Passat 2022

Anonyymi

Nyt on Passat GTE tilattu. Tarkoitus on, että ajan tulevaisuudessa kaikki lähiajot sähköllä. Rauhallisella ajolla pitäisi päästää kevällä/syksyllä yli 60 km yhdellä latauksella. Ehkä 50...70 % kilometreistä saan ajettu sähköllä. Miten olette pärjänneet GTE :llä? Paljonko sähköä ja bensaa on kulunut? Ajan 30 tkm vuositasolla. Tähän asti olen ajanut dieselillä.

6

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen plugarillani ajanut talvella sähköllä noin 65km latauksessa. kesällä joka kerta yli 80km.

• Anonyymi

Aika hyvät arvot! Kiitos tiedosta. Nyt tiedän minkälaisiin lukuihin voin päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hyvät arvot! Kiitos tiedosta. Nyt tiedän minkälaisiin lukuihin voin päästä.

En tiedä mihin pyrit sillä että ajat mahdollisimman pitkiä pätkiä sähköllä, taloudellisuus ei ainakaan voi olla kysymyksessä, joten lieneekö sitten eko-asioita.

Hienoahan se, että joku pelastaa ilmastoa vaikka maksaakin jonkun verran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mihin pyrit sillä että ajat mahdollisimman pitkiä pätkiä sähköllä, taloudellisuus ei ainakaan voi olla kysymyksessä, joten lieneekö sitten eko-asioita.

Hienoahan se, että joku pelastaa ilmastoa vaikka maksaakin jonkun verran.

1. Kun kerran hankin hybridin, niin tavoite on ajaa sähköllä. En voi hankkia sähköautoa, koska ajan välillä Lappiin. 2. Ekologista syistä kuten toteat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Kun kerran hankin hybridin, niin tavoite on ajaa sähköllä. En voi hankkia sähköautoa, koska ajan välillä Lappiin. 2. Ekologista syistä kuten toteat.

Kyllä kyllä...

Köyhä täällä vaan ihmettelee että toisilla sitä on varaa olla ekologinen. Toisaalta, jos ostat uuden niin liekö muunlaisia enää olemassakaan kuin noita hypridejä.

Onnea uuden auton omistamiseen, itse ajelen 200 euron autolla ja ei meinaa olla varaa pitää sitä. Kateus vaan nostaa päätään vaikeuksien keskellä.

• Anonyymi

Millainen gte, mitä varusteita, koukku? , Väri.

Renkaat?

Paljonko kauppahinta velaton?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4205
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      115
      2536
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1068
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      198
      984
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      942
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      901
    7. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      884
    8. 36
      846
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      825
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      802
    Aihe