RTH Oy Huoltoyhtiö, mainostavat työntekijöidensä koostuvan koulutetuista kunnossapidon ja talotekniikan ammattilaisista.
Todellisuudessa huoltomies ei ymmärrä pätkääkään nykyajan talotekniikasta. Mikään normaali huollolle kuuluva työtehtävä ei kuulu heidän toimenkuvaansa. Ylimielisiä työntekijöitä.
Mielelläni kuulisin muidenkin mielipiteitä kyseisestä huoltoyhtiöstä.
RTH Oy Huoltoyhtiö osaamaton henkilöstö
7
2920
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi surkeimpia työpaikkoja, joissa olen ollut. Ammattilaiset lähtee.
- Anonyymi
Surkea kiinteistöhuolto, huoltomiehet eivät hallitse tehtäviään. Osaavat vain tilata ulkopuolisen yrityksen tekemään heillekin kuuluvia tehtäviä. Tulee kalliiksi taloyhtiölle!
- Anonyymi
Tätä samaa on tarjolla useemmassa firmassa, kolme kirjainta. Toimivat lähinnä tilaus keskuksena. Vieressä stondataan tumput suorina kun joku tekee duunin. Erikoista se et stondaamisesta vielä laskutetaan
- Anonyymi
Haso teki viime vuonna vihersopimuksen Rth:n kanssa. He aloittivat heinäkuusa 2024. Syksyllä kävi ensimmäistä kertaa heidän "huoltomiehet" tontillamme, ensimmäisen ja ainoan kerran koko viime kaudella, ja senkin käynnin jouduimme pyytämään.. Lehtipuhaltimilla touhusivat parituntia puhaltaen suurimman osan lehdistä toiselle tontille Nämä viherhuollon kaksi "ammattilaista" eivät edes puhuneet Suomea vaan jotain Bulgaariaan viittaavaa kieltä. Illalla tuuli toi ne takaisin. Tänä vuonna, 2025, kaksi koulupoikaa kävi kolme viikkoa sitten puoli tuntia pyörimässä trimmerin kanssa ja sen jälkeen ei ole kukaan käynyt. Rth :lla on referenssi listalla sellaisia yhteisöjä ja yrityksiä joiden työ valvonnan se tietää olevan olematonta. Maksamme kuitenkin yhtiövastikkeesta monta tuhatta euroa heidän "palveluistaan" Surkein viher yritys minkä tiedän.
- Anonyymi
Muutin Hasoon joku 14kk sitten. Kämpässä yks sun toinen asia rikki. Huoltomiehet on olleet ihan ok. Mutta toimistossa on kamala pullonkaula. Sellanen akka joka vain pomottaa, pompottaa, aukoo suoranaisesti päätään eikä tajua höläyksen pöläystä miten puhutaan asiakkaalle. Tai ihmiselle ylipäätään. Olen aika lunki tyyppi mutta tämä on kyllä ihan sikapalvelua. Teen mieluummin itse kun on omaakin taustaa kuin viitsin edes ottaa yhteyttä huoltoon. Ainoa vaan että joutuu sitten itse maksamaan asioita joiden pitäisi olla Hason puolesta hoidettu.
- Anonyymi
Asiakaspalvelun naisella on ilmeisesti tapana lyödä luuria korvaan, jos asiakas ei ole mieleen. Luin Google-arvosteluja ja sen perusteella en ole ainoa, joka on saanut sieltä luurin korvaan. Taitaa mennä tällä firmalla tosi hyvin, kun on varaa tällaiseen. Itse olen taloyhtiön hallituksen jäsenenä nyt päässyt vaikuttamaan niin, että vaihdamme huoltoa.
- Anonyymi
joo, kumma että halutaan maksaa huonosta palvelusta, kun on kysymys tämän alan toimijoista. Meinaan miksi maksaa vittuilusta, sitähän pitäisi saada ilmaiseksikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1679437Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3497157Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1056062Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen234203- 1694064
Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht813809Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu893702Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.353318- 1913004
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik132707