Kuseminen ulkona

Anonyymi

Tykkäättekö käydä ulkona kusella? Ittee ensi pitkää jännitti kusta ulkona jos ollaa oltu jollai kaveriporukal kaupungil ja sit joutunu joskus pidättelee ennenku on sopivan rauhallinen puska löytyny. Oon nyt sit tarkotuksel koittanu opetella sillee et pystyis kusee mis vaa ja nyt kesäl oli melkee harrastus käydä eri paikois ulkona kusel. Ite kusen yleensä vähä piilos mut kerra tuli parin kaljan jälkee kustua yhtee alikulkutunnelii… Millasii paikkoihi kusette ja haittaako jos on sillee julkinen paikka et joku näkee?

205

11284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon harjoitellut koko kesän seisaaltaan kusemista koska se nyt on vaan niin paljon kätevämpää varsinkin jos on ulkona puistossa tai jotain. Tyttö siis oon joten vaatii vähän harjoittelua

    • Anonyymi

      Juu, kyllähän tota ulkona kusemist on tullu ”harrastettuu” semmoset 3 vuotta. Ite alotin kans pusikoista ja sit oon pikku hiljaa alkanu kusee vähä näkyvämmin (esim. random puiden ja roskiksien takana, alikulkutunneliin, bussipysäkit jne...) Tällee jätkänä eri paikois kuseminen on aika helppoo ku tarvii vaan kaivaa letku esiin ja antaa kusen lorottaa. :D Eikä tosiaan kauheesti haittaa jos joku näkee. Ikää mul on sellaset 16v.

      • Anonyymi

        Juu kans sama et jätkänä helppo kusta mihi vaa. Mä en jaksa/viiti koulus käydä vessas nii melkee aina kotimatkal helpotan oloo ”vakio”paikkaan yhtee roskakatoksee XD


      • Anonyymi

        Mä oon 15 ja kerra meille tultii huutaa ku oltiin skeittaamas parkkihallin katolla ja meikä oli just sillo kusemas ja siitäki tuli huutoo lol. 😂 Ooks koskaa jääny kii ku oot ollu näkyvämmin kusel?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 15 ja kerra meille tultii huutaa ku oltiin skeittaamas parkkihallin katolla ja meikä oli just sillo kusemas ja siitäki tuli huutoo lol. 😂 Ooks koskaa jääny kii ku oot ollu näkyvämmin kusel?

        Oon jääny pari kertaa kii. Ekal kerral kusin yhen bussipysäkin roskikseen ja sit sellaseen tokal kerral sadevesikaivoon jossai random kadulla. Kumpikaan niist tyypeistä ei onneks kyl sanonu yhtään mitään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon jääny pari kertaa kii. Ekal kerral kusin yhen bussipysäkin roskikseen ja sit sellaseen tokal kerral sadevesikaivoon jossai random kadulla. Kumpikaan niist tyypeistä ei onneks kyl sanonu yhtään mitään. :D

        Siis sellaseen kadulla olevaan kaivoon? Mä ite kusen aina jotai seinää/kaappia vasten, tollanen noin avonainen paikka tuntuu jotenki hassulta. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sellaseen kadulla olevaan kaivoon? Mä ite kusen aina jotai seinää/kaappia vasten, tollanen noin avonainen paikka tuntuu jotenki hassulta. :DD

        Ei se kauheen avonainen paikka ollut vaan sellanen kahden kerrostalon välissä kulkeva pikku katu ja se kaivo oli siis ihan siin seinän alapuolella.😅


      • Anonyymi

        Minäkin kusen parvekkeelta, säästää talon käyttövettä

        Alhaalla on sopivasti Ryytimaa, joka Ihanasti kastuu.

        Kusikaarta on helppo säätää sillä, että koko Ryytimaa kastuu , kun asuu neljännessä ja on pitkä letku.


      • Anonyymi

        En tiedä muista mut ite tykkään pitää kaluni iha boksuissa vaikka ulkona kusemista tuleeki harrastettua :D


      • Anonyymi

        Meillä savonlinnassa miehet kusee mihin sattuu, kadullakin olen nähnyt kusettavan. Miksi nykyään ihmiset kuseva mihin sattuu. Meillä oli mansikka pelto mistä sai poimia itse, monet kusi at pellolle pensaisiin, onko savolaiset sikoja vai tapahtuuko tälläistä muualla suomessa


    • Anonyymi

      mulle ulkona kuseminen on tyttönä lähinnä tosi vaivalloista mut kai sitäki pystyy ”harrastaa” :D:D käyttekö ”harrastajat” siis ihan tarkoituksella ulkona vaikka vois mennä vessaa??

      • Anonyymi

        Joskus mut ei aina. Kyl mä vessassakin käyn.😂 Kutsun sitä harrastamiseks koska se on ainaki mulle sellainen joka päivä toistuva juttu (koska pitkät koulu ja treenimatkat).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus mut ei aina. Kyl mä vessassakin käyn.😂 Kutsun sitä harrastamiseks koska se on ainaki mulle sellainen joka päivä toistuva juttu (koska pitkät koulu ja treenimatkat).

        Iha ymmärrettävää! 😂 Asutko kaupungissa vai maalla? Ja käytätkö joka päivä samoja vai eri paikkoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iha ymmärrettävää! 😂 Asutko kaupungissa vai maalla? Ja käytätkö joka päivä samoja vai eri paikkoja?

        Asun kaupungis mut en ihan ydinkeskustas ja on mul muutama vakkaripaikka mut aika usein valkkaan vaan nopee sellasen paikan joka sattuu olemaan lähellä. :D


      • Anonyymi

        Kylläpäs sä jaksat kysellä...😅 Vakkaripaikkoina mul on yks alikulkutunneli, sellanen kerrostalon nurkka (ulkona) ja yhen bussipysäkin takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs sä jaksat kysellä...😅 Vakkaripaikkoina mul on yks alikulkutunneli, sellanen kerrostalon nurkka (ulkona) ja yhen bussipysäkin takana.

        Hahah toivottavasti ei haitannu! 😁 Kiinnosti vaa jutella aiheesta ku iteki harrastaa! XD Oon siis eri tyyppi ku toi alottaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahah toivottavasti ei haitannu! 😁 Kiinnosti vaa jutella aiheesta ku iteki harrastaa! XD Oon siis eri tyyppi ku toi alottaja.

        Ei haitannut. Huvitti vaan miten kiinnostunu joku on mun kuseskeluista. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haitannut. Huvitti vaan miten kiinnostunu joku on mun kuseskeluista. :D

        Onhan se hauska harrastus ja hupia ainaki mulle. 😆 Ennen tätä keskustelua en oo varmaa ikinä puhunu kenenkää kanssa aiheesta vaikka moni kaveriki harrastaa ulkona kusella käyntiä. Tulee itelle ihan miehekäs oloki ku helpottaa oloaan vaikka alikulkutunnelis tavallisen vessan sijaan. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hauska harrastus ja hupia ainaki mulle. 😆 Ennen tätä keskustelua en oo varmaa ikinä puhunu kenenkää kanssa aiheesta vaikka moni kaveriki harrastaa ulkona kusella käyntiä. Tulee itelle ihan miehekäs oloki ku helpottaa oloaan vaikka alikulkutunnelis tavallisen vessan sijaan. 😄

        Juu, sama. Ulkoo kusemisest tulee kyl kiva vapaa ja miehekäs fiilis. Mäkään en kavereiden kaa täst kauheesti juttele koska meijän porukas on jo iha normaalia kusta mis huvittaa. Ne on jopa rohkeempia kuin mä.😂


      • Anonyymi

        Ne uskaltaa kusta viel ”julkisemmis” paikois kuin mä. Esim. tänä kesänä oltii yks päivä rannal ja istuttii siin pyyhkeiden pääl syömäs jotai eväitä ja yhtäkkii yks näist kavereista kaivaa vaan toisesta uimashortsin lahkeesta kullin esiin ja alkaa kusemaan siihen hiekal. Se ranta oli ihan täynnä. Me muut vaa revettii täysillä. :D Et.. joo.. tämmösiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne uskaltaa kusta viel ”julkisemmis” paikois kuin mä. Esim. tänä kesänä oltii yks päivä rannal ja istuttii siin pyyhkeiden pääl syömäs jotai eväitä ja yhtäkkii yks näist kavereista kaivaa vaan toisesta uimashortsin lahkeesta kullin esiin ja alkaa kusemaan siihen hiekal. Se ranta oli ihan täynnä. Me muut vaa revettii täysillä. :D Et.. joo.. tämmösiä.

        Aika hyvä! Ois siistiä jos olis rohkeutta tehä tolleen nii ei paljo tarvis ees erikseen kuselle lähtee. 😄 Kaveri kerran yhtäkkiä kesken keskustelun kusi kiskoille metroa odotellessa asemalla ja sielläki oli aika paljon ihmisiä. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvä! Ois siistiä jos olis rohkeutta tehä tolleen nii ei paljo tarvis ees erikseen kuselle lähtee. 😄 Kaveri kerran yhtäkkiä kesken keskustelun kusi kiskoille metroa odotellessa asemalla ja sielläki oli aika paljon ihmisiä. 😂

        No jep. Se näytti nii kätevält et itekkin olisin halunnu kokeilla mut en vaa kehdannu. Heitettii siin läppää et ehkä sit ens vuonna me muutki uskalletaan.😂
        Toi metro juttuki kuulostaa sellaselt mitä en kyl kehtais tehdä. Vaatii aika paljo pokkaa tommonen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jep. Se näytti nii kätevält et itekkin olisin halunnu kokeilla mut en vaa kehdannu. Heitettii siin läppää et ehkä sit ens vuonna me muutki uskalletaan.😂
        Toi metro juttuki kuulostaa sellaselt mitä en kyl kehtais tehdä. Vaatii aika paljo pokkaa tommonen. :D

        Nii ehkä ens kesänä sitte! 😂 Voishan täs syksyllä vähä harjotella kaupungil ku illat pimenee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ehkä ens kesänä sitte! 😂 Voishan täs syksyllä vähä harjotella kaupungil ku illat pimenee!

        Niinpä. Pimenevät illat kyl mahdollistaa vaik kui paljon uusii paikkoja. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Pimenevät illat kyl mahdollistaa vaik kui paljon uusii paikkoja. :D

        Eilen tuliki jo ensimmäinen uus paikka kokeiltua kotimatkalla ku hätä iski junaa odottaes. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen tuliki jo ensimmäinen uus paikka kokeiltua kotimatkalla ku hätä iski junaa odottaes. 😄

        Ai jaa.😂 Mikä paikka se oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa.😂 Mikä paikka se oli?

        Juna oli tulos vasta vartin päästä nii lähin kävelee kohti yhtä puistoo mut sit huomasin et joku poika oli siin asemalla just tulossa sellasesta syvennyksestä lorottelemasta nii menin sen jälkee siihe samaa paikkaan. 😄 Tuli kunnon puro asfaltille ja oltii viel samas junaski sen tyypin kaa. 😂 En ois kyl siinä käyny ellei se toinenki ois ollu asioilla samassa paikassa just ennen mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juna oli tulos vasta vartin päästä nii lähin kävelee kohti yhtä puistoo mut sit huomasin et joku poika oli siin asemalla just tulossa sellasesta syvennyksestä lorottelemasta nii menin sen jälkee siihe samaa paikkaan. 😄 Tuli kunnon puro asfaltille ja oltii viel samas junaski sen tyypin kaa. 😂 En ois kyl siinä käyny ellei se toinenki ois ollu asioilla samassa paikassa just ennen mua.

        Sul kävi hyvä tuuri. :D Mihi aikaa toi suunnilleen tapahtu? Koska aina ku mä oon jossain juna-asemal nii siel on iha liikaa porukkaa et pystyisin kokeilee tollasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sul kävi hyvä tuuri. :D Mihi aikaa toi suunnilleen tapahtu? Koska aina ku mä oon jossain juna-asemal nii siel on iha liikaa porukkaa et pystyisin kokeilee tollasta.

        Ai missä mieles tuuri? 😄 Oisko ollu joskus ysin maissa illalla ku olin menos keskustaan. Yks suunnilleen oman ikänen jätkä meni siitä ohi selän takaa mut ei sanonu mitää eikä varmaa kattonutkaan. 😂 Ja se siinä ennen mua käyny varmaa tajus et menin samalle asialle. Muuten oli kyl aika hiljasta ainaki sillä asemalla ja tuskin kukaan muu ees näki sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai missä mieles tuuri? 😄 Oisko ollu joskus ysin maissa illalla ku olin menos keskustaan. Yks suunnilleen oman ikänen jätkä meni siitä ohi selän takaa mut ei sanonu mitää eikä varmaa kattonutkaan. 😂 Ja se siinä ennen mua käyny varmaa tajus et menin samalle asialle. Muuten oli kyl aika hiljasta ainaki sillä asemalla ja tuskin kukaan muu ees näki sitä.

        Oke, vähä huono toi mun sanavalinta mut tarkotin siis tol ”sul kävi hyvä tuuri” sitä että koska toi toinen tyyppi teki tavallaa sen ”alotteen” nii et joutunutkaa kävelee sinne puistoo asti. (Emmä tiiä onks tässäkää viestis mitää järkee mut toivottasti saat selkoo, oon huono selittää tällasii asioit. :D)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oke, vähä huono toi mun sanavalinta mut tarkotin siis tol ”sul kävi hyvä tuuri” sitä että koska toi toinen tyyppi teki tavallaa sen ”alotteen” nii et joutunutkaa kävelee sinne puistoo asti. (Emmä tiiä onks tässäkää viestis mitää järkee mut toivottasti saat selkoo, oon huono selittää tällasii asioit. :D)

        Aa nyt tajusin! 😄 Joo siitähän se ajatus sitte lähti ku näin sen toisen pojan. 😎


      • Anonyymi

        Nii ja mäki oon tyttö mä käyn kyl vessassa paitsi en aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sul kävi hyvä tuuri. :D Mihi aikaa toi suunnilleen tapahtu? Koska aina ku mä oon jossain juna-asemal nii siel on iha liikaa porukkaa et pystyisin kokeilee tollasta.

        Kuseminen on sikäli hankalaa ettei tiedä koska kusettaa, mutta

        SItte se on helppoo, kun tietää, että kusettaa.

        Esim bussipysäkillä on kätevä kusta kaljoja pois, kun oottaa dosaa tai toreilla siellä on hyvin tilaa yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen tuliki jo ensimmäinen uus paikka kokeiltua kotimatkalla ku hätä iski junaa odottaes. 😄

        Rautatieasemalla radalle kuseminen on helppo, mutta yritä kusta jonkin vanhuksen taskuun, voit saada iskun kepistä, niinku mulle kerran kävi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haitannut. Huvitti vaan miten kiinnostunu joku on mun kuseskeluista. :D

        Minäkin kuseskelen melkein aina ulkona, kun ryypiskelen keskistä melkein aina ulkona


    • Anonyymi

      Yläasteella kavereiden kaa kustiin välil kilpaa (kenellä tuli pisimpään) ja ollaan kustu myös leikkipuistoissa, uimarannalla, pukukopissa, rappukäytävissä… oli hauskaa😆😆 Nyt lukios futistreeneis joskus oon lorotellu puskii kentän laidalla mut ei enää muuten

    • Anonyymi

      Joskus oon kusin äidin kukkapenkkiin, ku ärsytti se et se lähti menee jonnekin ja vain lähetti viestin et mun pitää hoitaa kaikki kotityöt ja vielä pikkusisko nukkumaan. Lähetin sit videon äidille ku mä kusen sinne sen kukkapenkkiin ja laitoin viestii et kukat kasteltu :D ja kyl nyt muutenkin tulee välil kustua vaik tienreunaa jos o hätä eikä oo vessaa lähellä.

      • Anonyymi

        päällikkö! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        päällikkö! :D

        No enpä tiedä oliko ny nii siistii ku sen tempun takia meni viikkoraha ja mun uuden polkupyörän avain ” katosi” mystisesti pariksi viikoksi ja löytyi yhtäkkiä meidän eteisestä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä tiedä oliko ny nii siistii ku sen tempun takia meni viikkoraha ja mun uuden polkupyörän avain ” katosi” mystisesti pariksi viikoksi ja löytyi yhtäkkiä meidän eteisestä :D

        Kuvatko sen videon niin että sun vehje näky siin videossa?


    • Anonyymi

      Ite myös tykkään käydä kusel ulkona. Yritän vaa kattoo et ei iha suoraa kukaa nää, mut en oo mitenkää super varovaine

    • Anonyymi

      Onks mitään nolompaa ku ulkona kuseminen!?

      • Anonyymi

        No on! Joskus kaverin kans mopoilla ajettiin ja mulle tuli paskahätä ja meinattiin enste mennä kaverin kämpälle asti, mutta sit siel läheisel pellol näky sellanen ränsistynyt talo ja sen piharakennus tms ja mä ajattelin et siel o varmaa sellane paskahuussi, koska sen ikäisten talojen pihas lähes aina on :D pääteltiin et se talo on korkeintaan kesänviettopaikkana enää joten syksyllä ei uskottu kenenkään olevan sielä. mentiin sit sinne ku muutenki teki mieli tutkia paikkaa tarkemmin ja mä menin heti paskalle ku löysin sen huussin joka oli kii saunan seinäs. Kaveri alko huutaa et joku on tulossa mut mä vain luulin et se valehtelee ja yrittää vain säikäyttää mut, mutta sitten mä kuulin jonkun miehen äänen! Joku pappa tuli koiran kanssa sinne ja se oli sen paikan omistaja! Oli vähän noloo yrittää selittää sille ja ei se tainnut uskoa et vain paskalle oltiin sinne tultu. Päästi kuiteski lähteen heti ku oltiin vain todistettu ettei meillä ole taskuissa mitään mikä kuuluisi sinne taloon tai pihaan mut noloa se oli :D


      • Anonyymi

        Mitä noloo siin muka on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä noloo siin muka on?

        No me oltiin ilman lupaa sen papan tontilla ja vielä käytettiin sen omaa WC:tä! Tai ei se varmaa enää sitä käyttäny, mut kumminki. Mietipå nolottaisko sua jäädä kii jonkun vessan käyttämisestäilmanlupaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No me oltiin ilman lupaa sen papan tontilla ja vielä käytettiin sen omaa WC:tä! Tai ei se varmaa enää sitä käyttäny, mut kumminki. Mietipå nolottaisko sua jäädä kii jonkun vessan käyttämisestäilmanlupaa

        Kysyin tolta toiselta tyypiltä.


    • Pikkutyttönä maalla jätin usein hellepäivinä pöksyt pois mekon alta ja kävin pissalla jossain pusikossa tai tyhjilleen jääneessä heinäladossa. Nykyisin kesäloma-aikoina kotikotona käydessä tulee joskus harrastettua samaa. Joskus kyykistyn, joskus lasken hajareisin seisaaltani.

      Hihhei ja Sciurus tuntevat myös kummallista viehtymystä ulkoilmapissailuun - Hihhei mökillä (myös pikkusiskon ja/tai nuorempien serkkujen kanssa hassutellessaan) ja Sciurus Pojan kanssa ties missä.

      Olemme kaikki kolme ehtineet täyttää 20. Enempiä tietoja ei tällä kertaa heru.

      • Anonyymi

        Miksi olet nuorten palstalla, jos olet jo (mahdollisesti yli) 20-vuotias?🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet nuorten palstalla, jos olet jo (mahdollisesti yli) 20-vuotias?🤨

        Nuoret ja teinit on kaksi eri asiaa. Nuoriin lasketaan usein 16-25 vuotiaat, mutta se väli voi alkaa myös ja 13 vuotiaasta ja päättyä 29 vuotiaaseen.
        Siksi onkin naurettavaa kun jotkut valittaa NUORISTA, koska se kattaa aika laajan ikäjakauman ja riippuu määritelmästä, jotka vaihtelee huimasti.
        Alle 30 vuotias lasketaan nuoriin ja siihen katkeaa viimeisetkin nuorten avut/palvelut yms. paitsi ammattiliitot ja osat nuorisoasunnoista laskee vielä alle 36 vuotiaat nuoriin. Niiden on vähän pakko, kun työelämä ei ole enää samanlaista kuin ennen, muuten jossain ei olisi nuorisojäseniä ollenkaan.

        Tämä olisi lastensaalistajien paratiisi ellei meitä vanhempia nuoria kävisi täällä satunnaisesti pitämässä meteliä ja varmistamassa, ettei käy mitään. Vakio vanhempi nuoriso käy täällä siivoilemassa ja auttamassa kun ehtivät, monet paljon nuorempia kun aloitti käymisen, joten tietävät jo tutut pahantekijät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet nuorten palstalla, jos olet jo (mahdollisesti yli) 20-vuotias?🤨

        No höh. Muun muassa Henriikka, Hihhei ja minä on alettu käydä täällä jo vuosia sitten ja poiketaan vieläkin aika säännöllisesti vilkaisemassa olisiko jotain johon voisi antaa jotain omaa kokemusta. Nämä pissahassuttelut sattuu olemaan mm. meidän kolmen lempileikkejä.

        Iltakävelyllä Pojan kanssa mä jätän lämpimällä säällä pöksyt pois väljän hameen alta ja jossain ulkoilutiellä meistä on kiva poiketa vähän sivummalle puskapissalle. Mä kyykistyn ja vedän hameenhelmaa ylös ja annan tulla ja omalla vuorollaan Poika vetää collegehousuja vähän alas niin että voi lorottaa pitkin puskaa. Ja ei, me ei oikeastaan vieläkään tiedetä mikä siinä viehättää.


    • Anonyymi

      EN kyllä suosittele mihinkään alakulkuihin ja rakennusten seiniin kuseskelua. Kesähelteellä se haju on kammottava joka siitä aiheutuu. Jos on pakko kusta, niin puskat ovat parempi vaihtoehto. Ei ihminen ole koira, jonka pitää kuseskella ympäri kaupunkia - sitä varten on wessat.

      • Anonyymi

        Sori vaa mut ei mul kouluaamuina oo aikaa poiketa reitilt et pääsisin johonki puiston puskaan kusel vessat on aikasin aamul kiinni. Eli jäljel jää vaan nää matkan varrel olevat alikulkutunnelit jne...

        Kavereiden kaa hengailu on myös paljo vaivattomampaa jos pystyy tarvittaes kusee mis vaan. En usko et yks tällane teiniporukka ketää haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori vaa mut ei mul kouluaamuina oo aikaa poiketa reitilt et pääsisin johonki puiston puskaan kusel vessat on aikasin aamul kiinni. Eli jäljel jää vaan nää matkan varrel olevat alikulkutunnelit jne...

        Kavereiden kaa hengailu on myös paljo vaivattomampaa jos pystyy tarvittaes kusee mis vaan. En usko et yks tällane teiniporukka ketää haittaa.

        Mitä jos kävisit aamukusella jo kotona vessassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos kävisit aamukusella jo kotona vessassa?

        Kyl mä yleensä käynkin mut aina ei vaa ehdi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori vaa mut ei mul kouluaamuina oo aikaa poiketa reitilt et pääsisin johonki puiston puskaan kusel vessat on aikasin aamul kiinni. Eli jäljel jää vaan nää matkan varrel olevat alikulkutunnelit jne...

        Kavereiden kaa hengailu on myös paljo vaivattomampaa jos pystyy tarvittaes kusee mis vaan. En usko et yks tällane teiniporukka ketää haittaa.

        Pari teiniä kusemassa johonkin alikulkutunneliin on kyllä varsin pieni ongelma, kun kattoo aikuisten menoa baarien edessä viikonloppuisin… 😄 Että eiköhän sade huuhtele nuokin kuset viemäriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari teiniä kusemassa johonkin alikulkutunneliin on kyllä varsin pieni ongelma, kun kattoo aikuisten menoa baarien edessä viikonloppuisin… 😄 Että eiköhän sade huuhtele nuokin kuset viemäriin.

        No tämä. Hyvä et sentää joku ymmärtää.


      • Anonyymi

        Ollaan kaveriporukalla usein kauppakeskuksessa hengailemassa ja kusella käydään yleensä parkkihallin nurkassa autojen takana. Pitää vaan olla tarkkana ettei viereisissä autoissa oo ketään sisällä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan kaveriporukalla usein kauppakeskuksessa hengailemassa ja kusella käydään yleensä parkkihallin nurkassa autojen takana. Pitää vaan olla tarkkana ettei viereisissä autoissa oo ketään sisällä :D

        Meidän jengil sama homma 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos kävisit aamukusella jo kotona vessassa?

        Keskikaljaa saa jo 16 vuotiaana, jos on väärennetty henkkari


    • Anonyymi

      Juon jos on jano. Syön jos on nälkä. Kusen jos kusettaa. Vaikka sitte ulkona jos sattuu olemaan joten ei ongelmaa. Ei haittaa jos joku näkee mut tietenki sivummalle meen puun juurelle. Paitsi kännissä ja mökillä jossa kusen vaikka ikkunasta jos huvittaa

      • Anonyymi

        Äijämäinen komentti👊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äijämäinen komentti👊

        Niin, se vaan tarkoittaa sitä, että rakko ehdollistuu siihen ja jos bussissa ei olekaan vessaa tai junan vessa on suljettu, lirahtaa helposti housuun.


    • Anonyymi

      Käyn ulkona kusella aina vaa ku pystyy. Yleensä kusen johoki puskaa tai jossai puun takan, mut jos on kova hätä nii saatan vaikka kusta alikulkutunnelii. Yritän vaa vähä kattoo ettei näkyis muita ihmisii, mut en oo super varovaine.

    • Anonyymi

      Haluan muisuttaa, että ennen kuin aloitatte jalkakäytävillä, rakennusten seinille, alikaytävissä jne. kusemisen, että katsoisitte ympärillenne, etten ole näköpiirissä sillä muuten tulee käymään samoin kuin eräälle kusijalle noin vuosi sitten. Otin kaverista kuvan nännykällä sekä soitin 112 numeroon ja ei kestänyt kuin pari minuuttia kun maija kaarsi kaverin viereen. Hetken keskustelun jälkeen kaverin käteen työnnettiin valkoinen paperilappu. Siinä oli kai joku palkintosumma - en jäänyt kysymään sitä. Oli hyvä tuuri kun maija sattui olemaan parin korttelin päässä, kun soitin. Aina toisella on hyvä tuuri ja toisella se huono. Pusikoissa kusijat katson läpisormieni, koska oletan että kysessä on silloin hätätilanne.

    • Anonyymi

      Eilen illal kepillinen alikulkutunneliin 👌

      • Anonyymi

        Testattu tänää, toimii! 😎😎


    • Anonyymi

      Ulkona kuseminen on fresh ja ihan sama jos joku näkee

      • Anonyymi

        Sulle on ihan sama, että aiheutat osassa ihmisistä ahdistusta olemalla penis esillä julkisella paikalla, mutta kyse tosiaan on lainvastaisesta asiasta, josta kiinni jäädessä todellakin rapsahtaa sakot, ellet ole keskellä metsää tai oman omakotitalosi pihalla.


    • Anonyymi

      Ulkona lorottelu on parasta talvella ku jää jäljet lumeen :D Huomaa et moni käy samassa paikassa esim bussipysäkin takana kusemassa

      • Anonyymi

        Haha, varmaa meikä ollu asialla😂 mun vakiokusipaikka jäkistreenien jälkee on bussipysäkin takana. siinä ehtii sopivasti dösää venatessa kuselle jos ei tullu kustua suihkussa. 😎


    • Anonyymi

      Kertokaa lisää ulkona kusemis tarinoita !

    • Anonyymi

      Tykään varsinkin näin lämpimällä säällä. Talvella toki en. Oikein pidätän sitävarten et on ulkona kova hätä ja sit päästän sen paineel.

      • Anonyymi

        Sama! :D Parasta ku tulee kunnon puro!


    • Anonyymi

      Juu ihan perussettiä käydä kusella ulkona. Itteä ei ainakaa huvita kauheesti alkaa pidätellä kupla otsassa ku on helppo heittää kepillinen vaikka puskaan. Mä käyn paikoissa mihin muut ei näe nii ei ongelmaa esim. metsän reunassa ja bussipysäkin takana tai kaupungissa esim. roskakatoksessa. Rannalla kusen suoraan mereen

    • Anonyymi

      en tykkää, mutta välillä on pakko. ei siinä mun mielestäni ole mitään ihmeellistä.

    • Anonyymi

      Joskus tuntuu että syrjäisessä ja hiljaisessakin paikassa aina ilmestyy yleisöä jostain just sillon kun on menossa kuselle :D

      • Anonyymi

        No jep! :D Pystytkö silti menee vaikka olis yleisöä?


    • Anonyymi

      Usein koulun jälkeen kusihätä jos on pidätelly vikat tunnit (en käy koulus vessas)… silloin pitää kattoo matkalta joku hyvä kusipaikka. Ei kuitenkaan aina jaksa kotiin asti pidätellä. Kerran yritin pidätellä ja oli jo nii kova kusihätä rapun alaovella et meinas tul housuun nii piti juosta äkkii kullista puristaen roskakatoksen taa kuselle. Tuli kunnon kaaressa kauheella paineella, tosi kova kuumotus et joku naapuri näkee (onneks ketää ei vissii nähny)

      Iltasin hengataa kavereiden kaa kaupungilla ja yleensä käydään vaa jossain kauppakeskuksen ilmases vessas kusella. Jos ollaa jossain rannalla tai muualla ku keskustassa nii käydään puskassa tai puun takana jos tarvii. Osa kavereista on rohkeempia ja ne ei välitä jos joku näkee nii ne uskaltaa kusta myös keskustassa kadulle, puistoon, bussipysäkillä jne. Mä taas oon nii ujo et ei meinaa millää tulla ulos tollasis paikoissa nii joudun joskus pidättelee ja käyn myöhemmin yksin jossain syrjäses paikassa kotimatkalla. Ihmettelen kuin kaverit pystyy kusee rivissä laiturilta veteen ku itellä tulee kauhee kusilukko (vaikka olis hätä) eikä tuu tippakaan ulos jos joku näkee. Onneks rannalla voi mennä veteen ja kusta uimashortseissa nii ei tarvi pidätellä

      Alotin nyt lukios ekalla ja pitäs tos parin vuoden päästä mennä inttiin. Vähä ahdistaa mitä täst tulee ku oon kuullu isoveljeltä et siellä mennään jonossa pisuaarille ja tiedän ettei kusemisesta tuu paineen alla mitään. Vrm ainoo kerta ku oon kussu kenenkään nähden oli ysiristeilyllä viime keväänä kännissä aika monen juoman jälkeen ku kaveri sammu vessaan ja mul ja mun toisel kaveril oli iha vitullinen kusihätä. Jouduttiin sit kusemaan hyttikäytävälle ja siinä tilanteessa pysty ihme kyl hoitamaan homman vaikka kaveri oli melkein kyljessä kiinni samalla asialla…

      • Anonyymi

        Kyllä sielä intissä on ihan myös koppivessoja, joita tuli enimmäkseen käytettyä. Itselle kanssa tulee helposti kusilukko, niin otin yleensä aina varman päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sielä intissä on ihan myös koppivessoja, joita tuli enimmäkseen käytettyä. Itselle kanssa tulee helposti kusilukko, niin otin yleensä aina varman päälle.

        Juurikin näin. Isoveljesi vain pelottelee. Itselle ainakin haastavinta oli talvisin maastossa, kun vaatteita oli todella monta kerrosta, niin kuselle meneminen oli melkonen urakka vaikka minä olenkin mies. Itse ainakin yleensä maastossa talvisin jätin vain juomisen todella todella vähälle, niin ei kuvastakaan päivällä juurikaan erity, kun itsekkin yleensä kävin vain aamulla ja illalla. Kesällä kusella käynti on jo huomattavasti helpompaa.


    • Anonyymi

      Kusen ja paskon missä vaan, sen verran on sivistystä,

      Etten röyhhtäile, pieressäni missä vaan

    • Anonyymi

      Mä en mitään vessoi jaksa stressaa, kusen mihin huvittaa. Oon jätkä 15v nii heppo hoitaa hommat tarpeen tullen. Aina joku puska tai nurkka löytyy sitä varte

    • Anonyymi

      Olis kiva nähdä joskus tyttö ulkona pissimässä..

      • Anonyymi

        Eiköhän neki käy puskapisulla😉


    • Anonyymi

      Pikkupoikina pissailtiin kaverien kanssa salaa leikkipuiston laitteisiin, nykyään lorottelen minne pystyy ulkona ollessa. Kotimatkalla parikin paikkaa missä saa rauhassa ja enimmiltä katseilta piilossa päästellä. Käyn niissä aina kun on kusihätä kotimatkalla. Mun mielestä paljon hauskempaa kuin vessassa käynti!

    • Anonyymi

      Näin tänään keskellä kirkasta päivää ku joku vanhempi teinipoika käveli bussipysäkin viereen, availi matkalla housuja ja pokkana kusi vaa siihen katosta vasten kaikessa rauhassa vaikka ohi ajo autoja ja mäki kävelin siitä ohi :D sit jatko matkaa niinku mitää ei ois tapahtunu :DD

    • Anonyymi

      Lumeen on kiva kusta

    • Anonyymi

      tykköän kyl. ja jätkien kaa se on suht helppoo ku lähes mis vaan voi ottaa munan esiin ja kusta. mut tänää ku olin parin muijan kaa kaupungil nii kuseminen osottaukin aikamoiseks haasteeks. ne ei kauheest arvostais jos olisin alkanu siel kusee nii jouduin sit vaa pidättelee vittu munaa puristellen :D ku vihdoin mentiin eri suuntiin nii juoksin legit täysillä kusel yhen puiston aidast sisään. seisoin kävelytiel nii kyl siitä pari tyyppii meni ohi mut en olis kuitenkaa saanu hanaa suljettuu nii ei kyl kauheest haitannu

      • Anonyymi

        Jep muijien kaa ei kehtaa kyl mut jätkien kaa voi helposti käydä ja usein neki käy sit samalla kusella ku iteki käy. Toi on paha jos joutuu iha puristelee 💀 Millasiin paikkoihin yleensä meet kuselle ja pystytkö kusee jos joku näkee?


      • Anonyymi

        Tyttönä tykkään katella kun pojat käy ulkona pissalla :D En oo kuitenkaan nähnyt kuin vaan pari kertaa toivosin että mun kaveriporukan pojat olis rohkeempia


    • Anonyymi

      Uutena vuotena kun ampuiltiin rakettaja niin mun oli pakkojen pakkojen pakko kyykistyä lumihankeen kun tuntu et muuten halkee rakko.

      • Anonyymi

        kyykistyä? siis kuselle? mikset vaa kussu seisten?😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyykistyä? siis kuselle? mikset vaa kussu seisten?😂

        No näin naaraspuolisena hieman hankalaa kusta seisten.


    • Anonyymi

      Ulos kuseminen on parasta !

    • Anonyymi

      Kyllähän toi ihan kivaa on. Kesällä varsinkin kun on enemmäin suojaisia paikkoja.

      • Anonyymi

        Millaisiin paikkoihin oot kussu?


    • Anonyymi

      Joo mä kusen usein ulkona, paljon helpompaa vaan mennä puskaan tai nurkan taakse

    • Anonyymi

      No talvella en ainakaan. Enkä oikein kesälläkään. Kerran on ollut ihan pakko ku oli niin kauhee hätä et en meinannu pytsyy enää pidättelee. Join siiderii ullkon ja ai jumakauta ku alko pissattaan oli ihan pakko mennä johkin puskaan ku tuntu et halkee rakko tai tulee ihan pakosti huosuun.

    • Anonyymi

      Kusen aina parkkihalleihin :)

      • Anonyymi

        Parkkihallien rappukäytävät on parhaita, sopii meille tytöillekin hyväksi kyykkypissipaikaksi :)


    • Anonyymi

      Joskus pyöräillessä tulee käytyä metsäreitillä polun reunassa kusella kun tulee juotua paljon vettä joskus. Onhan se eri tavalla rentouttavaa kun saa rakon tyhjentää luontoon. Tietty pitää varoo ettei mee housuille. Ei ihan viitti kaikkialle kusta vaan tuollainen metsäalue ja valvoo ettei tuu koiranulkoiluttajaa.

    • Anonyymi

      Tämä on ehkä typerimpiä ketjuja koko Suomi24'ssä.

      • Anonyymi

        Täähän on just paras ketju, nyt vaan kaikki ulos kuselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täähän on just paras ketju, nyt vaan kaikki ulos kuselle!

        Edelleenkin typerä ja lapsellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin typerä ja lapsellinen.

        Ite oot lapsellinen


    • Anonyymi

      kevät ja kesä tulee, mukava taas käydä kusee ulkona

    • Anonyymi

      Ainaki ite pystyn iha mis vaan. Kerran olin Helsingissä ja olin ihan tien vieres mut oli hätä nii aloin vaan lorottelee

      • Anonyymi

        Ite kusin just alikulkutunneliin Helsingissä. Helpotti kivasti ku oli kauhee hätä


    • Anonyymi

      Eilen treenien jälkeen kusasin bussipysäkin taakse🤌🏻 onneks ei ollu muita pysäkillä☠️

    • Anonyymi

      No en ellei sit oo ihan pakkopissahätä eli niin kauhee hätä et ei voi enää pidätellä. Kerran oli pakko kun mentiin salest hakeen enegriajuoma 0,5l ja siinä pihas joutiin se niin ai jumakauta kun mulle tuli kusihätä. Siel sales ei ollut varmaan ku henkilökunnalle vessat niin oli pakko mennä ettii joku pusikko ku tuntu et halkee rakko. Oli pissahätä jo ennen sitä juomista jota olin jonkin aikaa pidätellyt ja sitten kun join sen juoman niin n 15 min sen jälkeen aiihh oli pakko muuten halkee rakko

    • Anonyymi

      Käyn aina lenkillä ollessani kusella tietyssä paikassa, loruttelen saman kiven päälle

    • Ihan kivaa se on ku voi missä vaa kusta näin poikana

    • Anonyymi

      Tänään uimarannalla ollessani kävin kusella lähi puskassa kun ei veteen viitsi päästää. Tiuhaan näytti muutkin pojat puskaa käyttävän. Haju oli kyllä melko järkyttävä puskassa tällä helteellä.

      • Anonyymi

        Ite kusen kyl vaan lahkeesta suoraan veteen


      • Anonyymi

        Itse kusen yleensä aina uimashorseihin. Yleensä uimaan mentäessä on hätäkin kun yleensä mopoillaan ja hengataan jossain jossa ei oo vessaa ennen uimaan menoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kusen yleensä aina uimashorseihin. Yleensä uimaan mentäessä on hätäkin kun yleensä mopoillaan ja hengataan jossain jossa ei oo vessaa ennen uimaan menoo.

        Kerran yks frendi kusi läpällä kuiviin uimashortseihin ennen uimista! 😅


    • Anonyymi

      Joo ite tulee oltua kavereiden koulunpihalla ulkona ja kun pieni paikkakunta niin julkisia vessoja ei ole oikeastaan. Tai on kaupassa mutta sekin menee jo kiinni 21.

      Silloin vähä pakko käydä jossain tyhjentämässä rakko ja se on yleensä jossain nurkalla tai pusikossa. Ennemmin sinne kusee kuin housuu..

    • Kerran ku käveli kaverille nii kävi näin oli iha jäätävä kusihätä nii kusin sitten sinne kävelytielle millä käveli

      • Anonyymi

        Mäki kusen usein tielle jos on kusihätä


    • Anonyymi

      Näin kesäisin kusen lähes joka päivä ulkona. Millon minnekin, yleensä puskiin, puiden juurille, roskakatoksiin jne jne

    • Anonyymi

      Tykkään kyllä. Mukava kusta sillei vapaasti ettei tarvi tähdätä mihinkään pönttöön.

    • Anonyymi

      Tykkään aina koulusta päästessä käydä puskassa etenkin talvella, kun keltanen pissi näkyy kivasti puhtaassa hangessa.

    • Anonyymi

      Tulin rannalla ulos pukukopista nii näin pojan, joka ajo pyörällä rannalle kovaa vauhtia. Juoksi laiturille hirveellä kiireellä, avas housut ja lorotteli kaikessa rauhassa laiturilta veteen. Kun näki meikäläsen, sille tuli kiire pois. :DDD

    • Anonyymi

      maalla oli helppo käydä vaikka mis kusella mut Helsingis ei harmillisesti oo kauheesti hyviä paikkoja

    • Anonyymi

      Juuh rakko tyhjenee milloin minnekin, ei jaksa aina ettii vessaa

    • Anonyymi

      Juuri menos kuselle kun oon lenkillä

    • Anonyymi

      Just äsken tyhjeni rakko parin bissen edestä alikulkutunneliin😌

    • Anonyymi

      Kerimäellä mev kustaans aina porukall samalla tarkastsas toiste Munas, kuse is on miehen sosiaalinen tapahtui jossa vertailen toiste muna. Kuse aina kun naiset näkee, mulla iso munas, naiset haluas nähä iso mun haluas seksi, haluas isots muna persseeseen,halus kusta naisen päälsja paskannus

    • Anonyymi

      menossa kohta ku oon kävellen matkalla kotiin ja alkaa painaa rakossa

    • Anonyymi

      Oli äske hirvee kusihätä joutu pitää iha kullista kiinni bussissa. Onneks pysäkiltä on lyhyt matka pusikkoon. Helpotti iha helvetisti vajaan tunnin pidättelyn jälkee kusta sinne puun juurelle😅

      • Anonyymi

        Olitko kauan ollu kusematta sitä ennen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko kauan ollu kusematta sitä ennen?

        Ehkä joku kolme tuntii mut olin juonu aika paljo limuu ja energiajuomaa aiemmin


      • Anonyymi

        Kui vanha oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kui vanha oot

        16 täytin viime viikol


    • Anonyymi

      Kohta kuselle johonki ulos ennen junaan menoa

    • Anonyymi

      Mie kusen Aina ulkona minähän en vessaan mene tosimies ei kuse vessaan. Tykkään kusta porukalla samalla katson millaiset Munat miehelle on, tykkään nähdä Isot Munat. Munat määrää millainen mies on, isomunainen miehet menesty ja saa paljon rahaa

    • Anonyymi

      No kesällä joo. Kesällä ollaan enempi ulkona ja juotukin vielä jotain niin siiten on ollu pakko mennä joskus johkin puskaan kun tuntu et halkee rakko eikä ole voinut enää yhtään pidättää kun hädän tunne oli niin voimakas. että hosuun meinas tulla..

      Talvella en sitten millään, mut oon talvella paljon vähemmän ulkona kuin kesällä. Joskus kun hiihdettiin pidempi matka niin tuli aika kova hätä, mutta jaksoin pidätellä sen helposti kotiin asti.

