Kokeilemassani -99 1,6 Primera Comfortissa kuskin penkin selkäosan säätö ei toimi. Onko muilla kokemusta vastaavasta. Itselläni on -91 2.0 SLX siinäkin on vähän samanlaista vikaa. Mitähän korjaus maksaa?
Kuskin penkin säätö
2
508
Vastaukset
- hanski*!*
Selkänojan säätö on myös minun p11 primerasta sökönä ja se johtuu siitä muovirattaasta joka on selkänojan alareunassa muovi maskin alla se on mennyt pooreistaan pyöreäksi ja luistaa sitten akselista joka kulkee selkänojan alareunan läpi väännä meisselillä akselin päästä musta krymppinappula pois ja sitten yksi ruuvi muovimaskista pois niin näet mikä siellä on tilanne säätöpyöriä ei tarvitse ottaa pois.En tiedä vielä paljonko ratas maksaa mutta se on helppo vaihtaa.
- Anonyymi
Millähän 5cm ulos tulleen akselin saa takaisin? Säätöpyörä on siinä paikoillaan. Penkki taittuu eri vivusta eteenpäin (3-ovinen auto) takapenkille könyämistä varten. Penkki myös liikkuu kiskoilla eteen ja taakse. Lukittuu tukevasti paikoilleen.
Känninen naapuri rymysi kyytiin ja sen reisdun jälkeen huomasin tuon. En tiedä mitä tarkalleen ottaen tapahtui.
Jostain se on irronnut tai luiskahtanut ulos kun heiluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172899
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302876En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791846Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va751462Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111909
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843