neitonen, kirjoita
ynlaponen
52
3701
Vastaukset
- taikanainen
mitä tarkoittaa ynlaponen?
- ykstypy
kännissä kuin ellun kana :=))
- taikanainen
olen ynlaponen neionen, täsä kijrotan sinule suoran :)
- plunger
Nyt olen ilkeä!
Ymmärrän että ksymys on miehestä, joka hakee kontaktia, haluaa naisen kirjoittavan.
Hän on YksinäineN LAPsONEN, herkästi tunteva kuin lapsi vaikka jo aikuinen, ehkä paljon yli 50 mies.
Hänelle nainen 50 on yhä houkuttava kuin neitonen.
Verbaalinen lahjakkuus on naisten. Kansakoulussa jo se tuli esiin. Tytöt helposti pilkkasivat kun poika sanoissa kompastui. Minä sen muistan, en itse joutunut uhriksi kun olin tyttöjen tasalla.
Aikuinen nainen on siis yhä kuin koulutyttö. Kirjoitusvirhe on se mikä huomion saa. Kirjoittajan persoona jää muuten vaille huomiota, ei hänen ajatukset ole kiinnostavat. Ei ole kiinnostava mies, joka sanoissa kompastuu. Niin eteviä verbaalisesti lahjakkaat naiset.- taikanainen*
Suotta olet ilkeä. Jos mies haluaa naisen kirjoittavan hänelle, hän vastaa ensimmäiseen kysymykseen. Ja kääntää virheensä voitoksi, löytää sen hauskuuden minkä antoikin.Näyttää persoonansa josta neitonen on kiinnostunut.
Silloin Hän löytää iloisen hyväksyvän neitosen jota etsii. Jos suuttuu liian vähästä, ei löydä neitosta. - plunger
taikanainen* kirjoitti:
Suotta olet ilkeä. Jos mies haluaa naisen kirjoittavan hänelle, hän vastaa ensimmäiseen kysymykseen. Ja kääntää virheensä voitoksi, löytää sen hauskuuden minkä antoikin.Näyttää persoonansa josta neitonen on kiinnostunut.
Silloin Hän löytää iloisen hyväksyvän neitosen jota etsii. Jos suuttuu liian vähästä, ei löydä neitosta.Se ensimmäinen vastaus jos on torjuva ja menee pilkan puolelle, on kova torjunta. Herkkä mies ei sitä kestä, lannistuu ja luopuu.
Vain sellainen karpaasi, joka on keitetty monta kertaa, jaksaa epäonnistumisen jälkeen jatkaa. Minä hyvin ymmärrän, että yksi epäonni voi viedä jalat alta pitkäksi aikaa, ei sen kirjoitukseen saamansa palautteen sävyyn pelästynyt mies enää uskalla toista kertaa aloittaa.
Torjuva, verbaalisesti lahjakas nainen on monta miestä ajanut alkoholin uhriksi. Minä tiedän vielä paljon pahemman. Nainen jolla suu on iso ja sanat pistävät, voi ajaa miehen epätoivoon ja lopulta itsemurhaan. - taikanainen*
plunger kirjoitti:
Se ensimmäinen vastaus jos on torjuva ja menee pilkan puolelle, on kova torjunta. Herkkä mies ei sitä kestä, lannistuu ja luopuu.
Vain sellainen karpaasi, joka on keitetty monta kertaa, jaksaa epäonnistumisen jälkeen jatkaa. Minä hyvin ymmärrän, että yksi epäonni voi viedä jalat alta pitkäksi aikaa, ei sen kirjoitukseen saamansa palautteen sävyyn pelästynyt mies enää uskalla toista kertaa aloittaa.
Torjuva, verbaalisesti lahjakas nainen on monta miestä ajanut alkoholin uhriksi. Minä tiedän vielä paljon pahemman. Nainen jolla suu on iso ja sanat pistävät, voi ajaa miehen epätoivoon ja lopulta itsemurhaan.kokea asiallinen kysymys torjuvaksi ja pilkaksi?
- plunger
taikanainen* kirjoitti:
kokea asiallinen kysymys torjuvaksi ja pilkaksi?
Siis ei Sinun vastaus ollut torjuva ja pilkka.
Se sävy tuli vasta ketjun aikana.
Sinun kysymys oli asiallinen, ehkä se olisi ollut toivottu enemmän innostuneeksi. Ketjun ensimmäiset viestit olivat kuin naiset olisivat jalustan päällä arvostelevat. Miespolo ei ehkä ollut koko ajan koneen vieressä ja sitten sulki kaiken ja meni itkemään kun näki että yritys ei onnistunut ollenkaan. - taikanainen
plunger kirjoitti:
Siis ei Sinun vastaus ollut torjuva ja pilkka.
Se sävy tuli vasta ketjun aikana.
Sinun kysymys oli asiallinen, ehkä se olisi ollut toivottu enemmän innostuneeksi. Ketjun ensimmäiset viestit olivat kuin naiset olisivat jalustan päällä arvostelevat. Miespolo ei ehkä ollut koko ajan koneen vieressä ja sitten sulki kaiken ja meni itkemään kun näki että yritys ei onnistunut ollenkaan.omalle hauskalle avukselleen.
Emme me tiedä sitä kumpikaan, mikä oli hänen motiivinsa kirjoittaa. Mielelläni en ota vastuulleni tuon henkilön mahdollista itsemurhaa, enkä hänen tulevaa alkoholismiaankaan, joita nyt yrität tarjota harteilleni. - plunger
taikanainen kirjoitti:
omalle hauskalle avukselleen.
Emme me tiedä sitä kumpikaan, mikä oli hänen motiivinsa kirjoittaa. Mielelläni en ota vastuulleni tuon henkilön mahdollista itsemurhaa, enkä hänen tulevaa alkoholismiaankaan, joita nyt yrität tarjota harteilleni.Hänen ongelmista en tiedä, ehkä mitään ei ole, ehkä hän on se yksinäinen, avuton kommunikoimaan naisten mielestä, herkkä ja haavoittuva.
Ei välttämättä juo, ei ehkä tee itsemurhaa, silti voi olla torjuttu ja onneton.
Yksi kuva mielessäni on naisen sanojen haavoittama mies, joka ei kestänyt jatkuvaa pilkkaa. Isäni.
Toinen kuva maalari Väiski, suomenkieltä hyvin puhunut, erotettu perheestä, haluttu ja hyvä ammattimies, joka joi kaiken minkä sai. Asui äitipuolen kanssa meillä ja sai pilkkaa kuulla, oli herkkä ja hyvä mies, erittäin hyvä matematiikkapää, innosti minua, lähti sen pilkan takia pois.
Minä luulen, että naisen sanojen takia lannistunut mies on paljon tavallisempi kuin naiset käsittävät.
En tiedä tämän kirjoittajan motiivia, tämä mitä esitin on yksi vaihtoehto. Älä pahastu.
äitipu - taikanainen
plunger kirjoitti:
Hänen ongelmista en tiedä, ehkä mitään ei ole, ehkä hän on se yksinäinen, avuton kommunikoimaan naisten mielestä, herkkä ja haavoittuva.
Yksi kuva mielessäni on naisen sanojen haavoittama mies, joka ei kestänyt jatkuvaa pilkkaa. Isäni.
Toinen kuva maalari Väiski, suomenkieltä hyvin puhunut, erotettu perheestä, haluttu ja hyvä ammattimies, joka joi kaiken minkä sai. Asui äitipuolen kanssa meillä ja sai pilkkaa kuulla, oli herkkä ja hyvä mies, erittäin hyvä matematiikkapää, innosti minua, lähti sen pilkan takia pois.
Minä luulen, että naisen sanojen takia lannistunut mies on paljon tavallisempi kuin naiset käsittävät.
En tiedä tämän kirjoittajan motiivia, tämä mitä esitin on yksi vaihtoehto. Älä pahastu.
äitipuja tarkentaisit mitä tuo viimeinen sanasi viestissäsi tarkoittaa, etten tee siitä vääriä johtopäätöksiä mahdollisesti?
- plunger
taikanainen kirjoitti:
ja tarkentaisit mitä tuo viimeinen sanasi viestissäsi tarkoittaa, etten tee siitä vääriä johtopäätöksiä mahdollisesti?
Minusta se oli suoraan sanottu. Minusta on selvä, että moni mies on naisen sanojen takia hiljaa, puhumaton, umpimielinen, onneton.
Moni mies ei toivu siitä, että nainen sanoissa voittaa. Moni mies on naisen hakkaaja.
Eivät naiset käsitä, miten verbaalinen taito on tehokas ase masentaa mies ja sitä kautta tuhota mahdollisuus suhteeseen, jossa on avoin vuorovaikutus ja molempien kesken halu ymmärtää ja hyväksyä toinen sellaisena kuin on.
Naisen kieli on terävä. - taikanainen
plunger kirjoitti:
Minusta se oli suoraan sanottu. Minusta on selvä, että moni mies on naisen sanojen takia hiljaa, puhumaton, umpimielinen, onneton.
Moni mies ei toivu siitä, että nainen sanoissa voittaa. Moni mies on naisen hakkaaja.
Eivät naiset käsitä, miten verbaalinen taito on tehokas ase masentaa mies ja sitä kautta tuhota mahdollisuus suhteeseen, jossa on avoin vuorovaikutus ja molempien kesken halu ymmärtää ja hyväksyä toinen sellaisena kuin on.
Naisen kieli on terävä.äitipu?
Mielestäni on aika kohtuutonta syyllistää nainen verbaalisuudesta, tehdä siitä syy juomiseensa ja varsinkin närkästyä leikkimielestä.
Ymmärsin kyllä viestisi muutoin, mutta tuo viimeinen sana ei auennut. Sitä vain kysyin. - plunger
taikanainen kirjoitti:
äitipu?
Mielestäni on aika kohtuutonta syyllistää nainen verbaalisuudesta, tehdä siitä syy juomiseensa ja varsinkin närkästyä leikkimielestä.
Ymmärsin kyllä viestisi muutoin, mutta tuo viimeinen sana ei auennut. Sitä vain kysyin.voi ymmärtää sitä. Unohda se, lipsahti.
En minä sano niin jyrkästi, että SYYLLISTÄN naisen verbaalisuudesta. Ei nainen sille mitään voi ja pitäisi jokaisen miehen se tietää.
Tuskin se on AINOA syy juomiseen, mutta siihen suuntaan se varmasti usein vaikuttaa.
En minä leikkimielestä närkästynyt. Olin pyytävä anteeksi, että tästä nyt nousi näin iso asia. Se "äitipu" on juuri sitä. Lapsen kieltä kun aikuisten meno on yli ymmärryksen. - clare1
plunger kirjoitti:
voi ymmärtää sitä. Unohda se, lipsahti.
En minä sano niin jyrkästi, että SYYLLISTÄN naisen verbaalisuudesta. Ei nainen sille mitään voi ja pitäisi jokaisen miehen se tietää.
Tuskin se on AINOA syy juomiseen, mutta siihen suuntaan se varmasti usein vaikuttaa.
En minä leikkimielestä närkästynyt. Olin pyytävä anteeksi, että tästä nyt nousi näin iso asia. Se "äitipu" on juuri sitä. Lapsen kieltä kun aikuisten meno on yli ymmärryksen.foorumi, missä voi käsittääkseni pistää ajatuksiaan kahden keskenään keskustelevan sekaan, niin minuakin kiinnostaisi tarkoititko 'äitipuoli', vai 'äitipula', tai ehkä kumpaakin samassa sanassa, vaikka tiedostamattasi.
Muuten olen sitä mieltä, että kukaan toinen ihminen ei tee toisesta juoppoa.
Ainekset alkoholisoitumiseen ovat valmiina ihmisen henkisessä rakenteessa.
Taipumuksen juoppouteen ihminen saa useimmiten geeniperimänsä kautta.
Asiaa on tutkittu ja tulokset osoittavat, että on juoppoja sukuja, sekä sukuja joissa ei lähiaikona ole alkoholismia esiintynyt, mutta jostain kauempaa suvusta tuo tuhoisa taipumus taas pistää esiin.
Nalkuttavan vaimon mies tarttuu pulloon ja syyttää vaimon nalkuttamista - jos vaimo taas ei olisi nalkuttavaa lajia, olisi pomo niin pirullinen, ettei sitä kestä - tai anoppi syvältä jne.
Jopa aivojen aineenvaihdunnasta on haettu syytä juoppouteen, sillä kaksi aivan samanlaisen elämänkohtalon kokenutta ihmistä tekevät elämäntilanteessaan erilaisia valintoja.
Toinen hukuttaa huolensa ja murheensa pulloon, toinen ei.
Syytä juoppouteen ei kyllä tarkalleen edes tiedetä ja sanonta :"Jeppe juo, mutta kukaan ei kysy miksi Jeppe juo", on ainakin toistaiseksi arvoitus jota ei ole kokonaan pystytty ratkaisemaan. - plunger
clare1 kirjoitti:
foorumi, missä voi käsittääkseni pistää ajatuksiaan kahden keskenään keskustelevan sekaan, niin minuakin kiinnostaisi tarkoititko 'äitipuoli', vai 'äitipula', tai ehkä kumpaakin samassa sanassa, vaikka tiedostamattasi.
Asiaa on tutkittu ja tulokset osoittavat, että on juoppoja sukuja, sekä sukuja joissa ei lähiaikona ole alkoholismia esiintynyt, mutta jostain kauempaa suvusta tuo tuhoisa taipumus taas pistää esiin.
Nalkuttavan vaimon mies tarttuu pulloon ja syyttää vaimon nalkuttamista - jos vaimo taas ei olisi nalkuttavaa lajia, olisi pomo niin pirullinen, ettei sitä kestä - tai anoppi syvältä jne.
Jopa aivojen aineenvaihdunnasta on haettu syytä juoppouteen, sillä kaksi aivan samanlaisen elämänkohtalon kokenutta ihmistä tekevät elämäntilanteessaan erilaisia valintoja.
Syytä juoppouteen ei kyllä tarkalleen edes tiedetä ja sanonta :"Jeppe juo, mutta kukaan ei kysy miksi Jeppe juo", on ainakin toistaiseksi arvoitus jota ei ole kokonaan pystytty ratkaisemaan.en sano tietoisesti mitään, mikä loukkaa. En halua olla se, joka pilaa ihmisten päivän ja synkentää ajatukset. En tahdo pahaa kenellekään.
Äitipuoli ja äitipula - molemmat olen kokenut ja molemmat ovat asiat, jotka minussa ovat haavan aiheuttanut. Se on subjektiivinen kokemus.
Äitipuoli oli teräväkielinen, niin että oli peto ja raateli isäni pahasti. En minä lapsena näin asiaa nähnyt, ei alle 10 vuotias sitä näin osaa tulkita, näkee vain tappelun ja kuulee huudon ja juoksee karkuun ja vie pikkusiskon ulos vaikka pakkaseen, ettei hän jää siinä jalkoihin. Isän itsemurhan jälkeen olen analyysin tehnyt monta kertaa.
Kukaan ei tee toisesta juoppoa. Siitä olen yhtä mieltä. Kirjoitin kovin sanoin, jos näin minun kirjoitus on ymmärretty. Tarkoitin, että naisen sanat, verbaalinen nokkeluus, terävät sanat ja miehen itsetuntoa loukkaava pilkka, miehen aliarviointi, miehen tekojen ja epäonnistumien kaivaminen VOI johtaa onnettomuuteen suurempaan, ja myös siihen että juominen miehelle pakotienä maistuu. Ei ainoa syy, mutta tukeva vaikutin.
Tätä minä tarkotin, jos se nytkään on hyvin selitetty. Kaikki miehet eivät kerta kaikkiaan pärjää naisten sanojen kanssa. Kun ei molemmin puolin ajatusten, tuntojen vaihtoa ole, nainen ei tätä ymmärrä. Syy ei ole miehen tai naisen, se on molempien syy, vaikka voi olla että syyntakeeton on kumpikin. Toiminut niin kuin on toiminut, ymmärtämättä mitä aiheutti. - clare1
clare1 kirjoitti:
foorumi, missä voi käsittääkseni pistää ajatuksiaan kahden keskenään keskustelevan sekaan, niin minuakin kiinnostaisi tarkoititko 'äitipuoli', vai 'äitipula', tai ehkä kumpaakin samassa sanassa, vaikka tiedostamattasi.
Syytä juoppouteen ei kyllä tarkalleen edes tiedetä ja sanonta :"Jeppe juo, mutta kukaan ei kysy miksi Jeppe juo", on ainakin toistaiseksi arvoitus jota ei ole kokonaan pystytty ratkaisemaan.voi sanoa.
Olen itsekin tavannut tosi pahasuisia 'akkoja.'
En puolusta väkivaltaa missään tapauksessa, mutta jotenkin ymmärrän lyhytpinnaista miestä joka lähtee ja jää kapakkareissulleen. Palatessaan uskaltaa pistää vaimoa ojennukseen.
Naisilla on monasti terävä kieli ja ihmisestä riippuen vieläpä taipumusta lyödä miestä arimpaan paikkaa - vyon alle - niinkuin snotaan.
Muistaakseni raamatussakin on sananlaskujen kirjassa paikka missä sanotaan, että "parempi asua räystään harjalla, kuin toraisan vaimon huonetoverina."
Olet lapsena kokenut pahoja asioita kovasydämsen äitipuolesi takia. Osaakohan hän, jos elää, ajatella miten traumaattista ja pahaa jälkeä hänen sanansa ja tekonsa olisivat saattaneet saada aikaan!? :)) - clare1
clare1 kirjoitti:
voi sanoa.
Olen itsekin tavannut tosi pahasuisia 'akkoja.'
En puolusta väkivaltaa missään tapauksessa, mutta jotenkin ymmärrän lyhytpinnaista miestä joka lähtee ja jää kapakkareissulleen. Palatessaan uskaltaa pistää vaimoa ojennukseen.
Naisilla on monasti terävä kieli ja ihmisestä riippuen vieläpä taipumusta lyödä miestä arimpaan paikkaa - vyon alle - niinkuin snotaan.
Muistaakseni raamatussakin on sananlaskujen kirjassa paikka missä sanotaan, että "parempi asua räystään harjalla, kuin toraisan vaimon huonetoverina."
Olet lapsena kokenut pahoja asioita kovasydämsen äitipuolesi takia. Osaakohan hän, jos elää, ajatella miten traumaattista ja pahaa jälkeä hänen sanansa ja tekonsa olisivat saattaneet saada aikaan!? :))vähän vika paikkaan, itselleni ; D
- taikanainen
plunger kirjoitti:
Hänen ongelmista en tiedä, ehkä mitään ei ole, ehkä hän on se yksinäinen, avuton kommunikoimaan naisten mielestä, herkkä ja haavoittuva.
äitipuminua äitipuoleesi tuossa loppusanassasi? Aika kohtuutonta, kun katsoo tuota ketjua, mistä tuo hyökkäävä mielipiteesi sai alkunsa. En koe olevani teräväkielinen enkä ilkeä. Jos tämä avaaja olisi halunnut, hän olisi voinut kommentoida jotain. Jos kenellä hiukankaan on huumorintajua, niin ei lähde noiden sanaleikkien vuoksi juomaan eikä naruun roikkumaan.
Suurimmalla todennäköisyydellä avaus on tehty pilailumielessä, näitä tämäntyyppisiä avauksia putkahtelee tuon tuostakin tänne palstalle, luultavimmin saman henkilön pelleilyinä. - plunger
taikanainen kirjoitti:
minua äitipuoleesi tuossa loppusanassasi? Aika kohtuutonta, kun katsoo tuota ketjua, mistä tuo hyökkäävä mielipiteesi sai alkunsa. En koe olevani teräväkielinen enkä ilkeä. Jos tämä avaaja olisi halunnut, hän olisi voinut kommentoida jotain. Jos kenellä hiukankaan on huumorintajua, niin ei lähde noiden sanaleikkien vuoksi juomaan eikä naruun roikkumaan.
Suurimmalla todennäköisyydellä avaus on tehty pilailumielessä, näitä tämäntyyppisiä avauksia putkahtelee tuon tuostakin tänne palstalle, luultavimmin saman henkilön pelleilyinä.En vertaa sinua kehenkään. Äitipuoleeni en halua verrata ketään.
Mielipiteen ei ollut tarkoitus olla hyökkäys, se oli yksi ajatus, joka minulla on ollut, se on mielikuva, joka on syntynyt, kun olen katsonut huoltoaseman baarissa miesten joukkoa.
Noiden sanaleikkien takia ei kukaan lähde, ei, ottamaan edes olutta, mutta JOS takana on monta kertaa nolattu, pettynyt mies, ei hänen tila varmasti parantunut. Siksi ei tullut kommenttia, kun oli arka ja huono kommunikoimaan, se on minun tulkinta. Se voi olla aivan väärä tulkinta. Mutta kun se oli minun tulkinta, olen sitä mieltä, että se oli yksi todellinen mahdollisuus, todellinen vaihtoehto.
Itse asiassa, tässä toteutui paitsi vesilasimyrsky, myös minusta tavallinen tilanne: Minä mies en osannut oikein viestiä naiselle (nyt heitä oli monta, liittoutumatonta). Minä tästä en lannistunut, ja varmasti en tämän takia ota yhtä pisaraa viinaa, torjutuksi tuleminen tässä kuitenkin kokemus on. Se että ei pärjää naisen kanssa puheessa, vaikka näin kirjoitettuna.
Vielä yhteisesti kaikille. Anteeksi, jos pahaa mieltä olen tuottanut. Se ei ollut tavoitteena. Ei nyt, ei koskaan tällä palstalla. Anteeksi kaikilta naisilta, joiden mieltä pahoitin! - taikanainen
plunger kirjoitti:
En vertaa sinua kehenkään. Äitipuoleeni en halua verrata ketään.
Mielipiteen ei ollut tarkoitus olla hyökkäys, se oli yksi ajatus, joka minulla on ollut, se on mielikuva, joka on syntynyt, kun olen katsonut huoltoaseman baarissa miesten joukkoa.
Noiden sanaleikkien takia ei kukaan lähde, ei, ottamaan edes olutta, mutta JOS takana on monta kertaa nolattu, pettynyt mies, ei hänen tila varmasti parantunut. Siksi ei tullut kommenttia, kun oli arka ja huono kommunikoimaan, se on minun tulkinta. Se voi olla aivan väärä tulkinta. Mutta kun se oli minun tulkinta, olen sitä mieltä, että se oli yksi todellinen mahdollisuus, todellinen vaihtoehto.
Itse asiassa, tässä toteutui paitsi vesilasimyrsky, myös minusta tavallinen tilanne: Minä mies en osannut oikein viestiä naiselle (nyt heitä oli monta, liittoutumatonta). Minä tästä en lannistunut, ja varmasti en tämän takia ota yhtä pisaraa viinaa, torjutuksi tuleminen tässä kuitenkin kokemus on. Se että ei pärjää naisen kanssa puheessa, vaikka näin kirjoitettuna.
Vielä yhteisesti kaikille. Anteeksi, jos pahaa mieltä olen tuottanut. Se ei ollut tavoitteena. Ei nyt, ei koskaan tällä palstalla. Anteeksi kaikilta naisilta, joiden mieltä pahoitin!torjutuksi tulemisen tunne? Mielestäni sinä jos kukaan osaat asiaasi viestiä, kyllähän nuo aika selviksi tulivat, mitä tarkoitat.
Tietysti tuli vähän paha mieli, oli olo niinkuin lapsella jota saa sata raipan iskua pikku puraisusta :)
Mutta se siitä, opiksi kai nämä on tarkoitus ottaa, ja luulen että itse ainakin harkitsen taas hiukan enemmän mitä kirjoitan ja kenelle.Siinä saattaa kyllä liian harkinnan kanssa käydä niin että kirjoittaminen loppuu kokonaan, aina löytyy joku joka ei hyväksy tuota tai tätä.
Pyydän myös anteeksi Sinulta ja kaikilta niiltä joiden itsetunto sai kolauksen tuosta sanoilla leikkimisistä. Avaajalle terveisiä, että provosi toimi erinomaisesti, tuli kunnon pöllytykset. - plunger
taikanainen kirjoitti:
torjutuksi tulemisen tunne? Mielestäni sinä jos kukaan osaat asiaasi viestiä, kyllähän nuo aika selviksi tulivat, mitä tarkoitat.
Tietysti tuli vähän paha mieli, oli olo niinkuin lapsella jota saa sata raipan iskua pikku puraisusta :)
Mutta se siitä, opiksi kai nämä on tarkoitus ottaa, ja luulen että itse ainakin harkitsen taas hiukan enemmän mitä kirjoitan ja kenelle.Siinä saattaa kyllä liian harkinnan kanssa käydä niin että kirjoittaminen loppuu kokonaan, aina löytyy joku joka ei hyväksy tuota tai tätä.
Pyydän myös anteeksi Sinulta ja kaikilta niiltä joiden itsetunto sai kolauksen tuosta sanoilla leikkimisistä. Avaajalle terveisiä, että provosi toimi erinomaisesti, tuli kunnon pöllytykset.Minun täytyy pysyä vähän aikaa poissa nyt!!!!
Olen tuonut pahan mielen monelle, sitä en ole tahtonut. Uskokaa se. Uskokaa sen takia, että kun itse olen pahaa mieltä saanut monta kerttaa, en sitä kokemusta kenellekään halua antaa, sen tietän parhaiten varmasti, miten kipeä mieli on ikävä seuralainen.
Ei tänään ollut ensi kerta. Ei edes toinen ihan lyhyen ajan kuluessa.
Minulla on nyt paha mieli. Maistelen sitä ja kärsin. Eilen kärsin, kun näin lehdessä yhden mainoksen kuvan. Valtakunnan laaja huonekaluliike mainosti pihatuolia, siinä istui tummapintainen nainen. 95% oli niin tuttua, että sydän oli kurkussa. Onneksi silmät olivat erilaiset, ja hymy. Silti sain pitkän itkun.
Nyt en ehkä itke, mutta hyvin pahoillani taas.
Miten se aina käy niin, että kirjoitus, erilainen näkökulma, saa lukijat kiihtymään. No, ei se vielä ole paha, mutta jos mielensä pahoittavat, silloin sattuu minuun, vielä enemmän kuin itse arvaavat. En minä tarkoita pahaa, en edes sille joka minua lyö. Olen valmis kääntämään toisen posken. Se ei ole helppoa, kun se on tässä ajassa pois muodista. Nyt pitää olla kova ja antaa kaksi iskua yhdestä. Viedä tuhkatkin pesästä. Ja lempeä mies - kauhistus tänä aikana.
Tiedän, mutta silti haluan lempeä olla. En paha, en toisia loukkaava. Kuitenkin, haluan myös tuoda esille näkökulmia, jotka ovat minun omituisia ajatuksiani. Sellaisia, joita haluan testata, aivan omassa päässä hautuneita. - taikanainen
plunger kirjoitti:
Minun täytyy pysyä vähän aikaa poissa nyt!!!!
Olen tuonut pahan mielen monelle, sitä en ole tahtonut. Uskokaa se. Uskokaa sen takia, että kun itse olen pahaa mieltä saanut monta kerttaa, en sitä kokemusta kenellekään halua antaa, sen tietän parhaiten varmasti, miten kipeä mieli on ikävä seuralainen.
Ei tänään ollut ensi kerta. Ei edes toinen ihan lyhyen ajan kuluessa.
Minulla on nyt paha mieli. Maistelen sitä ja kärsin. Eilen kärsin, kun näin lehdessä yhden mainoksen kuvan. Valtakunnan laaja huonekaluliike mainosti pihatuolia, siinä istui tummapintainen nainen. 95% oli niin tuttua, että sydän oli kurkussa. Onneksi silmät olivat erilaiset, ja hymy. Silti sain pitkän itkun.
Nyt en ehkä itke, mutta hyvin pahoillani taas.
Miten se aina käy niin, että kirjoitus, erilainen näkökulma, saa lukijat kiihtymään. No, ei se vielä ole paha, mutta jos mielensä pahoittavat, silloin sattuu minuun, vielä enemmän kuin itse arvaavat. En minä tarkoita pahaa, en edes sille joka minua lyö. Olen valmis kääntämään toisen posken. Se ei ole helppoa, kun se on tässä ajassa pois muodista. Nyt pitää olla kova ja antaa kaksi iskua yhdestä. Viedä tuhkatkin pesästä. Ja lempeä mies - kauhistus tänä aikana.
Tiedän, mutta silti haluan lempeä olla. En paha, en toisia loukkaava. Kuitenkin, haluan myös tuoda esille näkökulmia, jotka ovat minun omituisia ajatuksiani. Sellaisia, joita haluan testata, aivan omassa päässä hautuneita.tämän takia lähde minnekään tauolle, et voi tehdä sitä. Sehän tarkoittaisi että olen ajanut sinut pois palstalta :((
Ollaan vaan kumpikin niitä lempeitä joista joku saa kuvan ilkiöstä :)
- taikanainen
pahoittelen jos avuksesi outo sana sai vallattomat kielenkannat liikkeelle niin että säikähdit. Tarkoitukseni ei ollut olla ilkeä, en vain oikeasti ymmärtänyt mitä tuo sanasi tarkoittaa. Jos vastaisuudessa tulee samanlainen tilanne jonkun muun kohdalla, niin rohkeasti vain kertomaan ja selittämään,niin ei tarvitse kenenkään yrittää tulkita kummallisuuksia, eikä varsinkaan yrittää löytää niistä hauskuutta. Lupaan itse olla vastaamatta, ettet joudu kiusalliseen tilanteeseen ainakaan takiani enää.
Ystävällisesti taikanainenon hatun noston arvoinen kirjoitus.
Vaikka tilanteeseen nähden toimit jo koko ketjun ajan asiallisesti,niin asioiden jälkiselvitys on merkki inhimillisestä ja empaattisesta toiminnasta ja siksi ansaitset erikoismaininnan.
Hyvää,aurinkoista päivänjatkoa kaikille.- taikanainen
emw34 kirjoitti:
on hatun noston arvoinen kirjoitus.
Vaikka tilanteeseen nähden toimit jo koko ketjun ajan asiallisesti,niin asioiden jälkiselvitys on merkki inhimillisestä ja empaattisesta toiminnasta ja siksi ansaitset erikoismaininnan.
Hyvää,aurinkoista päivänjatkoa kaikille.Samoin Sinulle hyvää päivänjatkoa. Ja kiitos.
- Pastori
taikanainen kirjoitti:
Samoin Sinulle hyvää päivänjatkoa. Ja kiitos.
riimittelyn loppuun näyttäisi olevan paikallaan jakaa kaikille kunniakirjat ja Papukaijamerkit.Sentään koko päiväksi tuli juttua noin hyvästä "otsakkeesta". Saattaa olla että jatkuukin vielä...katsellaan..
- taikanainen
Pastori kirjoitti:
riimittelyn loppuun näyttäisi olevan paikallaan jakaa kaikille kunniakirjat ja Papukaijamerkit.Sentään koko päiväksi tuli juttua noin hyvästä "otsakkeesta". Saattaa olla että jatkuukin vielä...katsellaan..
selviäisi mitä tuo otaske tarkoittaa :)
siitähän juttu lähti käyntiin, vaan sanan merkitys on edelleen hukassa... - Pirre*
taikanainen kirjoitti:
selviäisi mitä tuo otaske tarkoittaa :)
siitähän juttu lähti käyntiin, vaan sanan merkitys on edelleen hukassa...se yönlapanen?
- taikanainen
Pirre* kirjoitti:
se yönlapanen?
alkaa taas arvailemaan :[
ehkä yönlapsonen? enenpää en uskalla arvailla enää. - Pirre*
taikanainen kirjoitti:
alkaa taas arvailemaan :[
ehkä yönlapsonen? enenpää en uskalla arvailla enää.oikeasti sen on pitänyt ollakin, muuten mitäs pelkäät täällä, yön kummituksiako :)
- taikanainen
Pirre* kirjoitti:
oikeasti sen on pitänyt ollakin, muuten mitäs pelkäät täällä, yön kummituksiako :)
julmat sanani saattavat aiheuttaa jollekin alkoholismin.
- Pirre*
taikanainen kirjoitti:
julmat sanani saattavat aiheuttaa jollekin alkoholismin.
jaa, taas yksi uusi syy juomiselle!:))
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
jaa, taas yksi uusi syy juomiselle!:))
tai elä taio sielä, vaiha nikkisi:)
- Pastori
Pirre* kirjoitti:
tai elä taio sielä, vaiha nikkisi:)
se ostake muka sitten kuitenkin olenut ihan haahuuta,saattas muuten hyvinkin olea...ehkä jäön kaitenkin aksartelemaan asijan kansna...
- Pirre*
Pastori kirjoitti:
se ostake muka sitten kuitenkin olenut ihan haahuuta,saattas muuten hyvinkin olea...ehkä jäön kaitenkin aksartelemaan asijan kansna...
työ nättää.
- jo riittää
Pirre* kirjoitti:
työ nättää.
Kyllä olen kauhulla seurannu näitten kahden tai nyttemmin näköjään kolmen tytön kirjoituksia joissa, koko aika halveksivat ja solvaavat muita kirjoittajia mutta, en olisi Pirre uskonu sitä sinusta !! Luitko tätä ketjua ollenkaan ennenkuin kommentin tänne,kiireesti kirjoitit.?? Kannattaisikkohan joskus miettiä ennenkuin, mitä tahansa suustansa laukoo ??
- Pirre*
jo riittää kirjoitti:
Kyllä olen kauhulla seurannu näitten kahden tai nyttemmin näköjään kolmen tytön kirjoituksia joissa, koko aika halveksivat ja solvaavat muita kirjoittajia mutta, en olisi Pirre uskonu sitä sinusta !! Luitko tätä ketjua ollenkaan ennenkuin kommentin tänne,kiireesti kirjoitit.?? Kannattaisikkohan joskus miettiä ennenkuin, mitä tahansa suustansa laukoo ??
hyvänen aika senttään ja kuitennii, eikös sitä toitoteta ihan vakkeennaan, että tämä ei ou mikkää senssipalsta eikä kirjjeenvaihtoilimotus palsta, mikä se nyt tästä poikkeuvven tekköö - tuoko kirjotusvihrree????
- kun, en ollut
Pirre* kirjoitti:
hyvänen aika senttään ja kuitennii, eikös sitä toitoteta ihan vakkeennaan, että tämä ei ou mikkää senssipalsta eikä kirjjeenvaihtoilimotus palsta, mikä se nyt tästä poikkeuvven tekköö - tuoko kirjotusvihrree????
koko ketjussa mukana,seurasin vaan tilannetta. Tytöt alottivat vastaamisen ja, olihan sekin oli eräällaista solvaamista jo mutta, jaksasitkohan katsoa mitä tapahtuu ketjun puoli välissä !! En kirjoita oikein minäkään varmasti ja, kohta varmasti minäkin kuulenkin siitä.
- Pirre*
kun, en ollut kirjoitti:
koko ketjussa mukana,seurasin vaan tilannetta. Tytöt alottivat vastaamisen ja, olihan sekin oli eräällaista solvaamista jo mutta, jaksasitkohan katsoa mitä tapahtuu ketjun puoli välissä !! En kirjoita oikein minäkään varmasti ja, kohta varmasti minäkin kuulenkin siitä.
oli tytöiltäkin, mutta tämä on jo tosikoiden palsta ei veitikoiden :). Tulee minullakin virheitä vaikka kuin, ei sen puoleen ja hyviä ötyjä, ei kehttoo nyhjästä tyhjästä ennee kun nukuttaakkii jo.
- minä aina
Pirre* kirjoitti:
oli tytöiltäkin, mutta tämä on jo tosikoiden palsta ei veitikoiden :). Tulee minullakin virheitä vaikka kuin, ei sen puoleen ja hyviä ötyjä, ei kehttoo nyhjästä tyhjästä ennee kun nukuttaakkii jo.
leikin laskun ymmärrän mutta, kun se näköjään menee liian pitkälle joskus ja, olihan puoli välissä ketjua asiallista juttelua mikä, vähän myöhemmin muuttui henkilöä loukkaavaksi taas,taas kerran !!
- ihmettelijä
jo riittää kirjoitti:
vähän yli nyt kommenttisi. Koko ajan???
jos luet ketjun uusin silmin, huomaat kuka heittää pahimmat solvaukset.
Kannattaisiko joskus miettiä mitä suustaan laukoo? - taikanainen
jo riittää kirjoitti:
töppösseen :))
olen aina kiltti, jos kimppuuni ei hyökätä. - kannattaisi
ihmettelijä kirjoitti:
vähän yli nyt kommenttisi. Koko ajan???
jos luet ketjun uusin silmin, huomaat kuka heittää pahimmat solvaukset.
Kannattaisiko joskus miettiä mitä suustaan laukoo?olet oikeessa koska, tuo koko aika oli liijoiteltua minulta jotenka, pyydän sitä anteeksi kaikilta mutta, harmitti kun puoli välissä ketjua jo sovintoa,ymmärrystä synty ja, sitten kuitenkin yksi henkilö jatkoi jankkaamista kuitenkin vielä ja, sai toisen pahottamaan mielensä. Se siinä kaikista pahimmalta tuntu niin että, toivoisin että kaikki osaisivat ajatella että, kaikki eivät suomen kieltä osaa kirjottaa niinkun täällä jotkut !! Niin toivoisin ja, aurinkoista päivää kaikille toivoisin myös !!
- avaaja
neitoset pilailu hyvät jutut oli teitillä
- Pirre*
ja tehdään tänään hyvä päivä, tuo "yönlapanen" voisi olla ihan mukava nimmari, on se semmoinen hellyttävän tuntuinen :).
Anteeksi jos pilailin kirjoitusvirheittesi kustannuksella, se oli sellainen menninkäishetkeni, sorry. - avaaja
Pirre* kirjoitti:
ja tehdään tänään hyvä päivä, tuo "yönlapanen" voisi olla ihan mukava nimmari, on se semmoinen hellyttävän tuntuinen :).
Anteeksi jos pilailin kirjoitusvirheittesi kustannuksella, se oli sellainen menninkäishetkeni, sorry.neitosilla hauskat jutut, avaus oli pilailua leikkiä
- maron
avaaja kirjoitti:
neitosilla hauskat jutut, avaus oli pilailua leikkiä
ulkomaalainen vai kirjioitatko vain muuten kuten
esimerkiksi jokin italiaano tai vaikkapa latiino?
Kysyn ihan noin kaikessa ystävyydessä:-)) - taikanainen
Kyllä tämä avaus näyttikin niin hauskalta, että uskalsin alkaa kommentoimaan. voi kun meillä ihmisillä olisi kyky nähdä hauskuutta ja iloa asioissa, eikä aina ikävämpää puolta.
Hyvä kevättä Sinulle terkulainen - yönlapsonen
Pirre* kirjoitti:
Anteeksi jos pilailin kirjoitusvirheittesi kustannuksella, se oli sellainen menninkäishetkeni, sorry.ihanaa päivää sinulle.pirre
- JOS NIIN - NIIN TURKULAINEN
yönlapsonen kirjoitti:
ihanaa päivää sinulle.pirre
Kiitos sinulle ystäväni kauniista vastauksestasi.
toivotan sinulle, mitä mieluisaa päivää. Voi Hyvin . martti - pohjaalaanen
taikanainen kirjoitti:
Kyllä tämä avaus näyttikin niin hauskalta, että uskalsin alkaa kommentoimaan. voi kun meillä ihmisillä olisi kyky nähdä hauskuutta ja iloa asioissa, eikä aina ikävämpää puolta.
Hyvä kevättä Sinulle terkulainenkoneessani pirre on jotakin häikkää. kirjoitan enemmän kun hommaan paremman koneen. voi hyvin.martti
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068902Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743348- 191830
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930