    • Anonyymi

      Uuveenä tuli kuseksittua ulkona :)

    • Anonyymi

      Loroteltiin kaverin kans eilen puistossa lumikasaan, oli kivaa :D

    • Anonyymi

      Jostain 15v asti tullu jonku verran loroteltua pihalla.
      Jos on kavereita näkemässä niin ei haittaa yhtään, vieraat ihmiset on vähän eri juttu. Mutta jos on hätä niin sit antaa mennä vaan. Töissä varsinkin joutuu kusee monesti ulkona. Talvella on erityisesti hauskaa saada mahdollisimman iso reikä sulatettua lumeen :D

      • Anonyymi

        Missä töissä joutuu kusee usein ulos? Ja millasiin paikkoihin lorottelet? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä töissä joutuu kusee usein ulos? Ja millasiin paikkoihin lorottelet? :D

        Tavaran jakeluhommissa tarvii monesti vaan nopeesti käydä jossain ulkona, on monesti kiirettä sen verran ettei tee mieli lähtee etsii mitään vessaa.
        Puskiin, puiden juurille, parkkipaikkojen reunoille ja kääntöpaikoille. Ei oo niin väliä, mutta ei varsinkaan työvaatteissa kehtaa mihinkään tunneleihin tai roskakatoksiin. Yleensä tulee pidätettyä kunnon hätä nii tulee sit oikein kunnon kaaressa ja kauan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavaran jakeluhommissa tarvii monesti vaan nopeesti käydä jossain ulkona, on monesti kiirettä sen verran ettei tee mieli lähtee etsii mitään vessaa.
        Puskiin, puiden juurille, parkkipaikkojen reunoille ja kääntöpaikoille. Ei oo niin väliä, mutta ei varsinkaan työvaatteissa kehtaa mihinkään tunneleihin tai roskakatoksiin. Yleensä tulee pidätettyä kunnon hätä nii tulee sit oikein kunnon kaaressa ja kauan :D

        Haha, kuulostaa hyvältä! :D Kerran näin ikkunasta Oda-kuskin kusella puun juurella, näytti olevan rakko täynnä hänelläkin 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha, kuulostaa hyvältä! :D Kerran näin ikkunasta Oda-kuskin kusella puun juurella, näytti olevan rakko täynnä hänelläkin 😂

        Täällä päin ole ikinä ylipäätään nähnyt Oda kuskeja, saati sit lorottelemassa missään :D


    • Anonyymi

      Tykkään kävellä ulkona ja talvella alkaa kylmyydestä johtuen helpommin kusettamaan. Kyl aika montakin kertaa oon käyny ulkona kusella, mutta metsän puolella enkä mihinkään bussikatokseen sentään :D Eikä aina oo kauppakeskusta tai kirjastoa lähellä missä kävis vessassa.

      Itse asias joskus on niin päin että mieluummin kusee ulkona. Yhessä kauppakeskuksessa oli vessassa liian lämmin ja kostea, mul oli sillon toppahousut jotka sisätiloissa aika hiostavat kun se paksu liukas vuori tarttuu ihoon kiinni persvakoa myöten, joten tosi paljon mukavampi oli käydä kusella lähellä olevassa puistikossa ulkona. Sama juttu kun joskus oon ollu laskettelemassa niin kuselle ulkona vaikka alueella ois kunnon vessatkin.

    • Anonyymi

      Käyn aina koulusta päästyä kotimatkalla yhdessä nurkkauksessa kusella. Rupeaa olemaan nurkkauksesta lumet vähissä kun siihen päivittäin lorottelen.

      • Anonyymi

        No varmasti jos on koulupäivän pidätelly ja sit koko päivän nesteet lorottelee yhteen paikkaan joka päivä.
        Saattaa keväämmällä vähä olla hajua siellä nurkassa! :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti jos on koulupäivän pidätelly ja sit koko päivän nesteet lorottelee yhteen paikkaan joka päivä.
        Saattaa keväämmällä vähä olla hajua siellä nurkassa! :DD

        Voi olla :). Voin sanoa ettei nurkkauksessa enää valkosta lunta juuri löydy. Koulusta päästyä ei pissini muutenkaan mitään vaaleeta ole. Täytyy varmaan keväällä vaihtaa paikkaa jottei haju ihan järkyttäväksi tule


    • Anonyymi

      Persujen konttorin ovi on kustu kohta puhki.

    • Anonyymi

      Kesällä toi on helppo kun voi vaan avata farkkujen vetskarin ja sujauttaa pippelin ulos. Kesällä ei yleensä boksereita.

      • Anonyymi

        Ite käytän aina boksereita mutta on se silti helppoo kusta ulkona.


      • Anonyymi

        Kyllähän sitä talvellakin voi


      • Anonyymi

        No onhan se helppoo, mutta ei mun mielestä juuri sen vaikeempaa talvellakaa. Ei oo ainakaan vielä jääny koskaa rakko tyhjentämättä sen takia olis liian vaikeeta ottaa letkun pää esiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se helppoo, mutta ei mun mielestä juuri sen vaikeempaa talvellakaa. Ei oo ainakaan vielä jääny koskaa rakko tyhjentämättä sen takia olis liian vaikeeta ottaa letkun pää esiin

        Miel tytöil on paljon vaikeempaa. Kerran oli pakko ku meinas rakko haljeta. Oli ihan kauhee pissahätä ja oli pakko kyykistyy lumihankeen ku ei voinut enää pidätellä. Olin juonut engeriajuomaa ja se laukaisi ihan kauheen pissahädän ulkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se helppoo, mutta ei mun mielestä juuri sen vaikeempaa talvellakaa. Ei oo ainakaan vielä jääny koskaa rakko tyhjentämättä sen takia olis liian vaikeeta ottaa letkun pää esiin

        Sama. Aina on rakko tullu tyhjennettyä. Lähinnä vaan joskus vaikee löytää hyvä paikka jossain kaupungilla😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Aina on rakko tullu tyhjennettyä. Lähinnä vaan joskus vaikee löytää hyvä paikka jossain kaupungilla😄

        No jep, kaupungilla ei oo mitenkään helppoo, tai onhan se jos vaan pokkaa on! Yks kaveri kävi kerran suht näkyvällä paikalla kusella lähes ydinkeskustassa ja totes vaan että pientä vehettä muut ei nää ja isoo ei tartte hävetä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miel tytöil on paljon vaikeempaa. Kerran oli pakko ku meinas rakko haljeta. Oli ihan kauhee pissahätä ja oli pakko kyykistyy lumihankeen ku ei voinut enää pidätellä. Olin juonut engeriajuomaa ja se laukaisi ihan kauheen pissahädän ulkona.

        No varmasti on paljon vaikeampaa, yhtään en epäile 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jep, kaupungilla ei oo mitenkään helppoo, tai onhan se jos vaan pokkaa on! Yks kaveri kävi kerran suht näkyvällä paikalla kusella lähes ydinkeskustassa ja totes vaan että pientä vehettä muut ei nää ja isoo ei tartte hävetä 🤣

        Mihis sun kaveri sitte lorotteli? 😂


      • Anonyymi

        ilman boksereita kyl kiva olla kesäl voi sit laskee helposti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihis sun kaveri sitte lorotteli? 😂

        Kaupan parkkipaikalla ja siinä vierestä meni joku kävelytie jossa käveli porukkaa😂


    • Anonyymi

      Puissa ja pensaissa ei oo lehtiä, maassa on valkosta lunta niin liian hyvin näkyy muille kusella käynti. Siinäkin mielessä kesällä helpompaa.

      • Anonyymi

        No ymmärrän kyl ton pointin. Ite tykkään kyl kun lumeen jää kunnon keltainen kolo😂


      • Anonyymi

        Jos juo riittävän paljon niin lumeen jää huomattavasti pienempi jälki, tai ainakin huomaamattomampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ymmärrän kyl ton pointin. Ite tykkään kyl kun lumeen jää kunnon keltainen kolo😂

        kolo tai sit roiskii se lumi iha keltaseks!


      • Anonyymi

        Mut mitä välii jos joku näkee et on käyty kusella? Kyl munki ns. vakkaripaikoilla näkee lumesta et muutki on helpottanu oloo sinne mut ei kai se haittaa? :D Ja talvel on sentään pimeetä nii on helpompi kusta kaupungilla! :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kolo tai sit roiskii se lumi iha keltaseks!

        Jos on vaan terävä kaari niin helpompi lorottaa syvä kolo hankeen kuin suihkia ympäristö keltaiseks🤣
        Jos taas on hajottava suihku nii sit on helpompi tehdä keltaista hankee😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on vaan terävä kaari niin helpompi lorottaa syvä kolo hankeen kuin suihkia ympäristö keltaiseks🤣
        Jos taas on hajottava suihku nii sit on helpompi tehdä keltaista hankee😂😂

        jebs noinhan se menee 👍😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jebs noinhan se menee 👍😂

        Kävin kerran yhden lumikasan takana lorottelee kaverin jälkeen ja katoin että mitähän hittoo se on täällä touhunnu kun oli varmaan metrin alueelta ihan keltasena😂 Joskus toiselle kertaa näin että sillä roisku ympäriinsä niin ei tarttenu enää ihmetellä🤣


    • Anonyymi

      Minä kusen aina kun naiset katsele ne tykkää Isot Munat. Joskus kusen housuun ko ei viitsi mennä vessaan, kyllä kesä kuivaa minkä kastelee, sanoo vanha kansa.

    • Anonyymi

      Tänää loroteltiin frendin kaa ulkona :)

      • Anonyymi

        Kerro lisää


    • Anonyymi

      Tänää aamupäivällä olin kaverin luona ihmeteltiin autoja siinä pihalla kun alkoi tuntuu että kohta pitää kyl kusta. Olin juonu ehkä reilun litran limsaa aamulla ja vähän vettäkin. Menin metsän reunaan lorottaa ja oli kyl jo aikakin, ei joka kerralla lennä kaari kolmen metrin päähän 🤣 Tuli kyl miehekäs fiilis

      • Anonyymi

        Kusetko usein ulkona? 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusetko usein ulkona? 😄

        No vähän riippuu, mut yleensä kuitenkin useemman kerran viikossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vähän riippuu, mut yleensä kuitenkin useemman kerran viikossa

        Aika usein kuitenkin! Millasis paikoissa käyt kusella? 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika usein kuitenkin! Millasis paikoissa käyt kusella? 😌

        Parkkipaikkojen reunoil, metsissä, puskissa, lumipenkkojen juurella yms. Yks päivä lorotin keskellä metsäautotietä kun aattelin että ei täällä kukaan nyt ajele... Se oli väärä luulo . Just sieltä joku mummo ajeli vastaan, piti pistää lorotus poikki ja vehje housuun ja lähtee menee että se pääs ohi autollaan🤣🤣
        Ajoin vähän matkaa ja kävin kääntää auton yhdessä risteyksessä ja lorottelin loput sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parkkipaikkojen reunoil, metsissä, puskissa, lumipenkkojen juurella yms. Yks päivä lorotin keskellä metsäautotietä kun aattelin että ei täällä kukaan nyt ajele... Se oli väärä luulo . Just sieltä joku mummo ajeli vastaan, piti pistää lorotus poikki ja vehje housuun ja lähtee menee että se pääs ohi autollaan🤣🤣
        Ajoin vähän matkaa ja kävin kääntää auton yhdessä risteyksessä ja lorottelin loput sinne.

        Haha sähän oot ammattilainen 😆 ootko ikinä lorotellu julkisel paikal tai kaupungil mihkää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha sähän oot ammattilainen 😆 ootko ikinä lorotellu julkisel paikal tai kaupungil mihkää?

        Vai ammattilainen😂
        Kyllä mä julkisil paikoillakin joskus, ei oo montaa viikkoo kun kävin keskustassa yhden puiston parkkipaikalla lorottaa, ajoin sinne autolla ja pari amispoikaa oli lorottelee yhtä aikaa siellä samalla kääntöpaikalla, loroteltiin siellä kolmestaan sit rivissä🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ammattilainen😂
        Kyllä mä julkisil paikoillakin joskus, ei oo montaa viikkoo kun kävin keskustassa yhden puiston parkkipaikalla lorottaa, ajoin sinne autolla ja pari amispoikaa oli lorottelee yhtä aikaa siellä samalla kääntöpaikalla, loroteltiin siellä kolmestaan sit rivissä🤣🤣

        Nice😎 mäki lorottelen usein mun frendin kaa. Ooks minkä ikäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nice😎 mäki lorottelen usein mun frendin kaa. Ooks minkä ikäinen?

        Kauhee vanha, 28 jo.
        About 15v alottelin harrastaa🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhee vanha, 28 jo.
        About 15v alottelin harrastaa🤣

        Pitkään oot sit harrastanu😂 mikä sai alottamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkään oot sit harrastanu😂 mikä sai alottamaan?

        Jotain jännää siin on, ja miehekkäältä tuntuu😂
        Joskus sillon oikei nuorena saatto alkaa tuntuu vähän liianki miehekkäältä🤣
        Ootko ite minkä ikäne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain jännää siin on, ja miehekkäältä tuntuu😂
        Joskus sillon oikei nuorena saatto alkaa tuntuu vähän liianki miehekkäältä🤣
        Ootko ite minkä ikäne?

        Mä 20 ja oon kans jonku aikaa harrastellu😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä 20 ja oon kans jonku aikaa harrastellu😁

        Autotallissa joskus sillon 15v rassailtii mopoja yms niin siitä oli helppo ja nopee käydä lorottaa metsää, ei siitä viihtiny sisälle lähtee. Kaverit teki niin kans, monesti kaveri saatto sanoo että meen kuselle ja sit tuli monesti mentyä iteki. Sillon tuntu ettei ollu mikään iso rakko, mut nyt on jo ihan iso. Varmaan joku reilu litra jos kunnolla pidättää. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autotallissa joskus sillon 15v rassailtii mopoja yms niin siitä oli helppo ja nopee käydä lorottaa metsää, ei siitä viihtiny sisälle lähtee. Kaverit teki niin kans, monesti kaveri saatto sanoo että meen kuselle ja sit tuli monesti mentyä iteki. Sillon tuntu ettei ollu mikään iso rakko, mut nyt on jo ihan iso. Varmaan joku reilu litra jos kunnolla pidättää. 😅

        Noni😁 iha ymmärrettävää et siit se alko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noni😁 iha ymmärrettävää et siit se alko

        Mites sä alotit?😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sä alotit?😂

        Frendit kävi usein kusel ulkona ku hengattiin😆 sit aloin iteki käydä ja siit alko tulla harrastus😄 intis iha normaalia kusta puunjuurelle jne😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Frendit kävi usein kusel ulkona ku hengattiin😆 sit aloin iteki käydä ja siit alko tulla harrastus😄 intis iha normaalia kusta puunjuurelle jne😎

        Jep jep😁
        Tuleeks sulle mieleen mikä on ollut mieleenpainuvin kusikerta ja miks?😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep😁
        Tuleeks sulle mieleen mikä on ollut mieleenpainuvin kusikerta ja miks?😂

        Ei sillee nopeesti mitää yhtä tiettyä mut pari kertaa kyl. 😂 Kerran oltiin syömäs yhen frendin kaa ja juotiin aika paljon vettä siin samalla. Sit vrm joskus tunnin päästä se oli sillee et ”rakkoo painaa, kova kusihätä” ja sanoin sille et pitääks ettii vessa vai voiks se mennä johonki vaa kuselle ku tää kaveri ei ollu ennen käyny mun kans ollessa missää ulkona kusel. Se sano et voi käydä jossain nii ehdotin pokkana yhtä sellasta alikulkutunnelii ja se suostu😅 siinä oli itelläki jo sopivasti hätä nii venattiin rauhallista hetkeä ehkä minuutti ja sit oltiinki siel kusemassa seinää vasten vierekkäin😆 pari teinipoikaa tais nähdä meidät ku ne oli just kävelee sinne tunneliin ku lopeteltiin nii äkkiä lähettii naureskellen menee😂😂😂 Nykyään jos nähään ja ollaan ulkona tai roadtripillä ajamas nii siinä kysellään olisko kusihätää ja sit on tapana käydä ulkona jos tarvii😂😂 toinen oli yks kesä ku hengattiin isolla porukalla ulkona koronan aikana ja sen illan aikana kukaan siit porukasta ei varmaan käyny sisällä kusella vaa vuorotellen kustiin eri paikois ulkona/rannalla/kaupungilla😁😁 entä sulla?😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillee nopeesti mitää yhtä tiettyä mut pari kertaa kyl. 😂 Kerran oltiin syömäs yhen frendin kaa ja juotiin aika paljon vettä siin samalla. Sit vrm joskus tunnin päästä se oli sillee et ”rakkoo painaa, kova kusihätä” ja sanoin sille et pitääks ettii vessa vai voiks se mennä johonki vaa kuselle ku tää kaveri ei ollu ennen käyny mun kans ollessa missää ulkona kusel. Se sano et voi käydä jossain nii ehdotin pokkana yhtä sellasta alikulkutunnelii ja se suostu😅 siinä oli itelläki jo sopivasti hätä nii venattiin rauhallista hetkeä ehkä minuutti ja sit oltiinki siel kusemassa seinää vasten vierekkäin😆 pari teinipoikaa tais nähdä meidät ku ne oli just kävelee sinne tunneliin ku lopeteltiin nii äkkiä lähettii naureskellen menee😂😂😂 Nykyään jos nähään ja ollaan ulkona tai roadtripillä ajamas nii siinä kysellään olisko kusihätää ja sit on tapana käydä ulkona jos tarvii😂😂 toinen oli yks kesä ku hengattiin isolla porukalla ulkona koronan aikana ja sen illan aikana kukaan siit porukasta ei varmaan käyny sisällä kusella vaa vuorotellen kustiin eri paikois ulkona/rannalla/kaupungilla😁😁 entä sulla?😎

