Vai oliko se maassa?
Muistatko nainen missä kuussa nähtiin ekan kerran?
Anonyymi
45890
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
Vastaukset 45
Vanhimmat
Taisi olla sisätiloissa :) Itse olin sillä hetkellä vähän muissa maailmoissa (innostuksesta), joten en muista kohtaamista kovin hyvin. Muistan yhden kysymyksen minkä hän teki silloin. En juuri muuta. -sivusta naiselta
Minä näin hänet rakennuksessa kesäkuussa ensimmäisen kerran. Treffit meillä oli vasta marraskuussa mutta maassa.
1.11 nähtiin ekan kerran mun työpaikan ulko-ovella.
No nii A mies milloin se oli? Muisti pätkii, en muista 🤣🤣..
A mies hävisi sun sotkujen mukana!
Joku A mies on varmasti hävinnyt jonkun sotkujen mukaan, mä en liity siihen😂
Ekan kerran nähtiin leikkipuistossa, missä olin lasteni kanssa ja sinä omien lastesi kanssa. Olimme kauan sitten perhetuttuja. Sinua kohtasi suuri suru paljon myöhemmin, kun puolisosi kuoli.
Se tapahtui kesällä silloin kun toinen lapseni oli vauva. Kenenkään muun kohtaamisia en muista, koska he eivät ole olleet minulle tärkeitä ihmisiä.
Muistan liiankin hyvin ja teen kaikkeni että unohdan kaiken sinuun liittyvän.
:DD En muista tarkalleen oliko elokuuta vai jo syyskuuta.
Sama!
Kesäkuu 2011.sun työpaikalla.
10.9.2010
Nyt muuten näkyy Jupiter ihan kuun lähellä, se kirkas kohde on Jupiter, pienellä kiikarilla voi nähdä monta Jupiterin kuuta!
Siis illalla kello 9 jälkeen.
Kiva tieto muuten mutta täällä harmaat pilvet :(
Miksi tästä on poistettu asiallinen viesti?
Testaan enää kerran, Jupiterin neljä suurinta kuuta on nähtävissä kiikareilla. Alkaa vituttaa palstan mode. https://fi.wikipedia.org/wiki/Galilein_kuut
Modella menee yli hilseen tuollaiset jutut. Sillä on kiire noissa törkyaloituksissaan. Ne tunnistaa moden tekemiksi siitä, kun eivät häviä vaikka ilmoitus on tehty.
Ei poista mode vaan joku automatiikka on laitettu päälle. Jostain syystä se on ollut poissa pitkään. Kesän ainakin. Selvästi huomaa kun kommentit lähtee välillä heti.
Tänään on selkeää :)
Jupiter on nyt alkusyksystä kuun jälkeen kirkkain taivaankappale.
Täällä on puolipilvistä. Täytyy katsoa jos pilvien raosta näkyisi.
No nyt näköjään täälläkin, alkuilta oli vielä täysin selkeä.
Niin se Galilei noi näki kaukoputkellaan ja vielä älys noiden kiertävän Jupiteria, kaikki ei pyörinytkään maapallon ympärillä, Kopernikus tiesi mistä puhui.
Ajatella! Ja nyt mönkii jo robotit Marsin pinnalla keräten näytteitä!
kesäkuussa
Näkemisten välillä oli noin viisitoista vuotta. Uuudelleen nähtiin kasvotusten joulukuussa monta vuotta sitten ja minä halasin häntä. Jos hän ei olisi silloin ollut menossa harrastusporukkansa kanssa iltaa viettämään, olisin pyytänyt häntä kävelylle.
J miehen näin tämän vuoden alkupuolella.
Missä näit hänet?
Marraskuu 2012.
Sama.
Ensi vuonna voitas vaikka juhlia tätä tapaamista!
Tai jo tänä yönäkin?
Oon jo niin vanha etten enää jaksa yöllää juhlia😔
Niin me voitais❤ nähtäiskö kuitenkin jo aiemmin..
-sama
Hui, tää tuli niin äkkiä, pitää vähän miettiä😅
Hän on mies, minä nainen... eikä tää nyt hirveen "äkkiä" tullu eikä yllätyksenäkään😆
-sama
Joulukuussa..
Joskus kuussa tuuli, tai niin ainakin kuvittelin, mutta oikeasti Haloo Helsinki se vain rähisi jostain, eikä missään tullut mitään.
En enkä muistele enää. Ihan sama kaikki.
Muistan ja Happoradio soi.
Vuosi jotain 1999...
Vuosi 2012.
Kesäisestä päivästä selvä muisto, heinäkuussa, tai no mikseipä heinämaassakin.
20 toukokuuta.
Mitä minä nyt höpötän siis 22huhtikuuta.