60 -70+ onko naiset saavuttaneet iän jossa seksi on netsyyden varjelemista.

Anonyymi

Kun seurailee seuranhakupalstoja ja keskusteluja niin ensimmäinen kriteeri on "ei seksin vonkaajille".Moniko seuranhakija hakee kaveria teekupposelle ja tanssiparketille tai teatteri esityksille yskähtelyä pidättelemään.

31

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoittanet NEITSYYDEN?

    • Anonyymi

      Tuohon voisi vielä lisätä......en vastaa kuvattomille........vaikka oma naama on kuin vakosamettia.

      • Ei ne 70 miehet enää mitään sileää samettia ole naamaltaan.
        vakosamettikin voi olla hyvän näköinen on sitten mies tai nainen.


    • Anonyymi

      Naiset saattavat hakea kaveria ja ystävää. Miehet panopaikkoja.

      • Anonyymi

        Joskus tällaisetkin haut onnistuvat, kun nainen hakee muutakin kuin pelkkää kaveria ja ystävää, ja mies hakee muutakin kuin pelkkää panopaikkaa.


      • Anonyymi

        Joka iikalla tässä iässä panopaikka, huonosti asiat hoitanut jos ei edes omaa kämppää ole.


    • Anonyymi

      Tänä päivänä myös nuoremmat naiset panee, ei ole vain poikien juttu.

    • Ehkä olet mies, joka kuvittelee asian olevan noin.

      Naisena olen todennut asian toisin,,
      Noilla palstoilla pyörii pilvin pimein mainitsemiasi ' vonkaajia'.
      eli on han hyvä tehdä heti selväksi,
      että pelkällä seksillä ei pitkälle pötkitä.
      Eihän se, että tuon asian ilmottaa asian suorasukaisesti tarkoita,
      ettei elämään kuuluisi seksiä myös 70 .
      Ihminen on kokonaisuus!

      jEhkä ne vonkaajatkin voivat niiltä palstoilta kannen siihen vakkaansa löytää,
      kun oikein etsivät.

    • Anonyymi

      Tällä iällä naiset ymmärtävät, että miehen kanssa voi olla muunkinlaista kanssakäymistä kuin pelkkä seksi, mutta miehet eivät opi sitä ikinä.

      • Anonyymi

        on myös naisia ketkä haluaa että miehellä pysyy saha ja vasara kädessä ,eikä peukalo ole keskellä kämmentä elikkä remontti reiskaa kysellään luonnon antimilla mielellään maksettaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on myös naisia ketkä haluaa että miehellä pysyy saha ja vasara kädessä ,eikä peukalo ole keskellä kämmentä elikkä remontti reiskaa kysellään luonnon antimilla mielellään maksettaisiin.

        siinähän on sitten hyöty molemminpuolinen.......................


    • Anonyymi

      Eräs harrastuksistani on myös tutusta naisiin ennen kun heistä on tullut neitseitä

    • Anonyymi

      Naiset eivät ole niin yksinkertaisia että pelkkä seksisuhde riittää, kuten miehille. Naiset kaipaavat myös henkistä yhteyttä ja sen myötä tulee seksi kuvioihin ja siksi ei haluta miestä jolla seksi on päällimmäisenä mielessä. Jos pelkkä seksi riittää, silloin voi käyttää maksupalveluja.

    • Anonyymi

      pikkusen naurattaa alotus,,,

      totuushan on

      setenkymppiset mummot ovat jo synnyttäneet monta jälkeläistä ja ukkonsa kanssa seksiä harjoittaneet lähes puoli-vuosisataa,

      ukko tietenki on jo kuollut,
      ja vanhat mummote ei enään kaipaa kuin lämmintä kättä ja kainaloa
      turvakseen vahuuden päivilleen,

      seksi on jo unohtunu,

      kuluu nuoruuteen, ei enään vanhuuteen,,,

      • Anonyymi

        Tämäkin kirjoitus naurattaa. Tapasin yli seitsemänkymppisen "mummon", jolla on pari lasta ja joka on harjoittanut seksiä edesmenneen miehensä ja leskenä miesystävänsä kanssa. Tämä mummo kaipaa (ja saa) kyllä muutakin kuin lämmintä kättä ja kainaloa, seksi ei ole vielä unohtunut.


    • Anonyymi

      Eiköhän aloitus ollutkin tarkoitettu hilpeyttä herättämään kun sivun aloitukset on totisten torvensoittajien tekemiä.

      • Anonyymi

        Tämä aloitus on lipidosta seuraava. Huoli lienee, kasvaako iho umpeen?
        Ohikulkija


    • Anonyymi

      Ei ihan paha jos mies ehdottaisi sinä tuntikaupalla kestäneen henkevän keskustelun lomassa. Ei millään itse kehtais, luulee vielä että olen hänen kanssaan vain seksin takia.

    • Ajatus seksistä ventovieraan kanssa tuntuisi oudolta.
      Vaikka onhan isä ja äitikin olleet vieraita toislleen kunnes tutustuivat.
      En kyllä aloittaisi seurustelua seksisuhteena.
      Kaverin kanssa meillä on ystävyys ensimmäisellä sijalla.
      Kun viihtyy yhdessä ja kunnioittaa toistaan niin muutkin asiat järjestyvät.
      Suhde voi olla vakaalla pohjalla ilman seksiäkin, mikäli molemmat asian hyväksyvät.

      • Anonyymi

        Noin juuri ajattelen, koska seksillä ei ole enää mitään merkitystä itselleni.


    • Anonyymi

      Vois sanoa helinää sanojen,jos osaa siivota,ruuan tehdä ja tiskata pyykit laittaa koneeseen niin mitä siihen tarvitsee ketään päsmäröimään elämäänsä.

      • Anonyymi

        Kerron oman kokemuksen.
        Tutustuin kirjastossa mieheen, joka vaikutti hyvin mukavan tyyppiseltä.
        Tapasimme kirjastossa useamman kerran ja meillä riitti juttua. Hän kertoi olevansa
        eläkkeellä opettajan työstään jo 3 v.
        Pari kertaa hän kävi luonani kahvilla ja aina ihmetteli miksi minulla on varaa tarjota
        kahvin kanssa leivoksia.
        Kolmannella kerralla herra tuli käymään suuri matkalaukku mukanaan. Ihmettelin onko hän lähdössä matkalle. Hän vastasi ei; " minulla on mukana pyykkiä jonka voisit pestä".
        Minulta jäi suu auki ja vähään aikaan en pystynyt sanomaan mitään.
        Sitten räjähdin nauramaan ja sanoi, että vie pyykkisi pesulaan kotini ei ole pesula.
        Herra sanoi; " että on ne toisetkin naiset pesseet hän pyykkinsä".
        Avasin oven ja sanoin vie pyykkisi minne haluat, mutta tänne et ole enää tervetullut.
        Herra lähti raahaten laukkuaan pitkin kaupunkia.
        En tiedä oliko hän niin pihi vai käyttikö naisia vain pyykkärinään.
        Joskus vieläkin nauran, kun tulee mieleen miehen ilme kuullessaan, että hänen pyykkiä ei
        pestä meillä.


        Jos vielä tutustun johonkin mieheen katson ja kuuntelen tarkalla korvalla minkä tyyppinen
        kaveri on. Heti alkuun teen selväksi, että en ole kokki enkä kodinhoitaja kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron oman kokemuksen.
        Tutustuin kirjastossa mieheen, joka vaikutti hyvin mukavan tyyppiseltä.
        Tapasimme kirjastossa useamman kerran ja meillä riitti juttua. Hän kertoi olevansa
        eläkkeellä opettajan työstään jo 3 v.
        Pari kertaa hän kävi luonani kahvilla ja aina ihmetteli miksi minulla on varaa tarjota
        kahvin kanssa leivoksia.
        Kolmannella kerralla herra tuli käymään suuri matkalaukku mukanaan. Ihmettelin onko hän lähdössä matkalle. Hän vastasi ei; " minulla on mukana pyykkiä jonka voisit pestä".
        Minulta jäi suu auki ja vähään aikaan en pystynyt sanomaan mitään.
        Sitten räjähdin nauramaan ja sanoi, että vie pyykkisi pesulaan kotini ei ole pesula.
        Herra sanoi; " että on ne toisetkin naiset pesseet hän pyykkinsä".
        Avasin oven ja sanoin vie pyykkisi minne haluat, mutta tänne et ole enää tervetullut.
        Herra lähti raahaten laukkuaan pitkin kaupunkia.
        En tiedä oliko hän niin pihi vai käyttikö naisia vain pyykkärinään.
        Joskus vieläkin nauran, kun tulee mieleen miehen ilme kuullessaan, että hänen pyykkiä ei
        pestä meillä.


