Lepotuolissa

Anonyymi

Uusi yritys.

58

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei täällä hyväksytä muuta kuin nojatuoli.
      lepotuoli lienee sääntöjenvastainen sana

      • Anonyymi

        Miten ois piinapenkki?????


    • Anonyymi

      Kiitos aloituksesta, lepotuoli sopii minulle.

      • Anonyymi

        Nyt kun on viileämpi, innostuin pitkästä aikaa tekemään lihamakaronilaatikkoa.
        Yksinkertaisen hyvää.
        Kaupasta ostin muovirasiaisen vispipuuron.
        Nyt päiväkahvilla herkuttelen tässä lepotuolissa korvapuustilla.
        Onnea nämä kaikki.


    • Anonyymi

      Ostin päivällä kaupasta lihapullia ( 5 kpl) perunamuusissa.
      Luonaaksi söin puolet, loput lämmitän kohta päivälliseksi.
      Hyviä ovat, ihan nuoruus tulee mieleen.

      • Anonyymi

        Eikö mitään lisuja ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö mitään lisuja ollut?

        Entäs makaroonivelli?
        Ja maitovelli? Ruispuuro?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs makaroonivelli?
        Ja maitovelli? Ruispuuro?

        Voi laittaa vähän porkkanaraastetta lihamakaroonilaatikkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi laittaa vähän porkkanaraastetta lihamakaroonilaatikkoon!

        Käykö puolukkahillo makaroonilooran lisuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi laittaa vähän porkkanaraastetta lihamakaroonilaatikkoon!

        Ja janojuomaksi puristan yhden sitruunan litraan kylmää raikasta vettä.
        Sellaisella vanhanaikaisella muovisella härpättimellä.


    • Anonyymi

      Leikkevati lisuna. Mieheni on tottunut lapsuudessaan jo, ttä leikkeleitä on. Hotpot on pääruokana ja aina salaattia. Mieheni poika syö myös. Mitähän minä tekisinkään jollen joka päivä brunssia ja illallista. Jäisi niin paljon aikaa silti, vaikka luen kirjoja neljällä kielellä. Katsomme joka ilta HBO-sarjoja mieheni kanssa. Ennen nukahtamista vielä tabletilta e-kirjoja. Joskus poikkea palstalla ylläpiämässä kielitaitoani, sitä suomen.

      • Anonyymi

        Milloin miehesi oli lapsi? 70-80 kymppisten lapsuudessa oli sodan takia pulaa ruuasta ja vielä sodan jälkeenkin. Joskus saimme kananmunaa leivän päälle kouluevääksi, yleensä aamulla oli kotona vain ruisleipää ja voita, sunnuntaina pullasuiivu. Samanlaista oli naapureissakin. Miehesi oli varmaan suuren kartanon poika, jota piiat palvelivat ja nousivat viideltä valmistelemaan leikkelevatia. ja nyt rouva jatkaa perinteitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin miehesi oli lapsi? 70-80 kymppisten lapsuudessa oli sodan takia pulaa ruuasta ja vielä sodan jälkeenkin. Joskus saimme kananmunaa leivän päälle kouluevääksi, yleensä aamulla oli kotona vain ruisleipää ja voita, sunnuntaina pullasuiivu. Samanlaista oli naapureissakin. Miehesi oli varmaan suuren kartanon poika, jota piiat palvelivat ja nousivat viideltä valmistelemaan leikkelevatia. ja nyt rouva jatkaa perinteitä..

        Lapsena oli lapsi. Mikä on kenellekin suurta lienee jokaisella oma käsityksensä. Kyllä mieheni kantaa kauppakassit autoon ja autosta kotiin.
        Puutarhakin vie aikaa tosi paljon, mutta pääosin keväästä syksyyn.


      • Anonyymi

        Miehesi poika syö myös, syökö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi poika syö myös, syökö?

        On suorastaan ahmatti, jos hän esim. syö kertakäyttölautaselta, niin syö senkin, hyvä ettei mene veitset ja haarukat samalla kertaa.


    • Anonyymi

      Tuossa ylempänä kirjoitettu teksti joka oli olevinaan paloman kirjoittamaa ei tietenkään ollut sitä. Hyvin kömpelö yritys yrittää parodioida Ploman päivän kulkua.
      Ei jatkoon. Saa tanssia kotona peilinsä edessä.

    • Anonyymi

      Maneereita tässä ketjussa 😊

      • Anonyymi

        Mihinkä hyyena täplistään pääsisi ?


      • Anonyymi

        Niin on!

        Sinulta itseltäsi.
        Alkaa olla kulunutta. Keksi uusi maneeri edes!


      • Anonyymi

        Emmä tiedä maneereja.
        Mä näen enimmäkseen vain maneetteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä tiedä maneereja.
        Mä näen enimmäkseen vain maneetteja.

        Mitenkä.tuo pysäkäinti voi olla niin vaikeata.
        Auto pitää saada oven eteen vaikka säännöt sanovat muuta.
        Eivät nuoret jaksa kävellä muutamaa metriä parkkipaikalta ovelleen.
        Väärin pysäköidyt autot estävät paloauton tai ambulanssin tulon.
        Otin kuvan rekkareineen yhdestä autosta ja aion lähettää sen isännöitsijälle.
        Joku roti pitää olla noiden autojen kanssa.


    • Anonyymi

      Kävinpä aamulenkillä.
      Nyt onkin lepotuoli oiva paikka rentoutua.
      Kahvia tässä hörpin. Sekin virkistää.

      • Anonyymi

        Mitä söit kahvin kanssa, oliko leikkelevati ja amerikkalaisia pannukakkuja mustikoiden siirapin ja vadelmien kera?


    • Anonyymi

      On äärimmäisen tärkeää kertoa tänne jokainen muru, minkä on syönyt.
      Koko suomi 24 odottaa malttamattomana tietoa.

      • Anonyymi

        Ja lisut tietysti myös!


    • Anonyymi

      Anonyymeille sopii rauhaisa lepotuoli missä ei erotella jyviä ja akanoita.

      • Anonyymi

        Nikki ei tee kenestäkään jyvää eikä akanaa. Kultajyvän voi löytää molempien viesteistä tai sitten torajyvän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikki ei tee kenestäkään jyvää eikä akanaa. Kultajyvän voi löytää molempien viesteistä tai sitten torajyvän.

        Makriina, Pirre,Ramoona ja Paloma ovat ilmoittaneet ikävän mielipiteensa nikittömistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Makriina, Pirre,Ramoona ja Paloma ovat ilmoittaneet ikävän mielipiteensa nikittömistä.

        "En vastaa, jos minulle ei puhuta asiallisesti. Periaate on sama kuin livessä: jos joku, tuttu tai tuntematon puhuttelee minua loukkaavasti, ilkeästi tai vähätellen, niin käännän selkäni ja kävelen pois."
        Kopioin tähän omaa tekstiäni naapuripalstalta, jossa minua taas kerran syytettiin siitä että en vastaa anonyymeille.
        On erittäin harvinaista, että minua loukkaavat ja jahtaavat rekisteröidyt ja kirjatut nimimerkit; joku satunnainen, mutta kyllä nikkinä on lähes aina "anonyymi". Minulla ei riitä aikaa eikä mielenkiintoa ottaa selvää onko kyseessä joku joka kirjoittaa normaalisti nimimerkillä ja ryhtyy sitten välillä anonyymiksi, koska haluaa loukata minua nimettömänä. Sellainen mahdollisuus on tietysti olemassa.
        Minä olen ilmaissut selkeästi mielipiteeni palstan skitsosta kahteenjakautumisesta, joka ei suosi sovinnollista ja itsekriittistä kirjoittamista: rekisteröinti on jarru joka tavallaan velvoittaa kirjoittajan vastaamaan sanoistaan, koska kuten huomaamme, jostain kymmenen vuotta sitten suustaan (näppäimiltään) päästäneestä sammakosta joutuu tilille koko loppuelämänsä. Anonyymiteetti suosii (kuten ylläpito on ilmaissut blogissaan) täysin vapaata ja vastuutonta kirjoittamista ja nämä kaksi tapaa osallistua keskustelupalstalla kirjoittamiseen eivät toimi hyvinkeskenään, mutta ilmeisesti tuottavat mainostuloja omistajalleen, joten vaikka rekisteröintipakosta on joskus keskusteltu, sitä vastaan on päätetty, ilmeisistä syistä.
        ***
        Elikkä mielipiteeni "nikittömistä" ei koske anonyymejä sinänsä tai sitä enkö uskoisi että anonyymit jotka tänne kirjoittavat ovat suurimmalta osaltaan ihan tolkun väkeä ja mukavia heppuja. Sopuisia ja jotkut jopa suorastaan lahjakkaita kirjallisesti. Mielipiteeni koskee vain nikittömyyden periaatetta: jos haluamme pitää tätä jonkinlaisena nettiyhteisönä niin tunnistettavuus eheyttää ja rakentaa sitä.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        "En vastaa, jos minulle ei puhuta asiallisesti. Periaate on sama kuin livessä: jos joku, tuttu tai tuntematon puhuttelee minua loukkaavasti, ilkeästi tai vähätellen, niin käännän selkäni ja kävelen pois."
        Kopioin tähän omaa tekstiäni naapuripalstalta, jossa minua taas kerran syytettiin siitä että en vastaa anonyymeille.
        On erittäin harvinaista, että minua loukkaavat ja jahtaavat rekisteröidyt ja kirjatut nimimerkit; joku satunnainen, mutta kyllä nikkinä on lähes aina "anonyymi". Minulla ei riitä aikaa eikä mielenkiintoa ottaa selvää onko kyseessä joku joka kirjoittaa normaalisti nimimerkillä ja ryhtyy sitten välillä anonyymiksi, koska haluaa loukata minua nimettömänä. Sellainen mahdollisuus on tietysti olemassa.
        Minä olen ilmaissut selkeästi mielipiteeni palstan skitsosta kahteenjakautumisesta, joka ei suosi sovinnollista ja itsekriittistä kirjoittamista: rekisteröinti on jarru joka tavallaan velvoittaa kirjoittajan vastaamaan sanoistaan, koska kuten huomaamme, jostain kymmenen vuotta sitten suustaan (näppäimiltään) päästäneestä sammakosta joutuu tilille koko loppuelämänsä. Anonyymiteetti suosii (kuten ylläpito on ilmaissut blogissaan) täysin vapaata ja vastuutonta kirjoittamista ja nämä kaksi tapaa osallistua keskustelupalstalla kirjoittamiseen eivät toimi hyvinkeskenään, mutta ilmeisesti tuottavat mainostuloja omistajalleen, joten vaikka rekisteröintipakosta on joskus keskusteltu, sitä vastaan on päätetty, ilmeisistä syistä.
        ***
        Elikkä mielipiteeni "nikittömistä" ei koske anonyymejä sinänsä tai sitä enkö uskoisi että anonyymit jotka tänne kirjoittavat ovat suurimmalta osaltaan ihan tolkun väkeä ja mukavia heppuja. Sopuisia ja jotkut jopa suorastaan lahjakkaita kirjallisesti. Mielipiteeni koskee vain nikittömyyden periaatetta: jos haluamme pitää tätä jonkinlaisena nettiyhteisönä niin tunnistettavuus eheyttää ja rakentaa sitä.

        "jos haluamme pitää tätä jonkinlaisena nettiyhteisönä niin tunnistettavuus eheyttää ja rakentaa sitä."

        Oletko siis eheyttäjä ja onko kaverisi ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "jos haluamme pitää tätä jonkinlaisena nettiyhteisönä niin tunnistettavuus eheyttää ja rakentaa sitä."

        Oletko siis eheyttäjä ja onko kaverisi ?

        Minä haluan nimenomaan eheyttää.
        Kaverit vastaavat itse omasta puolestaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Makriina, Pirre,Ramoona ja Paloma ovat ilmoittaneet ikävän mielipiteensa nikittömistä.

        Kun tuollaisen väitteen kirjoitat, on sinun asiallista etsiä se viesti todisteeksi. Hyvin harvoin olen edes ottanut kantaa asiaan, ilmaissut vain sen, että koska säännöissä on molemmat sallittuja, ei asiasta kannata edes riidellä. Olen ilmaissut myös sen, että itse kirjoitan nikillä, koska se tuntuu minulle luontevammalta ja mielestäni nikin käyttö ainakin joissain tapauksissa selkeyttää keskustelua. Jos sen katsot ikäväksi mielipiteeksi nikittömyydestä asiana, se on oma tulkintasi, mutta ei se ainakaan ole mikään ikävä tai torjuva mielipide nikittömiä vastaan kirjoittajina. :)


    • Anonyymi

      Hei HEPUT, ketkäs teistä on JOPA KIRJALLISESTI LAHJAKKAITA?

      Yks anonyymi

      • Anonyymi

        Onhan täällä tuo Kirjailija Paloma.


    • Anonyymi

      "Kirjallisesti lahjakkaista ""hepuista"" on tuossa ylempänäkin näyttöä.

      • Anonyymi

        Kyllä minä hämmästyin, kun luin Ploman tekstin, missä hän sanoo eheyttävänsä.
        Kuitenkin anonyymejä halventaen heidän joukostaan löytyy "JOPA kirjallisesti lahjakkaita". Ristiriitaista.

        'kynttilä vakan alla'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä hämmästyin, kun luin Ploman tekstin, missä hän sanoo eheyttävänsä.
        Kuitenkin anonyymejä halventaen heidän joukostaan löytyy "JOPA kirjallisesti lahjakkaita". Ristiriitaista.

        'kynttilä vakan alla'

        Ristiriitaisuudet taidat kehittää omissa aivoissasi.
        Tuot tänne palstalle vain skismaa ja omia harhojasi.
        Antaisit olla jo.
        Tai sitten, anna valosi loistaa kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä hämmästyin, kun luin Ploman tekstin, missä hän sanoo eheyttävänsä.
        Kuitenkin anonyymejä halventaen heidän joukostaan löytyy "JOPA kirjallisesti lahjakkaita". Ristiriitaista.

        'kynttilä vakan alla'

        Päällepäsmäri ja besserwisser ei kuulosta eheyttäjältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ristiriitaisuudet taidat kehittää omissa aivoissasi.
        Tuot tänne palstalle vain skismaa ja omia harhojasi.
        Antaisit olla jo.
        Tai sitten, anna valosi loistaa kaikille.

        Äläs nyt viitti haastaa riitaa.
        Parempi on ihmetellä ristiriitaisuuksia tuoreeltaan kuin jankata ja vatvoa niitä 15 vuotta.
        Paloma kirjoitti 11:45 näin:
        "jotkut jopa suorastaan lahjakkaita kirjallisesti"
        ja 12:07 näin:
        "Minä haluan nimenomaan eheyttää."

        Minulle tuo "jopa" sana on vähättelyä ja siksi tekstit ristiriitaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päällepäsmäri ja besserwisser ei kuulosta eheyttäjältä.

        lisää päsmärin ja wisserin joukkoon opettaja joka tietää kaiken mikä
        on hyvää ja kaunista ja huikaisevaa.


    • Anonyymi

      On täysi oikeus kirjoittaa anonyyminä. Ehkä 95% kirjoittajista suomi24:ssä
      kirjoittaa anonyyminä ?
      Määräilevä vähemmistö luulee voivansa komennella kaikkia muita.

      • Et sitten ymmärtänyt tuon taivaallista ylempänä olevasta perustelustani?
        En ole kyseenalaistanut oikeutta; ainoastaan sen toimivuutta yhdessä rekisteröidyn ja kirjautuneen nettiyhteisön ohella.
        Minun oma valintani olisi kaikki rekattuna, mutta anonymaatti toimisi yksinään paremmin kuin molempien sekoitus.
        Palstan kaikkein huonoin ominaisuus on se että voi VALITA rekattuna kirjoittaa anonyyminä. Se mahdollisuus pitäisi poistaa. Olen nyt itse kokeillut sitä ja se ei todellakaan nosta keskustelukulttuuria eikä vähennä riitaisuutta.
        Nyt lopetan anonyyminä seikkailuni. Puska on arveluttavaa maastoa. Ei minun kuppi.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Et sitten ymmärtänyt tuon taivaallista ylempänä olevasta perustelustani?
        En ole kyseenalaistanut oikeutta; ainoastaan sen toimivuutta yhdessä rekisteröidyn ja kirjautuneen nettiyhteisön ohella.
        Minun oma valintani olisi kaikki rekattuna, mutta anonymaatti toimisi yksinään paremmin kuin molempien sekoitus.
        Palstan kaikkein huonoin ominaisuus on se että voi VALITA rekattuna kirjoittaa anonyyminä. Se mahdollisuus pitäisi poistaa. Olen nyt itse kokeillut sitä ja se ei todellakaan nosta keskustelukulttuuria eikä vähennä riitaisuutta.
        Nyt lopetan anonyyminä seikkailuni. Puska on arveluttavaa maastoa. Ei minun kuppi.

