Kokemuksia Ruutanassa sijaitsevasta pilke päiväkodista? Suunnitelmissa muutto ruutanan ja hoitopaikka pitäisi löytää 2 ja 5 vuotiaille lapsille.
Ruutana pilke
1
1450
Vastaukset
- Anonyymi
Oma poika aloitti toukokuussa ja viihtyy hyvin. Nyt syksyllä henkilökuntaa vaihtui (omistuksen siirryttyä Norjaan? en ole saanut selitystä asialle) ja ryhmiä muuteltiin, mutta toivottavasti jatkossa pysyvät mahd. pitkään. Ohjelmaa on mukavasti toimintakaudella, kesäsijaiset olivat vähän pihalla. Luontoretkeilyä on säännöllisesti. Käytössä Daisy-nettijärjestelmä, jonne kirjataan esim. hoitoajat. Ovat hyvin tarkkoja hakuajasta eli 17 jälkeen ei saa olla myöhässä minuuttiakaan tai tulee noottia. Erikseen pystyy sopimaan poikkeavan myöhäisen haun. Tilat siistit, kivat, tilavat, rakennus vuodelta 2019, kivasti metsän keskellä rauhallisessa paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350