        Oho, tais tulla tunnelii ihan kunnon keltainen puro kun vierekkäin lorotitte😁
        Sama täällä että varsinkin kesäsin kavereiden kanssa kaikki kusee millon mihinkin kun vaan alkaa rakkoo painaa. Yks jäi hyvin mieleen kun oltiin neljästää paljussa ja yhdelle tuli kusihätä. Se vaan pokkana nous pois ja käveli muutaman metrin ja antoi lorista yhen matalan pensaan päälle. Mulla oli kans alkava hätä, oottelin että rupee tuntuu oikein kovasti ja kävin sit siinä samassa paikassa kun kaveriki, pensaan lehdet oli sen jäljiltä viel ihan märät😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, tais tulla tunnelii ihan kunnon keltainen puro kun vierekkäin lorotitte😁
        Sama täällä että varsinkin kesäsin kavereiden kanssa kaikki kusee millon mihinkin kun vaan alkaa rakkoo painaa. Yks jäi hyvin mieleen kun oltiin neljästää paljussa ja yhdelle tuli kusihätä. Se vaan pokkana nous pois ja käveli muutaman metrin ja antoi lorista yhen matalan pensaan päälle. Mulla oli kans alkava hätä, oottelin että rupee tuntuu oikein kovasti ja kävin sit siinä samassa paikassa kun kaveriki, pensaan lehdet oli sen jäljiltä viel ihan märät😂😂

        Joo tulihan siitä aika iso puro! 😄 just tullu kans tavaks vaa kusta sopiviin paikkoihin jos alkaa kusettaa. Lorotaks rannalla veteen vai puuskaan? 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tulihan siitä aika iso puro! 😄 just tullu kans tavaks vaa kusta sopiviin paikkoihin jos alkaa kusettaa. Lorotaks rannalla veteen vai puuskaan? 😁

        Molempiin😂
        Viime kesänä lorotin aamukuset rannalle. 12 tuntia oli viime kerrasta. Hiekalle vaa, tuli aikamoinen puro ja kolo hiekkaan 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molempiin😂
        Viime kesänä lorotin aamukuset rannalle. 12 tuntia oli viime kerrasta. Hiekalle vaa, tuli aikamoinen puro ja kolo hiekkaan 🤣

        Noni😂 kusetko laiturilta veteen vai ootko päästäny vedessä shortsien läpi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noni😂 kusetko laiturilta veteen vai ootko päästäny vedessä shortsien läpi?

        Molempia tullu tehtyä 🤣 Yksin ja porukalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molempia tullu tehtyä 🤣 Yksin ja porukalla

        Haha joo! Ite lasken yleensä sniikisti veteen tai sit rannalle hiekalle tai puskaan 😁 Mihis oot lorotellu nyt talvella? Onks ollu hyvii paikkoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha joo! Ite lasken yleensä sniikisti veteen tai sit rannalle hiekalle tai puskaan 😁 Mihis oot lorotellu nyt talvella? Onks ollu hyvii paikkoja?

        Pari kertaa ihan keskellä asuinaluetta talojen välissä olevaan tyhjään kohtaan, just sillai että just sillon ei oo ollut ketään katsoo.
        Eilen esim hotellin parkkipaikalle. Sit puistot ja kääntöpaikat on kans käytössä😂
        Entäs sul?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari kertaa ihan keskellä asuinaluetta talojen välissä olevaan tyhjään kohtaan, just sillai että just sillon ei oo ollut ketään katsoo.
        Eilen esim hotellin parkkipaikalle. Sit puistot ja kääntöpaikat on kans käytössä😂
        Entäs sul?

        Aika paljo vaa lähistöllä olevis puistois ja sopivis puskis kotimatkal 😁 lumeen jää jäljet nii oon huomannu et muutki käy😂 joskus osunu kuselle samaan aikaan jonku randomin kaa kans


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljo vaa lähistöllä olevis puistois ja sopivis puskis kotimatkal 😁 lumeen jää jäljet nii oon huomannu et muutki käy😂 joskus osunu kuselle samaan aikaan jonku randomin kaa kans

        Aika hurjaa jos randomin kans, no mut joo sulattelinhan mäki lunta niiden parin amispojan kanssa jotka oli tullu helpottaa oloaan kääntöpaikalle jollain vanhalla bemarilla. Ne oli vähän säikähtäneen näköisiä kun mä saavuin sinne mut menin niistä ehkä 6 metrin päähän lorottelee nii ei ne sit enää ollu yhtään ihmeissään 🤣
        Kuinka lähellä sä oot ollu jos on ollut muitakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hurjaa jos randomin kans, no mut joo sulattelinhan mäki lunta niiden parin amispojan kanssa jotka oli tullu helpottaa oloaan kääntöpaikalle jollain vanhalla bemarilla. Ne oli vähän säikähtäneen näköisiä kun mä saavuin sinne mut menin niistä ehkä 6 metrin päähän lorottelee nii ei ne sit enää ollu yhtään ihmeissään 🤣
        Kuinka lähellä sä oot ollu jos on ollut muitakin

        Kerra oli yks teini tulos vaivihkaa sellasen kontin takaa. Näin sivummalta ku se tuli pois ja siinä oli pari sen kaveria. Ne näki mut ja jatkoin matkaa niiden ohi. Oli sellanen alkava kusihätä ja ajattelin et se oli varmaa ollu siel kusella nii päätin käydä kattoo ja heittää sinne kepillisen iteki😄 menin sinne ja olin siinä pokkana lorottamas ku ne sen pari kaveria tuli yllättäen sinne. Toinen just nosti takkia yhel kädel ja oli laittamas toista kättä boksereihin (sil roikku housut aika alhaalla) et oli varmaa tulos kuselle. Se sano vaa ”aha” ku näki mut ja sit ne vähä jääty jäi seisoo siihe. Toine käänty pois mut tää takkia nostanu teini meni parin metrin päähän ja kusi suoraan maahan ison lammikon😂 ku menin pois nii se sen kaveri oli just menossa sinne takas kans vrm kusemaan😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerra oli yks teini tulos vaivihkaa sellasen kontin takaa. Näin sivummalta ku se tuli pois ja siinä oli pari sen kaveria. Ne näki mut ja jatkoin matkaa niiden ohi. Oli sellanen alkava kusihätä ja ajattelin et se oli varmaa ollu siel kusella nii päätin käydä kattoo ja heittää sinne kepillisen iteki😄 menin sinne ja olin siinä pokkana lorottamas ku ne sen pari kaveria tuli yllättäen sinne. Toinen just nosti takkia yhel kädel ja oli laittamas toista kättä boksereihin (sil roikku housut aika alhaalla) et oli varmaa tulos kuselle. Se sano vaa ”aha” ku näki mut ja sit ne vähä jääty jäi seisoo siihe. Toine käänty pois mut tää takkia nostanu teini meni parin metrin päähän ja kusi suoraan maahan ison lammikon😂 ku menin pois nii se sen kaveri oli just menossa sinne takas kans vrm kusemaan😁

        Ohhoh, aikamoista🤣
        Siinä kyl äkkiä on aikamoisia lätäköitä ja kusen hajua kun porukalla lorotetaan samaan paikkaa😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh, aikamoista🤣
        Siinä kyl äkkiä on aikamoisia lätäköitä ja kusen hajua kun porukalla lorotetaan samaan paikkaa😂

        no joo😂😂 mikä on kuumottavin paikka mis oot lorotellu? Ja puhuks ikin kavereiden kaa lorottelusta?😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no joo😂😂 mikä on kuumottavin paikka mis oot lorotellu? Ja puhuks ikin kavereiden kaa lorottelusta?😁

        Olisko joskus aikoinaan koulun piha ollu suht kuumottava. Paljon väkee siellä.😂
        Joskus jotain puhutaan kavereiden kanssa, yleensä lähinnä just että " Pakko kyl kusta ny" tai sit jälkeen että " Tekipä se hyvää" yms😂


    • Itte oon ulkona kusella käyny useasti koulusta päästyä ku koulussa ei huvita vessassa käydä. Kotimatkalla on muutama hyvä nurkkaus joissa tulee käytyä viikoittain

      • Anonyymi

        Ite muistan et alakoulussa yks kaveri kävi joka päivä koulun jälkeen helpottaa oloaan metsässä koulun takana, joka päivä samaan paikkaa. Jääny vaan mieleen kun niin monesti yhdessä mentiin siitä metsän läpi.
        Ite joskus jäin kaverin kanssa kiinni yhelle opettajalle kun yhdessä lorotettii yhtä kiveä vasten keskellä koulun pihaa. Hirveesti tuli valitusta🤣

        Yläkoulussa monet kävi kusee bussipysäkin takana koulun jälkeen kun ei ilmeisesti pystyny enää oottaa himaa asti. Ite kävin kotitalon takana metsässä lorottaa melkein joka päivä koulun jälkeen. Ja tosi monta kertaa yhdessä luokkakaverin kans jos se vaan tuli mun luona käymään


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe