Onko kukaan voittanut koskaan mitään K-ruoka -sovelluksen peleissä? Ei voittoa irtoo sit millään 🤦
K-ruoka -sovelluksen pelit
11
2506
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kenään kulleen siittä voittaneen.
- Anonyymi
Tuntuu että Mammuttimarkkinoiden "onnenpyörä" on samaa huijausta.
- Anonyymi
Ei tule voittoa ei ja tuskin kukaan muukaan saanut?
- Anonyymi
Taitaa olla tarjolla voittopromillen osia osanottajammäärästä.
- Anonyymi
Tuskin tuollainen iso lafka muutaman euron voittojen takia huijaisi,
eikä varmaan edes pysyisi. - Anonyymi
Muija voitti siitä uuden jbl kaijuttimen, ja mä monitoimikoneen.
- Anonyymi
Oli myös semmone kilpailu, missä olisi voittanut tikkarin, ei edes sitäkään voittanut. Nää pelit on nii huijausta.
- Anonyymi
Ei ole ja epäilen onko kukaan?
- Anonyymi
Tikkarin, energiajuoman ja kahvipaketin olen voittanut peleistä.
- Anonyymi
V...tut niitä peleistä kunhan edes se k ruoka sovellus toimisi. Mobiilietu jää saamatta ja ruokatilaukset tekemättä. Monet kerrat olen ilmoittanut niille ja useaan kertaa uudelleen ladannut.
- Anonyymi
En ole voittanut
Mutta nyt on yhtäkkiä sovelluksen mobiili edut ovat muuttuneet oman kaupungin k-kaupoista 67km päähän eri kuntaan joka ei ole edes naapuri kunta... eipä tuu haettuu sit etuja ollenkaan... ihme hommaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2231984- 1111538
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251088- 74999
- 63954
- 70950