Joko olette lukeneet uutiset????? Ne aikoo viedä meidän toisen ambulassin pois. Kela taxiakaan ei meinaa saada!! Tännekkö sitä kuollaan pois? Voiko tähän päätökseen enää vaikuttaa???
Saarijärven toinen ambulanssi meinataan viedä pois!
13
64
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan kuin uusi sairaala ei olis syönyt rahaa jo nyt! Nyt pitää jostain kaivaa puoli miljoona lisää! Kohta nousee taas kunnallisvero!
- Anonyymi
Säästöä nyt tehdään aivan väärästä päästä. Sairaat ja ikäihmiset jäävät pulaan.
Onko aikomus tappaa sairaat ja vanhukset ihan ajan kanssa? Kun ei ehdi ambu eikä ole vapaa tarvittaessa, se peli on sitten melko selvää.- Anonyymi
Delaa ne ikäloput kumminkin ei niihin kannata lanssien resursseja tuhlata.
- Anonyymi
Meikäläinen lähtee saappaat jalassa sen huolen pidän jotta paska vaipoissa en ala vihanneksena makaamaan.
- Anonyymi
Jyllä yksi ambulanssi riittää saarijärveläisille, ja mitä tulee Kela-taksiin, niitä ei tarvita. Jokainen voi maksaa taksimatkansa omista rahoistaan. Riittäähän ihmisillä taksirahaa viinakauppareissuihinkin ja moneen muuhun turhaan.
- Anonyymi
Juurikin näin jos itse on vaivansa hankkinut niin itse myös hankkii kyytiinsä Lasarettiin.
- Anonyymi
Menee pakolaisten kuljetuksiin.
- Anonyymi
Parempi sekin kuin kuskata teitä luulosairaita huvin vuoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sinä olet?
Taidat olla varakas, viisas ja kunnioitettu mies kirjoittelusi perusteella. Yhteiskunnan tukipilari. Roolimalli meille kaikille. Runsaasti palkintoja saavuttanut tekijä. Hiekkojen nostaja, yksinäisten tukija ja turva. Lyhyesti mallikansalainen. Milloin tulee kutsu predindintin linnaan itsenäisyyspäivän vastaanotolle vai taidatkin jo käynyt monesti itse?!
Vai oletko sittenkin itse se joksi muita syytät? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sinä olet?
Taidat olla varakas, viisas ja kunnioitettu mies kirjoittelusi perusteella. Yhteiskunnan tukipilari. Roolimalli meille kaikille. Runsaasti palkintoja saavuttanut tekijä. Hiekkojen nostaja, yksinäisten tukija ja turva. Lyhyesti mallikansalainen. Milloin tulee kutsu predindintin linnaan itsenäisyyspäivän vastaanotolle vai taidatkin jo käynyt monesti itse?!
Vai oletko sittenkin itse se joksi muita syytät?Johan osui ja upposi suoraan hermoon mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää hehehehee 🤣 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulosairaus on Suomen kansantauti. Luulosairaiden hoigto maksaa yhteiskunnalle uskomattoman paljon. Luulosairaiden pitäisi maksaa kaikki sairauskulunsa omasta pussistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulosairaus on Suomen kansantauti. Luulosairaiden hoigto maksaa yhteiskunnalle uskomattoman paljon. Luulosairaiden pitäisi maksaa kaikki sairauskulunsa omasta pussistaan.
Ja sulle pitää tehdä lobotomia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399