Mites Suomen lukioissa suhtaudutaan LGBT ihmisiin? Oon nyt ens vuonna hakemas jonnekki Helsinkiin keskiarvolla 9.1, jota aijon kyllä vielä nostaa, toivottavasti ainakin 9.3 asti, ehkä enemmän.
Ite oon transpoika ja biseksuaali nii mites siellä heihin suhtaudutaa? Kannattaako ”pelätä”?
Lgbt+ asiat Suomen lukioissa
12
763
Vastaukset
- Anonyymi
Biseksuaalisuus harvemmin näkyy päälle. Riippuu siitä oletko avoimesti transpoika vai et.
- Anonyymi
Oisin niin sanotusti ”piilossa”. Voisin myös syyttää nuorennäköisyyttäni sairauteen, joka multa löytyy.
Mut onks Helsingin lukiot ja niiden opet in general hyväksyvii? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisin niin sanotusti ”piilossa”. Voisin myös syyttää nuorennäköisyyttäni sairauteen, joka multa löytyy.
Mut onks Helsingin lukiot ja niiden opet in general hyväksyvii?Siis ilmeisesti eläisit joko tytöksi tai pojaksi tulkittuna, et muunsukupuolisena, joten ihmettelen mitä hyväksymistä siinä oppilaille nyt sitten olisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ilmeisesti eläisit joko tytöksi tai pojaksi tulkittuna, et muunsukupuolisena, joten ihmettelen mitä hyväksymistä siinä oppilaille nyt sitten olisi?
No siis ainakin sitä, että hyväksyis mut poikana ja käyttäis oikeeta nimeä etc. ja ei ois transfoobisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis ainakin sitä, että hyväksyis mut poikana ja käyttäis oikeeta nimeä etc. ja ei ois transfoobisia.
Kallion ilmaisutaidon lukiossa taitaa olla jopa kiintiöt transihmisille. Tosin jos olet tavallinen poika etkä muusu sitten voi olla vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aijot olla "piilossa" miten transsukupuolisuutesi muka tulisi ilmi, miksi tälläisiä asioita sitten pelkäät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aijot olla "piilossa" miten transsukupuolisuutesi muka tulisi ilmi, miksi tälläisiä asioita sitten pelkäät?
No jos hänellä on kuitenkin tytön nimi virallisesti, jota opettajat käyttävät ja ei ole hoidoissa ja on tunnistettavissa juridiseksi tytöksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos hänellä on kuitenkin tytön nimi virallisesti, jota opettajat käyttävät ja ei ole hoidoissa ja on tunnistettavissa juridiseksi tytöksi.
Miksi lukioikäisenä olisi vielä tytön nimi jos kerran elää jo muuten miehenä? Eikä ne opettajat siltikään sitä käytä kun niille ilmoittaa asiasta. Ja kuvittelin, että ei tunnistaisi kun aloittaja niin asiasta puhui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se vois tulla helposti ilmi ihan vaan siitä et oon selvästi muita nuoremman näkönen ja ääni ois korkeempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallion ilmaisutaidon lukiossa taitaa olla jopa kiintiöt transihmisille. Tosin jos olet tavallinen poika etkä muusu sitten voi olla vaikeaa.
Joo oon miettiny sitä mut en oo mikää taiteellinen ihminen nii jonneki muualle mun kantsis mennä
- Anonyymi
Lisäkysymyksenä vielä, että onko Hesas joku tietty lukio, joka ois tosi hyväksyvä?
- Anonyymi
Yleensä näissä ns. taidelukioissa suhtaudutaan ei-heteroihin ystävällisimmin. Tampereella näitä on esim. TYK, Tamlu ja vähän sinne päin Samken viestintälinja. Noissa kaikissa porukka suhtautuu ystävällisesti vähemmistöihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306120Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183232Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511351Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171326Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231198PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1611156- 1301021
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport431007- 38895
- 145830