On jollain ollut aiheesta enemmänkin ongelmaa toisten puolesta, joten ohessa ote sähköpostistani rakkaalleni joka noin 42 vuotta minua nuorempi.
me dכ
mema wo akwaaba
ɛte sɛn?
me ho yɛ
m’ani gye wo ho pa ara
mepɛ aduanenoa
meda wo ase baabaae
Millä kielellä kommunikoimme rakkaat, ei nimittäin ole teille tuttua rallienglantia?
Onko sinulla ja rakkaallasi sama kieli?
14
125
Vastaukset
- Anonyymi
Olen jo kertonut että en lähde kanssasi kielikylpyyn.
T ThaiLady Kerran meinasin tulla hulluksi kun aimo pyysi katsomaan onko sen kalsareissa reikä takana... menin kontilleen siihen taakse ja sytytin päreen valoksi koska oli jo pimeää... Se oli juoni ja aimo päästi hirveän metaani pierun... multa paloi luomet kulma karvat ja nenä karvat... tukka paloi korvien päältä. Onneksi ei ollut otsa tukkaa. Oli sillä aimolla otsaa tehdä sellainen temppu. Pyysin lääkäriltä sairas lomaa ni se sano että sähän oot jo sairas eläkkeellä...
- Anonyymi
Numpallikka ja senssukka.
Sanokaa; aaaaaa...
OK.... kyseessä voi olla yhdeksästä tämä viimeinen:
9. Sukupuolitauti
Kondylooman oire voi olla kieleen puhkeavat kukkakaalimaiset visvasyylät.
Tippuri saattaa aiheuttaa suun alueen limakalvojen ja kielen aftoja.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/1aa4c466-3f34-4786-a47d-8673b7c77c2d - Anonyymi
Sensein Sansevieria trifasciatan... eli apinatemppelin, isoanopinkielen nimen ja, alkuperästä voitango keshuustella, mutta taustalla... ovat toden näkögöisesti, ennakko perintä laki, voin vakuuttaa, ja ALV % titityytterävä, ja kärkäskielisistä anopeista sekä, ja ehtä tämän kylmä huoneen kasvin lehtien ulkonäkö.... mutta näkisitpä pohjoisen mies...miltä ku ku ku guksani... näyttää, täällä Hua Hinin cookos puutarhassani, tämän salainen ollen.
By Lörtsykkä 63v HuuHaa - Anonyymi
Kyllä meillä molemmilla on oma kieli. Vaihtaminen ei oikein onnistu kun kielet ovat suuhun kiinni.
- Anonyymi
Pallomaha savosta ei puhu kun savoa.
- Anonyymi
Aloittajana totean minkä jo aloitusta laatiessani tiesin, että esitin mahdottoman kysymyksen, mutta valaisen hieman aihettani.
Nimittäin ihmisillä on muutakin elämänsisältöä, kuin tällä palstalla on oireiluna, eli Pattaya ja Thaimaa ei ole kaikki kaikessa kaikille.
Toimintaa ja suhteita voi olla muuallakin kuin Suomessa, Thaimaassa ja uutuutena nyttemmin Virossakin.
Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, missä on ns. talokirja, sekä missä henkilö herää päiväänsä.
Kun asioi tavalla tai toisella jonkun henkilön kanssa, jolla varsinkin omana äidinkielenään on jokin sellainen kieli kuten tässä tapauksessa, että sitä ei runsaasti mainttuun ihmisryhmään kuulumattomat hallitse, niin kun opettelee sanastoa edes hieman, niin se on osoitus kiinnostuksesta ja välittämisestä, josta keskustelukumppani pitää.
Moni tällä palstalla kirjoitteleva varmaankin kokee osaavansa jonkin verran höpöttää thaita, mutta thain korvissa se on enemmänkin vitsin arvoista, koska samalla sanalla on useita merkityksiä jo pelkästään ääntämistavassa, sekä onko sana ennen tai jälkeen toisen lauseen sanan.
Kirjoittamani vieraskielinen ote on ihmisryhmän käyttämä, joita ihmisiä minä kunnioitan yli kaiken heidän positiivisen elämänasenteensa johdosta, jota noudattavat ankeissa elämänolosuhteissaan.
Nämä Pattayan rakkaat häviävät kaikilla inhimilliyyden ja ihmisyyden osa-alueilla satanolla jopa puheena olevan ihmisryhmän lapsille.
Yhteenvetona totean, että jos ns. elämänkouluun kuuluu vain aiheet joita tällä palstalla tärkeänä pidetään, niin todistuksen keskiarvo on -4 ja opettajalla NOLLA.- Anonyymi
Yhteenvetona toean että olet hullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteenvetona toean että olet hullu.
Pitää paikkansa osittain ainakin, enkä väitä olevani mikään perushenkilö.
Elämää oppii elämällä ja noudattaen arvoja jollaisia arvoja varsinkin ihmiset joiden kanssa asioi, myös noudattavat ja kunnioittavat.
Jos on hullu perusteella että on oma itsensä ja uskaltaa olla oma itsensä, vaikka olisikin erilainen ja hullu jonkun tuntemattoman mielestä, niin se on hyvin hyvin sivuseikka reaalielämässä.
Toisille jopa ihonväri aiheuttaa ongelmaa, eikä huomaa oman värinsä olevan jopa väritön puolivuotta ja sitten kuitenkin tahtoo itsekin ruskettua.
Toean lienee jotain suomalaista murretta, arvostan että puhut omaa kotimurrettasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa osittain ainakin, enkä väitä olevani mikään perushenkilö.
Elämää oppii elämällä ja noudattaen arvoja jollaisia arvoja varsinkin ihmiset joiden kanssa asioi, myös noudattavat ja kunnioittavat.
Jos on hullu perusteella että on oma itsensä ja uskaltaa olla oma itsensä, vaikka olisikin erilainen ja hullu jonkun tuntemattoman mielestä, niin se on hyvin hyvin sivuseikka reaalielämässä.
Toisille jopa ihonväri aiheuttaa ongelmaa, eikä huomaa oman värinsä olevan jopa väritön puolivuotta ja sitten kuitenkin tahtoo itsekin ruskettua.
Toean lienee jotain suomalaista murretta, arvostan että puhut omaa kotimurrettasi.Voi sinua senssukkaa... toean oli vain porkkana ja villalankaa ;)
- Anonyymi
Millä tavoin Senssu selität Pattayan rakkaiden lomakuvat, kuitit ja muut? Missä on Numpan tabien baan ja Thai ID? 2010 ja asiantravel ne jo esitteli. Missä on kuva kuksastasi Chiang Maissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavoin Senssu selität Pattayan rakkaiden lomakuvat, kuitit ja muut? Missä on Numpan tabien baan ja Thai ID? 2010 ja asiantravel ne jo esitteli. Missä on kuva kuksastasi Chiang Maissa?
Sinun täytyy esittää mainitsemasi kysymykset kohdehenkilöillesi, mutta omien havaintojeni mukaan olet kysymyksesi esittänyt niin monta kertaa, että minä en pidä sinun käytöstäsi normaali-ihmisen käytöksenä.
Minun aloitukseni ja kommenttini ei koske sinun mielnkiintoalueesi aiheita, mutta kerron mielipiteenäni että en ole itse ainakaan nähnyt ainuttakaan aijattua asiakirjaa, joka ei olisi vihjailua enempää osoitus mistä kulloinkin on ollut keskustelua.
Minullakin on omia vanhoja ja uusia esimerkiksi asiakirjoja sekä pääsy valokuvaamaan esimerkiksi tiliotteita, sekä jopa mahdollisuus käyttää ystävieni kuvatiedostoja osittain, joka aiheuttaa minulle vain hymyilyä tämän palstan käytännöstä, sekä varsinkin sinun anonyymin toiminnastasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun täytyy esittää mainitsemasi kysymykset kohdehenkilöillesi, mutta omien havaintojeni mukaan olet kysymyksesi esittänyt niin monta kertaa, että minä en pidä sinun käytöstäsi normaali-ihmisen käytöksenä.
Minun aloitukseni ja kommenttini ei koske sinun mielnkiintoalueesi aiheita, mutta kerron mielipiteenäni että en ole itse ainakaan nähnyt ainuttakaan aijattua asiakirjaa, joka ei olisi vihjailua enempää osoitus mistä kulloinkin on ollut keskustelua.
Minullakin on omia vanhoja ja uusia esimerkiksi asiakirjoja sekä pääsy valokuvaamaan esimerkiksi tiliotteita, sekä jopa mahdollisuus käyttää ystävieni kuvatiedostoja osittain, joka aiheuttaa minulle vain hymyilyä tämän palstan käytännöstä, sekä varsinkin sinun anonyymin toiminnastasi.Suomeksi sanottuna olet siis yhteenvetona olet sitä mieltä että sinut on diagnosoitu hulluksi ja et usko yhdenkään suomalaisen koskaan olleen Thaimaassa, koska joku toinen suomalainen on voinut lähettää ne kuvat Thaimaasta. No ketäs ne toiset on sitten siellä Thaimaassa niiden suomalaisten passien ja asiakirjojensa kanssa? Miten Kympin sama passi on joutunut tabien baanin päälle? Kuopiossa kun ei sellaista tarvita.
- Anonyymi
Kirurgit eivät vielä osaa vaihtaa toisten ihmisten kieliä keskenään. Jokainen saa pitää oman kielensä maailman tappiin saakka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504