Miten tuo on mahdolista, eikös sen vatsan pitäisi pienentyä vauvan koon verran?
https://www.youtube.com/watch?v=2PaljdcdDiQ
Duutsonin tytär, ei kai lavastettu video sentään?
Vatsa ei pienene vaikka synnyttää
2
53
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus raskausaikana äiti noudattaa vanhankansan ohjetta, että syödään kahden edestä. Tuolloin raskauden lisäksi myös lihotaan, jolloin se läski jää synnytyksenkin jälkeen. Lisäksi raskaus venyttää vatsanpeitteitä, eikä ne vetäydy välittömästi ennalleen synnytyksen tapahduttua. Tarvitaan jopa useampi kuukausi ennen kuin vatsanpeitteet ovat kutistuneet lähes ennalleen (aina ei palaudu kokonaan ilman jumppaa tms. toimenpidettä).
- Anonyymi
En usko että tuo lihonut kovinkaan paljoa. Varmaan se sitten kestää aikansa palautua, en ole ennen kiinnittänyt huomiota synnytysvideoissa, mutta kuvittelisi enemmän näkyvän eroa kun lapsi kuitenkin aika iso. Eihän se vatsanahka tietysti saa hirveästi kiristääkään sikiötä. Tavallaan haluaisi tietää miltä raskaus ja synnytys tuntuu, mutta ymmärtää hyvin ettei kaikki naisetkaan halua sitä kokea. Keisarinleikkauksia turhan takia en ymmärrä, en ainakaan itse haluaisi, mutta eipä tarvitse miehenä valitakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275304Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123865Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512800Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2841303- 601183
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2131086