Pahoinpitely kotona

Anonyymi

Oon kestäny tota perheväkivaltaa sellaset 6-7 vuotta enkä oo puhunu siitä yhtään kenellekkään. Oon siis 13 vuotias. Oon miettiny että millä keinoin voisin hakee apua ilman että hajotan meijän koko perheen paskaks, enkä oo vielkää löytäny vastausta, nii oisko kellään mitään ideoita? Mullon tosiaan 3 siskoo ja niille ei tehä himas mitää nii en haluis pilaa niitten elämää vaan sen takia että mmullon huono olla. Ja jos nyt vaikka pääsisin laitokseen niin mua pelottaa etää pääsisinkö sieltä sitten "hetkeen" pois ja niiku muutenki että meneekö mun elämä vielä vaan enemmän päin helvettiä? Voisko joku joka tietää joihinkin noista mun ajatuksista kertoo mulle. :D

4

143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei! Oon sun ikäinen tyttö ja mulla ei valitettavasti oo mitään vinkkejä, enkä oikeastan tiedä noista asioista juuri mitään. Oon tosi pahoillani siitä, mitä joudut käymään läpi. Tahdoin vain tulla sanomaan, että voimia tosi paljon! Sut on kuultu! Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että saat apua pian! <3 Muista pysyä vahvana, okei?

• Anonyymi

Esimerkiks kannattaa puhuu koulussa jollekin aikuiselle.Riipuu ihan vanhemmista kuinka kauaan on laitoksessa ja sun käyttäytymisestä.ite olin 7,5 vuot perhekodis enkä suosittele sitä ainakaan kenellekään

• Anonyymi

Hei,
      Kävisitkö puhumassa asiasta vaikka kouluterveydenhoitajalta , tai koulukuraattorille . Apua löytyy .

• Anonyymi

Väkivalta on aina asia johon tulee puuttua, se että sitä tapahtuu teidän perheessä ”vain” sulle ei muuta sitä yhtään sen hyväksyttävämmäksi.
      Voit ottaa yhteyttä koulun henkilökuntaan tai netissä toimiviin sossun palveluihin, apua on saatavilla kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe