-96 malli ja 130tkm hammastanko vuotaa tehostinnesteet ulos.Löytyykö korjaussarjaa ja onko kova duuni?
carina,HAMMASTANKO VUOTAA
4
932
Vastaukset
- Hammastanko
Jos autossasi on ZF-hammastanko niin se menee
todennäköisesti vaihtoon.Ei kuulemma saa uusia tiivisteitä.Tanko maksaa noin 800e.Kannattaa kysellä käytettyä.- sr
hammastangon oikeanpuoleinen pääty vuotaa öljyt pihalle.tanko ei ruosteessa.MISSÄ on tiiviste,onko ht-rungon päädyssä näkyvissä,vai pitääkö ht purkaa autosta pois ja sitten vielä tanko palasiksi.eiköhän tiivisteitä löydy tiivistekeskuksesta? Lienee pakkatiiviste (hydr.)
- Caarina
Se on kallis, niin asennustyö kuin tankokin yli 10000 mk. Itse kuivasin tangonsuojakumitkumit laitoin suojiin sisään jäykkää vaseliiniä ja vein auton liikkeeseen vaihtoon. Ei ollut ehkä ihan rehellistä, mutta sieltä mä sen romun ostinkin!
- Besserwisser
Se on halpaa toi Toyotan ylläpitäminen, vai mitä.
Käytetäänkö tojoissakin näitä oopeleista suruliisenkuuluisaksi tulleita ZF:n kertakäyttöhammastankoja.
ZF tekee myös surkeita automaattivaihteistoja, on made in Germany nimittäin. Siellä ei tosiaan tehdä mitään laadukasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658