Onko Riihimäellä muslimeja?

Anonyymi

Onko Riihimäellä muslimeja? Moskeijaa täällä ei ole mutta onko mitään muuta paikkaa esim. rukoushuonetta tmv? Itse olen todella voimakkaasti islamista kiinnostunut ja olisi kiva tutustua johonkuhun joka on muslimi.

28

1876

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikäs siinä niin kiinnostaa?

• Anonyymi

Prismassa pyörivät laumassa sinne sekaan vain

• Anonyymi

Muuta Iraniin tai edes Ruotsiin.

• Anonyymi

Vaatteista ja ulkomuodosta päätellen jonkin verran pyörii. Kunhan eivät nyt hirveästi ala levittäytyä. Stadissalähiöissä on jo paikoin aika kaamean näköistä, kun puolet vastaantulijoista kaapusakkia, ja nurkkiin nousee jotain halal-shoppeja.

• Anonyymi

Ja mitä tekevät sinulle? Ei mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä tekevät sinulle? Ei mitään.

Ensimmäinen kantistyttö rikastettu, nuubialaisen himo kävi liian kovaksi.!

• Anonyymi

Siinä ne joku aika siten vanhan habitan tiloissa piti jotain juttua.

• Anonyymi

tänne vaan kaapusakkia

• Anonyymi

Tiedän et täällä on muslimeja, orttodokseja, herännäisiä, kristittyjä ja vanhoislestadiolaisia ainakin

• Anonyymi

kiva, ettei ole katolisten pitämiä sisäoppilaitoksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiva, ettei ole katolisten pitämiä sisäoppilaitoksia

Mieluummin katolisten sisäoppilaitoksia kuin islamilaisia koraanikouluja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieluummin katolisten sisäoppilaitoksia kuin islamilaisia koraanikouluja.

Oletko lukenut niistä sadoista luurangoista, joita on löydetty katolisten koulujen pihaan haudattuina. Tai sekusaalisesta hyväksikäytöstä. Tuhansien ja tuhansien poikien.

En tiedä koraanikouluista mitään. En osaa verrata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko lukenut niistä sadoista luurangoista, joita on löydetty katolisten koulujen pihaan haudattuina. Tai sekusaalisesta hyväksikäytöstä. Tuhansien ja tuhansien poikien.

En tiedä koraanikouluista mitään. En osaa verrata.

No tutustupa sitten vähän enemmän kyseiseen "rauhan uskontoon".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tutustupa sitten vähän enemmän kyseiseen "rauhan uskontoon".

En viitsi, oksettavat kaikki uskonnot. Olen kyllä opiskelunkin aikana pintapuolisesti tutustunut maailman uskontoihin, isompiin.
        Ymmärrän kyllä Suomen otsoon uskoneet sun luonnon henkiä kuvittelleet. Kun oli turvatonta ja tietoa vähän selittämään tätä maailmaa.

• Anonyymi

Niin kuin muuallakin̈

• Anonyymi

Keskuskadulla on rukoushuone.

• Anonyymi

Näyttäisi tosiaan olevan. Harmillista.

• Anonyymi

Onko oikeasti vai oliko vain vitsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko oikeasti vai oliko vain vitsi?

Siis meinaan että oliko tuo vitsi että Riihimäen keskuskadulla on islamilainen rukoushuone. En tuota että harmillista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis meinaan että oliko tuo vitsi että Riihimäen keskuskadulla on islamilainen rukoushuone. En tuota että harmillista.

Oli siinä vamhan habitan tiloissa ainakin. Sinne tuntui paukkaavan näitä rauhan uskon edustajia sisään. Naisena en haluaisi tuossa uskonnossa olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli siinä vamhan habitan tiloissa ainakin. Sinne tuntui paukkaavan näitä rauhan uskon edustajia sisään. Naisena en haluaisi tuossa uskonnossa olla.

Sitten olet joko ymmärtänyt islamin väärin tai olet feministi (=et halua tasa-arvoa)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten olet joko ymmärtänyt islamin väärin tai olet feministi (=et halua tasa-arvoa)

Islamissa ei ainakaan tasa-arvo kukoista! Islamiin liittyneet tai islamiin kasvatetut ovat
        antaneet aivonsa islamin narikkaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttäisi tosiaan olevan. Harmillista.

Mikä siinä on harmillista ?

• Anonyymi

Liity talibaneihin ja muuta kapulii

• Anonyymi

Olen muslimi ja käyn usein Riihimäellä voimme tutustua jos haluat

• Anonyymi

Olemme tällä, rihimäellä toimii hyvä laatuine asema meillä. Tule pe ilta aikan hameenkatu huone

• Anonyymi

Nekkejä, paskastanialaisia ja camel drivereita kylä täynnä !

• Anonyymi

Oletko yhä humalassa ?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      447
      913
    2. Mikä on kaivattusi toinen nimi?

😊
      Ikävä
      56
      569
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      157
      550
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      545
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      164
      527
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      219
      499
    7. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      436
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      90
      434
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      63
      418
    10. Se siitä sitten

Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.
      Ikävä
      22
      410
    Aihe