Kunnon sutturaa

Anonyymi

Oli palaveripäivä. Koko konttori oli määrätty vaikenemaan klo 12.00 ja siirtymään kokoustilaan. Näin tehtiin.
Kokousta veti osaston tilintarkastaja Kirsi-Marja, jota olin katsellut jo pidemmän aikaa sillä silmällä.
Hänessä oli sitä jotain, vaikka olikin minua vanhempi.
Kasvot eivät olleet mitenkään kauniit, hänestä käytettiin selän takana nimeä sammakko, koska hänestä tuli jotenkin mieleen Kermit- sammakko takavuosien Muppet Showsta. Silmäluomet roikkuivat kuin hän olisi puoliunessa, isot silmälasit nenällä, hieman pyöreiden kasvojen keskellä vähän aavistuksen kyömy nenä. Kasvot olivat aina konttorityöläisen väriset, eli sairaalloisen harmaanvalkoiset. Hän puhui nenäänsä, nasaali.
Puhe oli kuivaa ja narisevaa, kuin kuusikymppisen puutteeseen pystyynkuolleen kirjastotädin silhuetti. Ehkä hyvinkin, yhteistä heille oli että he käyttivät hametta, eivätkä uskoneet mahdollisuuksiinsa saada enää haluamaansa seksiä, siksi lopahtanut kiinnostus ulkoisen olemuksen ylläpitoon.
Kokous oli yhtä piinaa kuten aina. Tunnit matelivat.
Olisin nukkunut, jollei KM olisi ollut kaiken aikaa puhujan paikalla. Häntä oli ilo katsoa. Kovat piipussa, vai oliko se kova puntissa.
Hänellä oli seksikkäät sääret ja herkkuperse, joka veti minua puoleensa kuin kärpäspaperi. Tissit olivat melko kookkaat, mallia roikko kuitenkin.
Kirsi-Marjaa panen vielä, olin sen jo päättänyt kauan sitten.
Olin hänelle kuin ilmaa, huono työntekijä. Vielä kun arvostelin aika kovaäänisesti konttorin toimintaa, häntä yhtään säästelemättä, hän osoitti vastanärkästystä mielellään työllistämällä minua ylimääräisillä tehtävillä.
Kun kokous viimein oli ohi ja ihmiset lähes kaikki poistuneet, hän pyysi minua jäämään avuksi tilojen sulkemiseen.
Olimme tunteneet pitkään. Vaikka olimme etäisiä, olimme silti oppineet tuntemaan toisemme melko hyvin.
Nyt hän lysähti konttorihuoneensa sohvalle kunnes väki olisi poistunut.
Hän sanoi, Jarkko tules vähän tänne. Menin.
Viitsisitkö vähän hieroa niskaani kun tuntuu puutuneelta.
Tottahan toki. Astuin selän taakse ja aloin hieroa niskaa hitaasti mutta voimakkaasti.
Hän sulki silmänsä ja otti rennomman asennon. Hän potkaisi kengät pois jaloistaan, ja nosti jalkansa edessä olevalle tuolille.
Sain siis eteeni hyvän muotoiset sääret, naiselliset nilkat, silmieni alla olivat nuo herkulliset tissit, sekä tuon äkäisen herkkuperseen suu oli sellaisella korkeudella suhteessa minuun, että kaluni värähti jo ajatuksesta.

4

3838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tuntuu hyvältä. Sinulla on käsissä taianomainen kosketus, teit miten vain niin hyvälle tuntuu.
      Vai niin. Kulli oli kovana.
      Koetin välttää katsomasta tissejä, naulasin katseeni siroihin nilkkoihin, ja seksikkäästi verhottuihin jalkoihin. Ei helpottanut yhtään. Kulli oli kuin toteemi ja pyrki rikkomaan vetoketjuni keinolla millä hyvänsä.
      Annoin periksi himolleni. Käteni solahti avonaisesta kauluksesta sisälle. Ylin nappi oli sopivasti auki, joten kämmen löysi helposti lämpimän suuren rinnan allensa. Nänni oli kova ja pystyssä.
      Silmät rävähtivät auki, Jarkko mitä sinä teet...
      Painoin suuni hänen suutaan vasten, ja suutelin ahneesti. Käden kaivautuessa liivin alle, toinen käteni sukelsi hameen alle, ja määrätietoisesti painoi reisiä erilleen, jotka yllätys yllätys, aukenivatkin heti.
      Näin kämmen pääsi silittämään kuumaa mirriä, jonka hehku tuntui lämpimänä ja kosteana käden alla, vaikka välissä oli vain ohut nylon. Pikkuhousuja ei ollut, mikä sai minut aivan seksihulluksi.
      Hän vastasi suudelmaani voimakkaasti, otti kieleni suuhunsa ja nuoleskeli sitä ahneesti, kun etummaisilla sormilla lipsuttelin klitorista häpyhuulista pyyhkäisemillä eritteillä.
      Kirsi-Marja, sinähän olet aivan märkänä...tästä olen nähnyt päiväunia monesti.
      Hyväilin häpyhuulia, ja liu'utin sormia pillureikään hangaten voimakkaasti reunamia.
      Hän imi kieltäni kuin hukkumaisillaan, painoi kättäni syvemmälle hameen alle, ja toinen kätensä siirtyi hinkkaamaan kulliani housun läpi.
      Sinä senkin, käytät hyväksi vanhaa naista, joka vuotaa hunajaa ja haluaa kullia juuri nyt...
      Hän kaivoi kullini esille, ja imaisi sen turpeiden punattujen huuliensa väliin.
      Olisi se sääli jättää tämä masto käyttämättä, niin komea rakennus kuin tämä on...
      ja taas upposi kulli kuumien huulien syleilyyn.
      Koin hetken deja vu .n. Aivan kuin joku olisi sanonut sen minulle aikaisemmin. Voin muistaa kyllä väärinkin.
      Haluatko että nuolen pilluasi, koska niin aion juuri tehdä...
      Tee se, tee niin, hän sanoi levittäen jalkansa täysin auki.
      Siitä on jo aikaa viime kerrasta.
      Luulenpa että seuraavaan kertaan
      ei ole enää pitkä matka...ehkä muutama tunti...

      • Anonyymi

        Konttoristit on kuivia.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe