Pikkuisen alkoi ihmetyttämään kun luin juuri että 12v lapsi voi päättää itse terveyteensä liittyvistä asioista, muummoassa koronarokotuksesta.
Tässä ihmetyttää nimittäin se, että viime vuonna koulusta kysyttiin lupaa antaa 14v tytölle papillooma rokote. Eli mitenkäs laki tässä on muuttunut? Itse en ainakaan ole tietoinen lain muutoksesta.
Ihmetyttää hiukan
3
99
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei voi oikeasti estää , jos haluaa lapsilleen kertoa ns.kokeelisten koronapiikkien haitoista, se on lapsen etu myös, tietenkin viisaat vanhemmat kertoo totuuksia lapsillee ja siinä ei ole mitään pahaa, vaan ainoastaan hyvää.
- Anonyymi
Ihan älytöntä rokotusmeininkiä alkaa olla kaikkien piikkien kanssa-
Eihän kohta voi mennä minnekään ellei ole ottanut sitä ja tätä piikkiä--
Ei muuta tarkoitusta kun heikot hautaan piikkeineen -
Ne jotka kestävät niin kestävät ja ovat kohta pelkkiä piikillä toimivia ropotteja . - Anonyymi
Joku voisi tätäkin kommentoida, vai eikö muita ihmetytä että mikä on muuttunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886