Sarkkinen on surkea kunnanjohtaja

Anonyymi

Eikö sitä epäpätevää tyyppiä saada millään pihalle?

13

2307

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se aiheuttaa valtavaa vahinkoa Humppilan kunnalle. Eikö mikään laki suojele kuntalaisia tuollaiselta kyvyttömältä ja osaamattomalta ihmiseltä?

• Anonyymi

Suurinta vahinkoa Humppilalle aiheuttaa alati kitisevät kuntalaiset joilla ei koskaan ole mikään hyvin.
        Maine kiirii pitkälle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurinta vahinkoa Humppilalle aiheuttaa alati kitisevät kuntalaiset joilla ei koskaan ole mikään hyvin.
        Maine kiirii pitkälle!

Tässä ollaan asian ytimessä. Valitetaan ja ruikutetaan isoon ääneen, vaikkei asia koskisi itseä millään tavoin. Kova tarve mustamaalata on joillakin. Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas.

• Anonyymi

Ei sillä ihmisellä ole mitään osaamista eikä koulutusta kunnallishallintoon. Hoitaako sen alaiset kaikki työt?

• Anonyymi

Sitä varten johtajat on joka organisaatiossa. Johtaja johtaa. Kunnanjohtajan ei kuulukaan tehdä kaikkea mahdollista. Antaa uuden johtajan nyt rauhassa tehdä töitään.

• Anonyymi

Mitä höpäjät? Miten perustelet kirjoitustasi?

• Anonyymi

Hänellä ei ole minkäänlaista kunnallishallinnon koulutusta. Eikä kätännön työssään ole mitenkään pätevöitynyt kunnallishallintoon. Kävelevä katastrofi.

• Anonyymi

Eipä ollut edellisilläkään.

• Anonyymi

Onhan se ankeeta, että pienet ja syrjäiset kunnat joutuvat ottamaan tuollaisia Jyri Sarkkisen kaltaisia ihmisiä kunnanjohtajaksi. Mutta ei Humppila ole mikään syrjäinen paikka ja käsittääkseni osaavia ihmisiä olisi kuitenkin kunnanjohtajaksi tarjolla. Mutta tässä taitaa tämä suomalainen hyvin yleinen rakenteisiin liittyvä korruptio olla taustalla. Jotkut tahot hyötyvät siitä, että kunnanjohtaja anelee.

• Anonyymi

Akaassahan se alkoi puukottamaan selkään hyvää kaupunginjohtajaa. Luuli itse päätyvänsä Akaan kaupunginjohtajaksi. Mutta ne laittoivat sen lähtemään. Nyt tuhoaa Humppilan.

• Anonyymi

Siis mitä Akaassa on muka tapahtunut? Vai onko tämä taas jotain turhaa lätinää? Faktoja pöytään tai turpa kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä Akaassa on muka tapahtunut? Vai onko tämä taas jotain turhaa lätinää? Faktoja pöytään tai turpa kiinni.

Näyttää, että turhaa lätinää. Löytyiskö sieltä kunnanvaltuustosta tai -hallituksesta, joku sopiva henkilö johtajaksi Humppilaan? Ei kannattaisi mennä merta edemmäs kalaan. Ja eihän nykyinen johtaja voi kauaa enää jaksaa. On sen verran lyöty lyttyyn.

• Anonyymi

Sen verran taajaan on työpaikat kaverilla vaihtunut,että kertoo paljon kyvykkyydestä ja osaamisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2653
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1977
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1707
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1566
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe