Olen 18 vuotias ja hain ensinmäisä aselupaa metsästys perusteella, tarvinko kutsunta todistuksen armeijaan enneku hain lupaa.
Aseen ostolupa
9
292
Vastaukset
- Anonyymi
Unohda koko juttu. Mene kävelylle. Se auttaa kun hengittää happea.
- Anonyymi
Et tarvitse todistusta, jos et ole saanut sitä. Kysy poliisilta miten asia tulisi ottaa huomioon lupahakemuksessa.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta
- Anonyymi
Armeijalla ja aseluvalla ei ole mitään tekemistä keskenään.
- Anonyymi
Hakemukseen on liitettävä palvelustodistus, siviilipalvelus todistus, vapautus tai kutsuntatodistus, jos on siinä ikäluokassa.
Että kyllä "armeija" siihen liittyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakemukseen on liitettävä palvelustodistus, siviilipalvelus todistus, vapautus tai kutsuntatodistus, jos on siinä ikäluokassa.
Että kyllä "armeija" siihen liittyy.Kertoisiko mikä on palvelutodistus, minulla ei sellaista ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että kyllä "armeija" siihen liittyy.Kertoisiko vielä, mikä Ase xx fi lomake tuota kysyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisiko mikä on palvelutodistus, minulla ei sellaista ole.
Se on se lappu jonka sait kotiutuessasi josta käy ilmi koulutuksesi, suorittamasi kurssit ja niiden arvosanat. Sotilaspassi ajaa saman asian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisiko vielä, mikä Ase xx fi lomake tuota kysyy?
Se, joka istuu siellä tiskin toisella puolen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958816- 1743822
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582631- 492237
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?302044- 481932
- 191803
- 601788