Pahoinpitely kotona

Anonyymi

Oon kestäny tota perheväkivaltaa sellaset 6-7 vuotta enkä oo puhunu siitä yhtään kenellekkään. Oon siis 13 vuotias. Oon miettiny että millä keinoin voisin hakee apua ilman että hajotan meijän koko perheen paskaks, enkä oo vielkää löytäny vastausta, nii oisko kellään mitään ideoita? Mullon tosiaan 3 siskoo ja niille ei tehä himas mitää nii en haluis pilaa niitten elämää vaan sen takia että mmullon huono olla. Ja jos nyt vaikka pääsisin laitokseen niin mua pelottaa etää pääsisinkö sieltä sitten "hetkeen" pois ja niiku muutenki että meneekö mun elämä vielä vaan enemmän päin helvettiä? Voisko joku joka tietää joihinkin noista mun ajatuksista kertoo mulle. :D

4

132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei! Oon sun ikäinen tyttö ja mulla ei valitettavasti oo mitään vinkkejä, enkä oikeastan tiedä noista asioista juuri mitään. Oon tosi pahoillani siitä, mitä joudut käymään läpi. Tahdoin vain tulla sanomaan, että voimia tosi paljon! Sut on kuultu! Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että saat apua pian! <3 Muista pysyä vahvana, okei?

• Anonyymi

Esimerkiks kannattaa puhuu koulussa jollekin aikuiselle.Riipuu ihan vanhemmista kuinka kauaan on laitoksessa ja sun käyttäytymisestä.ite olin 7,5 vuot perhekodis enkä suosittele sitä ainakaan kenellekään

• Anonyymi

Hei,
      Kävisitkö puhumassa asiasta vaikka kouluterveydenhoitajalta , tai koulukuraattorille . Apua löytyy .

• Anonyymi

Väkivalta on aina asia johon tulee puuttua, se että sitä tapahtuu teidän perheessä ”vain” sulle ei muuta sitä yhtään sen hyväksyttävämmäksi.
      Voit ottaa yhteyttä koulun henkilökuntaan tai netissä toimiviin sossun palveluihin, apua on saatavilla kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      132
      14332
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      30
      5952
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5525
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      302
      4366
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4127
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      105
      3671
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      6
      3602
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3558
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      63
      2655
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1438
    Aihe