Useista eri lähteissä on arvioitu että Thaimaan matkailu toipuu entisiin lukemiin 8-15 vuotta, mallia toipumiseen voi hakea vuoden 1997 kriisistä jota kutsutaan Tom Yum Kung kriisiksi, toipuminen kesti viisi vuotta ja kriisi oli paikallinen, eräs suurimpia ongelmia on lentäminen ja sen turvallisuus, turistiluokassa lentäminen on koronan takia mahdotonta, turvavälien takia, mutta ensimmäinen ja business luokissa lentäminen on mahdollista mutta tulee nostamaan lentolippuen hintoja olennaisesti.
Thaimaan matkailu toipuu hitaasti mutta varmasti.
17
85
Vastaukset
- Anonyymi
Sekö ei Krista Mikkosen mielestä mielestä ja kaikkien muiden vihreiden yksituumaisten, että matkailu Thaimaahan ei saastuta ja kuormita ilmastoa.
Se on vain yksistään maatalous, joka kuormittaa.- Anonyymi
Vihreitein koti seutu matkailu ei kurnuta!!
- Anonyymi
Parempi olisikin, että suomalainen roskaväki vähentäisi Pattiksen matkailun minimiin.
- Anonyymi
Näin on, tosin valtaosa palstavaikuttajista vaikuttaa pattayan savossa.
- Anonyymi
Nyt finski myy 482 eestaas lentoja
- Anonyymi
Voi niitä myydä vaikka satasella mutta kun ei sinne voi mennä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi niitä myydä vaikka satasella mutta kun ei sinne voi mennä
2010:n mukaan syyskuussa alkaa turreryntäys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi niitä myydä vaikka satasella mutta kun ei sinne voi mennä
Miksi ei voi mennä?
- Anonyymi
Miten liittyy kirjoittamiseen?
- Anonyymi
Olet siis sitä mieltä ettei thaimaasta käsin voi kirjoittaa tälle palstalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä ettei thaimaasta käsin voi kirjoittaa tälle palstalle?
Kyllä voi mutta sinulla olisi ongelma lennon aikana, etkä kestäisi puutostilaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi mutta sinulla olisi ongelma lennon aikana, etkä kestäisi puutostilaasi.
Mulla on lennon aikana henkilökohtainen fifi, koko lennon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on lennon aikana henkilökohtainen fifi, koko lennon.
Ongelmaa siis ei ole, hyvä.
Osta nyt sitten lippu ja säästä sanasi aijaten ostoksesi, kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on lennon aikana henkilökohtainen fifi, koko lennon.
Mitä se koira tekee sen lennon aikana sulle henkilökohtaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmaa siis ei ole, hyvä.
Osta nyt sitten lippu ja säästä sanasi aijaten ostoksesi, kiitos.Miksi sinulle pitäisi mitään aijata, eikö sinulla ole omaa elämää.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se koira tekee sen lennon aikana sulle henkilökohtaisesti.
Mulla on Suomen puolustus voimain meri ilma voimien valtion omistamat sota dopparit aina mukana lennolla oon ite kouluttanut ne. Kun annan sotakoiralle nakin ja sanon sille että et syö sitä ennen ku napsautan sormia ni se on koulutettu syömään se nakki kuitenkin heti ja sitten se murisee mulle hampaat irvessä. Edes tero ei saa sitä kuriin vaikka tero on se hurjempi meistä. Kun vaihdettiin mummon kanssa taloja ni tais vaihtua siinä koiratkin... nyt meillä on taka pihalla aneeminen sekarotuinen saföörin paimentolais koira.
Yhdessä usein katsellaan ikkunasta hua hin peatsiä kolmannessa kerroksessa.
By NumBaII, HHN 60 vuotta vietnamin sodassa jalka väen yli viikarina
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta matkailun suhteen mikään "entiselleen toipuminen" vaan se riittää että rajat on auki ilman ylimääräisiä kommervenkkejä ja että perillä on riittävästi palveluita tarjolla ja paikat auki. Silloin voi viettää samanlaisia lomia kuin ennenkin.
Näyttäisi tapahtuvan tänä syksynä. Eletään murrosvaihetta jossa rokotettuja alkaa olla riittävästi Suomessa ja Thaimaassa että tartunnat lähtee laskuun ja vakavat tartunnat hiipuu. Itse sain kummastakin Pfizerin rokotteesta 3 viikkoa kestävän rytmihäiriön, niskakivun ja kuivaa yskää, mutta pidän sitä edelleen parempana vaihtoehtona kuin pelätä taudin vakavaa muotoa. Nyt on ihan terve olo jo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514