Komento ja komento - naiset ahtaalla

Anonyymi

Talibanit ja aborttiväki ovat samaa fanaatikkojen epä-älyllistä joukkiota. Molempia ohjaa uskonto: talibaneja islam ja aborttiväkeä mutu-mutu aborttiuskonto.

Molemmat ovat naisten kannalta vaarallisia. Talibanit pukevat naiset burkhaan, mutta aborttiväki surmaa naiset jo tyttöinä äitinsä kohtuun. Talibanit sanovat suojelevansa naiset ja aborttiväki sanoo ”vapauuttavansa” naiset.

12

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ihan melkein samoilla sanoilla olet täällä vuositolkulla kertonut kuinka naiset pitäisi vapauttaa talouselämän ikeestä suoraan hellan ja nyrkin väliin. Äärikristillisyys on ihan samanlaista kuin ääri-islam. Itse asiassa, eri kristilliset suuntaukset on paljon kauempana toisistaan kuin kristinusko ja islamin kirjaimelliset tulkinnat, joihin abortinvastustustusta ja naisten syrjintääkin perustellaan. Uskonnolla ja uskonnolla ei ole mitään eroa, kun se sisältää samat syrjivät rakenteet.

      Sinäkin olet oikea palsta-talebaani kun kerrot naisten puolesta mitä naisten tulee ajatella ilman että sinua vähääkään kiinnostaa mitä naiset itse asioista ajattelee. Pahinta sananvapauden ja osallistumisen tukahduttamista.

      • Anonyymi

        Aborttiasiamies höperehtii itsekseen, keksii kuvitelmiaan ja taistelee sitten näitä tuulimyllyjä vastaan. Mitäpä muutakaan onneton diletantti voisi…. Vuodesta toiseen toistuvat ”hellat ja nyrkit” ja muu hyvän elämän matalamielinen synkistely. Muuta ei pussin pohjalla ole – ja kuinka voisikaan olla, kun ollaan kuoleman asiamies.

        En ole esittänyt kristillistä argumentaatiota, mutta kristillisen etiikan vääristelynkin aborttiasiamies yrittää päälleni kaataa. Mitäpä muutakaan hän voisi tai kykenisi… ;) Hommansa on pelkkää hutia.

        Taliban ja aborttiväki ovat samaa epä-älyllistä juurta. Taliban pukee naiset burkhaan, mutta aborttiväki ottaa naiset hengiltä jo tyttöinä äitiensä kohduista mukavuusaborteissa. Naisia vihaavat feministit ovat käärmeissään, kun aborttihankkeet jouduttiin nyt paketoimaan Afganistanissa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aborttiasiamies höperehtii itsekseen, keksii kuvitelmiaan ja taistelee sitten näitä tuulimyllyjä vastaan. Mitäpä muutakaan onneton diletantti voisi…. Vuodesta toiseen toistuvat ”hellat ja nyrkit” ja muu hyvän elämän matalamielinen synkistely. Muuta ei pussin pohjalla ole – ja kuinka voisikaan olla, kun ollaan kuoleman asiamies.

        En ole esittänyt kristillistä argumentaatiota, mutta kristillisen etiikan vääristelynkin aborttiasiamies yrittää päälleni kaataa. Mitäpä muutakaan hän voisi tai kykenisi… ;) Hommansa on pelkkää hutia.

        Taliban ja aborttiväki ovat samaa epä-älyllistä juurta. Taliban pukee naiset burkhaan, mutta aborttiväki ottaa naiset hengiltä jo tyttöinä äitiensä kohduista mukavuusaborteissa. Naisia vihaavat feministit ovat käärmeissään, kun aborttihankkeet jouduttiin nyt paketoimaan Afganistanissa…

        Sinä kyllä tosiaankin haluat päättää naisten puolesta. Et usko naisten omaan kykyyn päättää.


    • Anonyymi

      Amnestyn mukaan Taliban murhasi heinäkuussa Afganistanissa yhdeksän hazara-vähemmistöön kuuluvaa miestä Ghaznin maakunnassa.

      Taliban on harrastelija aborttiväen rinnalla, joka ottaa Suomessa päivittäin hengiltä n. 25 lasta mukavuusaborteissa.

      Miksi sodankäynti lapsia vastaan sallitaan?

    • Anonyymi

      Abortteja vastustavat fanaatikot ne kyllä ovat naisten aseman kannalta tuhoisimpia.

      • Anonyymi

        Heittosi kannattaa aina perustella, muuten ne jäävät palstalle vain jonkun hihhuliääliön heitoiksi, joilla ei ole mitään sanottavaa, mutta möläyttää silti jotakin älyvapaata.


      • Anonyymi

        Taliban tappoi heinäkuussa Afganistanissa 9 ihmistä. Suomalaisen aborttiväen saalis heinäkuussa oli n. 750 lasta. Näistä puolet tyttöjä.

        Koska Suomessa aletaan puolustaa tyttöjen ja naisten oikeuksia lopettamalla tyttöjen teilaus ja äitien kyykytys nukavuusaborteissa? Ehkä jonakin päivänä aletaan sääliä jopa poikalapsia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittosi kannattaa aina perustella, muuten ne jäävät palstalle vain jonkun hihhuliääliön heitoiksi, joilla ei ole mitään sanottavaa, mutta möläyttää silti jotakin älyvapaata.

        Lue juttusi. Ne riittävät perusteluksi.

        Mr X


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue juttusi. Ne riittävät perusteluksi.

        Mr X

        Niin, ne riittää perusteluiksi - sinua vastaan.


    • Anonyymi

      Sekä talibanit että femakot ovat naisten vihollisia.

      Talibanit pukevat naisen burkhaan, mutta femakko-aborttiväki riistää naiseuden ja lapset.

    • Anonyymi00012

      Aborttiväki on tavanomaisia terroristeja tappavampi ja julmempi naisia ja lapsia vastaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe