"Hän harrasti aikanaan metsästystä"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fbb9e1b4-d87f-49b6-b82a-9687e8609307
Minähän arvasin:
15
851
Vastaukset
- Anonyymi
"mutta kaverin mukaan mies jossain vaiheessa lopetti metsästysharrastuksen."
- Anonyymi
Susianalyytikko kirjoitti:
Mutta mieli oli jo saastunut tuollaisen harrastuksen parissa. Tappamisen himo jäi.
Olisi siis pitänyt jatkaa metsästystä. Susijahti olisi piristänyt kummasti.
- Anonyymi
Susianalyytikko kirjoitti:
Mutta mieli oli jo saastunut tuollaisen harrastuksen parissa. Tappamisen himo jäi.
''Aktiivinen Tinderissä''-
mutta sieltähän sisäministerikin kertoi puolisonsa napanneensa.
Hmmmm.......
- Anonyymi
Metsästikö Koskelan teinimurhaajat?
Ilmeisesti eivät, VIELÄ.
Kidutusmurha tapahtui niin lähellä analyytikon asumusta, että karmea kidutusvaikerrus olisi ollut a:nkin kuultavissa. - Anonyymi
Harrasti ? Mitä se merkitsee sinusta jos unohdat ennakko asenteesi ?
No kertoohan se aika paljon jos jollakin harrastuksena on tappaminen ja muutenkin järjetön soheltaminen pyssyjen ja viinapullojen kanssa mieleltään pikkupoikien kanssa pusikossa pussaillen. Siinä mieli sekoaa ja sitten tulee tapettua mitä milloinkin ihan tuosta vaan.
Susianalyytikko kirjoitti:
No kertoohan se aika paljon jos jollakin harrastuksena on tappaminen ja muutenkin järjetön soheltaminen pyssyjen ja viinapullojen kanssa mieleltään pikkupoikien kanssa pusikossa pussaillen. Siinä mieli sekoaa ja sitten tulee tapettua mitä milloinkin ihan tuosta vaan.
Potkis ennemmin vaikka palloa kun päissään pyssyllä paukuttelis.
- Anonyymi
Susianalyytikko kirjoitti:
Potkis ennemmin vaikka palloa kun päissään pyssyllä paukuttelis.
Tinder-kumppaneista saattanut salakavala pöppendaali porautua mutterin kautta aivoihin.
- Anonyymi
Susianalyytikko kirjoitti:
No kertoohan se aika paljon jos jollakin harrastuksena on tappaminen ja muutenkin järjetön soheltaminen pyssyjen ja viinapullojen kanssa mieleltään pikkupoikien kanssa pusikossa pussaillen. Siinä mieli sekoaa ja sitten tulee tapettua mitä milloinkin ihan tuosta vaan.
Onneksi tuo kuvaus ei sovi metsästäjiin, vaan ennemminkin analystin omaan haavekuvaan jostain kummallisesta.
- Anonyymi
Psykologisesti ajatellen sinua riemastutti ihmisten kohtelu vain syystä, että löysit jutusta metsästys harrastuksen sivulauseena. Itse metsästät juttuja iltapäivälehdistä päätyöksesi jossa löydät metsästyksen ja mahdollisen rikoksen yhteyden ja nautit siitä. Ajattelutapasi on mielisairas ja loukkaava omaisia kohtaan, koska suhtautumisesi kaikkeen on vain sairas metsästyksen vastaisuus. Et järkyty uutisen vakavuudesta, vaan nautit löytämästäsi lauseesta "harrasti metsästystä"
Sori vaan, mutta näin ihmisen psykologiaan perehtyneenä ajatusmaailmasi on mielisairas. Suorastaan pelottava.- Anonyymi
Olet aivan oikeassa, ja samalla tuonkin lehtijutun kirjoittaja tarkoitushakuisesti mainitsee harrastuksena metsästyksen, vaikka se oli jo aikaa sitten loppunut, ja varmasti oli joku muu harrastus, vaikka kalastus, niin sitä ei maininnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aivan oikeassa, ja samalla tuonkin lehtijutun kirjoittaja tarkoitushakuisesti mainitsee harrastuksena metsästyksen, vaikka se oli jo aikaa sitten loppunut, ja varmasti oli joku muu harrastus, vaikka kalastus, niin sitä ei maininnut.
Varmaan joi nuorena äidinmaitoa? Tulisikohan siitä kohuotsikko ???
- Anonyymi
Tappaminen toimintatapana jäi ilmeisesti takaraivoon. Kun on harjoitellut ja toteuttanut tappamista eläimiin on kynnys alentunut.
- Anonyymi
Selvästi aloittaja on henkisesti sairas kaheli. Ei tajua sen vertaa, että metsästyksellä ei ole tuon tapauksen kanssa minkäänlaista tekemistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371822
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15569Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52475