Onko sinulla ja rakkaallasi sama kieli?

Anonyymi

On jollain ollut aiheesta enemmänkin ongelmaa toisten puolesta, joten ohessa ote sähköpostistani rakkaalleni joka noin 42 vuotta minua nuorempi.

me dכ
mema wo akwaaba
ɛte sɛn?
me ho yɛ
m’ani gye wo ho pa ara
mepɛ aduanenoa
meda wo ase baabaae

Millä kielellä kommunikoimme rakkaat, ei nimittäin ole teille tuttua rallienglantia?

14

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen jo kertonut että en lähde kanssasi kielikylpyyn.

T ThaiLady

• Kerran meinasin tulla hulluksi kun aimo pyysi katsomaan onko sen kalsareissa reikä takana... menin kontilleen siihen taakse ja sytytin päreen valoksi koska oli jo pimeää... Se oli juoni ja aimo päästi hirveän metaani pierun... multa paloi luomet kulma karvat ja nenä karvat... tukka paloi korvien päältä. Onneksi ei ollut otsa tukkaa. Oli sillä aimolla otsaa tehdä sellainen temppu. Pyysin lääkäriltä sairas lomaa ni se sano että sähän oot jo sairas eläkkeellä...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sensein Sansevieria trifasciatan... eli apinatemppelin, isoanopinkielen nimen ja, alkuperästä voitango keshuustella, mutta taustalla... ovat toden näkögöisesti, ennakko perintä laki, voin vakuuttaa, ja ALV % titityytterävä, ja kärkäskielisistä anopeista sekä, ja ehtä tämän kylmä huoneen kasvin lehtien ulkonäkö.... mutta näkisitpä pohjoisen mies...miltä ku ku ku guksani... näyttää, täällä Hua Hinin cookos puutarhassani, tämän salainen ollen.

By Lörtsykkä 63v HuuHaa

• Anonyymi

Kyllä meillä molemmilla on oma kieli. Vaihtaminen ei oikein onnistu kun kielet ovat suuhun kiinni.

• Anonyymi

Pallomaha savosta ei puhu kun savoa.

• Anonyymi

Aloittajana totean minkä jo aloitusta laatiessani tiesin, että esitin mahdottoman kysymyksen, mutta valaisen hieman aihettani.
      Nimittäin ihmisillä on muutakin elämänsisältöä, kuin tällä palstalla on oireiluna, eli Pattaya ja Thaimaa ei ole kaikki kaikessa kaikille.
      Toimintaa ja suhteita voi olla muuallakin kuin Suomessa, Thaimaassa ja uutuutena nyttemmin Virossakin.
      Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, missä on ns. talokirja, sekä missä henkilö herää päiväänsä.
      Kun asioi tavalla tai toisella jonkun henkilön kanssa, jolla varsinkin omana äidinkielenään on jokin sellainen kieli kuten tässä tapauksessa, että sitä ei runsaasti mainttuun ihmisryhmään kuulumattomat hallitse, niin kun opettelee sanastoa edes hieman, niin se on osoitus kiinnostuksesta ja välittämisestä, josta keskustelukumppani pitää.
      Moni tällä palstalla kirjoitteleva varmaankin kokee osaavansa jonkin verran höpöttää thaita, mutta thain korvissa se on enemmänkin vitsin arvoista, koska samalla sanalla on useita merkityksiä jo pelkästään ääntämistavassa, sekä onko sana ennen tai jälkeen toisen lauseen sanan.
      Kirjoittamani vieraskielinen ote on ihmisryhmän käyttämä, joita ihmisiä minä kunnioitan yli kaiken heidän positiivisen elämänasenteensa johdosta, jota noudattavat ankeissa elämänolosuhteissaan.
      Nämä Pattayan rakkaat häviävät kaikilla inhimilliyyden ja ihmisyyden osa-alueilla satanolla jopa puheena olevan ihmisryhmän lapsille.
      Yhteenvetona totean, että jos ns. elämänkouluun kuuluu vain aiheet joita tällä palstalla tärkeänä pidetään, niin todistuksen keskiarvo on -4 ja opettajalla NOLLA.

• Anonyymi

Yhteenvetona toean että olet hullu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteenvetona toean että olet hullu.

Pitää paikkansa osittain ainakin, enkä väitä olevani mikään perushenkilö.
        Elämää oppii elämällä ja noudattaen arvoja jollaisia arvoja varsinkin ihmiset joiden kanssa asioi, myös noudattavat ja kunnioittavat.
        Jos on hullu perusteella että on oma itsensä ja uskaltaa olla oma itsensä, vaikka olisikin erilainen ja hullu jonkun tuntemattoman mielestä, niin se on hyvin hyvin sivuseikka reaalielämässä.
        Toisille jopa ihonväri aiheuttaa ongelmaa, eikä huomaa oman värinsä olevan jopa väritön puolivuotta ja sitten kuitenkin tahtoo itsekin ruskettua.

Toean lienee jotain suomalaista murretta, arvostan että puhut omaa kotimurrettasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää paikkansa osittain ainakin, enkä väitä olevani mikään perushenkilö.
        Elämää oppii elämällä ja noudattaen arvoja jollaisia arvoja varsinkin ihmiset joiden kanssa asioi, myös noudattavat ja kunnioittavat.
        Jos on hullu perusteella että on oma itsensä ja uskaltaa olla oma itsensä, vaikka olisikin erilainen ja hullu jonkun tuntemattoman mielestä, niin se on hyvin hyvin sivuseikka reaalielämässä.
        Toisille jopa ihonväri aiheuttaa ongelmaa, eikä huomaa oman värinsä olevan jopa väritön puolivuotta ja sitten kuitenkin tahtoo itsekin ruskettua.

Toean lienee jotain suomalaista murretta, arvostan että puhut omaa kotimurrettasi.

Voi sinua senssukkaa... toean oli vain porkkana ja villalankaa ;)

• Anonyymi

Millä tavoin Senssu selität Pattayan rakkaiden lomakuvat, kuitit ja muut? Missä on Numpan tabien baan ja Thai ID? 2010 ja asiantravel ne jo esitteli. Missä on kuva kuksastasi Chiang Maissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavoin Senssu selität Pattayan rakkaiden lomakuvat, kuitit ja muut? Missä on Numpan tabien baan ja Thai ID? 2010 ja asiantravel ne jo esitteli. Missä on kuva kuksastasi Chiang Maissa?

Sinun täytyy esittää mainitsemasi kysymykset kohdehenkilöillesi, mutta omien havaintojeni mukaan olet kysymyksesi esittänyt niin monta kertaa, että minä en pidä sinun käytöstäsi normaali-ihmisen käytöksenä.
        Minun aloitukseni ja kommenttini ei koske sinun mielnkiintoalueesi aiheita, mutta kerron mielipiteenäni että en ole itse ainakaan nähnyt ainuttakaan aijattua asiakirjaa, joka ei olisi vihjailua enempää osoitus mistä kulloinkin on ollut keskustelua.
        Minullakin on omia vanhoja ja uusia esimerkiksi asiakirjoja sekä pääsy valokuvaamaan esimerkiksi tiliotteita, sekä jopa mahdollisuus käyttää ystävieni kuvatiedostoja osittain, joka aiheuttaa minulle vain hymyilyä tämän palstan käytännöstä, sekä varsinkin sinun anonyymin toiminnastasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun täytyy esittää mainitsemasi kysymykset kohdehenkilöillesi, mutta omien havaintojeni mukaan olet kysymyksesi esittänyt niin monta kertaa, että minä en pidä sinun käytöstäsi normaali-ihmisen käytöksenä.
        Minun aloitukseni ja kommenttini ei koske sinun mielnkiintoalueesi aiheita, mutta kerron mielipiteenäni että en ole itse ainakaan nähnyt ainuttakaan aijattua asiakirjaa, joka ei olisi vihjailua enempää osoitus mistä kulloinkin on ollut keskustelua.
        Minullakin on omia vanhoja ja uusia esimerkiksi asiakirjoja sekä pääsy valokuvaamaan esimerkiksi tiliotteita, sekä jopa mahdollisuus käyttää ystävieni kuvatiedostoja osittain, joka aiheuttaa minulle vain hymyilyä tämän palstan käytännöstä, sekä varsinkin sinun anonyymin toiminnastasi.

Suomeksi sanottuna olet siis yhteenvetona olet sitä mieltä että sinut on diagnosoitu hulluksi ja et usko yhdenkään suomalaisen koskaan olleen Thaimaassa, koska joku toinen suomalainen on voinut lähettää ne kuvat Thaimaasta. No ketäs ne toiset on sitten siellä Thaimaassa niiden suomalaisten passien ja asiakirjojensa kanssa? Miten Kympin sama passi on joutunut tabien baanin päälle? Kuopiossa kun ei sellaista tarvita.

• Anonyymi

Kirurgit eivät vielä osaa vaihtaa toisten ihmisten kieliä keskenään. Jokainen saa pitää oman kielensä maailman tappiin saakka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      31
      3060
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1626
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      129
      1484
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1345
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      90
      1247
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      26
      1119
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      54
      1028
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      971
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      231
      969
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      125
      950
    Aihe