Missä ihmeessä Suomessa voisi opiskella hollannin kieltä? Tarkistin Kalliolan kansanopiston mutta sielläkään ei näytä alkavan:(.
Tai sitten paikan päällä? En ole opiskelija vaan vuoden sisällä muuttamassa maahan joten kielitaitoa olisi hyvä olla jotenkuten hallinnassa:).
Kiitos neuvoista!
Hollannin kieli?
5
2535
Vastaukset 5
- Yodi
Hei kaima! :)
Olen viimeaikoina ollut kaikennäköisten ja kielisten "hollantisivustojen" kanssa tekemisissä ja törmäsin ihan kuin sinulle tehtyyn osoitteeseen:
http://www.undutchables.nl/courses/
sieltä saattaa löytyä apua..tai sitten ei, mutta kannattaa ainakin yrittää! - Marianne
Ainakin Helsingin yliopiston kielikeskus tarjoaa hollannin kursseja, tosin ei-opiskelijoille nämä ovat tietääkseni maksullisia. Katselepa siis sieltä: www.helsinki.fi/kksc
- Johanna
Kiitos kaikista näistä hyödyllisistä vinkeistä:). Helsingin yliopiston kielikeskusta joskus tutkin mutta luulin että se oli vain siellä opiskeleville. Täytyykin tutkin uudelleen asia:=)!
Ja Hollannissa kielen opiskelu tietenkin olisi vielä tehokkaampaan mutta katsotaan nyt jos saan alun kotimaasta! Hyvähän se olisi koska kuten kirjoitinkin; muutan ensi vuonna Groningenin liepeille.
- kesäyliopisto
itse kävin aikanaan kesäyliopiston puolella hollannin kurssin, olin opiskelija muualla mutta tietääkseni ei tarvitse olla opiskelija ollenkaan
- klompen
Tunnettu tosiasiahan on että hollanti ei ole kieli vaan kurkkutauti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3382675
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1761965- 341702
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791537- 531065
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa269902Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤247773- 58676
- 40565
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46551