Nuoria valtuustoon

Anonyymi

Puheenjohtajistoon valittiin kolme eläkeläistä ja yksi ikuinen opiskelija. Ei hyvältä näytä.

18

1334

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan siinä kansainvälistä näkemystä turkkilainen pukeutuminen. Vähän pieni Seppälästä hankittu rippipuku kesäisellä kukkapaidalla täydennettynä lenkkikengillä

• Anonyymi

Koko hallituksen keskiikä on kyllä melkonen. Pitäs oikeen laskia onko kuin ylivoimasesti korkein koko maakunnasa ja jopa koko suomessa.

• Anonyymi

Joo heh, ei yhtään työssä käyvää henkilöä

• Anonyymi

Siis voiko tämä olla mahdollista - vain eläkeläisiä Kannuksen johtoon? Missä on työssäkäyvien näkökulma? Haloo Kannus onko kaikki kunnossa

• Anonyymi

Luulis nyt olevan viisaat päät yhesä sitte 😅

• Anonyymi

Kannuksesa ole edes kohta asukkaita niin miksi pitäisi olla valtuustoakaan?

• Anonyymi

Miksi ei meitä romaneja ole missään valtuuskunnassa tai neuvostossa syrjintää ja teemme tästä ilmoituksen syrjinnästä tenho osaa kirijottaa sen.

• Anonyymi

Tuo on ihan loistava kannanotto omia asioitaan ei kukaan toinen osaa ajaa paremmin kuin itse, hakekaa valtuustoihin ja kaikkiin mahdollisiin kaupungin tehtäviin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ihan loistava kannanotto omia asioitaan ei kukaan toinen osaa ajaa paremmin kuin itse, hakekaa valtuustoihin ja kaikkiin mahdollisiin kaupungin tehtäviin

Näin justiinsa. Nökeehän sen nuista vanhuksistakin joita nyt tuntuu olevan pääpaikat pullollaan että omia asioita kannattaa ite lähtiä ajamaan jos aikoo vanhainkoti paikan saaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin justiinsa. Nökeehän sen nuista vanhuksistakin joita nyt tuntuu olevan pääpaikat pullollaan että omia asioita kannattaa ite lähtiä ajamaan jos aikoo vanhainkoti paikan saaja

No hemmetti sentäs jos ei itse ole asiasa niin ei saa yhtään mitään nykyään,ei kukaan tuo ruokaa toiselle nenäm eteen eikä auta itse ne asiat on haettava tämä yhteiskunta ei auta ketään selkäänpuukottajia ja seläntakana jauhajia kyllä riittää

• Anonyymi

Ei kannattais kommentoida ulkonäön perusteella mistä maasta on, koska on olemassa muistakin maista kuin turkista.

• Anonyymi

Miksi lautakuntiin valittiin niitä ehdokkaita, jotka eivät edes päässeet valtuustoon ja joiden kyvyt hoitaa luottamustehtäviä ovat vähintäänkin kyseenalaisia?

• Anonyymi

Onko sinulla kykyä arvioida muiden kykyä? Ei sinne kyvyttömiä valita.

• Anonyymi

Kyllä nämä muutaman äänen saaneet eivät ole saaneet luottamusta kuin itseltään ja lähisuvulta. Ei mitään asiaa mihinkään lautakuntaan.

• Anonyymi

Kyllä ne lautakunnan jäsenet pitäisi näistä läpimenneistä löytää ja virkamiehiä asiantuntijoiksi muutamia. Vähemmän lautakuntia ja jäsenmäärät sellaisiksi että valtuutetut riittää.

• Anonyymi

Kyllä lautakunnat ovat minimissä. Ei valitulla saattaa olla enemmän kokemusta kuin valituilla. Paikkoja pitää jakaa laaja-alaisesti pienpuolueet huomioiden. Enemmän olisin huolissani varapuheenjohtajista jotka juoksevat kaikissa kokouksissa keräten kokouspalkkioita. Pahinta on jos jyräävät eri kokouksissa päätöksiä itselle sopiviksi.

• Anonyymi

Koulun rakentaminen laitettiin jäihin mutta manneja vain asutetaan lisää. Nehän ei käy kouluja eli päätös on varmasti oikea.

• Anonyymi

Ei ole jäissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      833
    2. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      43
      824
    3. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      768
    4. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      42
      753
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    6. 51
      647
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      597
    8. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      597
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      566
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      518
    11. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      105
      510
    12. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      495
    13. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      18
      487
    14. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      44
      485
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      477
    16. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      437
    17. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      58
      431
    18. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17