Kansainvälinen järjestö teki tutkimuksen ns. demokraattisten maiden median nauttimasta luottamuksesta väestöjensä taholta.
Tutkimuksessa oli mukana 46 valtiota ja viimeiseksi tuli USA! Eli jenkit luottavat vähiten valtamediaansa. Vastamedioiden luottamukseen ei tutkimuksessa puututtu.
KUITENKIN meidän valtamediamme tunnetusti luottaa USA: n tiettyihin valtamedioihin erittäin paljon!? Toimittajamme kopioivat suoraan NYT: n, WP: n, CNN: n ja ABC: n uutisia sellaisenaan.
Valtamediamme toimittajat luottavat vasemmistolaiseen jenkkimediaan kuin vuoreen ja siteeraavat sitä kuin uskovainen Raamattua!?
Ja hölmö suomalainen kansa tai ainakin enemmistö siitä uskovat kaiken, mitä valtamediamme suoltaa Yhdysvalloista ja sen politiikasta…
Jenkkimedia VIIMEINEN luottamustutkimuksessa!?
16
170
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä.
Ja ” jostain syystä” valtamediamme ei ole uutisoinut tuosta tutkimuksesta…😉 - Anonyymi
Mikä järjestö?
Suomen laatumedialla on omat kirjeenvaihtajat myös USA:ssa.He hankkivat tiedot itse. Tietysti lähteinä käytetään myös paikallisia medioita. Niin kaikki tekevät.
Ammattitaitoinen toimittaja ei kopioi yhtä lähdettä, ,vaan tarkistaa tiedot myös muualta. Se on rutiinityötä. Avaaja ei tunne toimitustyön alkeitakaan.
Hölmöjä ovat avaajan kaltaiset hölynpölyn suoltajat, joilla ei ole mitään käsitystä laatumedian työtavoista.- Anonyymi
Höphöpö taas !?
Olen itse monta kertaa todennut, kuinka valtamediamme kopioi SUORAAN jenkkien vasurimediaa. Näet olen kielitaitoinen ja luen molempia.
Sen sijaan jenkkien puolueetonta tai vastamediaa ei noteerata mitenkään valtamediassamme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höphöpö taas !?
Olen itse monta kertaa todennut, kuinka valtamediamme kopioi SUORAAN jenkkien vasurimediaa. Näet olen kielitaitoinen ja luen molempia.
Sen sijaan jenkkien puolueetonta tai vastamediaa ei noteerata mitenkään valtamediassamme.Hölynpölyä.
Jenkkimediaa kohdellaan sen ansioiden mukaan.
Siellä on laatumedia ja sitten täysin äärioikeiston propagandaa ajavia medioita.
Kyllä nekin noteerataan,mutta vain painoarvonsa mukaan.
Mitään "vasurimediaa" ei yhdessä maailman oikeistolaisimmassa maassa edes ole.
Siellä on kaksi valtapuoluetta,molemmat oikeistolaisia. Media on samaa maata.
Demokraattista puoluetta ja sen linjoilla olevaa mediaa on turha leimailla"vasureiksi".
Trumppilaiset äärioikeistolaiset sitä yrittävät täällä Suomessakin,mutta turha on työnsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölynpölyä.
Jenkkimediaa kohdellaan sen ansioiden mukaan.
Siellä on laatumedia ja sitten täysin äärioikeiston propagandaa ajavia medioita.
Kyllä nekin noteerataan,mutta vain painoarvonsa mukaan.
Mitään "vasurimediaa" ei yhdessä maailman oikeistolaisimmassa maassa edes ole.
Siellä on kaksi valtapuoluetta,molemmat oikeistolaisia. Media on samaa maata.
Demokraattista puoluetta ja sen linjoilla olevaa mediaa on turha leimailla"vasureiksi".
Trumppilaiset äärioikeistolaiset sitä yrittävät täällä Suomessakin,mutta turha on työnsä.Vasuritollomme luulee tietävänsä paremmin kuin jenkit itse!?
Kerropa meille, miksi jenkit itse eivät luota ” laatumediaansa”? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasuritollomme luulee tietävänsä paremmin kuin jenkit itse!?
Kerropa meille, miksi jenkit itse eivät luota ” laatumediaansa”?On jenkkien asia mihin luottavat. Ei sitä jokin epämääräinen "tutkimus" määrää.
Joka tapauksessa suuri enemmistö seuraa suuria mediataloja,luottavat niihin tai eivät.
Jos saisi vielä linkin johonkin uskottavaan lähteeseen tästä tutkimuksesta, kiitos?
En sanoisi kyllä yhdysvaltain mediaa noin yleistäen vasemmistolaiseksi. Tiedän kyllä sen ongelman ja se on median kahtia jakautuminen. Moni uutislähde jaetaan siellä joko vasemmistoon tai oikeistoon ja vastakkainasettelu on melko ilmeistä. Osa väestöstä katsoo lähinnä yhtä lähdettä ja toinen toista.
Kun kumpikin puoli elää omassa todellisuudessaan, niin onko ihmekään että yksi puoli uskoo että presidentti on Joe Biden ja toinen sanoo että Donald Trump?
Jos Yhdysvaltojen uutiskanavien poliittinen jakauma kiinnostaa niin katsokaa tätä: https://www.adfontesmedia.com/interactive-media-bias-chart/
Oikeastaan tuollainen olisi hyödyllinen kaavio Suomenkin kanavien osalta.- Anonyymi
Tuosta tutkimuksesta on tietoa YouTube- videoissa ja parissa vasemmistolaisessa mediassa. En jaksa niitä alkaa etsimään uudestaan ja linkittämään palstalle. Jokaisen on hyvä itse hankkia tietonsa.
MUTTA paljastit vahingossa hyvin tilanteen, kun et ole tuota tutkimusta missään nähnyt! Nimittäin varmasti valtamediamme on siitä hiljaa, vaikka kysehän on suuren luokan uutisesta.
Tuo linkin kaavio on harhaanjohtava parissakin mielessä. Siinähän suuret valtamediat rinnastetaan pieniin vastamedioihin. Se harhauttaa luulemaan, että jenkkimedia olisi melko tasapainoinen.
Toinen kaavion ( tahallinen) virhe on esittää, että nuo suuret mediapäästöt olisivat hyvin lähellä keskustaa eli olisivat melko tasapuolisia!? Vaikka ne ovat selvästi vasemmalle kallellaan.
Lännen suuurin vasurivalhemedia BBC on siinä esitetty lähes puolueettomana??? Huhhuh… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta tutkimuksesta on tietoa YouTube- videoissa ja parissa vasemmistolaisessa mediassa. En jaksa niitä alkaa etsimään uudestaan ja linkittämään palstalle. Jokaisen on hyvä itse hankkia tietonsa.
MUTTA paljastit vahingossa hyvin tilanteen, kun et ole tuota tutkimusta missään nähnyt! Nimittäin varmasti valtamediamme on siitä hiljaa, vaikka kysehän on suuren luokan uutisesta.
Tuo linkin kaavio on harhaanjohtava parissakin mielessä. Siinähän suuret valtamediat rinnastetaan pieniin vastamedioihin. Se harhauttaa luulemaan, että jenkkimedia olisi melko tasapainoinen.
Toinen kaavion ( tahallinen) virhe on esittää, että nuo suuret mediapäästöt olisivat hyvin lähellä keskustaa eli olisivat melko tasapuolisia!? Vaikka ne ovat selvästi vasemmalle kallellaan.
Lännen suuurin vasurivalhemedia BBC on siinä esitetty lähes puolueettomana??? Huhhuh…Korjaus: Piti tietysti olla ” parissa EI- vasemmistolaisessa mediassa”.
Anonyymi kirjoitti:
Lännen suuurin vasurivalhemedia BBC on siinä esitetty lähes puolueettomana??? Huhhuh…Kaipaisin kyllä jotakin muutakin todisteita kuin YouTube-videot elleivät he linkitä videokuvauksissaan suoraan tutkimuslähteisiin kuten esim. https://www.youtube.com/user/Kurzgesagt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lännen suuurin vasurivalhemedia BBC on siinä esitetty lähes puolueettomana??? Huhhuh…Siinä taas Huh-huh-mies asialla. Vai on BBC lännen suurin vasurivalhemedia?
Kyllä on huhhuhtelu paikallaan.
Paljon suurempi ihme olisi,jos laatumediamme olisi sortunut moista levittelemään. - Anonyymi
Melodious kirjoitti:
Kaipaisin kyllä jotakin muutakin todisteita kuin YouTube-videot elleivät he linkitä videokuvauksissaan suoraan tutkimuslähteisiin kuten esim. https://www.youtube.com/user/Kurzgesagt
En minä ala tällä palstalla opettamaan laiskoille tiedon hankkimista.
Kyllä jokaisen on kiivettävä itse puuhun tyven kautta.
Ei kannettu vesi kaivossa pysy… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä taas Huh-huh-mies asialla. Vai on BBC lännen suurin vasurivalhemedia?
Kyllä on huhhuhtelu paikallaan.
Paljon suurempi ihme olisi,jos laatumediamme olisi sortunut moista levittelemään.Vasuritollolle tiedoksi. Kyllä BBC nimenomaan on sitä. Tavalliset britit ovat siitä erityisen varmoja. Jostain syystä uskon enemmän heihin ja itseeni kuin sinuun…😉
Anonyymi kirjoitti:
En minä ala tällä palstalla opettamaan laiskoille tiedon hankkimista.
Kyllä jokaisen on kiivettävä itse puuhun tyven kautta.
Ei kannettu vesi kaivossa pysy…Moni voi sanoa noin jos ei ole näyttää neutraaleja, konkreettisia todisteita mutta jotekin pitää bluffata kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasuritollolle tiedoksi. Kyllä BBC nimenomaan on sitä. Tavalliset britit ovat siitä erityisen varmoja. Jostain syystä uskon enemmän heihin ja itseeni kuin sinuun…😉
Tavalliset britit luottavat nimenomaan BBC:hen. Huh-huh-miesten valeita taas ei usko kukaan.
- Anonyymi
Melodious kirjoitti:
Moni voi sanoa noin jos ei ole näyttää neutraaleja, konkreettisia todisteita mutta jotekin pitää bluffata kuitenkin.
Eihän noiden valeisiin usko muut kuin ne itse. Ehkä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854012
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353041Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992253Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312008Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271801- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell651743Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501