Työhaastattelu.

Anonyymi

Oon nyt 31v keittiömestari.
Aloittanut kokkina 18v ja olen saanut 4 ensimmäistä työpaikkaa perseen ja poskioton avulla.
Aivan ensimmäinen duunipaikka aukesi tutun sugardaddyn kautta.
Setä oli ollut mun päälleni ja sisälläni jo kymmeniä kertoja, ja kun amis oli loppumassa hän tarjosi mulle töitä kesäksi. Ja jouduin/sain olla rav.pääl ja viinurin panona pitkin kesää.

Sitten inttiin, ja sen ollessa loppumassa, kyselin daddyltä töitä.
Sitä ei ollut hänellä antaa, mutta soitti pari puhelua, ja tutun keittiömestarin puheille. Työn sain ihan ammattitaidolla. Mutta haastattelun lopussa äijä kaivoi peniksen housuista ja sanoi "annapas sedälle näyte taidoista, sua kehuttiin".
5 min ja mulla oli mällit suussa.

Parin kk kuluttua kokki viinuripariskunta edellisestä paikasta tarjosi mulle mahdollisuutta ulkomaankeikkaan heidän kanssaan, koska oon hyvä keittiössä ja hyvä punkassa.
Ja niin meni talvikausi Huippuvuorilla. Sain vähän poikahuoran mainetta, mutta en välittänyt. Sen ikäisenä ei saa tarpeeksi seksiä.

Kun tultiin sieltä takaisin, viinuri suositteli minua toiselle tutulle, ja sitä kautta pääsin oikeasti hyvään paikkaan. Missä minua ei keittiön puolelta nussinut kukaan mutta salista, baarista ja ovelta sain sitten useita "ystäviä".

Kun olen oikeasti hyvä kokki, ja julkihomo, ei minua kiusattu tai dissattu.
Yksi hormoonipelle ovelta yritti, minkä seurauksella hän menetti vuoronsa.

Alle vuodessa tilanteet muuttui, ja olinkin vuoromestari.
Sitten huomattiin että minulle pitää saada mestarin paperit, ja vuodeksi kouluun. Turkuun.

Kun tulin takaisin, sain mestarin viran . Ja se on ensimmäinen työ jonka olen saanut ilman että joku saa orgasmin.

Itse kun olen esimies, olen kyllä harrastanut pikaseksiä useiden duunariden kanssa, mutta he ovat kaikki olleet tuttuja panoja ennestään.

Entisinä aikoina oli selvää että ravintolaväki on juoppoja huoria ja hinttejä. Ja on siinä hieman perää. Mutta raskas työ, raskaat huvit.

Ja jos olet huono työssäsi, ei auta vaikka ottaisit 2 kyrpää perseeseen yhtä aikaa.

1

6875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse vietin TETissä enemmän sylissä kuin toimistossa. Sain sitten kesätyöpaikan varmistettua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe