Avaamisen uhka on se, että jos tätä neljättä aaltoa ei saada hallintaan, tarvitsemme entistä korkeamman rokotuskattavuuden yhteiskunnan pitämiseksi auki. Nyt näyttää siltä, että yli 85 prosentin rokotuskattavuus on hyvin vaikea saavuttaa. Tämä uhka on todellinen, Kiuru sanoo lehdelle.
HS:n mukaan Kiuru on huolissaan siitä, että rokotukset etenevät hitaasti kahden ryhmän kohdalla – nuorten miesten sekä niiden, jotka puhuvat muuta kuin suomea tai ruotsia äidinkielenään.
Yhteiskunnan avaamisen ehto on rokotuskattavuus, se huolestuttaa
Anonyymi
1
55
Vastaukset
- Anonyymi
Jo kolmannenkin rokoteannoksen saaneilla on todettu koronatartuntoja Israelissa.
"Rokotusten oli tarkoitus ratkaista kaikki. Nyt ymmärrämme, että rokotteet eivät riitä, Davidovitch sanoo."
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008205269.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808186
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264408- 504038
- 513086
- 493027
- 502810
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262496- 291976
- 301955
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381883