TOYOTAN MAALIPINNASTA ...

Anonyymi

Ohutta on toyotan maalipinta 80 mikronia pohjassa 20 mikronia ruostesuojaus puuttuu kaikissa uusissa toyotissa..

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmankos nuo ruostuvat kaikkein pahiten ja nopeasti. Törkeää asiakkaan halveksuntaa tuollaisen romun myyminen ja kun otetaan mukaan ne valheet itselatauksesta ja sähköajon määristä, niin oikeuteenhan tuo firma pitäisi haastaa ihan valtion toimesta tai kieltää niiden maahan tuonti.

    • Anonyymi

      Auttaisko tuohon vaivaan joku lääkitys ?

      • Anonyymi

        Toyotan johtajille vai suunnittelijoille? Oikeasti jotain pitäisi tehdä tuolle kuralle mitä maailmaa saastuttamaan tyrkätään.


      • Anonyymi

        Ei auta, parempi maalaus ja ruostesuojaus auttaa.


      • Lääkitystä on kokeiltu, monenlaista. Mikään ei auta, jo 20 vuotta ja yli 500.000 trollaus ja solvausviestiä olen kirjoitellut Toyotaa solvaten ja erityisesti Vw-konsernin tekeleitä puolustellen ja kehuen. Faktoilla ei sekoiluni kanssa ole mitään merkitystä.


    • Anonyymi

      Miksi Toyota on auto joka kestää eniten kovaa käyttöä?

      • Anonyymi

        Hihii, Toyota on juurikin se auto joka ei kestä kilometrejä ja siksi sen takuu on rajoitettu 100tkm. Toyotalla ajetaan keskimäärin vähiten luokassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, Toyota on juurikin se auto joka ei kestä kilometrejä ja siksi sen takuu on rajoitettu 100tkm. Toyotalla ajetaan keskimäärin vähiten luokassaan.

        Ihan mielenkiinnosta kysyn eli skodahönöboy kerro meille, olitko nuorena koulukiusattu vai -kiusaaja?
        Nyt kuitenkin olet skodamyyjä eli periaatteessa uraputki on hyvällä mallilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, Toyota on juurikin se auto joka ei kestä kilometrejä ja siksi sen takuu on rajoitettu 100tkm. Toyotalla ajetaan keskimäärin vähiten luokassaan.

        https://www.ts.fi/teemat/auto ja liikenne/4884970/Yksi automerkki kestaa varmimmin kovaa kayttoakatsastustilastot kertovat mitka autot sailyvat kymmenen vuotta muita vahavikaisempina

        Jos olet aina ajanut Toyotalla tai suunnittelet nyt sellaisen hankintaa, valintaasi voi peukuttaa huoletta. Edessäsi on todennäköisesti suhteellisen helppoja vuosia ratin takana.

        Tämän voi sanoa sen en...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, Toyota on juurikin se auto joka ei kestä kilometrejä ja siksi sen takuu on rajoitettu 100tkm. Toyotalla ajetaan keskimäärin vähiten luokassaan.

        Miksi pitäisi ajaa hullun lailla kilometrejä? Itse ajan uudella Camry hybridilläni vain alle 10 tk vuodessa lähinnä taajamaa. Eipä tule tällöin kiven hakkaumaakaan keulalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi ajaa hullun lailla kilometrejä? Itse ajan uudella Camry hybridilläni vain alle 10 tk vuodessa lähinnä taajamaa. Eipä tule tällöin kiven hakkaumaakaan keulalle.

        joo, jotkut hullut ajaa satoja kilsojakin kodin ja työpaikan väliä päivässä, järjetöntä rahan ja saastuttamisen sekä ajanhukan takia. vaihda ennen duunipaikkaa, muuta lähelle sitä tai jää kortistoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.ts.fi/teemat/auto ja liikenne/4884970/Yksi automerkki kestaa varmimmin kovaa kayttoakatsastustilastot kertovat mitka autot sailyvat kymmenen vuotta muita vahavikaisempina

        Jos olet aina ajanut Toyotalla tai suunnittelet nyt sellaisen hankintaa, valintaasi voi peukuttaa huoletta. Edessäsi on todennäköisesti suhteellisen helppoja vuosia ratin takana.

        Tämän voi sanoa sen en...

        Katsastustilasto ei kerro sitä kuinka paljon autoa on huollettu ja korjattu ennen ja katsastusten välissä. Toyotalla ajetaan myös kovin vähän keskiarvona.
        Katsastuksessa tarkastetaan vain liikenneturvallisuuteen ja päästöihin liittyviä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi ajaa hullun lailla kilometrejä? Itse ajan uudella Camry hybridilläni vain alle 10 tk vuodessa lähinnä taajamaa. Eipä tule tällöin kiven hakkaumaakaan keulalle.

        Ruoste iskee pohjaan silti. Taajamissa hiekoitetaan ja suolataan eniten ja siellä ne kivet, kura ja suola tekee ihanasti työtään.
        No oikeasti, ei sulla mitään uutta Camrya edes ole, turha trolli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyn eli skodahönöboy kerro meille, olitko nuorena koulukiusattu vai -kiusaaja?
        Nyt kuitenkin olet skodamyyjä eli periaatteessa uraputki on hyvällä mallilla.

        Olen vanhalestadiolaisen kodin kasvatti ja siksi koulukiusattu. Sain silti suoritettua Kajaanin kauppakoulun mutta pitempikestoisiin töihin minusta ei ole koskaan ollut. Toyotaakin yritin joskus myydä oikean myyjän apulaisena. Ei onnistunut kuten ei moni muukaan homma. Voitte uskoa että se vetää katkeraksi kun joka paikassa paljastuu täydeksi nollaksi. Samaa perinnettä tämä on täällä palstoillakin. Suksi vaan ei luista mutta yrityksen puutteesta ette ainakaan voi syyttää. Tälle taudilleni en mahda mitään.


    • Anonyymi

      "Ohutta on toyotan maalipinta 80 mikronia pohjassa 20 mikronia ruostesuojaus puuttuu kaikissa uusissa toyotissa.."

      Ei se sinun romusta saksalaisestasi tee yhtään sen parempaa, vaikka siinä olisi metrin maalikerros. Leseinä se lähtee galvanointipinnasta pois kuten ennenkin! 😂

      • Anonyymi

        Niinikö luulet ja vakuutat se hymiöllä. Vai lapset käyttää hymiötä.
        Toyota ruostuu pahiten ja todella nopeasti ja se johtuu huonosta maalauksesta ja ruostesuojan puutteesta. Oikein ohut pintamaali on myös kovin herkkä kiveniskuille ja siitä ruoste saa hyvän alun ja samalla tuolla ulkopuolisesta syystä alkanut ruostuminen takaa sen ettei Toyotan takuu korvaa mitään, on ne viirusilmät niin ovelia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinikö luulet ja vakuutat se hymiöllä. Vai lapset käyttää hymiötä.
        Toyota ruostuu pahiten ja todella nopeasti ja se johtuu huonosta maalauksesta ja ruostesuojan puutteesta. Oikein ohut pintamaali on myös kovin herkkä kiveniskuille ja siitä ruoste saa hyvän alun ja samalla tuolla ulkopuolisesta syystä alkanut ruostuminen takaa sen ettei Toyotan takuu korvaa mitään, on ne viirusilmät niin ovelia.

        Ja sinäkö muka sitten vakuutat kaikki muut tuolla lapsellisella soperruksellasi. Yritätkö olla jotenkin ovela vai? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö muka sitten vakuutat kaikki muut tuolla lapsellisella soperruksellasi. Yritätkö olla jotenkin ovela vai? 😂

        Kerron vain faktoja asioista. Sinä taas vain yrität niitä kiistää ilman perusteita hymiön voimalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron vain faktoja asioista. Sinä taas vain yrität niitä kiistää ilman perusteita hymiön voimalla.

        Ei sinullakaan ollut minkäänlaisia perusteita, saati linkkiä soperruksesi todisteeksi. Itse et osaa edes hymiötä laittaa viestin perään. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinikö luulet ja vakuutat se hymiöllä. Vai lapset käyttää hymiötä.
        Toyota ruostuu pahiten ja todella nopeasti ja se johtuu huonosta maalauksesta ja ruostesuojan puutteesta. Oikein ohut pintamaali on myös kovin herkkä kiveniskuille ja siitä ruoste saa hyvän alun ja samalla tuolla ulkopuolisesta syystä alkanut ruostuminen takaa sen ettei Toyotan takuu korvaa mitään, on ne viirusilmät niin ovelia.

        Minulla on vm98 Corolla eikä se vielä ole pahemmin ruosteessa. Tuo kertoo, että Toyotat eivät juurikaan ruostu. Nykyisissä on parempi suojaus kuin viime vuosituhannella. Ranskalaiset autot ruostuu edelleen herkästi,muttaToyota ei.


    • Anonyymi

      TM:n kestotestissä C-HR:ssä moitittiin juuri maalin ohuutta ja herkkyyttä kiveniskemille. Ohut se pinta on, omassa uudessa Corollassakin rumia jälkiä etupuskurissa ja konepellin etureunassa.

