Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Auttakaa ??

Voisko joku auttaa et miten vois kasvattaa rintoja? Oon yrittäny käyä lukemassa muiden palstojen juttuja mut ne on tosi vanhoja, kukaan ei enää vastaa ja siel ei oo ku vaa jotai "oot hyvä just tollasena" yms.. Ja voisko joku kertoo et miten rintojen ympärys/koko emt nii mitataan? Mulla on mua melkeen 2v vanhempi kaveri ja sil on paljo isommat rinnat ku mulla.. välil se on aika akwardia ku ollaan jossai suihkus/saunas ja sit mul on sellaset pikku rusinat ja sil on sellaset omenat XDDDD

3

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei ole trolli niin ainoa oikea vastaus: Ikä. Ne kasvaa iän mukana, yleensä liiankin isoiksi, ja sitten on aina selkä kipeä.

    • Anonyymi

      Se vanha keino on suositukseni: voita (siis nimenomaan voita, ei mitään kevytlevitteitä) rinnoille ja sitten saunaan n. tunniksi. Rasva kasvattaa kudoksia kuin itsestään.

    • Anonyymi

      Jokaisen rinat kehityy omaan tahtiin.katsot liikaa instaa ymm.Muotia ja puolialastomia naisia .kaikki kuvat on muokatuja. Rakasta itseäsi selaisena aina kuin olet.Älä koskaan vertaa itseäsi muihin tai kehoasi.Toiset saa rinnat aikaisemin,toiset ei koskaan.Rintojen tarkoitus on imetää lasta.Maito tulee pienistäkin rinoista.Ei mitään huolta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe