Vueling kokemuksia

Anonyymi

Hieman tuntematon yhtiö minulle ja esim.Kanarialle lentää melko edullisesti,onkohan jollakin tuoreita kokemuksia puljusta?

4

6475

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan tuoreita ei ole, joskus lensin Espanjasta Kanarialle. Voisi verrata parempiin halpalentoyhtiöihin kuten Norwegian.

• Anonyymi

Olen lentänyt Vuelingilla viimeksi suunnilleen kaksi vuotta sitten. Ihan ok, mielestäni tuo Norwegian-vertaus oli aika osuva. A319-koneet suht vanhoja, muut uudempia keskimäärin.

Sama omistaja kuin BA:lla ja Iberialla, mutta ei ole Oneworld-jäsen, eli esimerkiksi Finnairin tasokortilla ei saa etuja.

• Anonyymi

Ainakin Vueling toimii halpalentoyhtiön tapaan, jos matkasi jostain syystä peruuntuu, ainakaan Vueling ota sitä mitenkää huomioon, ainoastaan kuolemasi voi olla syynä ja sekin täytyy olla viimeisenä matkapäivänä. On todella tehokas chat!

• Anonyymi

Olen juuri menossa naimisiin ja voisin tuon lentoyhtiön lennolle laittaa kaikki häävieraat. Saisi sitten jännittää onko pakko nähdä sukulaisia vai voisiko kuitenkin sen tärkeän päivän viettää rakkaan kanssa kahdestaan ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      74
      1234
    2. 72
      1149
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      74
      999
    4. 95
      879
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      796
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      757
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      27
      695
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      666
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      659
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      600
    Aihe