Nuoret naapurit

Anonyymi

Ikäväkseni olen huomannut nuoret asukkaat ovat hyvin pitkälti itseään täynnä, ei huomioida eikä välitetä muista naapureista. Tupakoidaan, mölytään ja liikutaan asunnossa kuin norsut. Ja ovista on vaikea päästä sisään /ulos normaalisti.

14

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen huomannut saman. Lisäksi olen huomannut, että samasta asiasta saa huomauttaa MONTA kertaa.

    • Anonyymi

      Kaiken lisäksi tuo nuorehko roskaporukka käyttäytyy julmetun röyhkeästi muita asukkaita kohtaan. Yritetään kirjaimellisesti savustaa ulos omasta kämpästä eli jatkuva tupakalla raamppaaminen ja tahallaan ulostuloventiilin luona, että varmasti tulee hajut ja myrkyt sisälle, ilkeitä ihmisiä. Sanominen on aivan turhaa ja isännöitsijä ei laiskuuttaan viitsi puuttua tupakoinnin rajoitustoimiin, koska se on pitkä ja monimutkainen prosessi. Uusi tupakkalaki ei edelleenkään puutu oleelliseen eli piha -/ parvetupakointiin. Se ei lopu ennen kuin tulee selvä laki, joka kieltää kaiken tupakoinnin vähintään 10 metrin päästä asuinrakennuksista. Juoskoot pihan perälle tuo tupakkasakki, saavat liikuntaa.

    • Anonyymi

      Huomattu nää 1995 luvun jälkeen syntyneet ja. Varsinkin 2000 luvulla ovat aivan kamalia naapureita, yökaudet huudetaan,karjutaan, mekastetaan häiriten naapureita, päivät nukutaan että jaksetaan riehua taas yöllä,lisäksi monet nuoret tehneet yksiöistään kuntasalikeskuksia kauheeta rytinää, kolinaa,pauketta....

    • Anonyymi

      Ei ne välitä mitään järjestyssäännöistä. Tosin nykynaapureiden ikää en osaa arvioida, meteliä kuuluu joka yö, se on tahallista naapureiden kiusaamista. On rumpupatteri, jota hakataan jatkuvasti, päivin ja öin. Näillä naapureilla ei ole kuntosalivälineitä, koska eivät juuri mitään kuntoile, ovat hyvin lihavia, mutta eivät ollenkaan leppoisia. Ikä ehkä 25-30 vuotta. Isännöitsijän mukaan pitäisi olla yhteisvalitus, muuten ei voida tehdä juuri mitään.

    • Anonyymi

      "Yhteisvalitus". Voi luoja. Minulle tosin yksi isännöitsijä sanoi, että yksinkin voi valittaa. Säännöt muuttuu jatkuvasti, mutta kumma kyllä aina häiriköiden hyväksi. Poliisikin on näille ihan vitsi.

    • Anonyymi

      Yritä siinä sitten tehdä yhteisvalitus, jos muut lähinaapurit ovat paskahousuja, jotka eivät uskalla valittaa kuin muille naapureille. Isännöitsijä on oikea osoite. Nykyään ei kannata mennä kenenkään oven taakse ystävällisesti huomauttamaan, tulee vielä esim puukosta jne. Tai sitten häiriköt alkavat tekemään muuta kiusaa.. Ottaa heidän egonsa päälle, kun saavat noottia..

    • Anonyymi

      Jokuhan on nämäkin ihmiset kasvattanut ja opettanut tavoilleen.
      Tai sitten ei.
      Ennen oli ennen ja nyt on nyt.
      Kaikki on sallittua kaikille ja joka siitä on eri mieltä on natsi tai vähintään rasisti.
      Paitsi jos sattuu kuulumaan "vähemmistöön" jotka ovat nykyään enemmistönä. Erilaisia vähemmistöjä kun on oikeastaan kaikessa.
      Itse kuulun myös vähemmistöön. Olen mielipiteineni vähemmistössä ja sen vuoksi syrjitty. Minua on painostettu ja ahdisteltu koko elämäni siitä että olen ollut omaa mieltä.
      Mutta kukaan ei ole sulkenut siltoja ja teitä, ei ole ole ollut lakkoja tai muutakaan mikä olisi osoittanut solidaarisuutta kaltaisilleni. Olen väärän etnisen taustan omaava, siinä suurin syy.

    • Anonyymi

      Voi kamala sentään...

    • Anonyymi

      Mitä sitten voi odottaa jossain yleishyödyllisen yhteistön (kunnalliset asunnot, Kojaamo yms) asunnonnossa saavansa? Niissä asuu yhteiskunnan pohjasakka, joihin aloittajakin kuuluu. Vuokraa sen asunnon yksityiseltä vuokranatajalta, esimerkiksi AY-mafian omistamien yhtiöiden vuokrataso on huomattavasti yksityisiä korkeampi ja bonuksena saa huonot naapurit.

      Ai niin, pitää mennä töihin ja maksaa vuokravakuus ihan itse, kuten vuokrakin, mutta saa vastineeksi mukavat ja rauhalliset omistusasunnossa asuvat naapurit.

      Eli elämänlaatua saa kyllä kohtuulliseen hintaan, mutta se vaatii hieman omia ponnisteluita!!!

    • Anonyymi

      Vaikea asia se yhteisvalitus varmasti on, minä siitä isännöitsijälle laitoin jo alkukesästä viestiä, että en ole juurikaan tutustunut tämän talon asukkaisiin vielä. Yksi vanhempi mies, lähinaapuri sanoi, että mene häirikön ovikelloa soittamaan ja juttele asioista. Tämä ehdotus ei ollut ollenkaan hyvä, on kovan luokan häirikkö, joka ei välitä tosiaankaan naapureistaan, tekee tarkoituksellisesti kiusaa, ei taida käydä missään töissä, vaan kiusaa työssäkäyviä ihmisiä, jotta nämä eivät saisi yöllä nukkua. Minä en ole siis sen miehen kanssa jutellut, kuin keväällä kerran talon varastokäytävällä muutaman sanan, sen jälkeen miehen asiat ovat menneet entistä sekavimmiksi. Oli koko kesän lähes koko ajan asunnossaan, ei pihallakaan juuri käynyt, vaikka oli todellinen hellekesä, autolla haki ruokaa ja juomia, usein oli iso rinkka miehen selässä, kun kauppareissulta tuli.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan kannata mennä juttelemaan häirikkönaapurin kanssa. Ei tiedä, mitä tulee vastaan. Mahdollisesti puukosta, veitsestä, kirveestä jne. Nykyään on kaikki mieleltään epätasapainossa..

    • Anonyymi

      Tilanne on toivoton !. Kyse on kyllä mielisairaasta häirikkönaapurista. Joka yö on siis vakavia ongelmia. Isännöitsijälle olen laittanut viestiä, mutta ei siitä mitään hyötyä ole ollut. En viitsi tarkemmin asiaa tässä kuvailla enää, mutta kyllähän se on surullista, kun ihmiset eivät osaa hakeutua hoitoon.

      • Anonyymi

        Nuoria ei pitäisi laittaa alkuunkaan työssäkävijöiden ja eläkeläisten taloon. Metelöivät kaikin tavoin. Nukkuvat päivisin ja öisin mekastavat.


    • Anonyymi

      Meilläkin on tällanen mielisairas häirikkönaapuri. Yksi uskalsi sanoa hänelle, kun melskasi. Huonosti kävi. Sai itse varoituksen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2204
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      159
      1436
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe