Osattaisiinko täältä auttaa löytämään vedenkeitin ilman äänimerkkiä jossa on joko lämmpötilansäädin tai eri lämpötilavaihtoehtoja esim (70c 80c 90c) teenveden lämmitykseen tulisi.
Olen nyt viimeaikoina etsinyt itselleni uutta vedenkeitintä kun edellinen hajosi niin uusi olisi saatava. Mitä nyt olen katsonut niin tuntuu että kaikissa löytyy jonkinlainen ärsyttävä äänimerkki jos kyseisessä koneessa on myös eri lämpötilavaihtoehoja. Halvimmissa ei ole äänimerkkiä mutta ne keittävät veden vain kiehumispisteeseen niin semmoiselle laitteelle ei ole tarvetta kun saahan veden keitettyä liedelläkin.
Vedenkeitin erilaisilla lämpötilavaihtoehdoilla ILMAN ÄÄNIMERKKIÄ
Anonyymi
1
198
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainakaan Lidlin Bifinett keittimessä ole äänimerkkiä, säätö on ja lämpimänäpito. Erittäin nopea ja halpa, ollut varmaan 10 vuotta, uusi malli taitaa olla hiukan erinäköinen mutta muuten varmaan samanlainen. Samsungin mikrosta sai myös äänen pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241