      • Anonyymi

        Monissa kestotesteissä ollaan päivitelty Toyotan nopeaa ruostumista jo kestotestin aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monissa kestotesteissä ollaan päivitelty Toyotan nopeaa ruostumista jo kestotestin aikana.

        Skodani pohja meinaa tippua pois, lapset joutuvat sitä pitämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodani pohja meinaa tippua pois, lapset joutuvat sitä pitämään.

        Tuoko on parasta mihin pystyy kun totuus Toyotan kurjuudesta paljastetaan?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä hieman kuvaa todellisuudesta: https://de.123rf.com/photo_37758546_-enov-tschechische-republik-3-märz-verrostete-karosserie-weißen-tschechischen-skoda-felicia-auto-dieses.html

        Miettikää ihmiset kolmevuotias auto ajettu 22tkm auto kautaaltaan ruosteessa.MIettikää minkälainen pohja kun kuusivuotta vanha ajettu vain 50tkm pohja aivan LÄPI MÄTÄ JOUDUTAAN PAALAAMAAN KUUSIVUOTIAANA.HUH HUH.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä hieman kuvaa todellisuudesta: https://de.123rf.com/photo_37758546_-enov-tschechische-republik-3-märz-verrostete-karosserie-weißen-tschechischen-skoda-felicia-auto-dieses.html

        Felicia, koska tehty viimeiset "aidot Skodat". Palataan kutenkin 2000 luvulla.
        Hihii, omapojalla iso työ kaivaa jotain vastavetoa, mutta kun kun Toyota on vaan se surkein ruostuja. Uusi RAV oli jo uutuuttaan saanut ruskean värin .pohjaansa, mutta eihän me siitä viitsiä muistuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä taas vaihtoehtoinen totuus.

        https://www.finikor.fi/palvelut/muut-palvelut/kuvagalleria/autoja/volkswagen-golf-2014

        https://www.finikor.fi/palvelut/muut-palvelut/kuvagalleria/autoja/audi-q3-2015

        Nuo kaksi esimerkkiä kertoo sen, että vähän paksumpi maali ja sinkitty kori ei ruostu vaikka maalia on lähtenyt kiveniskuista. Ainoastaan Golfin tukivarsi on rumasti ruosteessa, mutta se on niin paksua terästä ettei siitä tule koskaan ongelmaa ja on tarvittaessa helppo ja halpa vaihtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo kaksi esimerkkiä kertoo sen, että vähän paksumpi maali ja sinkitty kori ei ruostu vaikka maalia on lähtenyt kiveniskuista. Ainoastaan Golfin tukivarsi on rumasti ruosteessa, mutta se on niin paksua terästä ettei siitä tule koskaan ongelmaa ja on tarvittaessa helppo ja halpa vaihtaa.

        Olisiko jotain muutakin todistetta laittaa tänne tuosta golfin paksusta tukivarresta, kuin sinun soperruksesi?...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo kaksi esimerkkiä kertoo sen, että vähän paksumpi maali ja sinkitty kori ei ruostu vaikka maalia on lähtenyt kiveniskuista. Ainoastaan Golfin tukivarsi on rumasti ruosteessa, mutta se on niin paksua terästä ettei siitä tule koskaan ongelmaa ja on tarvittaessa helppo ja halpa vaihtaa.

        Kertoo kuitenkin karua kieltään saksalaisten "erinomaisesta" ruostesuojauksesta, ja massauksesta. Niitä kun ei vaan yksinkertaisesti ole!


    • Anonyymi

      Pitäiskö tehdä kansalaisaloite.. Roiskeläpät ja korroosio suojaus taas pakolliseksi!

      • Anonyymi

        Niin toyotaan jossa 80 mikronia pohjassa 20 mikronia näyttäisi ettei ole sitäkään UMPI RUOSTEESSA.HUUUUUUUUUUUHUUU


    • Anonyymi

      Jos haluat auton joka kestää eniten kovaa käyttöä niin valitse Toyota.
      Pitääkö laittaa linkki?

      • Anonyymi

        Nopein ruostuja ja heikoimmat rakenteet ja tekniikka, vaikea sitä on kääntää hyväksi tai kestäväksi.


    • Anonyymi

      Ei ole nykyaikainen auto jos ei ole galvanoitu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

      Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      101
      8123
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

      Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      90
      6108
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

      Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      87
      5587
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      71
      5542
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

      eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      114
      4763
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

      Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      123
      2528
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

      (Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      48
      2408
    8. Ei välimatka meitä erottanut

      Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      6
      1379
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

      Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1364
    10. Kohta taas mesikämmeneen

      Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      46
      1210
    Aihe