Taiteilija unelmoi maailman valloituksesta,
mutta edessä on iso puomi varsinkin sotilaiden kohdalla
että taiteilija heräisi ajoissa ja tietäisi millaiseksi tuleva ura muodostuu.
Taideura ei ole sellainen, että kaikki aprodeeravat, mutta sellainen, että pitää tapella.
Harva valmistunut tahtoo tapella kenenkään kanssa ennen kuin tajuaa, että
on ihmisiä jotka tahtovat hänelle ja hänene taiteelleen pahaa, oikein isoa pahaa.
Sellaiset ihmiset ovat sotilaita, poliiseja, militantteja, raskasduunareita raksalta, kiinteistövälittäjät, insinöörit, teknisen alan tekijät, logistiikka, ei humanistiset alat, pappikin ei arvosta riittävästi.....
Loppujen lopuksi taiteella on hyvin vähän sijaa maailmaassa.
Nuoruuden huippulupaus ja haave ovat vain harhaa.
Tiedä, että on ihmisiä, joita taide ei kiinnostaa tippaakaan
10
295
Vastaukset
- Anonyymi
Tee sellaista taidetta mitä ihmiset haluaa ostaa, niin ihan varmasti myyty! mutta jos väkisin vääntää sitä mitä itse haluat ja mikä ei ketään toista kiinnosta, niin et varmasti mitään
Jos on valmis myymään sielunsa ja uniikkiutensa rahasta ja muuttumaan vähän "tehdastyöläismäiseksi" niin tuo neuvo lienee varteenotettava. Tuskin silläkään erottuu joukosta ja muistetaan myöhemmin jos ei ole varmasti rehellinen itselleen, arvoilleen ja tyylilleen.
Kyllä sinun yleisösi jostakin vielä löytyy ja toivon mukaan myös tulonlähde jonakin valuuttana. Jos ei Suomesta niin etsi muualta. Netti on suuri paikka, varsinkin silloin kun englantia puhutaan.- Anonyymi
Melodious kirjoitti:
Jos on valmis myymään sielunsa ja uniikkiutensa rahasta ja muuttumaan vähän "tehdastyöläismäiseksi" niin tuo neuvo lienee varteenotettava. Tuskin silläkään erottuu joukosta ja muistetaan myöhemmin jos ei ole varmasti rehellinen itselleen, arvoilleen ja tyylilleen.
Kyllä sinun yleisösi jostakin vielä löytyy ja toivon mukaan myös tulonlähde jonakin valuuttana. Jos ei Suomesta niin etsi muualta. Netti on suuri paikka, varsinkin silloin kun englantia puhutaan.konseptitaiteessa rajoitutaan miettimiseen
kukkaasetelmia vain eikä muuta
- Anonyymi
Taiteenpolulle lähteville sanoisin,että ei pidä odottaa mainetta ja kunniaa tai itsetunnon kohotusta .Itseään ilmaiseva tekee kuvia itseään kiinnostavista asioista itselleen .
- Anonyymi
tekeekö hän itse kuvia tai ei jaksa tehdä itse ja itseään kunnioittaen jättää toisten tehdä kuvia itsestään
- Anonyymi
Tämä tätä porvarifenistien juttua. Miehet jotka eivät ole syntyneet rikkaiksi, laittavat etusijalle rahan, että saisivat perheen ja keskiluokkaisen elämäntavan. Se perustuu käytännöllisyyteen ja realismiin. Siitä näkökulmasta Taiteen ongelmat ovat huuhaata. Keksittyjä viholliskuvia joita taiteilija viljelee mielessään, yhtälailla kuin tekee luovia ratkaisuja työhönsä. Et varmaan ole käynyt armejaa tai muita miesten paikkoja. Voisit huomata, että yllättävän paljon hyvin erilaisia miehiä ja paljon arvostetaan myös osaamista sekä luovuutta. Kritiikkiä ja herjaa täytyy sietää
- Anonyymi
nuoren taiteilijan pitää opiskella sotilasakatemiassa ensin ja sen jälkeen siirtyä kuvataideakatemiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nuoren taiteilijan pitää opiskella sotilasakatemiassa ensin ja sen jälkeen siirtyä kuvataideakatemiaan
saa oppisopimuspaikan kenraalimajurina
- Anonyymi
Miksi sinulle ei riitä, että on ihmisiä joita taiteeksi kiinnostaa? Myös varmasti sotilaita, joita voi kiinnostaa taiteesi. Onhan maailmankuulujakin taiteilijoita ollut sotilaina, eikä heidänkään Taide kaikkia kiinnosta, kun et sinäkään näitä näytä tuntevan.
- Anonyymi
aikana kun kaikki miehet olivat sotilaita
se on vanha aika ja sotilaana ehkä vaatimukset olivat kevyet...
koska kaikista ei ole sotilaiksi
ajattelin nauhoittaa kehuja itselleni, miten hieno taide on minulla
ja soittaa aamuin illoin itselleni itseäni varten itsekseni itsessäni itseen itsestäänselvyytenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569