Onko Riihimäellä muslimeja?

Anonyymi

Onko Riihimäellä muslimeja? Moskeijaa täällä ei ole mutta onko mitään muuta paikkaa esim. rukoushuonetta tmv? Itse olen todella voimakkaasti islamista kiinnostunut ja olisi kiva tutustua johonkuhun joka on muslimi.

28

1867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikäs siinä niin kiinnostaa?

    • Anonyymi

      Prismassa pyörivät laumassa sinne sekaan vain

    • Anonyymi

      Muuta Iraniin tai edes Ruotsiin.

    • Anonyymi

      Vaatteista ja ulkomuodosta päätellen jonkin verran pyörii. Kunhan eivät nyt hirveästi ala levittäytyä. Stadissalähiöissä on jo paikoin aika kaamean näköistä, kun puolet vastaantulijoista kaapusakkia, ja nurkkiin nousee jotain halal-shoppeja.

      • Anonyymi

        Ja mitä tekevät sinulle? Ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä tekevät sinulle? Ei mitään.

        Ensimmäinen kantistyttö rikastettu, nuubialaisen himo kävi liian kovaksi.!


    • Anonyymi

      Siinä ne joku aika siten vanhan habitan tiloissa piti jotain juttua.

    • Anonyymi

      tänne vaan kaapusakkia

    • Anonyymi

      Tiedän et täällä on muslimeja, orttodokseja, herännäisiä, kristittyjä ja vanhoislestadiolaisia ainakin

      • Anonyymi

        kiva, ettei ole katolisten pitämiä sisäoppilaitoksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiva, ettei ole katolisten pitämiä sisäoppilaitoksia

        Mieluummin katolisten sisäoppilaitoksia kuin islamilaisia koraanikouluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin katolisten sisäoppilaitoksia kuin islamilaisia koraanikouluja.

        Oletko lukenut niistä sadoista luurangoista, joita on löydetty katolisten koulujen pihaan haudattuina. Tai sekusaalisesta hyväksikäytöstä. Tuhansien ja tuhansien poikien.

        En tiedä koraanikouluista mitään. En osaa verrata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lukenut niistä sadoista luurangoista, joita on löydetty katolisten koulujen pihaan haudattuina. Tai sekusaalisesta hyväksikäytöstä. Tuhansien ja tuhansien poikien.

        En tiedä koraanikouluista mitään. En osaa verrata.

        No tutustupa sitten vähän enemmän kyseiseen "rauhan uskontoon".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tutustupa sitten vähän enemmän kyseiseen "rauhan uskontoon".

        En viitsi, oksettavat kaikki uskonnot. Olen kyllä opiskelunkin aikana pintapuolisesti tutustunut maailman uskontoihin, isompiin.
        Ymmärrän kyllä Suomen otsoon uskoneet sun luonnon henkiä kuvittelleet. Kun oli turvatonta ja tietoa vähän selittämään tätä maailmaa.


      • Anonyymi

        Niin kuin muuallakin̈


    • Anonyymi

      Keskuskadulla on rukoushuone.

      • Anonyymi

        Näyttäisi tosiaan olevan. Harmillista.


      • Anonyymi

        Onko oikeasti vai oliko vain vitsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko oikeasti vai oliko vain vitsi?

        Siis meinaan että oliko tuo vitsi että Riihimäen keskuskadulla on islamilainen rukoushuone. En tuota että harmillista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis meinaan että oliko tuo vitsi että Riihimäen keskuskadulla on islamilainen rukoushuone. En tuota että harmillista.

        Oli siinä vamhan habitan tiloissa ainakin. Sinne tuntui paukkaavan näitä rauhan uskon edustajia sisään. Naisena en haluaisi tuossa uskonnossa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli siinä vamhan habitan tiloissa ainakin. Sinne tuntui paukkaavan näitä rauhan uskon edustajia sisään. Naisena en haluaisi tuossa uskonnossa olla.

        Sitten olet joko ymmärtänyt islamin väärin tai olet feministi (=et halua tasa-arvoa)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten olet joko ymmärtänyt islamin väärin tai olet feministi (=et halua tasa-arvoa)

        Islamissa ei ainakaan tasa-arvo kukoista! Islamiin liittyneet tai islamiin kasvatetut ovat
        antaneet aivonsa islamin narikkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttäisi tosiaan olevan. Harmillista.

        Mikä siinä on harmillista ?


    • Anonyymi

      Liity talibaneihin ja muuta kapulii

    • Anonyymi

      Olen muslimi ja käyn usein Riihimäellä voimme tutustua jos haluat

    • Anonyymi

      Olemme tällä, rihimäellä toimii hyvä laatuine asema meillä. Tule pe ilta aikan hameenkatu huone

    • Anonyymi

      Nekkejä, paskastanialaisia ja camel drivereita kylä täynnä !

      • Anonyymi

        Oletko yhä humalassa ?


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe