Mikko Innanen on niin aiheen vierestä selostaja, että eikö todella löydy otteluun keskittyvää selostajaa. Asia virheitä, korjauksia asioihin,, silloin ollaan jo irti ko. ottelusta ja vielä "muistamme" joitakin ei otteluun liittyviä juttuja. Minä haluan kuulla selostusta maksamastani ottelusta. Sitävarten minä olen maksanut. Nytkin pitää mykistää ääni tv stä, kun jutut on jossain aivan muualla, eivät liity otteluun mitenkään, ehkä ns "omalla tiedoilla" kikkailua. Enpä taida olla ainut tyytymätön hänen selostukseen.
V sport jalkapallo; selostus
8
1809
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan samaa mieltä. Eilenki jutteli monta minuuttia jostain 2000-luvun vaihteen tapahtumista kun peli kulki. Tosi harmi kun ei oo siellä sitä samaa systeemiä kun ylellä että saa pelin kenttä äänillä ilman selostusta vaikka ylellä tosin hyvä selostaja Matti Härkönen joka selostaa peliä.
- Anonyymi
Siis vain kertaa sitä minkä jalkapalloa seuraava katselija jo ennestään tietää.
- Anonyymi
Ville Kuusinen pilaa matsit, tilastoa tilaston perään, kielikuvat idioottimaisia, etc.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
On muuten Villellä löytynyt ihan suosikki hokemakin viimeaikoina,maaliodottama ja voi pojat kun sitä sitten viljeleekin.Lisäksi nuo vertauskuvat mitä suoltaa jatkuvaan pm kyllä sitä itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muuten Villellä löytynyt ihan suosikki hokemakin viimeaikoina,maaliodottama ja voi pojat kun sitä sitten viljeleekin.Lisäksi nuo vertauskuvat mitä suoltaa jatkuvaan pm kyllä sitä itseään.
Kaikkein hupaisinta antia ovat selostajien "sivistyssanat". Selostajat ovat kuunnelleet englantilaisten kollegojensa selostuksia, joissa esiintyy mm. termi "physical presence" eli fyysinen läsnäolo.
Tämän Innanen on "suomentanut" fyysiseksi preesensiksi! 😁😁😁 Kun peruskoulussa ei enää opeteta kielioppia, Innaselta on jäänyt oppimatta, että preesens on aikamuoto, eikä sillä ole mitään tekemistä läsnäolon kanssa.
Tuomas Virkkunen puolestaan höpöttää pelaajan olevan hyvässä "formissa". Suomen kielessä ei ole sanaa formi. Formin sijaan Virkkunen voisi edes kerran elämässään käyttää sanaa "kuin". En ole koskaan kuullut sitä hänen suustaan. Toisin sanoen aina kun olisi käytettävä sanaa "kuin", Virkkunen tekee kielivirheen.
- Anonyymi
Tämä Innanen supattaa onneksi tavallisesti niin hiljaisella äänellä, että hänen puheestaan ei saa juuri selvää. Olen suunnilleen samaa mieltä aloittajan kanssa. Tietysti hyvä selostaja antaa myös jonkin verran taustatietoja pelaajista ja otteluista, mutta kyllä enimmäkseen pitäisi keskityä tapahtumien selostamiseen ja analysointiin.
Itse asiaaa suurin osa V Sportin ja C Moren futisselostajista on samanlaisia. He tuntevat kyllä alansa yksityiskohdat, mutta selostaminen ei ole heidän vahvuuksiaan.
Onneksi Jari Hedman ei kuitenkaan selosta jalkapalloa! Saisimme kuulla kaiken aikaa, miten joku Manchesterin härkä tekee jotakin ja Madridin toreadori vastaa siihen ämpäri päässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983