        Jos vielä tutustun johonkin mieheen katson ja kuuntelen tarkalla korvalla minkä tyyppinen
        kaveri on. Heti alkuun teen selväksi, että en ole kokki enkä kodinhoitaja kenellekään.

        Mutta mielelläsi syöt herran tekemän ruoan? Ja pidät kyläillessäsi puhtaasta taloudesta?

        Tyypillinen nainen,,ottaa,,mutta ei anna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron oman kokemuksen.
        Tutustuin kirjastossa mieheen, joka vaikutti hyvin mukavan tyyppiseltä.
        Tapasimme kirjastossa useamman kerran ja meillä riitti juttua. Hän kertoi olevansa
        eläkkeellä opettajan työstään jo 3 v.
        Pari kertaa hän kävi luonani kahvilla ja aina ihmetteli miksi minulla on varaa tarjota
        kahvin kanssa leivoksia.
        Kolmannella kerralla herra tuli käymään suuri matkalaukku mukanaan. Ihmettelin onko hän lähdössä matkalle. Hän vastasi ei; " minulla on mukana pyykkiä jonka voisit pestä".
        Minulta jäi suu auki ja vähään aikaan en pystynyt sanomaan mitään.
        Sitten räjähdin nauramaan ja sanoi, että vie pyykkisi pesulaan kotini ei ole pesula.
        Herra sanoi; " että on ne toisetkin naiset pesseet hän pyykkinsä".
        Avasin oven ja sanoin vie pyykkisi minne haluat, mutta tänne et ole enää tervetullut.
        Herra lähti raahaten laukkuaan pitkin kaupunkia.
        En tiedä oliko hän niin pihi vai käyttikö naisia vain pyykkärinään.
        Joskus vieläkin nauran, kun tulee mieleen miehen ilme kuullessaan, että hänen pyykkiä ei
        pestä meillä.


        Jos vielä tutustun johonkin mieheen katson ja kuuntelen tarkalla korvalla minkä tyyppinen
        kaveri on. Heti alkuun teen selväksi, että en ole kokki enkä kodinhoitaja kenellekään.

        Opettaja? Oli vähän liian oma itsensä.
        Tarinoita varmaan ihmisten elämiin.
        Vähän hihitytti.
        Harmi, kun ope mokas.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mielelläsi syöt herran tekemän ruoan? Ja pidät kyläillessäsi puhtaasta taloudesta?

        Tyypillinen nainen,,ottaa,,mutta ei anna.

        Tyypillinen nainen,,

        En syö herran tekemää ruokaa enkä kyläile vieraiden taloudessa.
        Tupa tarkastuksia tekevät vain sellaiset ihmiset, jotka ei itse osaa pitää
        kotiaan siistinä.
        Minulle riitti 45 v. passaaminen miestä ja hänen sukuaan.
        Sanon suoraan, että olin tyhmä kun alistui "piian" asemaan.
        Koskaan ei tullut kiitoksen sanaa jos nyt ei ihan moitettakaan.
        Meidän naisten pitäisi oppia pitämään puolemme avioelämässä.
        Miehiltä on turha odottaa vastapalvelusta.

