Minähän arvasin:

15

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "mutta kaverin mukaan mies jossain vaiheessa lopetti metsästysharrastuksen."

      • Mutta mieli oli jo saastunut tuollaisen harrastuksen parissa. Tappamisen himo jäi.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Mutta mieli oli jo saastunut tuollaisen harrastuksen parissa. Tappamisen himo jäi.

        Olisi siis pitänyt jatkaa metsästystä. Susijahti olisi piristänyt kummasti.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Mutta mieli oli jo saastunut tuollaisen harrastuksen parissa. Tappamisen himo jäi.

        ''Aktiivinen Tinderissä''-
        mutta sieltähän sisäministerikin kertoi puolisonsa napanneensa.

        Hmmmm.......


    • Anonyymi

      Metsästikö Koskelan teinimurhaajat?
      Ilmeisesti eivät, VIELÄ.
      Kidutusmurha tapahtui niin lähellä analyytikon asumusta, että karmea kidutusvaikerrus olisi ollut a:nkin kuultavissa.

    • Anonyymi

      Harrasti ? Mitä se merkitsee sinusta jos unohdat ennakko asenteesi ?

      • No kertoohan se aika paljon jos jollakin harrastuksena on tappaminen ja muutenkin järjetön soheltaminen pyssyjen ja viinapullojen kanssa mieleltään pikkupoikien kanssa pusikossa pussaillen. Siinä mieli sekoaa ja sitten tulee tapettua mitä milloinkin ihan tuosta vaan.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        No kertoohan se aika paljon jos jollakin harrastuksena on tappaminen ja muutenkin järjetön soheltaminen pyssyjen ja viinapullojen kanssa mieleltään pikkupoikien kanssa pusikossa pussaillen. Siinä mieli sekoaa ja sitten tulee tapettua mitä milloinkin ihan tuosta vaan.

        Potkis ennemmin vaikka palloa kun päissään pyssyllä paukuttelis.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Potkis ennemmin vaikka palloa kun päissään pyssyllä paukuttelis.

        Tinder-kumppaneista saattanut salakavala pöppendaali porautua mutterin kautta aivoihin.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        No kertoohan se aika paljon jos jollakin harrastuksena on tappaminen ja muutenkin järjetön soheltaminen pyssyjen ja viinapullojen kanssa mieleltään pikkupoikien kanssa pusikossa pussaillen. Siinä mieli sekoaa ja sitten tulee tapettua mitä milloinkin ihan tuosta vaan.

        Onneksi tuo kuvaus ei sovi metsästäjiin, vaan ennemminkin analystin omaan haavekuvaan jostain kummallisesta.


    • Anonyymi

      Psykologisesti ajatellen sinua riemastutti ihmisten kohtelu vain syystä, että löysit jutusta metsästys harrastuksen sivulauseena. Itse metsästät juttuja iltapäivälehdistä päätyöksesi jossa löydät metsästyksen ja mahdollisen rikoksen yhteyden ja nautit siitä. Ajattelutapasi on mielisairas ja loukkaava omaisia kohtaan, koska suhtautumisesi kaikkeen on vain sairas metsästyksen vastaisuus. Et järkyty uutisen vakavuudesta, vaan nautit löytämästäsi lauseesta "harrasti metsästystä"
      Sori vaan, mutta näin ihmisen psykologiaan perehtyneenä ajatusmaailmasi on mielisairas. Suorastaan pelottava.

      • Anonyymi

        Olet aivan oikeassa, ja samalla tuonkin lehtijutun kirjoittaja tarkoitushakuisesti mainitsee harrastuksena metsästyksen, vaikka se oli jo aikaa sitten loppunut, ja varmasti oli joku muu harrastus, vaikka kalastus, niin sitä ei maininnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, ja samalla tuonkin lehtijutun kirjoittaja tarkoitushakuisesti mainitsee harrastuksena metsästyksen, vaikka se oli jo aikaa sitten loppunut, ja varmasti oli joku muu harrastus, vaikka kalastus, niin sitä ei maininnut.

        Varmaan joi nuorena äidinmaitoa? Tulisikohan siitä kohuotsikko ???


    • Anonyymi

      Tappaminen toimintatapana jäi ilmeisesti takaraivoon. Kun on harjoitellut ja toteuttanut tappamista eläimiin on kynnys alentunut.

    • Anonyymi

      Selvästi aloittaja on henkisesti sairas kaheli. Ei tajua sen vertaa, että metsästyksellä ei ole tuon tapauksen kanssa minkäänlaista tekemistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      475
    Aihe