Koululiikunta

Anonyymi

Oon 9lk ja koululiikunta on mulle hirveintä ja ahdistavinta kaikesta! 2h viikossa normi liikkaa ja 2h viikossa valinnaisliikkaa! En tiedä miksi menin ottamaan sen typerän valinnaisliikanki... No sen takia että kaikki kaverini ottivat sen ja kun olen niin älyttömän ujo niin en uskaltanut mennä mihinkään muuhun valinnaiseen. Tänään oli eka normi liikunta tunti ja se oli helvettiä. Pelattiin futsalia ja en uskalla tehdä mitään kun aina teen jotain väärin. Ihan sama mitä teen niin yhet huutaa mulle että älä tee noin. Se on aivan perseestä... Sitten mut aina halutaan vaihtoon kun en tee siellä kentällä mitään eikä kukaan halua mun joukkueeseen mutta sehän on vain ihan mun oma vikani! Ainoa laji minkä jotenkin osaan on lentopallo. On siis kaikkein kivointa pelata lentopalloa liikkatunneilla ku oon niin hyvä siinä muihin verrattuna. Siinä kaikki haluu mut joukkueeseensa! Mut harmikseni sitä pelataa vaa pari kertaa vuodessa.

Ootan niin paljon et pääsen kouluista pois ettei tarvi enää ikinä harrastaa mitään ryhmäliikuntaa. Koululiikka traumatisoi mut niin pahasti etten enää ikinä haluu harrastaa mitään muuta liikuntaa ku sellasta mitä voin harrastaa yksin. Yläaste muutenki on vieny multa sosiaaliset taidot ihan kokonaan pois koska tosiaan nykyään oon hiljane ja ujo. Ennen yläastetta olin tosi sosiaaline ja uskalsin jutella tuntemattomillekki mut nyt teiniiäs on tullu enemmä ryhmäpaineita ja kaikkee. Sen takii must tuleeki aikuisena varmaa syrjäytyny erakko jolla ei oo mitään yksityiselämää, töitä vaan... nekin jotain yksintehtäviä toimistotöitä varmaan...

Mut jos joku tän jakso lukee loppuu asti ni onks samaistujii? Ja ideoit miten pystysin olee sosiaalisempi ja vähemmän ujo??

2

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sähä vähättelet vaan itseäsi.... oikeesti oot hyvä !
      Sä oot joukkuepelissä lentopallossa hyvä, niin miksi mietit ees tollasii ettet pystyis ryhmässä pelailee.

      "Mut jos joku tän jakso lukee loppuu asti ni onks samaistujii? "

      - No tottakait tollasta tekstii jaksaa lukee. Mielenkiintoista ja noita samoja tuntemuksia on kaikilla nuorilla. On ryhmäpaneita yms.... toi on ihan normaalia ja sitä on vanhemmallakin iällä. Ei kaikki voi olla sellaisia yltiöpäisii joka suuntaan sinkoilevii somessa joka asian esittävii ihmisii.

      "Ja ideoit miten pystysin olee sosiaalisempi ja vähemmän ujo??"

      - Ole oma itsesi. Saat olla ihan hyvin ujo. Ei kannata esittää mitään muuta, vaan jos on ujo niin olet ujo. Oikeesti ujo pääsee monesti helpommalla. Itse olen ujona ollut usean vuoden enkä muuksi halua muuttuakkaan. Perheessämme on toinen sisar joka on yltisosiaalinen ja kaikki mukamas tykkää siitä ja se on aina keskipisteenä. En ikinä haluaisi olla sellainen ja nyt tiedän että sen pää ei enään kestä sitä. Sillä alkaa tulee ongelmia itsensä kanssa, kun pitää aina olla se ykkönen ja keskipisteenä ollut aina, niin kun sitä kokee aina, niin jossain vaiheessa ne kulissit kaatuu, kun ei kukaan voi iän kaikki olla sellainen. Usko pois ! Pääset helpommalla ja sulla on tulevaisuus helpompaa kun olet sellainen kun olet. Tietty jos haluu vähänkään olla sosiaalisempi niin juttelemallahan se onnistuu... eikait muuten !

      • Anonyymi

        Kiitti tost tuli oikeesti paljo parempi ja itsevarmempi fiilis<3


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2858
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2140
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      924
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe