https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000008208956.html
Älkää edes yrittäkö väittää, että Martina näyttää näin pahalta!!
Kuningatar Silvia näyttää kauhealta!!!!
Anonyymi
4
1108
Vastaukset
- Anonyymi
Martina vanhana
- Anonyymi
Miltä itse näytät saman ikäisenä.
- Anonyymi
Ruotsin hovissa ei asiat ole hyvin. Silvian slmät säkenöi vihaa. Kalle murjottaa. Sanoi lapsen laapsensa nimen väärin. huh, huh...........
- Anonyymi
Silvia on kuin korppikotka. Ei se ikä ihan kaikkea selitä. Kasvot täyteaineilla ja kirurgin veitsellä käsitelty pilalle. Ainainen karmea peruukki päässä ja kohta 85 v eikä yhtään harmaata hiusta.
Näin käy kun ihminen ei osaa vanheta arvokkaasti.
Toinen ääripää oli prinsessa Birgitta joka viisveisasi ulkonäöstään , mutta itsetunto silti kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4563875Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743036Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461450- 831254
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m19117817-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291112Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14892- 57864
Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen58856Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.67780