Thaimaan matkailu toipuu hitaasti mutta varmasti.

Anonyymi

Useista eri lähteissä on arvioitu että Thaimaan matkailu toipuu entisiin lukemiin 8-15 vuotta, mallia toipumiseen voi hakea vuoden 1997 kriisistä jota kutsutaan Tom Yum Kung kriisiksi, toipuminen kesti viisi vuotta ja kriisi oli paikallinen, eräs suurimpia ongelmia on lentäminen ja sen turvallisuus, turistiluokassa lentäminen on koronan takia mahdotonta, turvavälien takia, mutta ensimmäinen ja business luokissa lentäminen on mahdollista mutta tulee nostamaan lentolippuen hintoja olennaisesti.

17

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sekö ei Krista Mikkosen mielestä mielestä ja kaikkien muiden vihreiden yksituumaisten, että matkailu Thaimaahan ei saastuta ja kuormita ilmastoa.
      Se on vain yksistään maatalous, joka kuormittaa.

      • Anonyymi

        Vihreitein koti seutu matkailu ei kurnuta!!


    • Anonyymi

      Parempi olisikin, että suomalainen roskaväki vähentäisi Pattiksen matkailun minimiin.

      • Anonyymi

        Näin on, tosin valtaosa palstavaikuttajista vaikuttaa pattayan savossa.


    • Anonyymi

      Nyt finski myy 482 eestaas lentoja

      • Anonyymi

        Voi niitä myydä vaikka satasella mutta kun ei sinne voi mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi niitä myydä vaikka satasella mutta kun ei sinne voi mennä

        2010:n mukaan syyskuussa alkaa turreryntäys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi niitä myydä vaikka satasella mutta kun ei sinne voi mennä

        Miksi ei voi mennä?


      • Anonyymi

        Miten liittyy kirjoittamiseen?


      • Anonyymi

        Olet siis sitä mieltä ettei thaimaasta käsin voi kirjoittaa tälle palstalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis sitä mieltä ettei thaimaasta käsin voi kirjoittaa tälle palstalle?

        Kyllä voi mutta sinulla olisi ongelma lennon aikana, etkä kestäisi puutostilaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi mutta sinulla olisi ongelma lennon aikana, etkä kestäisi puutostilaasi.

        Mulla on lennon aikana henkilökohtainen fifi, koko lennon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on lennon aikana henkilökohtainen fifi, koko lennon.

        Ongelmaa siis ei ole, hyvä.
        Osta nyt sitten lippu ja säästä sanasi aijaten ostoksesi, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on lennon aikana henkilökohtainen fifi, koko lennon.

        Mitä se koira tekee sen lennon aikana sulle henkilökohtaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmaa siis ei ole, hyvä.
        Osta nyt sitten lippu ja säästä sanasi aijaten ostoksesi, kiitos.

        Miksi sinulle pitäisi mitään aijata, eikö sinulla ole omaa elämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se koira tekee sen lennon aikana sulle henkilökohtaisesti.

        Mulla on Suomen puolustus voimain meri ilma voimien valtion omistamat sota dopparit aina mukana lennolla oon ite kouluttanut ne. Kun annan sotakoiralle nakin ja sanon sille että et syö sitä ennen ku napsautan sormia ni se on koulutettu syömään se nakki kuitenkin heti ja sitten se murisee mulle hampaat irvessä. Edes tero ei saa sitä kuriin vaikka tero on se hurjempi meistä. Kun vaihdettiin mummon kanssa taloja ni tais vaihtua siinä koiratkin... nyt meillä on taka pihalla aneeminen sekarotuinen saföörin paimentolais koira.
        Yhdessä usein katsellaan ikkunasta hua hin peatsiä kolmannessa kerroksessa.

        By NumBaII, HHN 60 vuotta vietnamin sodassa jalka väen yli viikarina


    • Anonyymi

      Ketään ei kiinnosta matkailun suhteen mikään "entiselleen toipuminen" vaan se riittää että rajat on auki ilman ylimääräisiä kommervenkkejä ja että perillä on riittävästi palveluita tarjolla ja paikat auki. Silloin voi viettää samanlaisia lomia kuin ennenkin.
      Näyttäisi tapahtuvan tänä syksynä. Eletään murrosvaihetta jossa rokotettuja alkaa olla riittävästi Suomessa ja Thaimaassa että tartunnat lähtee laskuun ja vakavat tartunnat hiipuu. Itse sain kummastakin Pfizerin rokotteesta 3 viikkoa kestävän rytmihäiriön, niskakivun ja kuivaa yskää, mutta pidän sitä edelleen parempana vaihtoehtona kuin pelätä taudin vakavaa muotoa. Nyt on ihan terve olo jo.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe