Lätkää pelaavat jätkät!

Anonyymi

Mitä mieltä muut lätkäjäbät on et kuin usein lätkävarusteita kuuluis pestä vai kuuluuks niitten haju vaan ennemmin asiaan? Jos ootte pessy tai raikastanu jotenki ni miten? Itellä kamat alkanu dunkkaa aika pahasti mut mitä mieltä ootte et kuuluuks se vaan asiaan ja annatteko vaan haista vai pitäiskö tehä jotain? Tuntuu aika nololta viedä niit mutsillekaan ku se varmaan pyörtyis :). Lisäks meen yleensä mopol hallille ja kamat on yleensä varustekopis siellä säilytykses…

6

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämän on pakko olla trolli, right?

      • Anonyymi

        Voit mennä vi****n täältä jos sul ei oo muuta kommentoitavaa! Varmaan helppoo jos vanhemmat kuskaa ja hyysää joka asias mut kaikil ei oo silleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit mennä vi****n täältä jos sul ei oo muuta kommentoitavaa! Varmaan helppoo jos vanhemmat kuskaa ja hyysää joka asias mut kaikil ei oo silleen.

        Ei vaan jos tekisi itse mitään eikä vanhemmat hemmottelisi, niin tietäisi pestä omat treeni kamansa.


    • Anonyymi

      ei kannata jättää varustekoppiin haisemaan, vaan ne kandeis viedä joka treenin jälkeen vähintäänkin parvekkeelle tuulettuu että ilma kiertää ja riippuen kuinka usein on treenit niin pestä ne viikon-parin sisällä.... jos ett tee näin niin kohta se sun lätkäjengi heittää sut ja sun varusteet suihkuun tällein käy myös armeijassa jos joku ei osaa hoitaa hygieniaa..... kohta huomaat ettei sun ympärillä ole enään ketään, kun siihen hajuun ite tottuu mutta muut ei.....

      • Anonyymi

        Juu paras olis varmaan just jos pystyis tuulettaan mut tosiaan on kyytiongelma ku mopol vähä vaikee kuskata kamppeita. Ja sit ne pitäis saada takasin hallil seuraavaks päiväks taas… Tietty alusasut yleensä joka kerta vien kotiin pesuun mut kyl meil melkein kaikki kuitenki säilyttää hallil suojia. Vois ne varmaan ehkä hallillaki siuhkuttaa suihkus mut ei varmaan kuivu ikinä seuraaviks treeneiks.


    • Anonyymi

      Eksä oo kuullu et jos pesee kamppeet ni niistä häviää taika :)
      Koppihien haju kuuluu lajiin ja en mä ainakaan jaksa siitä ressata eli jos tuottaa ongelmii nii antaa vaan haista ja peseee sit joskus ku pystyy jos haluu. Saatpahan yliotetta samalla vastustajaan kulmaväännössä :). Kyl meil porukka säilyttää hallil kamoi kuivauskopis ja kyllähän siel on karsee käry mut en mä ainakaan niit yleensä oo kauheesti mutsil pesuun kuskannu vaik se kyl enemmänki yrittää pakottaa niitä pestäväks ku jonkun pelireissun tms. Jälkeen on ollu kodinhoitohuonees kamat kuivumassa.
      Voihan niihin suihkii sellasii hajunpoistoainei mut en tiiä toimiiks ja en lähtis haaskaan rahoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe