Oon kestäny tota perheväkivaltaa sellaset 6-7 vuotta enkä oo puhunu siitä yhtään kenellekkään. Oon siis 13 vuotias. Oon miettiny että millä keinoin voisin hakee apua ilman että hajotan meijän koko perheen paskaks, enkä oo vielkää löytäny vastausta, nii oisko kellään mitään ideoita? Mullon tosiaan 3 siskoo ja niille ei tehä himas mitää nii en haluis pilaa niitten elämää vaan sen takia että mmullon huono olla. Ja jos nyt vaikka pääsisin laitokseen niin mua pelottaa etää pääsisinkö sieltä sitten "hetkeen" pois ja niiku muutenki että meneekö mun elämä vielä vaan enemmän päin helvettiä? Voisko joku joka tietää joihinkin noista mun ajatuksista kertoo mulle. :D
Pahoinpitely kotona
4
106
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Oon sun ikäinen tyttö ja mulla ei valitettavasti oo mitään vinkkejä, enkä oikeastan tiedä noista asioista juuri mitään. Oon tosi pahoillani siitä, mitä joudut käymään läpi. Tahdoin vain tulla sanomaan, että voimia tosi paljon! Sut on kuultu! Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että saat apua pian! <3 Muista pysyä vahvana, okei?
- Anonyymi
Esimerkiks kannattaa puhuu koulussa jollekin aikuiselle.Riipuu ihan vanhemmista kuinka kauaan on laitoksessa ja sun käyttäytymisestä.ite olin 7,5 vuot perhekodis enkä suosittele sitä ainakaan kenellekään
- Anonyymi
Hei,
Kävisitkö puhumassa asiasta vaikka kouluterveydenhoitajalta , tai koulukuraattorille . Apua löytyy . - Anonyymi
Väkivalta on aina asia johon tulee puuttua, se että sitä tapahtuu teidän perheessä ”vain” sulle ei muuta sitä yhtään sen hyväksyttävämmäksi.
Voit ottaa yhteyttä koulun henkilökuntaan tai netissä toimiviin sossun palveluihin, apua on saatavilla kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755