Hieman tuntematon yhtiö minulle ja esim.Kanarialle lentää melko edullisesti,onkohan jollakin tuoreita kokemuksia puljusta?
Vueling kokemuksia
4
6061
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan tuoreita ei ole, joskus lensin Espanjasta Kanarialle. Voisi verrata parempiin halpalentoyhtiöihin kuten Norwegian.
- Anonyymi
Olen lentänyt Vuelingilla viimeksi suunnilleen kaksi vuotta sitten. Ihan ok, mielestäni tuo Norwegian-vertaus oli aika osuva. A319-koneet suht vanhoja, muut uudempia keskimäärin.
Sama omistaja kuin BA:lla ja Iberialla, mutta ei ole Oneworld-jäsen, eli esimerkiksi Finnairin tasokortilla ei saa etuja.
- Anonyymi
Ainakin Vueling toimii halpalentoyhtiön tapaan, jos matkasi jostain syystä peruuntuu, ainakaan Vueling ota sitä mitenkää huomioon, ainoastaan kuolemasi voi olla syynä ja sekin täytyy olla viimeisenä matkapäivänä. On todella tehokas chat!
- Anonyymi
Olen juuri menossa naimisiin ja voisin tuon lentoyhtiön lennolle laittaa kaikki häävieraat. Saisi sitten jännittää onko pakko nähdä sukulaisia vai voisiko kuitenkin sen tärkeän päivän viettää rakkaan kanssa kahdestaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841