        Elän nyt vapaana ja nautin jokaisesta päivästä jonka Luoja suo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron oman kokemuksen.
        Tutustuin kirjastossa mieheen, joka vaikutti hyvin mukavan tyyppiseltä.
        Tapasimme kirjastossa useamman kerran ja meillä riitti juttua. Hän kertoi olevansa
        eläkkeellä opettajan työstään jo 3 v.
        Pari kertaa hän kävi luonani kahvilla ja aina ihmetteli miksi minulla on varaa tarjota
        kahvin kanssa leivoksia.
        Kolmannella kerralla herra tuli käymään suuri matkalaukku mukanaan. Ihmettelin onko hän lähdössä matkalle. Hän vastasi ei; " minulla on mukana pyykkiä jonka voisit pestä".
        Minulta jäi suu auki ja vähään aikaan en pystynyt sanomaan mitään.
        Sitten räjähdin nauramaan ja sanoi, että vie pyykkisi pesulaan kotini ei ole pesula.
        Herra sanoi; " että on ne toisetkin naiset pesseet hän pyykkinsä".
        Avasin oven ja sanoin vie pyykkisi minne haluat, mutta tänne et ole enää tervetullut.
        Herra lähti raahaten laukkuaan pitkin kaupunkia.
        En tiedä oliko hän niin pihi vai käyttikö naisia vain pyykkärinään.
        Joskus vieläkin nauran, kun tulee mieleen miehen ilme kuullessaan, että hänen pyykkiä ei
        pestä meillä.


        Jos vielä tutustun johonkin mieheen katson ja kuuntelen tarkalla korvalla minkä tyyppinen
        kaveri on. Heti alkuun teen selväksi, että en ole kokki enkä kodinhoitaja kenellekään.

        Ope tietenkin olen ollut koulun talonmiehenä vuosikymmeniä . Voin kyllä hyvin kuvitella juuri opettajan käyttäytyvän kuvaamallasi tavalla.
        Muistan tapauksen jossa koulun lipputanko oli huonossa maalissa ja lahokin. Kerroin asiasta koulun johtaja opettajalle joka tokaisi minulle, "onhan kunnalla metsää hae sieltä uusi". Ehkäpä hän kuvitteli lipputankojen kasvavan metsässä!!


    • Anonyymi

      Netissä onkin sitä kaikkea mättöön
      -SimoHotra-

    • Anonyymi

      Eikö asioihin syttyvillä naisilla ole jääkaapissa muuta kuin valot? kysyttäessä millä naisen saa syttymään niin usein vastaus on,,hyvä ruoka ja viini.Kyllä huonolla kokilla puutepuoli pysyy palansissa jos näin on.

    • Anonyymi

      Ranualla sanottiin, että ellei nainen sitä käytä 14 vuoteen, niin s e menee umpeen. Siinä voi olla yks syy.

    • Anonyymi

      naiset"kiihkeilimmään"eivät kysy"sattuux se"

    • Anonyymi

      Taidan "tietää", miksi eka kriteeri on tuo. Aikanaan itellänikin oli seuranhakuilmoitus jollakin hakusivulla. No, tavatessa tervehtimisen jälkeen tyyppi kysyi, että mites nämä miehiset tarpeet onnistuu. Ukkeli oli liki 70 ja minä silloin taisin olla 55. Siitä on nyt liki 15 vuotta. Olisiko se sitä vonkaamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      43
      1997
    2. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      80
      1495
    3. Kuka mielessäsi pyörii?

      Ja miksi? Onko teillä vielä mahdollisuutta?
      Ikävä
      117
      1491
    4. Laskutehtävä

      Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      87
      1145
    5. KUNNIA MENI - MAINE KASVOI tuomio tuli, ravakat sakot ja korvauksia!

      Nyt se sitten paukahti. Kajaanin johtava poliitikko Pasi Kilpeläinen ps. sai Kainuun Käräjäoikeuden tuomion! Sakkoa tu
      Kajaani
      88
      984
    6. Nyt kaikki joukolla....

      ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      16
      964
    7. Tappo Kajaanissa

      Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      17
      896
    8. Kuvittele että olen hän

      Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      64
      879
    9. Miksi väitätte, että vihaamme homoseksuaaleja?

      Sääli ja suru on ne tunteet joita koemme homoseksuaaleja kohtaan.
      Luterilaisuus
      245
      773
    10. Kela häätää tuhansia muuttamaan halvempaan asuntoon

      https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-20115291 Kulut voivat nousta tuhansiin euroihin per häädetty. Tuosta on vaikea enää
      Maailman menoa
      231
      770
    Aihe