SKY laajentamassa Suomeen

Anonyymi

Jotkut ehkä muistaa SKY Channel kanavan joka erilaisten muuttujien jälkeen rajasi/kohdensi lähetykset ainoastaan Brittein saarille ja Irlantiin. Aiemmin lähetykset olivat FTA vastaanotettavissa laajasti euroopassa myös Suomessa.

"Sky One = On 31 July 1989, the channel was renamed Sky One and closed in most European countries, broadcasting to only the United Kingdom and Ireland."

Nykyisin SKY kanavat ovat maksullisia ja ohjelmakorttia ei virallisia reittejä Suomeen tarjota.

"Sky One is a British pay television channel operated and owned by Sky, a division of Comcast, available in the United Kingdom and Ireland."

Broadcast area: United Kingdom, Ireland.

"it was announced that Sky One would shut down on 1 September 2021, with its channel number stated to be filled by Sky Showcase."

Sky channel sittemmin vuodesta 1982 nimellä Sky One. Sky One vaihtaa muuten nimensä Sky Showcase kanavaksi syyskuussa.

Nyt SKY on laajentamassa Suomeen suoratoistopalvelun muodossa...

https://muropaketti.com/elokuvat/elokuvauutiset/uusi-skyshowtime-suoratoistopalvelu-korvaa-paramountn-suomessa-ensi-vuonna-luvassa-reippaasti-nykyista-enemman-sisaltoa/

23

1784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sky Channel oli aikoinaan 1980-luvun lopussa kova sana Suomessakin. Itse katselin sitä HTV-kaapelitv:n kautta. Samoin oli siihen aikaan Super Channel ja kunnon MTV. Siis kolme kanavaa joilta tuli hyvää musaa.
      Sitten HTV:n verkossa oli siihen aikaan myös Sky Radio jota myös tuli kuunneltua, hyvää musaa sielläkin.

      • Anonyymi

        Onko ne tekijänpikeusmaksut niin korkeita ettei musiikki TV enää kannata? Hyvää musiikkia tuli MTV:ltä, MJ:n hyvät musiikkivideot jne, mutta aika paljon saman toistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne tekijänpikeusmaksut niin korkeita ettei musiikki TV enää kannata? Hyvää musiikkia tuli MTV:ltä, MJ:n hyvät musiikkivideot jne, mutta aika paljon saman toistoa.

        Tekijänoikeusmaksuista en tiedä mutta nykyisin MTV:llä/Viacomilla on 6 aitoa musakanavaa mutta ne on kaikki maksullisia.

        MTV 80s
        MTV 90s
        MTV 00s
        Club MTV
        MTV Hits
        MTV Live HD

        Noi kaikki on mulla tilattuna ja maksettuna, hyvää musaa 6 kanavan edestä.
        Se alkuperäinen MTV on suoraan sanottuna /c:stä, siellä tulee pelkkää realityä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekijänoikeusmaksuista en tiedä mutta nykyisin MTV:llä/Viacomilla on 6 aitoa musakanavaa mutta ne on kaikki maksullisia.

        MTV 80s
        MTV 90s
        MTV 00s
        Club MTV
        MTV Hits
        MTV Live HD

        Noi kaikki on mulla tilattuna ja maksettuna, hyvää musaa 6 kanavan edestä.
        Se alkuperäinen MTV on suoraan sanottuna /c:stä, siellä tulee pelkkää realityä.

        "Tekijänoikeusmaksuista en tiedä mutta nykyisin MTV:llä/Viacomilla on 6 aitoa musakanavaa mutta ne on kaikki maksullisia."
        Voiko nuita kaikkia kuunnella yhtäaikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tekijänoikeusmaksuista en tiedä mutta nykyisin MTV:llä/Viacomilla on 6 aitoa musakanavaa mutta ne on kaikki maksullisia."
        Voiko nuita kaikkia kuunnella yhtäaikaa?

        No jos sulla on 6 telkkaria niin voi. Minä sen sijaan valikoin mitkä ohjelmat katson, en tietenkään katso kaikkia yhtäaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekijänoikeusmaksuista en tiedä mutta nykyisin MTV:llä/Viacomilla on 6 aitoa musakanavaa mutta ne on kaikki maksullisia.

        MTV 80s
        MTV 90s
        MTV 00s
        Club MTV
        MTV Hits
        MTV Live HD

        Noi kaikki on mulla tilattuna ja maksettuna, hyvää musaa 6 kanavan edestä.
        Se alkuperäinen MTV on suoraan sanottuna /c:stä, siellä tulee pelkkää realityä.

        90-luvulla ja 2000-luvun alussa tuli vielä pelkkää musiikkia, ei kyllä tullut paljon katsottua kun paljon muitakin kanavia. Joskus voisi vieläkin katsoa suositumpia USA:sta ja muualtakin, en kyllä maksaisi, ei tule yhtään maksullista kanavaa. Paljonko 6 kanavaa maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        90-luvulla ja 2000-luvun alussa tuli vielä pelkkää musiikkia, ei kyllä tullut paljon katsottua kun paljon muitakin kanavia. Joskus voisi vieläkin katsoa suositumpia USA:sta ja muualtakin, en kyllä maksaisi, ei tule yhtään maksullista kanavaa. Paljonko 6 kanavaa maksaa?

        No esim. Dna Mix 8-paketti maksaa mulle 10 euroa kuussa kun mulla on Dnan puhelinliittymä joten saan alennusta ja siihen saa noi kaikki MTV:n/Viacomin musakanavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No esim. Dna Mix 8-paketti maksaa mulle 10 euroa kuussa kun mulla on Dnan puhelinliittymä joten saan alennusta ja siihen saa noi kaikki MTV:n/Viacomin musakanavat.

        Kymppi ei hirveästi, mutta itse maksaisin korkeintaan formuloista, onneksi nekin näkee ilmaiseksi ja kännykässä prepaid kun en halua maksaa turhasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymppi ei hirveästi, mutta itse maksaisin korkeintaan formuloista, onneksi nekin näkee ilmaiseksi ja kännykässä prepaid kun en halua maksaa turhasta.

        Minä taas en formulasta enää viitsi maksaa kun se on aina sen yhden dominointia ja yksi ja sama voittaa aina sen mestaruuden, tylsää siis! En edes halua tietää kuka sijoittui millekin sijalle, katon vain tennistä Eurosportilta ja katson KHL-tulokset tekstitv:stä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en formulasta enää viitsi maksaa kun se on aina sen yhden dominointia ja yksi ja sama voittaa aina sen mestaruuden, tylsää siis! En edes halua tietää kuka sijoittui millekin sijalle, katon vain tennistä Eurosportilta ja katson KHL-tulokset tekstitv:stä.

        Nyt ei mersu olekaan enää ylivoimainen ja sääntömuutoksilla pyrkivät tekemään ohituksista helpompia ensi kaudella. KHL:n voisi minun puolestani lopettaa, ei kiinnosta vähääkään. NHL:ssäkin kiinnostaa vain miten suomalaiset pärjää. Onneksi vielä jääkiekon MM-kisat näkyy ilmaisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei mersu olekaan enää ylivoimainen ja sääntömuutoksilla pyrkivät tekemään ohituksista helpompia ensi kaudella. KHL:n voisi minun puolestani lopettaa, ei kiinnosta vähääkään. NHL:ssäkin kiinnostaa vain miten suomalaiset pärjää. Onneksi vielä jääkiekon MM-kisat näkyy ilmaisilla.

        Mua ei KHL sinänsä muuten kiinnostaisi mutta siellä on suosikkijoukkueeni Jokerit joten siksi seuraan sitä.


      • Anonyymi

        NBC Europe (formerly Super Channel, and later NBC Super Channel) was a satellite television network based in the United Kingdom that broadcast across Europe, and it was picked up by various European cable systems where available.

        NBC Europe stopped broadcasting to most of Europe on 30 June 1998

        1988 lähetyksensä aloittanut Sky Radio ei liity tuohon aiemmin lähettäneeseen "The Sky Channel" palettiin vaan kyseessä Alankomaalainen radioasema joka lähettää edelleen.


      • Anonyymi

        HTV:n verkossa ei välitetty läheskään kaikkia satelliitti-tv kanavien lähetyksiä ihan sellaisenaan vaan kanavilla saattoi olla virityskuva tiettyjen lähetysten aikoina. Esimerkiksi kanava The Lifestyle Channel kanavalla oman satelliittilaitteiston kautta vastaanotettuna näkyi Satellite Jukebox lähetys:
        Lifestyle Satellite Jukebox
        https://youtu.be/1LNMN4FnHj0
        https://youtu.be/fhLo6iRbE6o?t=243


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sky Channelilta katseltiin wrestlingiä 80-luvulla.

      • Anonyymi

        Jaa, minä taas katselin musiikkivideoita. Onneksi nyt on noita MTV/Viacomin musakanavia iso liuta joita katsoa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, minä taas katselin musiikkivideoita. Onneksi nyt on noita MTV/Viacomin musakanavia iso liuta joita katsoa.

        Maksullisia nykyään tai ei ainakaan täällä näy ilmaisena. Ei tosin loppuaikoina tullut paljon katsottua muutenkaan kun oli vain eurooppalaista musiikkia. Ennen kun näkyi vain muutama kanava niin MTV:tä tuli seurattua paljin enemmän.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Nykyisin tuo yhteistyö on ymmärtääkseni siirtynyt Sky Sport kanavalta BT Sportille.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Muistatko vielä kanavan SKY EUROPE ?
        https://youtu.be/JL-F3LA2JJY

        Lähetti Eurosport - ohjelmapaikalla muutaman tunnin aamulla/aamupäivisin. Sisältäen esimerkiksi vuonna 1994 ohjelmistosta pois jääneen viikonloppuisin esitetyn Fun Factory ohjelman sekä arkipäivisin esitetyn vuonna 1995 ohjelmistosta poistuneen The DJ KAT Show ohjelman. Viimeksi mainitun ohjelmaa juonsi Alankomaalainen Linda De Mol kenellä on jokin yhteys tuotantoyhtiöön Endemol. Miksi Kat kirjoitettiin K-kirjaimella eikä C:llä Cat liittyi tuohon Alankomaalaiseen juontajaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe