Onko Riihimäellä muslimeja? Moskeijaa täällä ei ole mutta onko mitään muuta paikkaa esim. rukoushuonetta tmv? Itse olen todella voimakkaasti islamista kiinnostunut ja olisi kiva tutustua johonkuhun joka on muslimi.
Onko Riihimäellä muslimeja?
28
1867
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs siinä niin kiinnostaa?
- Anonyymi
Prismassa pyörivät laumassa sinne sekaan vain
- Anonyymi
Muuta Iraniin tai edes Ruotsiin.
- Anonyymi
Vaatteista ja ulkomuodosta päätellen jonkin verran pyörii. Kunhan eivät nyt hirveästi ala levittäytyä. Stadissalähiöissä on jo paikoin aika kaamean näköistä, kun puolet vastaantulijoista kaapusakkia, ja nurkkiin nousee jotain halal-shoppeja.
- Anonyymi
Ja mitä tekevät sinulle? Ei mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä tekevät sinulle? Ei mitään.
Ensimmäinen kantistyttö rikastettu, nuubialaisen himo kävi liian kovaksi.!
- Anonyymi
Siinä ne joku aika siten vanhan habitan tiloissa piti jotain juttua.
- Anonyymi
tänne vaan kaapusakkia
- Anonyymi
Tiedän et täällä on muslimeja, orttodokseja, herännäisiä, kristittyjä ja vanhoislestadiolaisia ainakin
- Anonyymi
kiva, ettei ole katolisten pitämiä sisäoppilaitoksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiva, ettei ole katolisten pitämiä sisäoppilaitoksia
Mieluummin katolisten sisäoppilaitoksia kuin islamilaisia koraanikouluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin katolisten sisäoppilaitoksia kuin islamilaisia koraanikouluja.
Oletko lukenut niistä sadoista luurangoista, joita on löydetty katolisten koulujen pihaan haudattuina. Tai sekusaalisesta hyväksikäytöstä. Tuhansien ja tuhansien poikien.
En tiedä koraanikouluista mitään. En osaa verrata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko lukenut niistä sadoista luurangoista, joita on löydetty katolisten koulujen pihaan haudattuina. Tai sekusaalisesta hyväksikäytöstä. Tuhansien ja tuhansien poikien.
En tiedä koraanikouluista mitään. En osaa verrata.No tutustupa sitten vähän enemmän kyseiseen "rauhan uskontoon".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tutustupa sitten vähän enemmän kyseiseen "rauhan uskontoon".
En viitsi, oksettavat kaikki uskonnot. Olen kyllä opiskelunkin aikana pintapuolisesti tutustunut maailman uskontoihin, isompiin.
Ymmärrän kyllä Suomen otsoon uskoneet sun luonnon henkiä kuvittelleet. Kun oli turvatonta ja tietoa vähän selittämään tätä maailmaa. - Anonyymi
Niin kuin muuallakin̈
- Anonyymi
Keskuskadulla on rukoushuone.
- Anonyymi
Näyttäisi tosiaan olevan. Harmillista.
- Anonyymi
Onko oikeasti vai oliko vain vitsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko oikeasti vai oliko vain vitsi?
Siis meinaan että oliko tuo vitsi että Riihimäen keskuskadulla on islamilainen rukoushuone. En tuota että harmillista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis meinaan että oliko tuo vitsi että Riihimäen keskuskadulla on islamilainen rukoushuone. En tuota että harmillista.
Oli siinä vamhan habitan tiloissa ainakin. Sinne tuntui paukkaavan näitä rauhan uskon edustajia sisään. Naisena en haluaisi tuossa uskonnossa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli siinä vamhan habitan tiloissa ainakin. Sinne tuntui paukkaavan näitä rauhan uskon edustajia sisään. Naisena en haluaisi tuossa uskonnossa olla.
Sitten olet joko ymmärtänyt islamin väärin tai olet feministi (=et halua tasa-arvoa)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten olet joko ymmärtänyt islamin väärin tai olet feministi (=et halua tasa-arvoa)
Islamissa ei ainakaan tasa-arvo kukoista! Islamiin liittyneet tai islamiin kasvatetut ovat
antaneet aivonsa islamin narikkaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäisi tosiaan olevan. Harmillista.
Mikä siinä on harmillista ?
- Anonyymi
Liity talibaneihin ja muuta kapulii
- Anonyymi
Olen muslimi ja käyn usein Riihimäellä voimme tutustua jos haluat
- Anonyymi
Olemme tällä, rihimäellä toimii hyvä laatuine asema meillä. Tule pe ilta aikan hameenkatu huone
- Anonyymi
Nekkejä, paskastanialaisia ja camel drivereita kylä täynnä !
- Anonyymi
Oletko yhä humalassa ?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560