2004 vuosimallin 1,6 litrasen Corollan tankki vuotaa/tihkuu ilm. saumasta. Tilalle pitäisi löytää bensan sisällä pitävä yksilö. Romuttamolta löytyisi hyväkuntoisen näköinen tankki, mutta on irroitettu 2005 mallin Corollasta.
Tietääkö joku onko tankit noissa samanlaiset ?
Bensatankki
5
99
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kerran nähnyt kun corollaan vaihdettiin tankkia, se kun oli perinteiseen tapaan ruostunut puhki... Ei ne näköjään opi muovista sitä tekemään vieläkään.
No enivei, hajottamolta oli haettu tankki joka oli samannäköinen ja vuosimallissa oli vain yhden vuoden ero. Vanha pois ja hajottamolta haettu siihen viereen ja kas kummaa... niissä oli 5cm pituusero, jonka vuoksi se hajottamolta haettu ei käynytkään.- Anonyymi
Katsoin vielä tarvikeosista niin saahan noihin tarviketankkiakin... Sedaniin maksaa halvimmillaan satasen.
- Anonyymi
Toyota-huoltoon soitin ja siellä kaveri selvitteli ja hänen mukaan tankit on samanlaiset. Uusi tankki tilattu romuttamolta ja pian se selviää käykö....
- Anonyymi
Eipä ole Toyotassa ruoste vikoja, ettei olis autona joku ranskalainen
- Anonyymi
Ranskalaiset autot on olleet vuodesta 1986 lähtien yksiä parhaita ruostumista vastustavia.
Sen lisäksi, tuosta samasta ajankohdasta lähtien, niiden tankit on olleet muovia = ei ruostu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530