/moottorin-kaytetty-volkswagen-golf-myynnissa-pyyntihinta-tasan-4000e/DSG hajosi

Anonyymi

17

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osssssi. Tuo olisi ollut sulle paljon paremi ostos kuin jobbarin jeesusteipillä kokoonkarsima kolaroitu Touran.

      Miksi menit ostamaan loppuunajetun kolaroidun auton? Jobbari kusetti sinua kunnolla.

      • Anonyymi

        Touran käy ja kukkuu kun on 19 tdi ja 6v manuaali-muut VW tekeleet kyllä sippaa ja kalliiksi tulee.

        Tällä kertaa lakkas kuulumasta alkuperinen radio...sallitaan kun vuosimalli on 2005

        jäähdytin piti uusia viime kesänä jne

        joka vuosi korjauksiin muutama tonni niin kyllä kulkee VW-elämäntapa auto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Touran käy ja kukkuu kun on 19 tdi ja 6v manuaali-muut VW tekeleet kyllä sippaa ja kalliiksi tulee.

        Tällä kertaa lakkas kuulumasta alkuperinen radio...sallitaan kun vuosimalli on 2005

        jäähdytin piti uusia viime kesänä jne

        joka vuosi korjauksiin muutama tonni niin kyllä kulkee VW-elämäntapa auto

        1.9 tdi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Touran käy ja kukkuu kun on 19 tdi ja 6v manuaali-muut VW tekeleet kyllä sippaa ja kalliiksi tulee.

        Tällä kertaa lakkas kuulumasta alkuperinen radio...sallitaan kun vuosimalli on 2005

        jäähdytin piti uusia viime kesänä jne

        joka vuosi korjauksiin muutama tonni niin kyllä kulkee VW-elämäntapa auto

        "joka vuosi korjauksiin muutama tonni niin kyllä kulkee VW-elämäntapa auto"

        Se vähän riippuu minkälaisia Volsuja ostaa ja keneltä. Oma kokemus Volsuista on reilut 25 vuotta ja korjauskustannuksia on tullut yhteensä 230 euroa.Nopeasti laskettuna alle kymppi per vuosi.

        Voin sanoa näin suoraan että sun Touranin kaupan ongelma ei ollut auton merkki vaan se että ostit kolaroidun paskan jobbarilta. Niistä saa aika usein nokkaansa täysin riippumatta auton merkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "joka vuosi korjauksiin muutama tonni niin kyllä kulkee VW-elämäntapa auto"

        Se vähän riippuu minkälaisia Volsuja ostaa ja keneltä. Oma kokemus Volsuista on reilut 25 vuotta ja korjauskustannuksia on tullut yhteensä 230 euroa.Nopeasti laskettuna alle kymppi per vuosi.

        Voin sanoa näin suoraan että sun Touranin kaupan ongelma ei ollut auton merkki vaan se että ostit kolaroidun paskan jobbarilta. Niistä saa aika usein nokkaansa täysin riippumatta auton merkistä.

        Ei vaan touranit yleensäkin ovat täysiä p*skoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Touran käy ja kukkuu kun on 19 tdi ja 6v manuaali-muut VW tekeleet kyllä sippaa ja kalliiksi tulee.

        Tällä kertaa lakkas kuulumasta alkuperinen radio...sallitaan kun vuosimalli on 2005

        jäähdytin piti uusia viime kesänä jne

        joka vuosi korjauksiin muutama tonni niin kyllä kulkee VW-elämäntapa auto

        Ja kuitenkin olet kironnut isoaja ja kalliita korjauksia joita Touran on sinulle suonut?
        Mielenterveys sinulta meni ja sitten työ, miten olet pärjännyt nykyään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "joka vuosi korjauksiin muutama tonni niin kyllä kulkee VW-elämäntapa auto"

        Se vähän riippuu minkälaisia Volsuja ostaa ja keneltä. Oma kokemus Volsuista on reilut 25 vuotta ja korjauskustannuksia on tullut yhteensä 230 euroa.Nopeasti laskettuna alle kymppi per vuosi.

        Voin sanoa näin suoraan että sun Touranin kaupan ongelma ei ollut auton merkki vaan se että ostit kolaroidun paskan jobbarilta. Niistä saa aika usein nokkaansa täysin riippumatta auton merkistä.

        kyllä se oli ihan tunnettu liike hyvinkäällä

        skoda myyjä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "joka vuosi korjauksiin muutama tonni niin kyllä kulkee VW-elämäntapa auto"

        Se vähän riippuu minkälaisia Volsuja ostaa ja keneltä. Oma kokemus Volsuista on reilut 25 vuotta ja korjauskustannuksia on tullut yhteensä 230 euroa.Nopeasti laskettuna alle kymppi per vuosi.

        Voin sanoa näin suoraan että sun Touranin kaupan ongelma ei ollut auton merkki vaan se että ostit kolaroidun paskan jobbarilta. Niistä saa aika usein nokkaansa täysin riippumatta auton merkistä.

        miepä laitan vikalistan vuodesta 2007 alkaen kun touranin ostin

        kun vaan kehtoon tuon arkisto nivaskan avata

        kyllä siinä pelkkiin korjauksiin on mennyt arviolta 15000-20000 e noina vuosina

        huollot ja vakuutukset päälle

        onko se jotenkin outoa liki 400 000 km ajetussa VW tuotteessa?

        toyota onkin sitten ihan oma lukunsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan touranit yleensäkin ovat täysiä p*skoja.

        "Ei vaan touranit yleensäkin ovat täysiä p*skoja."

        Kannattako ostaa sellainen kolaroituna ja jeesusteipillä korjattuna?
        Alkuperäisen siten laatu ei paljoa paina siinä kohtaa kun auto mällätään ja fiksataan miten sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä se oli ihan tunnettu liike hyvinkäällä

        skoda myyjä...

        Millainen dokumentointi oli kolarikorjauksista?


    • Anonyymi

      Kaikki automaatit vikaantuu joskus, kaksoiskytkin ei tykkää hidastuksista ja kiihdytyksestä, kyläajosta, kaupunkiajosta. Syö vaihteiston automatiikan. Momentinmuunnin turbiini automaatti parempi

      Pitkälle ajomatkalle jossa sama vaihde päällä on ok.

      • Anonyymi

        "kaksoiskytkin ei tykkää hidastuksista ja kiihdytyksestä, kyläajosta, kaupunkiajosta. Syö vaihteiston automatiikan. Momentinmuunnin turbiini automaatti parempi"

        Tämä pätee jos on kolmas tai neljäs omistaja. Itse vähän tuoreemmalla ajavana en halua maksaa öljynpurskuttimen korkeaa bensankulutusta.
        Siksi niitä ei juurikaan osteta enää. Miksi joku ostaisi tuollaisen bensasyöpön uutena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kaksoiskytkin ei tykkää hidastuksista ja kiihdytyksestä, kyläajosta, kaupunkiajosta. Syö vaihteiston automatiikan. Momentinmuunnin turbiini automaatti parempi"

        Tämä pätee jos on kolmas tai neljäs omistaja. Itse vähän tuoreemmalla ajavana en halua maksaa öljynpurskuttimen korkeaa bensankulutusta.
        Siksi niitä ei juurikaan osteta enää. Miksi joku ostaisi tuollaisen bensasyöpön uutena?

        Nykyiset mehulinkoautomaatit kuluttaa vähemmän kuin manuaalit. Kannattaisi päivittää nuo 80-luvun uskomukset tähän päivään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyiset mehulinkoautomaatit kuluttaa vähemmän kuin manuaalit. Kannattaisi päivittää nuo 80-luvun uskomukset tähän päivään.

        Päivitäpä itse tietosi tähän hetkeen. Jos katsoo automalleja mistä löytyy sekä manuaali että "perinteinen" automaatti (joita tosin on aika vähän) niin valmistajan ilmoittamat päästö/kulutuslukemat ovat järjestään automaatilla korkeammat. Sama pätee lähes poikkeuksetta myös muissa automaateissa (kaksoiskytkin yms.)


    • Anonyymi

      En itse ostaisi mitään autoa dsg/stronic tai muullakaan automatilla.

      Hankin aina manuaalin, koskaan ei ole laatikko nykinyt tai korjauttaa, kaikki ajot voi ajaa huolettomasti

      • Anonyymi

        Kuulutkin sitten katoavaan ja harvinaiseen kansanosaan. Kukaan ei huoli manuaalivaihteista autoa. Ilmeisesti ajelet kovin vanhoilla autoilla ja isä on sinut aivopessyt autojen suhteen?


    • Anonyymi

      soon pelkkää tappiota audiskodavwseat hommat

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Putin lähti takki auki sotaan....

      Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      117
      3716
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

      ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      312
      2619
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

      Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2170
    4. Sanna on pakottaja, domina

      Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      43
      1971
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

      Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      11
      1738
    6. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

      Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      125
      1230
    7. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

      Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      100
      1192
    8. No onneks ei tartte sit olla

      Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      6
      1105
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

      Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      84
      977
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

      Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      52
      952
    Aihe