tosiaan nyt on käynyt niin, että tilasin netistä itelleni repun koulukäyttöä varten niin, että läppäri mahtuisi sinne mukavasti (ja turvallisesti) muiden tarvittavien juttujen kans ilman ongelmaa. en ollut tajunnut tarkemmin kattoo kyseisen repun lisätietoja, ja nyt kun se on tänne saapunut, se on ihan massiivisen kokonen. vajaa 35 litraa tilaa, ja vertaa sitä sit johonkin perus kånkenin reppuun joka on suurinpiirtein 16 litraa, ainakin muistaakseni:D
entinen reppu toimii ihan hyvin, lukuunottamatta sitä että se on niin huonossa kunnossa et se saattaa mennä rikki hetkenä minä hyvänsä, ja se ei todellakaan suojaa mun läppäriä eikä kyllä muitakaan kamoja. mietin vaan että onko ihan törkee moka jos otan ton nyt käyttöön, vai palautanko ja tilaanko jonkun pienemmän ja kompaktimman? tiiän ettei pitäis miettiä tälläsiä asioita vaan menis vaan, mut nolottaa ajatus siitä et porukka sit tölläis kun ohi kulkee kun se on oikeesti massiivinen.
jäätävän kokoinen reppu
Anonyymi
1
81
Vastaukset
Jos opit hyödyntämään reppusi tilavuutta esimerkiksi sullomalla luokassa liian lämpimän pusakan ja päällysvaatteetkin siihen pois tieltä ja toisten ulottuvilta, voi olla, että sinusta tulee trendsetteri ja kaikilla on yhtä suuret reput ennen joulua! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418