https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/moottorin-kaytetty-volkswagen-golf-myynnissa-pyyntihinta-tasan-4000e/
no nyt se korjattu romu myynnissä
/moottorin-kaytetty-volkswagen-golf-myynnissa-pyyntihinta-tasan-4000e/DSG hajosi
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Osssssi. Tuo olisi ollut sulle paljon paremi ostos kuin jobbarin jeesusteipillä kokoonkarsima kolaroitu Touran.
Miksi menit ostamaan loppuunajetun kolaroidun auton? Jobbari kusetti sinua kunnolla.- Anonyymi
Touran käy ja kukkuu kun on 19 tdi ja 6v manuaali-muut VW tekeleet kyllä sippaa ja kalliiksi tulee.
Tällä kertaa lakkas kuulumasta alkuperinen radio...sallitaan kun vuosimalli on 2005
jäähdytin piti uusia viime kesänä jne
joka vuosi korjauksiin muutama tonni niin kyllä kulkee VW-elämäntapa auto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Touran käy ja kukkuu kun on 19 tdi ja 6v manuaali-muut VW tekeleet kyllä sippaa ja kalliiksi tulee.
Tällä kertaa lakkas kuulumasta alkuperinen radio...sallitaan kun vuosimalli on 2005
jäähdytin piti uusia viime kesänä jne
joka vuosi korjauksiin muutama tonni niin kyllä kulkee VW-elämäntapa auto1.9 tdi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Touran käy ja kukkuu kun on 19 tdi ja 6v manuaali-muut VW tekeleet kyllä sippaa ja kalliiksi tulee.
Tällä kertaa lakkas kuulumasta alkuperinen radio...sallitaan kun vuosimalli on 2005
jäähdytin piti uusia viime kesänä jne
joka vuosi korjauksiin muutama tonni niin kyllä kulkee VW-elämäntapa auto"joka vuosi korjauksiin muutama tonni niin kyllä kulkee VW-elämäntapa auto"
Se vähän riippuu minkälaisia Volsuja ostaa ja keneltä. Oma kokemus Volsuista on reilut 25 vuotta ja korjauskustannuksia on tullut yhteensä 230 euroa.Nopeasti laskettuna alle kymppi per vuosi.
Voin sanoa näin suoraan että sun Touranin kaupan ongelma ei ollut auton merkki vaan se että ostit kolaroidun paskan jobbarilta. Niistä saa aika usein nokkaansa täysin riippumatta auton merkistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"joka vuosi korjauksiin muutama tonni niin kyllä kulkee VW-elämäntapa auto"
Se vähän riippuu minkälaisia Volsuja ostaa ja keneltä. Oma kokemus Volsuista on reilut 25 vuotta ja korjauskustannuksia on tullut yhteensä 230 euroa.Nopeasti laskettuna alle kymppi per vuosi.
Voin sanoa näin suoraan että sun Touranin kaupan ongelma ei ollut auton merkki vaan se että ostit kolaroidun paskan jobbarilta. Niistä saa aika usein nokkaansa täysin riippumatta auton merkistä.Ei vaan touranit yleensäkin ovat täysiä p*skoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Touran käy ja kukkuu kun on 19 tdi ja 6v manuaali-muut VW tekeleet kyllä sippaa ja kalliiksi tulee.
Tällä kertaa lakkas kuulumasta alkuperinen radio...sallitaan kun vuosimalli on 2005
jäähdytin piti uusia viime kesänä jne
joka vuosi korjauksiin muutama tonni niin kyllä kulkee VW-elämäntapa autoJa kuitenkin olet kironnut isoaja ja kalliita korjauksia joita Touran on sinulle suonut?
Mielenterveys sinulta meni ja sitten työ, miten olet pärjännyt nykyään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"joka vuosi korjauksiin muutama tonni niin kyllä kulkee VW-elämäntapa auto"
Se vähän riippuu minkälaisia Volsuja ostaa ja keneltä. Oma kokemus Volsuista on reilut 25 vuotta ja korjauskustannuksia on tullut yhteensä 230 euroa.Nopeasti laskettuna alle kymppi per vuosi.
Voin sanoa näin suoraan että sun Touranin kaupan ongelma ei ollut auton merkki vaan se että ostit kolaroidun paskan jobbarilta. Niistä saa aika usein nokkaansa täysin riippumatta auton merkistä.kyllä se oli ihan tunnettu liike hyvinkäällä
skoda myyjä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"joka vuosi korjauksiin muutama tonni niin kyllä kulkee VW-elämäntapa auto"
Se vähän riippuu minkälaisia Volsuja ostaa ja keneltä. Oma kokemus Volsuista on reilut 25 vuotta ja korjauskustannuksia on tullut yhteensä 230 euroa.Nopeasti laskettuna alle kymppi per vuosi.
Voin sanoa näin suoraan että sun Touranin kaupan ongelma ei ollut auton merkki vaan se että ostit kolaroidun paskan jobbarilta. Niistä saa aika usein nokkaansa täysin riippumatta auton merkistä.miepä laitan vikalistan vuodesta 2007 alkaen kun touranin ostin
kun vaan kehtoon tuon arkisto nivaskan avata
kyllä siinä pelkkiin korjauksiin on mennyt arviolta 15000-20000 e noina vuosina
huollot ja vakuutukset päälle
onko se jotenkin outoa liki 400 000 km ajetussa VW tuotteessa?
toyota onkin sitten ihan oma lukunsa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan touranit yleensäkin ovat täysiä p*skoja.
"Ei vaan touranit yleensäkin ovat täysiä p*skoja."
Kannattako ostaa sellainen kolaroituna ja jeesusteipillä korjattuna?
Alkuperäisen siten laatu ei paljoa paina siinä kohtaa kun auto mällätään ja fiksataan miten sattuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä se oli ihan tunnettu liike hyvinkäällä
skoda myyjä...Millainen dokumentointi oli kolarikorjauksista?
- Anonyymi
Kaikki automaatit vikaantuu joskus, kaksoiskytkin ei tykkää hidastuksista ja kiihdytyksestä, kyläajosta, kaupunkiajosta. Syö vaihteiston automatiikan. Momentinmuunnin turbiini automaatti parempi
Pitkälle ajomatkalle jossa sama vaihde päällä on ok.- Anonyymi
"kaksoiskytkin ei tykkää hidastuksista ja kiihdytyksestä, kyläajosta, kaupunkiajosta. Syö vaihteiston automatiikan. Momentinmuunnin turbiini automaatti parempi"
Tämä pätee jos on kolmas tai neljäs omistaja. Itse vähän tuoreemmalla ajavana en halua maksaa öljynpurskuttimen korkeaa bensankulutusta.
Siksi niitä ei juurikaan osteta enää. Miksi joku ostaisi tuollaisen bensasyöpön uutena? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kaksoiskytkin ei tykkää hidastuksista ja kiihdytyksestä, kyläajosta, kaupunkiajosta. Syö vaihteiston automatiikan. Momentinmuunnin turbiini automaatti parempi"
Tämä pätee jos on kolmas tai neljäs omistaja. Itse vähän tuoreemmalla ajavana en halua maksaa öljynpurskuttimen korkeaa bensankulutusta.
Siksi niitä ei juurikaan osteta enää. Miksi joku ostaisi tuollaisen bensasyöpön uutena?Nykyiset mehulinkoautomaatit kuluttaa vähemmän kuin manuaalit. Kannattaisi päivittää nuo 80-luvun uskomukset tähän päivään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyiset mehulinkoautomaatit kuluttaa vähemmän kuin manuaalit. Kannattaisi päivittää nuo 80-luvun uskomukset tähän päivään.
Päivitäpä itse tietosi tähän hetkeen. Jos katsoo automalleja mistä löytyy sekä manuaali että "perinteinen" automaatti (joita tosin on aika vähän) niin valmistajan ilmoittamat päästö/kulutuslukemat ovat järjestään automaatilla korkeammat. Sama pätee lähes poikkeuksetta myös muissa automaateissa (kaksoiskytkin yms.)
- Anonyymi
En itse ostaisi mitään autoa dsg/stronic tai muullakaan automatilla.
Hankin aina manuaalin, koskaan ei ole laatikko nykinyt tai korjauttaa, kaikki ajot voi ajaa huolettomasti- Anonyymi
Kuulutkin sitten katoavaan ja harvinaiseen kansanosaan. Kukaan ei huoli manuaalivaihteista autoa. Ilmeisesti ajelet kovin vanhoilla autoilla ja isä on sinut aivopessyt autojen suhteen?
- Anonyymi
soon pelkkää tappiota audiskodavwseat hommat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta
Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee4151730- 1051358
Miksi jollain jää "talvi päälle"
Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli1751355Miksi koulut pakottavat
Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja1171285- 451036
- 63946
Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024
Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit0900Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!
Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s92881Se katse silloin
Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt32866Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?
Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!110845