        Et näemmä osaa puskasta muuta kuin arvostella anonyymejä, jotka kyseenalaistavat sinun tekstejäsi, jotka olet kirjoittanut rekattuna.
        Kuppi pontikkaa, eikös se ollut sinulle 😊


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Et sitten ymmärtänyt tuon taivaallista ylempänä olevasta perustelustani?
        En ole kyseenalaistanut oikeutta; ainoastaan sen toimivuutta yhdessä rekisteröidyn ja kirjautuneen nettiyhteisön ohella.
        Minun oma valintani olisi kaikki rekattuna, mutta anonymaatti toimisi yksinään paremmin kuin molempien sekoitus.
        Palstan kaikkein huonoin ominaisuus on se että voi VALITA rekattuna kirjoittaa anonyyminä. Se mahdollisuus pitäisi poistaa. Olen nyt itse kokeillut sitä ja se ei todellakaan nosta keskustelukulttuuria eikä vähennä riitaisuutta.
        Nyt lopetan anonyyminä seikkailuni. Puska on arveluttavaa maastoa. Ei minun kuppi.

        "Puska on arveluttavaa maastoa."
        Aika ylimielistä ihmisten loukkaamista.


      • Anonyymi

        "Määräilevä vähemmistö" ei ole todellakaan eheyttäjä.
        Taaskin se vähättelee muita ja nostaa itseään ylös.


    • Anonyymi

      Se on yksi tapa mitätöidä muitten mielipide/kommentti jos se ei itseä miellytä:
      Se on kirjoitettu "puskista", sillä ei ole arvoa !

      Mitätöimällä mielipiteen voi samalla kätevästi
      siinä sivussa
      ohimennen mitätöidä myös ihmisen,
      sen mielipiteen tai kommentin kirjoittajan.

      • Jos nyt kuitenkin ottaisit mieluummin kantaa viestini asiaan.
        Mielipiteesi minusta ei kiinnosta ketään, ei edes minua. Mutta sen sijaan mitä mieltä olet viestini sisällöstä?


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Jos nyt kuitenkin ottaisit mieluummin kantaa viestini asiaan.
        Mielipiteesi minusta ei kiinnosta ketään, ei edes minua. Mutta sen sijaan mitä mieltä olet viestini sisällöstä?

        Eihän siinä sinua mainittu lainkaan.
        Yleisesti vain.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Jos nyt kuitenkin ottaisit mieluummin kantaa viestini asiaan.
        Mielipiteesi minusta ei kiinnosta ketään, ei edes minua. Mutta sen sijaan mitä mieltä olet viestini sisällöstä?

        Oliko tuo mielipide sinusta?


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Jos nyt kuitenkin ottaisit mieluummin kantaa viestini asiaan.
        Mielipiteesi minusta ei kiinnosta ketään, ei edes minua. Mutta sen sijaan mitä mieltä olet viestini sisällöstä?

        Ei joka asiassa sentään ole sinun navastasi kyse!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä sinua mainittu lainkaan.
        Yleisesti vain.

        Ok, oletin että vihjailusi oli kohdistunut minuun.
        Siitä huolimatta ja vaikka asia ei olisi ollutkaan niin, eikö sittenkin olisi parempi kommentoida viestien asiasisältöä?
        Olen kommentoinut osittain anonyyminä kolmen vuorokauden aikana ja en kertaakaan ole mitätöinyt kenenkään mielipidettä enkä ketään kirjoittajaa.
        Jos nyt kuitenkin tehtäisi rehellinen yritys parantaa tätä keskustelukulttuuria ja keskittyä viesteihin ja niiden sisältöön?


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Ok, oletin että vihjailusi oli kohdistunut minuun.
        Siitä huolimatta ja vaikka asia ei olisi ollutkaan niin, eikö sittenkin olisi parempi kommentoida viestien asiasisältöä?
        Olen kommentoinut osittain anonyyminä kolmen vuorokauden aikana ja en kertaakaan ole mitätöinyt kenenkään mielipidettä enkä ketään kirjoittajaa.
        Jos nyt kuitenkin tehtäisi rehellinen yritys parantaa tätä keskustelukulttuuria ja keskittyä viesteihin ja niiden sisältöön?

        Ei se ollut minun vihjailuni. Ihmettelin vaan miksi ärähdit viestiin, jota katsoessani ei ollut kohdistettu sinulle.


    • Anonyymi

      Selasin näitä eri ikäryhmien palstoja ja päädyin tänne 80 palstalle.
      Lepotuoli vaikutti rentouttavammalta paikalta rauhassa miettiä havaintojaan.
      Näyttäisi siltä, että 80 palstalle olisi syntymässä uusi jatjoketju, jota pitäjä aikanaan järjestysnumeroin varustetuin toisto-otsikoin jatkaa. Muistaakseni oletetun pitäjän aikaisemmissa ketjuissa ei saisi kiistellä yhteisistä asioista (politiikasta), mutta oman poliittisen suuntauskantansa hän on ilmoittanut - jopa melko järkkymättömänkin sellaisen.

      • Anonyymi

        Järkkymättömiä löytyy enemmän muitten poliittisten suuntauksien kannattajissa ja myös valistumattomuutta.

        Koska Suomessa ei enää kommunisteja ole eduskunnassa (yhtä lukuunottamatta)
        silti SDP:n ja Vasemmistoliiton edustajia, jotkut pitävät kommareina,
        vaikka ko. puolueet ajavat mm. sosiaalista oikeudenmukaisuutta,
        mikä ei lie kommunismia ?

        Politiikan yksi osa on myös sosiaalipolitiikka.

        Hyvinvointivaltion tunnusmerkki on, että se pitää huolen vähäoaosaistakin.
        Varakkaat ja rikkaat kyllä pärjäävät.


      • Anonyymi

        Mitä sitten? Eihän sinun tarvitse avata sitä
        uutta ketjua.

        Omalaatuisia narisijoita näillä palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkkymättömiä löytyy enemmän muitten poliittisten suuntauksien kannattajissa ja myös valistumattomuutta.

        Koska Suomessa ei enää kommunisteja ole eduskunnassa (yhtä lukuunottamatta)
        silti SDP:n ja Vasemmistoliiton edustajia, jotkut pitävät kommareina,
        vaikka ko. puolueet ajavat mm. sosiaalista oikeudenmukaisuutta,
        mikä ei lie kommunismia ?

        Politiikan yksi osa on myös sosiaalipolitiikka.

        Hyvinvointivaltion tunnusmerkki on, että se pitää huolen vähäoaosaistakin.
        Varakkaat ja rikkaat kyllä pärjäävät.

        Se on myös sivistysavaltion merkki, että vähänosaista huolehditaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkkymättömiä löytyy enemmän muitten poliittisten suuntauksien kannattajissa ja myös valistumattomuutta.

        Koska Suomessa ei enää kommunisteja ole eduskunnassa (yhtä lukuunottamatta)
        silti SDP:n ja Vasemmistoliiton edustajia, jotkut pitävät kommareina,
        vaikka ko. puolueet ajavat mm. sosiaalista oikeudenmukaisuutta,
        mikä ei lie kommunismia ?

        Politiikan yksi osa on myös sosiaalipolitiikka.

        Hyvinvointivaltion tunnusmerkki on, että se pitää huolen vähäoaosaistakin.
        Varakkaat ja rikkaat kyllä pärjäävät.

        Niin, kyllä niitä järkkymättömiä, itsenäistymiesenaikaisia vasemmistokantoja kunnioittavia ihmisiä löytyy nykyäänkin. Ei aseisiintarttumista 1918 ole virheenä nähty, eikä mitenkään pahoiteltu tai anteeksi pyydetty, vaikka Leninin kanssa oltiin tekemässä Suomen sosialistista työväentasavaltaa. Sen sijaan bolseviikeiltä opittu lahtari-nimittelyhenki elää ja ,valkoisia syytetään kuinka heitä, vaikka silloinen revanssihenki vasemmistossa eli, on silloin kohdelty väärin ja kaltoin.
        Kaikilla puolueillahan on sosiaalinen ohjelma, ketään vilpitöntä vähäosaista ei jätetä. Sama koskee luonnonsuojelua.


    • Anonyymi

      Nyt ma lepään, kun olen lepotuolissa.
      Ei tarvitse vastata kenellekkään. Ei kirjoittaa omia ajatuksia.
      Sen kun vain rentoudun ja lepään omissa ajatuksissani - kunnes kenteies nukahdan.
      Raihnaisuuskin on helpottanut.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe