Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Taksikuski Eestistä.

Anonyymi

Mun ihana homorakastaja oli hankkinut liput Kansallisoopperan Joutsenlampeen, eli parasta päälle, treffit Carelia-apteekin (ravintola) viinibaariin, pullo sampanjaa, ja kadun yli oopperaan.
Ihanat Tsaikovskin sävelet, ja balettipoikien komeet bulget, ne teki illasta täydellisen.

Kun tultiin ulos vettä tuli kaatamalla ja mentiin taksilaiturille. Kun tuli meidän vuoro, mä menin ensin sisään.
Mun rakastaja kumartui ja sanoi kuskille mun osoitteen, ja sitten sanoi mulle:
"Tää oli sitten tässä, sä oot jo liian vanha (olin 22). Mulla on uusi. Älä yritä soitella."
Sanoi kuskille "AJA" ja löi oven kiinni. Ja kuski kaasutti matkaan.

Olin hetken vaiti ja sanoin "voi swiddu". Kuski kysyi Eestiin murtaen stadiksi: "tulix bänks? ". "Joo tuli".
Ennen kuin ehdimme Viikkiin , olin jo pokannut, tai hän oli pokannut minut. Oikein kunnon laastariseksiä.

Mentiin mun kämpille ja vaatteet pois suunnilleen 15 sekunnissa.
Hillittömän kiimaista imutusta, kieli perseeseen, sitten peukku.
Olin jo havainnut että eestin kundilla oli kiitettävän kokoinen kyrpä, ja pyysin häntä ottamaan liukkarin yöpöydän laatikosta, samalla kun minä otin popperspullon.
Voidetta levitettiin reippaalla otteella takavitulle ja itse sniffasin kunnon poppehuumat.
Leikattu ja kivikova penis työntyi hitaasti mutta vaativasti sykkivään pyllyyni yhdellä työnnöllä.

Ja sitten alkoi rynkytys. Ajattelin että hän on nimeltään Raivo, koska pano oli raivopäistä. Välillä hän murisi kuin karhu, välillä piti minua ranteista kiinni välillä painoi mun naamaani tyynyyn. Sitten hän kysyi "saanko kuristaa" ja jatkoi " älä pelkää, mä en halua sulle mitään pahaa", ja sen verran olin sekopäänä että sanoin "senkun vaan" , ja voimakkaat sormet alkoi kiristymään kurkun ympärillä.

Mä en oikeasti pelännyt koska hengitys kulki koko ajan, vaikka välillä heikommin.
Raivo oli selvästi amok-kiimassa koska penis teki koko ajan rajumpaa liikettä takavitussa.
Ja sitten hän selvästi räjähti, ja romahti mun päälleni ja tunsin kuinka valtava määrä kuumaa spermaa ruiskusi sisääni.

Raivo oli lähes tajuton hetken ja kun heräsi, oli sen näköinen kuin olisi nähnyt Jeesuksen toisen tulemisen.

Hetken kuluttua hän runkkasi minulle oikein mukavan orgasmin, ja nuoli mun mällit vatsaltani.

Raivo on viimeisten 8 vuoden aikana ollut mun vakiopanomieheni.
Meillä on molemmilla oikeat puolisot, hänellä vaimo, minulla kolmas sugardaddy.

Me vain pidämme hauskaa. Joskus aika rajua hauskaa. Mutta aina sopivasti rajua.

2

2025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi ihanaa löytää oma Raivo

    • Anonyymi

      siis kääx mikä kundi tuli ihan bänx sukkixiin moicculi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe