Onko kukaan voittanut koskaan mitään K-ruoka -sovelluksen peleissä? Ei voittoa irtoo sit millään 🤦
K-ruoka -sovelluksen pelit
18
2776
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kenään kulleen siittä voittaneen.
- Anonyymi
Tuntuu että Mammuttimarkkinoiden "onnenpyörä" on samaa huijausta.
- Anonyymi
Se on huijaus. Sama kuin arvonnat joissa lukee Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.
- Anonyymi
Ei tule voittoa ei ja tuskin kukaan muukaan saanut?
- Anonyymi
Taitaa olla tarjolla voittopromillen osia osanottajammäärästä.
- Anonyymi
Tuskin tuollainen iso lafka muutaman euron voittojen takia huijaisi,
eikä varmaan edes pysyisi. - Anonyymi
Muija voitti siitä uuden jbl kaijuttimen, ja mä monitoimikoneen.
- Anonyymi
Valhetta.
- Anonyymi
Oli myös semmone kilpailu, missä olisi voittanut tikkarin, ei edes sitäkään voittanut. Nää pelit on nii huijausta.
- Anonyymi
Joo se pyörii nytkin.
- Anonyymi
Ei ole ja epäilen onko kukaan?
- Anonyymi
Tikkarin, energiajuoman ja kahvipaketin olen voittanut peleistä.
- Anonyymi
En usko.
- Anonyymi
V...tut niitä peleistä kunhan edes se k ruoka sovellus toimisi. Mobiilietu jää saamatta ja ruokatilaukset tekemättä. Monet kerrat olen ilmoittanut niille ja useaan kertaa uudelleen ladannut.
- Anonyymi
En ole voittanut
Mutta nyt on yhtäkkiä sovelluksen mobiili edut ovat muuttuneet oman kaupungin k-kaupoista 67km päähän eri kuntaan joka ei ole edes naapuri kunta... eipä tuu haettuu sit etuja ollenkaan... ihme hommaa- Anonyymi
Meillä s kauppa lähellä ja Robo kuljetukset toimii. Ja on edullisempaa kuin k kauppa;)
- Anonyymi
Kyllähän nämä pelit on helppo tehdä sellaisiksi ettei kukaan voita. Mutta jos asiakkaat halutaan suututtaa niin se on kyllä onnistunut.
- Anonyymi
En usko,että voittaa. Normalin sovelluksesta olen voittanut monta kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733