-96 malli ja 130tkm hammastanko vuotaa tehostinnesteet ulos.Löytyykö korjaussarjaa ja onko kova duuni?
carina,HAMMASTANKO VUOTAA
4
929
Vastaukset
- Hammastanko
Jos autossasi on ZF-hammastanko niin se menee
todennäköisesti vaihtoon.Ei kuulemma saa uusia tiivisteitä.Tanko maksaa noin 800e.Kannattaa kysellä käytettyä.- sr
hammastangon oikeanpuoleinen pääty vuotaa öljyt pihalle.tanko ei ruosteessa.MISSÄ on tiiviste,onko ht-rungon päädyssä näkyvissä,vai pitääkö ht purkaa autosta pois ja sitten vielä tanko palasiksi.eiköhän tiivisteitä löydy tiivistekeskuksesta? Lienee pakkatiiviste (hydr.)
- Caarina
Se on kallis, niin asennustyö kuin tankokin yli 10000 mk. Itse kuivasin tangonsuojakumitkumit laitoin suojiin sisään jäykkää vaseliiniä ja vein auton liikkeeseen vaihtoon. Ei ollut ehkä ihan rehellistä, mutta sieltä mä sen romun ostinkin!
- Besserwisser
Se on halpaa toi Toyotan ylläpitäminen, vai mitä.
Käytetäänkö tojoissakin näitä oopeleista suruliisenkuuluisaksi tulleita ZF:n kertakäyttöhammastankoja.
ZF tekee myös surkeita automaattivaihteistoja, on made in Germany nimittäin. Siellä ei tosiaan tehdä mitään laadukasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857545- 1015467
- 2664708
- 484632
- 653352
- 502748
- 562409
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234