Vinkkejä Nurburgring ajoon

Anonyymi

Elikkä on tarkoitus mennä ajamaan Nürburgringille Skoda Octavia RS lastutetun kanssa. Olisi tarve hyville vinkeille.

18

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyotan omapojan heikompi Provo.

    • Anonyymi

      No hajoohan se skooda siellä. Tulipahan tämäkin sanottua.

    • Anonyymi

      Hönö on taas päässyt pakenemaan erityksestä.

    • Anonyymi

      Silmät kiinni ja nilkka suoraksi, kädet ristiin.

      Tollasella Skodalla saa samat kiksit ajamalla Turun motaria edestakasin, ei tarvi saksaan asti lähtee. Nyrreen pitää olla nopee rata-auto.

    • Anonyymi

      Ota mukaan toinen laadukas rengaskerta. Tai osta gummit suoraan Saksasta edullisemmin. Jarrupalat ja levyt kunton ennen Ringille menoa ja uudet öljyt.

    • Anonyymi

      Älä ainakaan lähde mitään ennätystä sinne yrittämään turha sadevesi painolasti ovissa!
      🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Suorilla kiihdytät ja jyrkimpiin mutkiin himmaat ainakin ekakierroksella. Kun opit radan metkut niin himmailet vähemmän.

    • Anonyymi

      Olitko yllättynyt, että 90% kommentoineista ei edes tajunnut mitä kysyit, vaan horisevat kuola suupielestä valuen omaa sekavaa mantraansa? 😆

      Alku rauhallisesti ja tarkkana takaatulevien suhteen, siitä se lähtee 👍Pikkuhiljaa lisää vauhtia mutkiin.

    • Anonyymi

      Pelkkää trollausta kuten kaikki tämän palstan anti. Älä kommentoi älä anna huomioo trollille.trolli elää huomiosta. ÄLÄ KOMMENTOI ! ! !

      • Anonyymi

        Trolli on saanut taas paljon huomiota, varmaan taas tyytyväinen suoritukseensa.


    • Anonyymi

      Törttöilet siellä 70 km/h laidasta laitaan kuten Suomessa niin hyvä tulee.

    • Anonyymi

      ÄLÄ KOMMENTOI ÄLÄ KOMMENTOI NARSISTI MT TROLLI HALUU HUOMIOO ! ! ! ÄLÄ KOMMENTOI.

    • Helkama Veloxin pyöräkaupasta sellanen lastenpyörän punainen varoituslippu.

      Asennat sen räsään niin oikeat autoilijat osaavat varoa vanmaisrallisporttia

    • Anonyymi

      Ehdottomasti hankit isomman taustapeilin ja vaihdat sen Ocun alkuperäisen tilalle. Näin näet paremmin, milloin olet jäämässä oikeiden ja nopeiden autojen jalkoihin ja ehdit kohteliaasti antamaan tietä. Radalla on nimittäin autoja, jotka ovat oikeasti nopeita.

      • Anonyymi

        Karavaanarin sivupeilit korostaisivat Skoudan virtaviivaista olemusta. Julmasti törröttävät peilit tekevät varmasti Nürren kierroksilla vaikutuksen muihin.


    • Anonyymi

      Youtubesta voi katsoa miten muut siellä ajaa Skodassa kannattaa laittaa hätävilkut heti päälleja antaa Porchen yms muiden autojen mennä

    • Anonyymi

      Niuvalainen kuvittelee vaihteeksi olevansa rata-autoilija.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe