Millaiset alusvaatteet pojilla

Anonyymi

Millaisia alusvaatteita käytät? Boksereita? Muita? Mikä merkki/malli/väri? Onko jotain suosituksia mitä kannattais ostaa tai mitä ei kannata ostaa? Onko merkkibokserit oikeesti laadukkaita ja wörttejä?

Oon siis päivittämässä mun vaatekaappia ja tekis mieli heittää vanhat kuluneet björn borg bokserit pois ja ostaa uusia tilalle tai pyytää synttärilahjaksi. Mun vanhat ei oo mitään erityisempää merkkiä ja mietin kannattako ostaa kalliimpia.

Moni frendi roikottaa niiden farkkuja tai housuja ainaki sen verran et se kumilenkki ja merkki näkyy. Jotkut roikottaa niin paljo et näkyy bokserit iha kunnolla esim polo ralph lauren. Roikotatteko te teidän housui miten paljon ja pitäiskö sit iteki jos ostaa niitä merkkiboksereita?

20

1697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ite käytän björn borgin tai calvin klein boksereita omasta mielestä on hyvii.Ite tykkään et näkyy pojil vähän bokserit

      • Anonyymi

        Mikä on vähän sun mielestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on vähän sun mielestä?

        sillain et näkee et mikä bokserit


    • Anonyymi

      Mulla Calvin Kleinin boksereita, tosi mukavat ja istuu hyvin. Suosittelen. Resorin annan näkyä housujen alta.

      • Anonyymi

        Noi on parhaat boxerit tai oikeestaa kaikki alkkarit mitä Calvin Klein tekee, niin on laadukkaita ja kestävii. Kestää huomattavasti pitempään ku mitkään Citymarketin alkkarit. Niiden saumat on tosi hyvi ommeltu ja muutenki on vähä paksumpaa kangasta kuin "normi", siten kestääki paremmi. Eikä hiosta ! Olen käyttäny tosi tosi eri merkkisii... Noita vaan ei ihan joka paikassa myydä. Kun oman koon tiiän niin tilaan netistä ja en oo pettyny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi on parhaat boxerit tai oikeestaa kaikki alkkarit mitä Calvin Klein tekee, niin on laadukkaita ja kestävii. Kestää huomattavasti pitempään ku mitkään Citymarketin alkkarit. Niiden saumat on tosi hyvi ommeltu ja muutenki on vähä paksumpaa kangasta kuin "normi", siten kestääki paremmi. Eikä hiosta ! Olen käyttäny tosi tosi eri merkkisii... Noita vaan ei ihan joka paikassa myydä. Kun oman koon tiiän niin tilaan netistä ja en oo pettyny.

        Kiitos avusta ja suosituksista! 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos avusta ja suosituksista! 😎

        vielä pakko lisää, ett ne just istuu hyvin päälle ihan erillailla kun monet muut.
        Sitä ei vaan uskois että noissakin on oikeesti eroja.

        ite käytän mustii boxereita, mutta lyhyt lahkeisii (niitä on pidenpääkin mallia)
        tän mallisii:
        https://www.ebay.de/itm/252172066129

        Kokeileppa kerran, niin veikkaan ettet enää muita paljoo käyttele. Ainoo miinus on se että ne on just kallitt, mutta niillä pärjää useamman vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vielä pakko lisää, ett ne just istuu hyvin päälle ihan erillailla kun monet muut.
        Sitä ei vaan uskois että noissakin on oikeesti eroja.

        ite käytän mustii boxereita, mutta lyhyt lahkeisii (niitä on pidenpääkin mallia)
        tän mallisii:
        https://www.ebay.de/itm/252172066129

        Kokeileppa kerran, niin veikkaan ettet enää muita paljoo käyttele. Ainoo miinus on se että ne on just kallitt, mutta niillä pärjää useamman vuoden.

        ja jos tykkäät lyhyemmistä niin tän malliset on tosi hyvät:

        https://www.asos.com/calvin-klein/calvin-klein-sports-briefs-2-pack-pro-air/prd/10471697


    • Anonyymi

      Itsellä aika paljon eri merkkisiä ja suurin osa mustia mut on mul värillisiäkin. Sinisiä, punaisia ja jopa vaaleanpunaisia mutsi sanoo et ne o söpöt mut mun mielestä hiukan nolot ja en roikota housui kyl sillo ku vaaleenpunasis oon. Muuten roikutan aika usein. Itse haluun et on aika kehonmyötäisiä koska mul ny o liikunnallisuuden takia aika hyvä kroppa ja jotenkin tykkään et se näkyy vaatteiden läpi hyvin varsinkin koulus ym julkisil paikoil:D mulle hyvältä näyttäminen on varmaan tärkeempää kuin monelle tytölle XD ainakin mutsi sanoo niin ku oon nii tarkka kaikesta ulkonäkööni liittyvästä :)

      • Anonyymi

        Miks sä pidät hyvää huolta ulkonäöstäsi? Ei useimmat pojat tai miehet pidä. Ootko homo? Homot usein ovat yhtä pikkutarkkoja ulkonäöstään kuin tytöt tai ehkä jopa enemmän. Vai yritätkö kenties kompensoida jotain? Esim sellaista joka heiluu teillä kundeilla jalkojen välissä🤔 tämä on mun toinen teoria.

        liikuntaharrastuksesikin jäivät jostain syystä vähän pimentoon. Ettei vaan olisi jotain tanssia tai taitoluistelua tms? Kerro osuuko kumpikaan näistä mun teorioista lähellekään. Osuiko ja uppos?


      • Anonyymi

        No paljo sitte roikotat niitä housuja, jos kerran ei pinkeissä boksereissa pysty? :D Ite kyllä vedän housut ihan vyötärölle ja jätän alusvaatteet ALUSvaatteiksi. XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sä pidät hyvää huolta ulkonäöstäsi? Ei useimmat pojat tai miehet pidä. Ootko homo? Homot usein ovat yhtä pikkutarkkoja ulkonäöstään kuin tytöt tai ehkä jopa enemmän. Vai yritätkö kenties kompensoida jotain? Esim sellaista joka heiluu teillä kundeilla jalkojen välissä🤔 tämä on mun toinen teoria.

        liikuntaharrastuksesikin jäivät jostain syystä vähän pimentoon. Ettei vaan olisi jotain tanssia tai taitoluistelua tms? Kerro osuuko kumpikaan näistä mun teorioista lähellekään. Osuiko ja uppos?

        No kysymyksesi ei mielestäni ollu kovin asiallinen, mutta vastaan ny sit kuitenkin. En ole homo enkä ole harrastanut tanssia tai taitoluistelua enkä myöskään ompelua ym tällaista jos seuraavaksi niistä kysyt. Harrastan juoksua pyöräilyä ja kesäisin myös uintia. Ja en oo tullut ajatelleeksi, mutta ehkä toi sun toinen teoriasi pitääkin jollain tapaa paikkansa koska mulla ei ole mikään kovin iso kalu😔

        Ja viel tuosta väitteestä et jätkät ei usein huolehdi ulkonäöstään niin kyl aik monet mun ikäiset huolehtii, koska jos ei niin koulussa kiusataan herkästi ja eipä tytötkään katsele pahemmin poikia joilla on läskimaha, haisee hielle, aivan sekaisin oleva tukka ja jokapaikasta risat vaatteet :D paljon helpommalla pääsee, kun näkee aamulla vähän vaivaa laittautuakseen kouluun. Viikonloppuna ym lomina ei sitten ole oikein väliä ja voisin vaikka olla kotona alasti XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No paljo sitte roikotat niitä housuja, jos kerran ei pinkeissä boksereissa pysty? :D Ite kyllä vedän housut ihan vyötärölle ja jätän alusvaatteet ALUSvaatteiksi. XD

        Roikotan aik usein puolpersees jos farkut. Syy tälle on se et mä vain pidän siitä ja varmaan tytötkin pitää 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roikotan aik usein puolpersees jos farkut. Syy tälle on se et mä vain pidän siitä ja varmaan tytötkin pitää 😏

        Mikäs siinä, jos on hyvä urheilijan perse! 😏 Kyllähän sellasta kelpaa varmasti vähä esitellä. 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sä pidät hyvää huolta ulkonäöstäsi? Ei useimmat pojat tai miehet pidä. Ootko homo? Homot usein ovat yhtä pikkutarkkoja ulkonäöstään kuin tytöt tai ehkä jopa enemmän. Vai yritätkö kenties kompensoida jotain? Esim sellaista joka heiluu teillä kundeilla jalkojen välissä🤔 tämä on mun toinen teoria.

        liikuntaharrastuksesikin jäivät jostain syystä vähän pimentoon. Ettei vaan olisi jotain tanssia tai taitoluistelua tms? Kerro osuuko kumpikaan näistä mun teorioista lähellekään. Osuiko ja uppos?

        kylläpä on kateellista ja katkeraa kirjoitusta toisen pojan hoitaessa huolta omasta ulkonäöstä yms... ja on varmaan munki pakko alkaa arvioimaan sun urheiluu yms...mutta luulen ettet urheile mitään, etkä kyllä hoida itseäsi paljoo muutenkaan ja luultavasti asut äidin luona peräkammarissa lopun iäkäsi.
        sivusta vaan seurannut :)


    • Anonyymi

      CK ja Björn Borg parhaat. Nyt ostin kokeeksi Levi’s ku oli kiva kuosi. Yllättävän hyvät käytössä ja kivaa vaihtelua vähä tylsiin yksivärisiin Kleineihin. Ite pidän eri housuja silleen ku hyvältä tuntuu, farkut about puolessa perseessä, chinot vähä ylempänä mut sit taas verkkarit reeneis ihan ylhäällä et pystyy pelaa. Musta housut vähä alempana tulee pikkusen rennompi fiilis ja tyyli ja ku käytän merkkivyötä nii on kiva ku seki näkyy kunnolla.

    • Anonyymi

      Pitkät kalsarit kans talvella tai pallit jäätyy! :D

    • Anonyymi

      Guccin ylitiukat speedomalliset pikkuhousut joista kivekset paistaa ja vähän läpinäkyvät
      ps. Pinkit on omat suisikit

    • Anonyymi

      Itse en niin ole merkkien perään, vaan se mukavuus ratkaiseen. Pääasia, että niissä on hyvä olla. Jokainen roikuttanee tai pitää housunsa, just niin kun itsestään hyvältä tuntuu. Tykää tytöt/pojat siitä mitä hyvänsä. Kyse on itsetunnosta. Kanna kehosi ja vaatteesi juuri niin, kuin itse haluat ja nauti siitä.

    • Anonyymi

      Gant lacoste ja polo ovat hyviä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe