Oon nyt 31v keittiömestari.
Aloittanut kokkina 18v ja olen saanut 4 ensimmäistä työpaikkaa perseen ja poskioton avulla.
Aivan ensimmäinen duunipaikka aukesi tutun sugardaddyn kautta.
Setä oli ollut mun päälleni ja sisälläni jo kymmeniä kertoja, ja kun amis oli loppumassa hän tarjosi mulle töitä kesäksi. Ja jouduin/sain olla rav.pääl ja viinurin panona pitkin kesää.
Sitten inttiin, ja sen ollessa loppumassa, kyselin daddyltä töitä.
Sitä ei ollut hänellä antaa, mutta soitti pari puhelua, ja tutun keittiömestarin puheille. Työn sain ihan ammattitaidolla. Mutta haastattelun lopussa äijä kaivoi peniksen housuista ja sanoi "annapas sedälle näyte taidoista, sua kehuttiin".
5 min ja mulla oli mällit suussa.
Parin kk kuluttua kokki viinuripariskunta edellisestä paikasta tarjosi mulle mahdollisuutta ulkomaankeikkaan heidän kanssaan, koska oon hyvä keittiössä ja hyvä punkassa.
Ja niin meni talvikausi Huippuvuorilla. Sain vähän poikahuoran mainetta, mutta en välittänyt. Sen ikäisenä ei saa tarpeeksi seksiä.
Kun tultiin sieltä takaisin, viinuri suositteli minua toiselle tutulle, ja sitä kautta pääsin oikeasti hyvään paikkaan. Missä minua ei keittiön puolelta nussinut kukaan mutta salista, baarista ja ovelta sain sitten useita "ystäviä".
Kun olen oikeasti hyvä kokki, ja julkihomo, ei minua kiusattu tai dissattu.
Yksi hormoonipelle ovelta yritti, minkä seurauksella hän menetti vuoronsa.
Alle vuodessa tilanteet muuttui, ja olinkin vuoromestari.
Sitten huomattiin että minulle pitää saada mestarin paperit, ja vuodeksi kouluun. Turkuun.
Kun tulin takaisin, sain mestarin viran . Ja se on ensimmäinen työ jonka olen saanut ilman että joku saa orgasmin.
Itse kun olen esimies, olen kyllä harrastanut pikaseksiä useiden duunariden kanssa, mutta he ovat kaikki olleet tuttuja panoja ennestään.
Entisinä aikoina oli selvää että ravintolaväki on juoppoja huoria ja hinttejä. Ja on siinä hieman perää. Mutta raskas työ, raskaat huvit.
Ja jos olet huono työssäsi, ei auta vaikka ottaisit 2 kyrpää perseeseen yhtä aikaa.
Työhaastattelu.
Anonyymi
1
7254
Vastaukset
- Anonyymi
Itse vietin TETissä enemmän sylissä kuin toimistossa. Sain sitten kesätyöpaikan varmistettua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662189Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621285Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701268- 1151145
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69980
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72939Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81880Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11855