea ???

• Anonyymi

Onko luotsilla edellytyksiä arvioida kommentteja ?

• Anonyymi

Ei ole. Luotsi ei saisi olla olla kuin max 65 v että aivot varmemmin pelaavat
        eikä kukaan joka osallistuu keskusteluihin samalla palstalla josta kommenttia poistaa.
        Ei voi pysyä neutraalina palstan kirjoituksiin ja ihmisiin, jos on itse mukana.
        Se ei ole kellekään mahdollista ja vielä vähemmän eläkeiässä. Riski on olemassa.
        Muista muistaisairausviikko !

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Luotsi ei saisi olla olla kuin max 65 v että aivot varmemmin pelaavat
        eikä kukaan joka osallistuu keskusteluihin samalla palstalla josta kommenttia poistaa.
        Ei voi pysyä neutraalina palstan kirjoituksiin ja ihmisiin, jos on itse mukana.
        Se ei ole kellekään mahdollista ja vielä vähemmän eläkeiässä. Riski on olemassa.
        Muista muistaisairausviikko !

Kuka on vakooja? Kuka poistaa viestejä? Salaliittoteoriat esiin, haluamme tietää totuuden 🤣

• Anonyymi

Onkohan tämä sellainen hulluuskohtaus vai mikä ?
        "Tämä on minun palstani. Minä manipuloin täällä. Siinähän itkette ja rukoilette armoa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan tämä sellainen hulluuskohtaus vai mikä ?

Vaikea sanoa. Ihmisellä voi olla vääristynyt käsitys itsestä. Häiriintynyt minäkuva.
        Hän tuntee kaikkivoipaisuutta sekä kykyä hallita muita ihmisiä ja tapahtumia.
        Hän on mahtavin, ihanin, kaunein ja paras. Omien rajallisuuksien ja epäonnistumisten myöntäminen on mahdotonta. Tyypillistä narsistille. Monesti tämä tulkitaan virheellisesti hyväksi itsetunnoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea sanoa. Ihmisellä voi olla vääristynyt käsitys itsestä. Häiriintynyt minäkuva.
        Hän tuntee kaikkivoipaisuutta sekä kykyä hallita muita ihmisiä ja tapahtumia.
        Hän on mahtavin, ihanin, kaunein ja paras. Omien rajallisuuksien ja epäonnistumisten myöntäminen on mahdotonta. Tyypillistä narsistille. Monesti tämä tulkitaan virheellisesti hyväksi itsetunnoksi.

Ainakin hän itse uskoo, että hänellä on hyvä itsetunto, vaikka oikeasti hän elää omissa harhakuvitelmissaan.

• Anonyymi

Erilaisten aivotoimintojen häiriöitten ongelma on se, että oireista riippuen niitä ei itse tajua.
        Ei tajua esimerkiksi hankkiutua lääkärille.

• Anonyymi

Ei kuulosta ainakaan tervepäisen 70 ihmisen touhuilta.

• Anonyymi

Huomasin. "Hullulla on halvat huvit" sanoo sanonta.
        Manipuloija-jyrääjä hauskuuttaa vinoutunutta mieltään poistelemalla kommentteja,
        joskus omiaankin,
        valikoidusti,
        että saa lisää häiriötä ja riitaa aikaiseksi.
        Jostain välistä kun poistaa sopivasti kommentin tai pari,
        haukut tai kehut näyttääkin menevän eri henkilölle kuin ne on tarkoitettu.
        Itse höhlänä kirjoitti siitä naureskellen ja ilmeisen tyytyväisenä "siinähän haukkuvat nyt toisiaan"
        (väärinkäsityksen takia, mikä johtuu hänen tarkoituksellisista poistoistaan)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasin. "Hullulla on halvat huvit" sanoo sanonta.
        Manipuloija-jyrääjä hauskuuttaa vinoutunutta mieltään poistelemalla kommentteja,
        joskus omiaankin,
        valikoidusti,
        että saa lisää häiriötä ja riitaa aikaiseksi.
        Jostain välistä kun poistaa sopivasti kommentin tai pari,
        haukut tai kehut näyttääkin menevän eri henkilölle kuin ne on tarkoitettu.
        Itse höhlänä kirjoitti siitä naureskellen ja ilmeisen tyytyväisenä "siinähän haukkuvat nyt toisiaan"
        (väärinkäsityksen takia, mikä johtuu hänen tarkoituksellisista poistoistaan)

Kyllä tämä poistaja, sikäli mikäli ymmärrän kirjoituksianne täytyy olla Jumalan ja lääkärin jälkeen seuraava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tämä poistaja, sikäli mikäli ymmärrän kirjoituksianne täytyy olla Jumalan ja lääkärin jälkeen seuraava.

Ainakin sotanorsun kokoinen Eturivin Eetla!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin sotanorsun kokoinen Eturivin Eetla!!!!

Sehän on vain pieni, köyryselkäinen puutarhatonttu, joka asuu kierreportaiden alla ja päivisin kanniskelee kiviä paikasta toiseen.
        Öisin tihrustelee pienillä lasisilmillään pölyistä kristallipalloaan ja kehittelee itselleen oikeaa elämää.

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän on vain pieni, köyryselkäinen puutarhatonttu, joka asuu kierreportaiden alla ja päivisin kanniskelee kiviä paikasta toiseen.
        Öisin tihrustelee pienillä lasisilmillään pölyistä kristallipalloaan ja kehittelee itselleen oikeaa elämää.

Sain voimakkaan näyn 👀 kuuluu
        taiteellisiin oikeuksiini.

Seison mökin rantatörmällä kädet kohotettuina kohti taivasta🙏 ottaakseni vastaan ylhäältä sinkoavia suomi24 viestejä, huidon vimmatusti kepillä ympäriinsä kuten joku joogaharrastaja kerran metsäpolulla kertoi huitoneensa pahojahenkiä pois. Niin minäkin huidon omat ja varastetut viestit pois 😇

Tällaista tänä-iltana täältä korvesta viestittää, pieni köyryselkäinen puutarhatontu ja välillä sotenorsun kokoinen Eetla🙄

• Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

Sain voimakkaan näyn 👀 kuuluu
        taiteellisiin oikeuksiini.

Seison mökin rantatörmällä kädet kohotettuina kohti taivasta🙏 ottaakseni vastaan ylhäältä sinkoavia suomi24 viestejä, huidon vimmatusti kepillä ympäriinsä kuten joku joogaharrastaja kerran metsäpolulla kertoi huitoneensa pahojahenkiä pois. Niin minäkin huidon omat ja varastetut viestit pois 😇

Tällaista tänä-iltana täältä korvesta viestittää, pieni köyryselkäinen puutarhatontu ja välillä sotenorsun kokoinen Eetla🙄

"Tällaista tänä-iltana täältä korvesta viestittää, pieni köyryselkäinen puutarhatontu ja välillä sotenorsun kokoinen Eetla🙄"

Saitko huidottua kaikki "demoonisi" pois, vai sairastuitko sittenkin Koronan, siihen vaikeampaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua naurattaa nämä itsetyytyväiset anot. Esim.tämä 21:10 kirjoittaa aika härskisti yhdestä palstalaisesta, mutta se on ihan ok, koska jokaisella on oikeus kirjoittaa mitä haluavat ja .issäketjussa vaan. Anot siis saavat!
        Piti kuitenkin nostaa ajolähtö nimmareille, jotka sanoivat stalkkaajiaan laahuksiksi ja perässä kulkijoiksi ja mitä kauheinta, nimittivät heitä olmeiksi. Koko ketju piti hävittää ja vanhin kirjoittaja likvidoida.
        Yhteisöllisyys kukassa.

• Anonyymi

"Siinä maha missä painitaan"

• Anonyymi
      • Anonyymi

Sadistilla on jäänyt kehitys kesken.
        Ajatellaanpa kissaa, joka leikittelee hiirellä tappamatta sitä. Kissalle kyseessä voi olla leikin varjolla tapahtuvaa saalistamisen opettelua.

Jos ihmisellä jää leikkivaihe päälle siitä näkökulmasta sadismissa voi olla kyse tilasta, jossa ihmisen kehitys on pysähtynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sadistilla on jäänyt kehitys kesken.
        Ajatellaanpa kissaa, joka leikittelee hiirellä tappamatta sitä. Kissalle kyseessä voi olla leikin varjolla tapahtuvaa saalistamisen opettelua.

Jos ihmisellä jää leikkivaihe päälle siitä näkökulmasta sadismissa voi olla kyse tilasta, jossa ihmisen kehitys on pysähtynyt.

Sadistin kehitys jää aikaisessa vaiheessa kesken ja alkaa taantumus.

• Anonyymi

Sadismi voidaan määritellä nautinnon saamiseksi toisen kärsimyksestä. Pienikin kiusa tuottaa tyydytystä sadistille.
        Sadismin taustalla olevana motiivina voi olla vallan ja valta-aseman säilyttäminen, jota hän tavoittelee häikäilemättömällä manipuloimisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sadismi voidaan määritellä nautinnon saamiseksi toisen kärsimyksestä. Pienikin kiusa tuottaa tyydytystä sadistille.
        Sadismin taustalla olevana motiivina voi olla vallan ja valta-aseman säilyttäminen, jota hän tavoittelee häikäilemättömällä manipuloimisella.

Jollekkin palstalla "hallitseminen" ja näkyvyys voi olla henki ja elämä ja enemmänkin, jos reaali elämä on tuottanut ison elämänpettymyksen. Siksi polkee muita ja nostaa loputtomiin omaa egoaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kauan kuin häirikkö häiriköi kaikissa ketjuissa, ja useammilla palstoilla,
        rauhaa ei tule. Eilen viimeksi häirikkö todisti sen torpedoimalla uudenkin aloituksen
        heti alkuunsa.

• Anonyymi

eihän poistot siitä johdu onko viesti siallinen vai asiallinen vai savolainen

jos on englannin tai muunkielinen viite tai lause niin poistuu helposti

jos on numeroita paljon

jos on tiettyjä nimiä kuten raiskaajamatuja joita pyöritellään sillä hetkellä

ja paikannimiä yhteen aikaan hämeenlinna kun suvakkitytöltä sielä pal estiinanalainen irrottipään

• Anonyymi

Ei ole nyt siitä kysymys.

• Anonyymi

Liikunta ja seksi pitävät ikäihmiselläkin kunnon korkealla. Ne tukevat myös toinen toistaan.

• Anonyymi

Kylläkyllä. Liikuntaahan seksissäkin on, mielikuvitusta vaan uusiin juttuihin. Yli 60 vuoden keskinäinen kokemus auttaa, tietää mistä toinen tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläkyllä. Liikuntaahan seksissäkin on, mielikuvitusta vaan uusiin juttuihin. Yli 60 vuoden keskinäinen kokemus auttaa, tietää mistä toinen tykkää.

Älä. Jok uudessakymmenessää vuodessa hoksasit.
        Se on hyvin, Yksi kirjoittaja ei hoksaa eläessään ettei sitä haluta tänne.

• Anonyymi

On huomattu. 17 vuotta.

• Anonyymi

En ole huomannut.Kaikia ei vaan jaksa lukea.Komentoiteja toki on kun paljon ihmisiä ja kaikilla ei ole samaa ajtusmaailma asioista.Ei pidä ollakaan!

• Anonyymi

Mielipiteitä kuuluu olla, mutta krooninen sadistinen palstakiusaaminen on kiellettyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipiteitä kuuluu olla, mutta krooninen sadistinen palstakiusaaminen on kiellettyä.

Hipoiko tänään ennätystä ? Noin 30 poistoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hipoiko tänään ennätystä ? Noin 30 poistoa.

Ennätys on myös poistonopeudessa. Hyvä jos minuutin ehtii kommentti olla.

• Anonyymi

Eikö sinulla ole silmiä päässä ja eikö päässä raksuta ?

• Anonyymi

Kiusaajan uhrien on vaikea pitää puoliaan ja jossain vaiheessa kiusaaja heittäytyy
      uhriksi.

• Anonyymi

Todellisuus on vuorovaikutusta ja kaikki vuorovaikutus on sattumanvaraista.
        Kun alat kiusaamaan todellisuus iskee jossain vaiheessa päin naamaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko täällä palstavahtina joku, joka ei asioita ymmärrä vai muuten kieroutuneesti ajatteleva henkilö ?
        Käsittämättömiä poistoja, joissa olisi ihan oikeaa tietoakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko täällä palstavahtina joku, joka ei asioita ymmärrä vai muuten kieroutuneesti ajatteleva henkilö ?
        Käsittämättömiä poistoja, joissa olisi ihan oikeaa tietoakin.

Lestadiolainen palstavahti on ollut melkoisen aktiivinen poistojen suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tefloniin ei iske mikään ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lestadiolainen palstavahti on ollut melkoisen aktiivinen poistojen suhteen.

Taitaa olla myös persu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on käynyt, vihdoin !

• Anonyymi

Sen kun kiihtyy vaan.

• Anonyymi

Totta, kuin korona poistot on kiihtymisvaiheessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, kuin korona poistot on kiihtymisvaiheessa.

Samaa ihmetellään 70 plussassa. Siellä tämä piilorasisti tekee rasistisia aloituksia joka ikinen päivä vuodesta toiseen.

• Anonyymi

Tässä on tunnustus poistajalta:

"Näin uskon kohdallesi. Itse en vaivaudu aivopierujesi poistoon pitäähän niiden näkyä kaikille.

Ei olisi mitään järkeä poistaa älyttömyyksiäsi, itseäsi ja tyhmyyttäsihän niissä korostat.
      Siitähän minä juuri nautinkin; )

Korppis"

• Anonyymi

Vai sellainen tunnustus lipsahti.

• Anonyymi kirjoitti:

Vai sellainen tunnustus lipsahti.

Nautin tyhmyydestäsi. En siksi poista aivopierujasi.

Kuten tästäkin luetun ymmärtämättömyydestäsi huomaa aivoissasi ei valo pala.

• Anonyymi

"En siksi poista aivopierujasi."
        On se voitu päätellä, että joku täällä poistaa mielivaltaisesti kommentteja.

• Anonyymi

Nautin tyhmyydestäsi. En siksi poista aivopierujasi.

Kuten tästäkin luetun ymmärtämättömyydestäsi huomaa aivoissasi ei valo pala.

Taidat olla ylpeä itsestäsi, kun osaat aina vastata ilkeästi. Säälin sinua.

• Anonyymi

Näillä palstoilla on käsittämättömiä viestejä, joita ei poisteta, vaikka sitä erikseen pyydettäisiin YP:lta.
      Ylenkatse ja räävittömyys ovat eräitten asenteensa.
      Voisi kysyä, mitä virkaa tällaisella ns. keskustelupalstalla on.

• Ei mitään virkaa jonninjoutavaa lätinää joutavilla.

• Anonyymi

Ei mitään virkaa jonninjoutavaa lätinää joutavilla.

Sinä kuitenkin palstan suurkäyttäjä. Edes yhtään kauppareissua et malta olla tänne rabortoimatta. Saavathan jälkipolvesi tutustua tasan tarkkaan esiäidin edesottamuksiin ja todelliseen ajatusmaailmaan netissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä kuitenkin palstan suurkäyttäjä. Edes yhtään kauppareissua et malta olla tänne rabortoimatta. Saavathan jälkipolvesi tutustua tasan tarkkaan esiäidin edesottamuksiin ja todelliseen ajatusmaailmaan netissä.

" rabortoimatta"

Koska sinä opit raportoimaan omat reissusi, etkä aina "rabortoi" toisten juttuja tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" rabortoimatta"

Koska sinä opit raportoimaan omat reissusi, etkä aina "rabortoi" toisten juttuja tänne.

Niitä raportteja ei jaksa kuunnella edes kotiväki, saatikka vieraat ihmiset. Ja on sitä nyt mielenkiintoisempaakin juttua kuin pyykit, siivoukset ja kauppareissut.

• Anonyymi

Minä olen pyytänyt rasististen kirjoitusten poistoa, mikä
      tietysti voi olla käsittämätöntä joidenkin mielestä.
      Joulurauhaa kaikille toivottaa yks mummo .

• Anonyymi

Se on ihan oikein. Joulurauhaa sinullekin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan oikein. Joulurauhaa sinullekin !

Mitä mieltä olette jos rekkaus poistettaisiin niin palautuisiko rauha?
        Alussa, reilut 20v sitten, ei ollut rekkausta ja keskustelu oli mutkatonta ja hauskaa ja
        vahvoja ystävyyksiäkin syntyi.
        Itse olen sitä mieltä, ettei rekisteriöintiä tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mieltä olette jos rekkaus poistettaisiin niin palautuisiko rauha?
        Alussa, reilut 20v sitten, ei ollut rekkausta ja keskustelu oli mutkatonta ja hauskaa ja
        vahvoja ystävyyksiäkin syntyi.
        Itse olen sitä mieltä, ettei rekisteriöintiä tarvita.

Oliko se ennen pulun ja kk:n ilmaantumista kun oli hauskaa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se ennen pulun ja kk:n ilmaantumista kun oli hauskaa ?

Tasa-arvo pelaisi jos kaikki olisivat rekkaamattomia. Kannatetaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moderointi-oikeudet pois ikäryhmissä kirjoittavalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta haluaako jokainen tasa-arvoa eppäilen, rouvien pittää kuuluttaa metsät
        ja mannut, että ollaan parempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moderointi-oikeudet pois ikäryhmissä kirjoittavalta.

Miten onnistuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luopukaa kahden kerroksen väen ajattelusta ja asetutaan kaikki samalle viivalle
        ilman rekisteröintiä ja ollaan sovussa.
        90%Suomi24 on rekisteröimättämiä kirjoittajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luopukaa kahden kerroksen väen ajattelusta ja asetutaan kaikki samalle viivalle
        ilman rekisteröintiä ja ollaan sovussa.
        90%Suomi24 on rekisteröimättämiä kirjoittajia.

Jos ei samalla viivalla oleminen ole onnistunut 16 vuoteen, uskallatko toivoa,
        että se onnistuisi nyt ?

Se vain on niin, että eturivin eetlat eivät pysty joustavaan ajatteluun.
        Se, että he ovat omasta mielestään muitten yläpuolella oikeuttaa heidät (omasta mielestään) manipuloimaan palstaa

Nämä "tehosekoittimet" ovat vatkanneet palstaa täydellä teholla vuosia,
        eikä heidän tavoittelemaansa suosiota ole tullut.
        Täytyy olla jonkun verran höhhelö, jos ei sitä jo usko ja vaihda maisemaa vihdoinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

että se onnistuisi nyt ?

Se, että he ovat omasta mielestään muitten yläpuolella oikeuttaa heidät (omasta mielestään) manipuloimaan palstaa

Täytyy olla jonkun verran höhhelö, jos ei sitä jo usko ja vaihda maisemaa vihdoinkin.

Minne ne menisivät, kaikkialla ne tunnetaan samanlaisina. Eivät ole mihinkään tervetulleita. Mutta ei ne minua häiritse, itselleen vain hallaa tekevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

että se onnistuisi nyt ?

Tunnettu nimimerkki kirjoitteli, että jommallakummalla eetloista on moderointioikeus,
        mutta eetloista on varmaankin äskettäin valitettu tiuhempaan tahtiin ylläpitoon ja
        oikeudet otettu pois,koska poistettuja kommentteja ei ole enää paljon. Niitä saattoi tulla kymmenittäin päivässä ketjuissa, joissa eetlat manipuloivat palstaa.
        Onhan se oikeudenmukaista, että moderoija on työikäinen, ainakin alle 70v
        eikä eläkeläinen,
        joka ei enää kykene kontrolloimaan sen paremmin omia kommenttejaan kuin muita tekosiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnettu nimimerkki kirjoitteli, että jommallakummalla eetloista on moderointioikeus,
        mutta eetloista on varmaankin äskettäin valitettu tiuhempaan tahtiin ylläpitoon ja
        oikeudet otettu pois,koska poistettuja kommentteja ei ole enää paljon. Niitä saattoi tulla kymmenittäin päivässä ketjuissa, joissa eetlat manipuloivat palstaa.
        Onhan se oikeudenmukaista, että moderoija on työikäinen, ainakin alle 70v
        eikä eläkeläinen,
        joka ei enää kykene kontrolloimaan sen paremmin omia kommenttejaan kuin muita tekosiaan.

"Tunnettu nimimerkki kirjoitteli, että jommallakummalla eetloista on moderointioikeus,
        oikeudet otettu pois, koska poistettuja kommentteja ei ole enää paljon"

Todellakin ne on menettäneet manipuloimisoikeuksiaan poistojen osalta
        muuten niitä olisi ainakin 30 per päivä 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Aloittaja ihmettelee, että pastalla on käsittämättömiä kommenttien poistoja.
      Sanoisin, että tällä palstalla on paljon muutakin käsittämätöntä.

• Anonyymi

Ja paljon !!!

• Anonyymi

Juu, täällä on kautta aikojen sama tapa.
      Yksi ottaa jonkun kirjoittajan hampaisiinsa ja häätöä yrittää.
      Oli Susmorsian, jjoutava, katleija, kukkahame, Ruuneperi, Hajupoika, ynnämuu, ja moni muu vuorollaan pois ajon kohteena. Jyrääjät liikkeellä, tyyliä verratessa samat naamat jahtiporukan vahvuudessa ja ehkä joku heikko luonne saatu mukaan, 16 vuoden historiaako, tuskin nykyiset jahdattavat olivat tässä ryhmässä käyneetkään, ja kaikkihan alkoi jo 60 ryhmästä.
      Moni on jo manan mailla, eikä jahtaajien omaatuntoa kukaan kolkuttele!
      Ei niillä sitä edes ole, omaatuntoa, ne näkevät vain jonkun varjon, jonka perässä on oltava persekärpäsenä.
      Kun entiset poistuvat, otetaan uusi kohde,

Mikä on syy? Joku jo pyytää Jumalaa apuun, kun on niin paha ihminen. Olisiko kaduttavaa, katumus iskenyt syystä?

Mikään ei muutu. Aina on joukossa HÄN, joka haluaa osoittaa muille kaapin paikan, mutta kaataakin oman pallinsa.
      Täällä on vallalla joko poliittinen riita, tai henkilön jahti!

Tulin, näin, ja voitin. Onnekseni olen anonyymi, en kukaan millä olisi jotain merkitystä. En kuulu vaki kalustoon, suomi24 ikäryhmiä olen seurannut ja seuraan, minua ei kukaan aja ulos, istun tässä kuin paska rattaissa, vaikka kuinka monta syytä tähän viestiin vastaamiseen löydätte. Hiostakaa toki, minua nyt just palelee, ulkona oli kylmä!

• Anonyymi

Kylläpä vaan olet kuulunut iät ja ajat vakikalustoon, koska noin tarkat tilastot on mollatuista kirjoittajista.

• Anonyymi

Vanhaa tuttua kalustoa olet :D
        Ei uudemmat mitään ruuneista ja hajupojista jne.

Muista aina kirjoittaa litaniasi:
        "olen anonyymi, en kukaan millä olisi jotain merkitystä. En kuulu vaki kalustoon, suomi24 ikäryhmiä olen seurannut ja seuraan, minua ei kukaan aja ulos...plaa plaa plaa"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä vaan olet kuulunut iät ja ajat vakikalustoon, koska noin tarkat tilastot on mollatuista kirjoittajista.

Heipat vaan luuloillenne!

Haulla löytää vanhoja tietoja?
        Osaan sentään muutakin kuin lukea ja kirjoittaa!
        Etsippäs sinäkin, ja puhu luulemillasi tiedoilla vähemmän.
        Olisin jo tullut hulluksi, jos olisin täällä vuosikymmeniä pelkkiä erimielisyyksiä ja pois jahtaamisia seurannut, mutta etsivä löytää tietoja, siitäpä syystä en alennu mollattavaksenne. Olen vapaa siteistänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitä luojaasi etten hakenut kaikkea, ja kaikista ikäryhmistä, koska en yksinkertaisesti tarvitse enempiä tietoja päättääkseni mitä teen. Kun en tunne, ja riitaketjujen läpivalaisu ei tuo kavereita. Seuraan tietoja, en luuloja!

Nyt keskityn ihan muuhun kuin teidän uskomuksiinne, että joskus saatte jonkun pois palstalta omilla kommentoinneillanne ja häirinnällä. Kahvipirttikin palasi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitä luojaasi etten hakenut kaikkea, ja kaikista ikäryhmistä, koska en yksinkertaisesti tarvitse enempiä tietoja päättääkseni mitä teen. Kun en tunne, ja riitaketjujen läpivalaisu ei tuo kavereita. Seuraan tietoja, en luuloja!

Nyt keskityn ihan muuhun kuin teidän uskomuksiinne, että joskus saatte jonkun pois palstalta omilla kommentoinneillanne ja häirinnällä. Kahvipirttikin palasi!

Mihin päätöksiin täältä haet tietoja ??????????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin päätöksiin täältä haet tietoja ??????????

Kaiken lukemani käytän päätöksienteossa, ota huomioon hullut ja viisaat viestit.

Hullut unohdan, viisaista otan vaarin.
        Tulin, näin ja voitin!
        En ole roskakorisi. Tiedonantajaksi en lue kaltaisiasi yhden lauseen vihjailujen ja ilkeilyjen kirjoittajia. Yritä parantaa tapasi, ehkä johonkin korkiksi kelpaisit.

• Anonyymi

🏵🏵🏵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heipat vaan luuloillenne!

Haulla löytää vanhoja tietoja?
        Osaan sentään muutakin kuin lukea ja kirjoittaa!
        Etsippäs sinäkin, ja puhu luulemillasi tiedoilla vähemmän.
        Olisin jo tullut hulluksi, jos olisin täällä vuosikymmeniä pelkkiä erimielisyyksiä ja pois jahtaamisia seurannut, mutta etsivä löytää tietoja, siitäpä syystä en alennu mollattavaksenne. Olen vapaa siteistänne.

Sivuosassa palstalla kulkeva ei voi käsittää tätä historiallisuutta, mikä vallitsee näiden paneutuneiden kirjoittajien sieluissa.
        Pitää muistaa kaikki vanhat kirjoittelut, kirjoittajat, elävät ja kuolleet, vedottava monien vuosien takaisiin teksteihin, muistutettava vanhoista kiistoista jne.

Eikö tämä ole keskustelupalsta, jossa jutustellaan päivänpolttavista aiheista, joskus vakavammin, joskus kevyemmin, ja annetaan mielipiteiden olla erilaisia, kuten kirjoittujatkin ovat.
        Ilmeiesti ei.
        Tämä on vanhojen partojen kokoontuminen, ja siksi täältä yritetään kyörätä pois uudemmat tulokkaat, vaikka ikä riittäisikin osallistumaan.

• Anonyymi

Mitkä ovat turhia poistoja, kun palsta on täynnä möläytyksiä, joitten oikea paikka olisi roskakorissa.
      Mitähän ne poistetut ikinä voivatkaan olla!

• Anonyymi

Hönöt eturivin eetlat poistavat asialliset kommentit ja jättävät omat möllinsä.

• Anonyymi

Hihhihii.... ottaako päähän, kun ei pääse "moderoimaan" ?
      Oikein hyvää Joulua kuitenkin ! Koettakaa kestää ;)

• Anonyymi

Vallatonta vuotta 2022 valtansa menettäneille :DDDD Ennen oli mielivaltaisia poistoja kymmenittäin vrk:ssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vallatonta vuotta 2022 valtansa menettäneille :DDDD Ennen oli mielivaltaisia poistoja kymmenittäin vrk:ssa.

Suomessa todettu 5 492 uutta korona­tartuntaa tänään 4.1.2021.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa todettu 5 492 uutta korona­tartuntaa tänään 4.1.2021.

Kuolleita 1592 viimeisen tiedon mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🏵🏵🏵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maaninen manipuloija menetti valtansa, mutta ei ole lopettanut manipulointia.

• Anonyymi

korppis

mdx, kiitos...
      ... muistan, teimme luotsin kanssa yhteistyötä herjaviestejäsi poistossa. Silloin syntyi tuo runo. Se oli aikaa kun korvenkukka oli luotsina. Oli meillä hauskaa, hän poisti urakalla ja minä mitä pystyin, mutta sinä jatkoit kuin sekopäinen. Olit jossain maanis depressiovaiheessa.

Näin se muisti palaa ; ))

Ja poistot jatkuvat urakalla ja minkä pystyy!!

• Anonyymi

Onko se koskaan mitään muuta tehnytkään kuin kieroillut ja häiriköinyt päivät pitkät palstoilla?
        Hauskuutensakkin ja elämän sisältönsä toisten kiusaamisesta löytänyt.

• Anonyymi

Jo tuolloin Korppis sanoo olevansa poistoja tekemässä:

"hän poisti urakalla ja minä mitä pystyin".

... ja "diaknooseja"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo tuolloin Korppis sanoo olevansa poistoja tekemässä:

"hän poisti urakalla ja minä mitä pystyin".

... ja "diaknooseja"

Näyttää jatkuvan, ei pysty hillitsemään itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää jatkuvan, ei pysty hillitsemään itseään.

Kiehuu liemissään :DDD

• Anonyymi

Tuttu. tyyppi. Vainonnut vuosia kirjoittajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt se pitää "matalaa profiilia". Vain anona stalkkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään se anona solvasi yhtä kommentoijaa ja poisti ihan asiallisen vastauksen
        viisi kertaa. Ilmeisesti kommentoija testasi sitä :DDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään se anona solvasi yhtä kommentoijaa ja poisti ihan asiallisen vastauksen
        viisi kertaa. Ilmeisesti kommentoija testasi sitä :DDD

Ei auta avantouintikaan sitä.

• Anonyymi

Vääristelyä pukkaa taas. Seli seli, kukaan ei usko.

• Anonyymi

Sensaationnälkäiset vanhukset laittavat raakoja aloituksia murhista
      ja sairaan rasistisia aloituksia, miksi niitä ei poisteta ?
      Asiallisia kommentteja ja aloituksia kyllä lähtee.

• Anonyymi

Niin se on, tämä palsta antaa oudon vaikutelman, että kielenkäyttö ja taso saa olla
        mitä vain, ala-tyylistä ja rasististakin, manipuloida ja stalkata saa ja tehdä väkivaltaisia aloituksia.

Kummallisinta on, että asiallisia kommentteja poistetaan minuuteissa,
        k u k a niitä poistaa ?

Asiattomat kommentit sen sijaan saavat olla ilmoituksista huolimatta kauankin
        tai niitä ei poisteta ollenkaan.

• Anonyymi

Maalaislääkärin juttu olisi ollut kiinnostava aloitus, mutta sekin näköjään
      poistettiin.
      Lääkäri kertoi siinä huolestaan vähempiosaisten pärjäämisestä korona-aikana
      ja vanhuksista yleensä sairauksineen.

Oliko se liikaa itse hyvinvoiville henkilöille,
      jotka haluavat rajoittaa mistä julkisella palstalla saa kirjoittaa.

Jutun sai julkaista valtakunnallisessa lehdessä, muttei täällä !!!
      Niin suurta valtaa käyttää mielivaltainen yksilö täällä.

• Anonyymi

Pitääkö joku itseään Julkisen Sanan Neuvostona ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö joku itseään Julkisen Sanan Neuvostona ?

Pitää. Tänäänkin.

• Anonyymi

Persutrolli on ilmeisesti olemassa ?

Eräällå palstalla luotsi tuntuu olevan tuttu useimmille, hän saa postiakin:

"Sitten vain perinteiden mukaisesti banneja jakamaan, jotta pääset poistamaan toistamiseen viestit missä sinut l u o t s i käräytetään trollaamisesta. Ja kuten aina ennenkin jokaisella palstalla, joita terrorisoit monologeinesi luotsin pestin suojista"

• Anonyymi

Se on persuluotsi. Kohta voitte todeta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on persuluotsi. Kohta voitte todeta.

Ei tietääkseni persu lainkka. Pikemminkin kd-puolueesta koska tämä luotsipappa pitää kansanedustaja Päivi Räsästä erittäin kyvykkäänä/ suomen parhaana poliitikkona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietääkseni persu lainkka. Pikemminkin kd-puolueesta koska tämä luotsipappa pitää kansanedustaja Päivi Räsästä erittäin kyvykkäänä/ suomen parhaana poliitikkona.

Sopii kuvaan.

• Anonyymi

Olen yrittänyt kysyä onko eräs runo partisaanilaulun sanat. Kysymys on poistettu kohta noin viisi kertaa. Mitä epäasiallista kysymyksessä on ? Mistä voin saada tietää ?

• Anonyymi

Manipuloija vainoharhoissaan on noussut avannosta ?

• Anonyymi

Et ehkä mistään, jos ei runon laittaja vastaa. Ehkä se on omatekoinen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Manipuloija vainoharhoissaan on noussut avannosta ?

Ehkä. Hullulla on huvinsa. Kiusa se on pienikin kiusa. Onko "Moderoija" joku skitso ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä. Hullulla on huvinsa. Kiusa se on pienikin kiusa. Onko "Moderoija" joku skitso ?

ainakin ahkera sensuroija

• Anonyymi

Täytyy sillä olla melkoisia henkisiäongelmia kun sama tyyppi, joka toimii moderoijana, mielestään s24 moderoijana, kirjoittaa s24 terveyspalstalla olevansa tyttö 8v.
      Sen "pikkutytön" ongelmana on hänen pikku säärensä, että voiko niistä kehittyä sitten aikuis-iässä kadehdittavat säihkysääret?

Pasuhan on syntynyt Laatokan rannalla Talvivaaran pitäjässä 1940- luvulla. Lastenlapsiakin on jo useita.
      Usein ruikuttaa anonyyminä; miten paha olo hänellä onkaan...pliis auttakaa.

Jos ja kun moderaattori on noin pahassa henkisessä kriisissä kd-uskovaisena, niin onko hän sopiva mode s 24 tyyppisellä keskustelupalstalla?
      Toivoisin hänen lopettavan mode-toimintansa. Sehän lähettää katkerana ERROR 404 ja Oi oi se on nyt rikki sivuja. ( tyyppi tuli asumaan naapurustooni ehkä 18v. sitten)

Myös punaisella tekstejä; jotain häikkää, yritä kohta uudelleen.

Toivo Lång 84v. Inkeroinen

• Anonyymi

Sellaistahan tämä on. Moderoijat pitäisi valita huolellisesti ja tarkalla seulalla. Millä
        perusteella moderoijaksi pääsee ? Aika olemattomilla ominaisuuksilla ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaistahan tämä on. Moderoijat pitäisi valita huolellisesti ja tarkalla seulalla. Millä

Juuri äskettäin hävisi koko kirjallisuusketju (!!!) johon oli tullut asiallinen kirjakommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko luonnevikaisuus edellytys sheriffiksi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko luonnevikaisuus edellytys sheriffiksi ?

Sääliksi käy ihmistä, jolla vintti pimenee niin ettei elämässä ole enää muuta kuin
        kytätä kenelle tekisi kiusaa, ketä stalkkaisi ja mitä kommentteja kiusaamisen vuoksi
        poistaisi. J o s ko. henkilöllä olisi elämää, hän tekisi jotain muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sääliksi käy ihmistä, jolla vintti pimenee niin ettei elämässä ole enää muuta kuin
        kytätä kenelle tekisi kiusaa, ketä stalkkaisi ja mitä kommentteja kiusaamisen vuoksi
        poistaisi. J o s ko. henkilöllä olisi elämää, hän tekisi jotain muuta.

Jonkinlaiset edes alkeelliset vaatimukset pitäisi ehdottomasti olla,
        kelle moderointioikeuksia annetaan, ettei tietämätön tollo pääsisi
        terrorisoimaan palstoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkinlaiset edes alkeelliset vaatimukset pitäisi ehdottomasti olla,
        terrorisoimaan palstoja.

"Jonkinlaiset edes alkeelliset vaatimukset pitäisi ehdottomasti olla,
        terrorisoimaan palstoja."

Kommenttienpoistajaterroristille kysymys:

Haluaisin pysyä ajan tasalla koronasta, mutten kykene enää kaikkea
        tietoa seuraamaan. Olen keksinyt käydä 70 plussassa katsomassa,
        koska sinne on koottu aika hyvin monenlaista tietoa.

***Kysymys: Miksi täältä poistetaan ajantasainen terveystieto ?
        Eikö juuri meidän iäkkäiden ole omaksi parhaaksemme hyvä tietää missä mennään ?

K u k a on se yksi omasta mielestään meitä viisaampi ihminen
        meidän "yläpuolellamme",
        joka katsoo, että hänellä on oikeus pimittää tietoa meiltä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jonkinlaiset edes alkeelliset vaatimukset pitäisi ehdottomasti olla,
        terrorisoimaan palstoja."

Kommenttienpoistajaterroristille kysymys:

Haluaisin pysyä ajan tasalla koronasta, mutten kykene enää kaikkea
        tietoa seuraamaan. Olen keksinyt käydä 70 plussassa katsomassa,
        koska sinne on koottu aika hyvin monenlaista tietoa.

***Kysymys: Miksi täältä poistetaan ajantasainen terveystieto ?
        Eikö juuri meidän iäkkäiden ole omaksi parhaaksemme hyvä tietää missä mennään ?

K u k a on se yksi omasta mielestään meitä viisaampi ihminen
        meidän "yläpuolellamme",
        joka katsoo, että hänellä on oikeus pimittää tietoa meiltä ?

Ainakin yksi itseään ja miesystäväänsä tohtoroinut tulee mieleen. Mössätyillä ruuilla paransi kaverinsa, siinä yksi esimerkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin yksi itseään ja miesystäväänsä tohtoroinut tulee mieleen. Mössätyillä ruuilla paransi kaverinsa, siinä yksi esimerkki.

Nyt sillä on itsellä aivot mössönä ?

• Anonyymi

Ei voi olla totta ! Täällähän saa keskustella vapaasti aiheesta kuin aiheesta"

• Anonyymi

Ei saa. Kyylä on noussut avannosta taas.

• Anonyymi

Pilkun tarkkailija Hyasintti asialla, joka kuvittelee olevansa kuningatar Elisabet

• Anonyymi

Ukraina on saanut lisää aseapua, haupitseja.
      Haupitsi on kenttätykki, jonka putken pituus on 15–25 kaliiperinmittaa.
      Putkipituuden suhteen haupitsi sijoittuu m ö r s s ä r i n ja kanuunan väliin.

• Anonyymi

Jyrämörssärihaupitsi asialla.

• Anonyymi

Se on max 10 sekuntia kun telaketjumörssäri kommentin poistaa.

• Anonyymi

👏👏👅

• Anonyymi

Hevosella on iso, mutta tyhjä pää.

• Anonyymi

alotukseen vaikka vanha alotus onki:

en ole huomannu,,,,
      ku en muista ollenkaan mitä olen tänne kirjoittanu,

paljon kirjoittelen kaikenlaista soopaa,

mut - ku en muista mitä ,, höh,,,

• Anonyymi

Jäljet johtaa tutulle sylttytehtaalle. Poistot on lisääntyneet yht'äkkiä 🤣

• Anonyymi

Toteutuuko täällä kaikkien ihmisoikeudet vai vain yhden?

• Anonyymi

Hyvä kysymys.

• Anonyymi

Kahden.

• Anonyymi

Kahden.

• Anonyymi

Mielivaltaa.

• Anonyymi

En ole sallaisia huomannut.
      Noh, kirjoittelen niin vähän.

• Anonyymi

enemmän poistelet kommentteja ?

• Anonyymi

Manipulointi jatkuu tauon jälkeen.

• Anonyymi

Niinpä, kuka niitä poistoja junailee?

• Anonyymi

24/7 jyrä.

• Anonyymi

Joku ylläpitoa edustava pönttö toimii vastoin järkeä.

• Anonyymi

Ainakin joku yksilö vihaa kirjoista kommentoivia. Kaikki ketjut on nostettu ylös.

• Anonyymi

Joku sellainen vihaa kirjojen lukijoita sen takia, ettei itse siihen pysty eikä ymmärrä lukemaansa. Sanomansa mukaan kirjoja lukevilla ei ole omaa elämää, etsivät elämän sisältöä kirjoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku sellainen vihaa kirjojen lukijoita sen takia, ettei itse siihen pysty eikä ymmärrä lukemaansa. Sanomansa mukaan kirjoja lukevilla ei ole omaa elämää, etsivät elämän sisältöä kirjoista.

"kirjoja lukevilla ei ole omaa elämää, etsivät elämän sisältöä kirjoista."
        En muista päivämäärää enkä vuottakaan, mutta
        ainoastaan kk:n olen lukenut kirjoittaneen noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne, jotka eivät lue kirjoja tai ymmärrä kirjallisuuden päälle "keskustelevat" satojen kommenttien ketjussa perunasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kirjoja lukevilla ei ole omaa elämää, etsivät elämän sisältöä kirjoista." - Anom. 13;20:19

Totta on. Siksi ren luekaan kirjoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Ne, jotka eivät lue kirjoja tai ymmärrä kirjallisuuden päälle "keskustelevat" satojen kommenttien ketjussa perunasta.

Ja ne, jotka lukevat ja ymmärtävät, keskustelevat riisistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kirjoja lukevilla ei ole omaa elämää, etsivät elämän sisältöä kirjoista." - Anom. 13;20:19

Tyhmät on keskenään samaa mieltä, mikäpä hänessä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmät on keskenään samaa mieltä, mikäpä hänessä :D

Mieluimmin kirjojen lukemista kuin jatkuvaa palstalla roikkumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun elämän sisältö on sotkea 80 .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun elämän sisältö on sotkea 80 .

Jyrääjällä kurjat kotiolot, palstallakin kyyti kylmää. Lie yksinäisenä yrmeilee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jyrääjällä kurjat kotiolot, palstallakin kyyti kylmää. Lie yksinäisenä yrmeilee.

Huomiota kaipailee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<jospa muistat senkin väärin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He keskustelevat henkilöstä, joka keittää riisiä, jota säilytetään kattilassa. Prosessi aiheuttaa palstalaisille järkytystä ja huolta.
        Keskustelu käy kuumana ja on levittäytynyt kestoaiheeksi monille.
        Palstalaisia yhdistää kaikkien tuntema tilanne. Keskustelun aihe on tuttu ja turvallinen myös niille joille kulttuuri ja kirjallisuus ovat vieraat.

• Anonyymi

.......... ja kateellista luonnettaan purkaa.

• Anonyymi

Voisivat kyllä poistaa enemmänkin.
      Mutta onhan se hyvä, että haukkumiset kerätään yhteen ketjuun.
      Jatkakaa vaan.

• Anonyymi

Poistoa jo esitetty. Rikkoo kokonaisuutta.

• Anonyymi

"Rikkoo kokonaisuutta"!?
        Palstan tasoon äärettömän sopiva ketju.
        Jatkakaa van.

• Anonyymi

Kuka seuloo aloituksia ??? Vanhoja jäjä-jäkätyksiksi menneitä aloituksia jauhetaan,
      kun uusia ei pääse läpi !
      Asiaa ei saa edes ihmetellä,
      tämäkin samainen kommentti poistettiin muutama minuutti sitten.

• Anonyymi

Tässä palstassa on ollut kauan "mätää".

• Anonyymi

On se kumma, jos tätäkään ketjua ei poistets.

• Anonyymi

Se olisi liian ilmiselvää.

• Anonyymi

On lisääntynyt taas, keväämmällä oli pitempi paussi.

• Anonyymi

Se aika on mennyt - - huokaus - - mutta veisti alkaa mennä perille 🤣

• Anonyymi

Tekew mieli poistattaa tämä ketju, mutta toisaalta se on siinä määrin hsuska, että jääköön. Vallitseehan täällä eräänlainen turpa kiinmi =lähtökohta.

• Anonyymi

Sinäkö olet poistattanut monet muutkin ketjut ja joka päivä tusinan verran kommentteja
        lukuunottamatta muutaman kuukauden jaksoa aikaisemmin tämä vuonna.

• Anonyymi

Vanhoja aloituksia on pakko jauhaa, koska uudet menevät "valikoidusti" läpi.

• Anonyymi

Kateus teettää joillakin hieman outoja ilmenemismuotoja.

• Anonyymi

Kun sheriffiksi hakee pitää olla joku toinen (sheriffi/palstalainen?) suosittelijana.

• Anonyymi

Duohan se täälläkin jyrää.

• Anonyymi

Duo on kahden hengen kokoonpano.

• Anonyymi

Joka päivä.

Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      443
      6436
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      145
      3755
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      98
      2478
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1949
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      119
      1314
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1253
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      64
      1091
    8. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1075
    9. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      76
      980
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      44
      973
    Aihe