Jes! Paranin ihastuksestani!

Anonyymi

Olin suhun todella ihastunut monta vuotta. Heti ensi tapaamisella aistin, että olimme jonkinlaiset sielunkumppanit. Olin seurassasi paras versio itsestäni, säkin flirttailit ja koin, että tunteet oli molemminpuolisia. Aina välillä annoit ristiriitaisia viestejä, mutta kun tapasimme, kaikki oli niin ihanan helppoa ja mutkatonta.

Viimeisen kerran kun nähtiin, kohtelit minua todella kylmästi ja tylysti. Päätin, että en antaisi sunkin kohdella itseäni niin kuin mua oli aiemmin kohdeltu. Olin kuvitellut, että välillämme oli jotain parempaa.

Aina kun on tehnyt mieli ottaa yhteyttä, muistelen vain, kuinka kohtelit minua kuin paskaa. Ja nyt puolen vuoden jälkeen huomaan, että se on auttanut! Oot mulle yhdentekevä, olen vihdoin parantunut ihastuksestani! Ehkä elämä tuo jotain parempaa tilalle :)

39

1562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä, ehkä ei. Ei voi tietää

    • Anonyymi

      Paranit??! Oliko se sairaus? Ööh

      • Anonyymi

        Oli! Haittasi normaalia elämää 😁


    • Anonyymi

      Toivottavasti,et tuomitse tilannetta yhden tapaamisen perusteella.
      Tässä ajassa,kun ihmisillä on niin paljon murheita ja tarkkoja, että välttämättä toinen ei ole tarkoituksella toiminut loukkaavasti.
      Keskustelu on aina hyvästä.
      Suosittelen kokeilemaan.

    • Anonyymi

      Naiset hurahtavat nopeasti pilvilinnoihin joissa haluvat vangita ihastuksensa.
      💞💞💞

      • Anonyymi

        Olis kyllä ihana jos joku nainen haluaisi vangita minut omiin pilvilinnoihinsa 💞😘


      • Anonyymi

        Suurin osa lesboista ei aiheuta mitään kiinnostusta. Vaikea ihastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kyllä ihana jos joku nainen haluaisi vangita minut omiin pilvilinnoihinsa 💞😘

        Etsi bi nainen jos etsit ihanaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsi bi nainen jos etsit ihanaa!

        Kuinka kauan on ihana?.... kunnes sopiva mies tulee kuvioihin, heterouden helppoudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan on ihana?.... kunnes sopiva mies tulee kuvioihin, heterouden helppoudet.

        Hohhoijaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsi bi nainen jos etsit ihanaa!

        Kyllä mä olen niin tautikammoinen, etten koskis tikullakaan. Ihanuus kaukana tommosista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä olen niin tautikammoinen, etten koskis tikullakaan. Ihanuus kaukana tommosista.

        Neitsyt bi-nainenkin syntyy seksitaudin kanssa. Tämänhän tietävät kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neitsyt bi-nainenkin syntyy seksitaudin kanssa. Tämänhän tietävät kaikki.

        Tuossa on vähän vedetty mutkia suoriksi, mutta käytännössä joo. Bi-nainen aloittaa pettämisen jokseenkin samoihin aikoihin kuin seksielämän, kaikki tietää senkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on vähän vedetty mutkia suoriksi, mutta käytännössä joo. Bi-nainen aloittaa pettämisen jokseenkin samoihin aikoihin kuin seksielämän, kaikki tietää senkin.

        Eivät kaikki petä. Ja mistä sinä voit tietää, vaikka nämä ihmiset eläisivät avoimessa suhteessa?

        Minusta siihen ei olisi, mutta eipä se varsinaisesti häiritse jos toisista on.
        -Bi-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kaikki petä. Ja mistä sinä voit tietää, vaikka nämä ihmiset eläisivät avoimessa suhteessa?

        Minusta siihen ei olisi, mutta eipä se varsinaisesti häiritse jos toisista on.
        -Bi-nainen

        No sepä juuri, kun en tiennyt, että hän eli avoimessa suhteessa. Enää en ole niin tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä olen niin tautikammoinen, etten koskis tikullakaan. Ihanuus kaukana tommosista.

        Niin että lesbolla ei voi olla tauteja......... 🤔


    • Anonyymi

      Minä sanon, ettei bi-naisena ei ole helppoa. Ymmärrät itse kaikkia, mutta kukaan ei sinua. Bi ei ole sama kuin hetero. Nuoruudessa puhuttiin homoista ja lesboista, meistä ei mitään. Kuinka hämmentävää voi olla, että kummastakin sukupuolesta voi viehättyä. Olet siis pervo ja väärinymmärretty kaikkien mielestä. Lesbojen mielestä hetero ja heterojen mielestä lesbo.

      Seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta järkevä ihminen huolehtii tautien ehkäisystä.
      Enkä mene bi-palstalle vaan ihan vaikka vittuillessanikin olen täällä, jos huvittaa. 😀

    • Anonyymi

      Kommentoin alkuperäistä aihetta. Minulle on käynyt myös kuten aloittajalle, paranin ihastumisesta. Nainen, johon olin ihastunut, kohteli minua todella ikävästi, jolloin huomasin, ettei hän ollutkaan sellainen joksi häntä luulin. Sydämestä otti huomata asia, mutta parannuin ja pian löysinkin paljon paremman, oikean upean naisen, johon olen nyt rakastunut!

      • Anonyymi

        Kiva, muaki kiinnostaa alkuperäinen aihe ei bi-naisten jutut lesbopalstalla. Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, muaki kiinnostaa alkuperäinen aihe ei bi-naisten jutut lesbopalstalla. Kiitos!

        Minua vaan vituttaa yleistäminen, jatkuva ilkeily yms. täysin tarpeeton typerä käytös.

        Alkuperäisen aiheen vuoksi itsekin tämän avasin. Ihastuksia on monenlaisia elämän varrella. Osa niistä johtaa johonkin, osa ei ja kaikista jutuista ei vain tule mitään. Uskon, että ap olet vapaampi elämään nyt uutta kohti, vaikka tällä hetkellä sattuu.

        Mitä minä toivoisin, että voisitteko olla vittuilematta?! KIITOS!! Minä uskon, että teillä on monessa mielessä ihan paljon helpompaa ja selkeämpää.

        Täällä on niin ilkeitä nasia, etten ihmettele että miksi jotkut eivät löydä ketään. Syy ei ole peilikuva, vaan huono käytös ja ilkeä luonne. Se on vaan fakta, että semmoista parisuhdetta kukaan ei halua, jossa kohdellaan toisia kuin paskaa. Jos kohtelee ihmisiä palstalla näin, niin kuinka todellisessa elämässä? Ei tämä ole paikka jossa toisilla ei olisi tunteita. Täällä kirjoittaa elävät ihmiset ja tuollainen käytös on lapsellista vihanpurkamista, osoittaa suvaitsematonta käytöstä ja kypsymättömyyttä. Hävettää puolestasi. Ja monen muunkin.


        Ettekö osaa olla muuten te räyhääjöt vai onko oikeasti noin Saatanan paha olla?


    • Kyllä se elämä monesti tuo jotain parempaa tilalle 😉
      Aikansa se ottaa toipua, mutta sulta on nyt otettu se aika ja varmasti ihania aikoja ompi eessä 🌹

      Täällä päässä on tännään soinu Tähkä, kun radiossa tämän pyöräyttivät. Sanat kolahti.

      "Hetkeksi en sulle rupia
      Iäksi en sulle kelepaa
      Hetkeksi olin sulle huvia
      Ventovieras, harhakuvia"

      • Anonyymi

        Ai jaa..
        No aina sitä voi etsiä parempaa ja parempaa.
        Ihan olis hän "kelvannut" paremmin kuin hyvin.
        Eipä oo mun elinvuosina sen parempaa näkynyt ja tuntunut kuin hän.

        Plääh harhakuvat... Todellista se on, ne tunteet. Harhakuva kuulostaa karulta... 💔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa..
        No aina sitä voi etsiä parempaa ja parempaa.
        Ihan olis hän "kelvannut" paremmin kuin hyvin.
        Eipä oo mun elinvuosina sen parempaa näkynyt ja tuntunut kuin hän.

        Plääh harhakuvat... Todellista se on, ne tunteet. Harhakuva kuulostaa karulta... 💔

        Saattaahan nuo jotkut asiat joskus karulta kuulostaa, vaan aivan yhtä todellisia ne voivat olla kuin ne kivemmatkin jutut. Kyllä sitä ois voinu laulaa vaikkapa Vesalan tapaan, jotta "sinuun minä jään", mutta kun kaikki ei oo omissa käsissä eikä toisen käsiä voi sitoa,


    • Anonyymi

      Kiva kun palattiin alkuperäiseen aiheeseen!
      Itselläni myös vastaavia kokemuksia. Kun tarpeeksi moni nainen kohtelee huonosti, jossain vaiheessa oppii suojelemaan itseään. Noudatan nykyään ”when people show you who they are, believe them” ohjetta. Se on loistava ohje.

      • Anonyymi

        Ahdasmieliset häiriintyneet epämiellyttävän oloiset lesbo sinkut kiristelevät hampaitansa ja kynsivät kasvojaan vähästä.
        😛😛😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahdasmieliset häiriintyneet epämiellyttävän oloiset lesbo sinkut kiristelevät hampaitansa ja kynsivät kasvojaan vähästä.
        😛😛😛

        Mites se tämä liittyibi aiheeseen? Onneks oon kovaa vauhtia (tai niin noppee kun tässä iässä ja elämäntilanteessa kykenee😅 ) kallistumassa puoliheteroudesta täyslesbouteen 😄


    • Anonyymi

      Mäki pääsin eroon tunteesta. Ihmettelen miksi edes ihastuin.
      Olis tilaa jollekin uudelle.

      • Anonyymi

        Pääsit eroon?

        Itse yhä edelleen vain yhtä. Rakkaus joka ei kuole koskaan häntä kohtaan 🙏

        Kannattais muistella omia ihastuksiaan lämmöllä eikä ajatuksella et pääsi eroon. Karua kuultavaa et on lopulta niin katkera et ajatteli päässeensä eroon ihastuksestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsit eroon?

        Itse yhä edelleen vain yhtä. Rakkaus joka ei kuole koskaan häntä kohtaan 🙏

        Kannattais muistella omia ihastuksiaan lämmöllä eikä ajatuksella et pääsi eroon. Karua kuultavaa et on lopulta niin katkera et ajatteli päässeensä eroon ihastuksestaan.

        No minulle on helpotus. Älä ole niin innokas tuomitsemaan ja päättämään, mitä kunkin pitää ajatella ja tuntea kun et tilannetta tiedä.


      • Anonyymi

        Millä suunnalla tämä uusi voisi olla 😉


    • Anonyymi

      Muiden tunteilla ei pitäis leikkiä, niin se on. Aloittajalle pointsit että vedit rajan tohon!

      • Anonyymi

        Pilvilinna himoa se oli!


    • Anonyymi

      Ällöttää tällänen muiden ihmisten tunteilla leikkiminen. Aina on muka ruoho vihreempää aidan toisella puolella. Kun totuus on se, et onki ihan itse sitoutumiskyvytön ja kyvytön oppimaan itsestään, näkemään virheitään ja kysytön sitoutumaan toiseen täysillä ja aidosti rakastamaan toista. Sitten jätetään vaan särkyneitä sydämiä taakseen.

      • Anonyymi

        Kyseessä ei ole välttämättä tarkoituksellinen tunteilla leikkiminen. Rikkonainen ihminen jolla kiintymyssuhteissaan traumoja ei pysty sitoutumaan.

        Pelot ja ahdistukset tulevat silloin kun pitäisi osata iloita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä ei ole välttämättä tarkoituksellinen tunteilla leikkiminen. Rikkonainen ihminen jolla kiintymyssuhteissaan traumoja ei pysty sitoutumaan.

        Pelot ja ahdistukset tulevat silloin kun pitäisi osata iloita.

        Kyllä se leikkiä on. Jos puhutaan toista ja teot on toisia. Se on aivan hirveetä, sadistista vedätystä! Jos on niin rikki, että ei osaa olla toisen kanssa aidosti ni pitäis hakea apua, mutta tuosta noin vain jättäminen ja kaikki muut petokset ja just toi: "Vaihetaampa parempaan", mitä voi liittyä siihen pelleilyyn on täyttä kusetusta ja läpimätää pa..kaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se leikkiä on. Jos puhutaan toista ja teot on toisia. Se on aivan hirveetä, sadistista vedätystä! Jos on niin rikki, että ei osaa olla toisen kanssa aidosti ni pitäis hakea apua, mutta tuosta noin vain jättäminen ja kaikki muut petokset ja just toi: "Vaihetaampa parempaan", mitä voi liittyä siihen pelleilyyn on täyttä kusetusta ja läpimätää pa..kaa!

        Tai sitten jos tehdään toista ja sanotaan toista… Se voi olla jokin juoni jonkun pään menoksi. Joku lahjonut ja käskyttänyt käyttäytymään näin. Se ”joku” voi luulla, että näin saadaan henkilön luonne murrettua vahvasta heikoksi ja varmasta epävarmaksi. Sitten luullaan, että tämän jälkeen henkilöä voi käskyttää ja pompotella mihin vain ja miten vain, koska henkilö on saatu niin heikoksi, epävarmaksi ja epätoivoiseksi. Epätoivoinen ja heikko seurustelee kenen kanssa tahansa ja tekee mitä tahansa töitä miten huonolla palkalla tahansa tai ainakin näin luullaan.


      • Anonyymi

        olen kanssasi samaa mieltä ei pidä antaa toisen antaa leikkiä tunteilla toinen nainen tietää miten toista naista voi alistaa tai satuttaa on parempi päästää irti kun antaa toiselle se ilo satutamiseen tai toisen hyväksikäytettyksi

        -G-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se leikkiä on. Jos puhutaan toista ja teot on toisia. Se on aivan hirveetä, sadistista vedätystä! Jos on niin rikki, että ei osaa olla toisen kanssa aidosti ni pitäis hakea apua, mutta tuosta noin vain jättäminen ja kaikki muut petokset ja just toi: "Vaihetaampa parempaan", mitä voi liittyä siihen pelleilyyn on täyttä kusetusta ja läpimätää pa..kaa!

        Minä en tiedä vieläkään, mitä on tunteilla leikkiminen? Sitä jos vastapuoli ei olekaan kiinnostunut? Jos hän perääntyykin? Jos se oli pelkkää flirttailua?

        Mitä sillä tarkoitetaan?


    • Anonyymi

      Kyllä niitä tunteillaleikkijöitä on nähty. Mutta kauaa en katsele!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe