V sport jalkapallo; selostus

Anonyymi

Mikko Innanen on niin aiheen vierestä selostaja, että eikö todella löydy otteluun keskittyvää selostajaa. Asia virheitä, korjauksia asioihin,, silloin ollaan jo irti ko. ottelusta ja vielä "muistamme" joitakin ei otteluun liittyviä juttuja. Minä haluan kuulla selostusta maksamastani ottelusta. Sitävarten minä olen maksanut. Nytkin pitää mykistää ääni tv stä, kun jutut on jossain aivan muualla, eivät liity otteluun mitenkään, ehkä ns "omalla tiedoilla" kikkailua. Enpä taida olla ainut tyytymätön hänen selostukseen.

8

1743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan samaa mieltä. Eilenki jutteli monta minuuttia jostain 2000-luvun vaihteen tapahtumista kun peli kulki. Tosi harmi kun ei oo siellä sitä samaa systeemiä kun ylellä että saa pelin kenttä äänillä ilman selostusta vaikka ylellä tosin hyvä selostaja Matti Härkönen joka selostaa peliä.

    • Anonyymi

      Siis vain kertaa sitä minkä jalkapalloa seuraava katselija jo ennestään tietää.

    • Anonyymi

      Ville Kuusinen pilaa matsit, tilastoa tilaston perään, kielikuvat idioottimaisia, etc.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        On muuten Villellä löytynyt ihan suosikki hokemakin viimeaikoina,maaliodottama ja voi pojat kun sitä sitten viljeleekin.Lisäksi nuo vertauskuvat mitä suoltaa jatkuvaan pm kyllä sitä itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten Villellä löytynyt ihan suosikki hokemakin viimeaikoina,maaliodottama ja voi pojat kun sitä sitten viljeleekin.Lisäksi nuo vertauskuvat mitä suoltaa jatkuvaan pm kyllä sitä itseään.

        Kaikkein hupaisinta antia ovat selostajien "sivistyssanat". Selostajat ovat kuunnelleet englantilaisten kollegojensa selostuksia, joissa esiintyy mm. termi "physical presence" eli fyysinen läsnäolo.

        Tämän Innanen on "suomentanut" fyysiseksi preesensiksi! 😁😁😁 Kun peruskoulussa ei enää opeteta kielioppia, Innaselta on jäänyt oppimatta, että preesens on aikamuoto, eikä sillä ole mitään tekemistä läsnäolon kanssa.

        Tuomas Virkkunen puolestaan höpöttää pelaajan olevan hyvässä "formissa". Suomen kielessä ei ole sanaa formi. Formin sijaan Virkkunen voisi edes kerran elämässään käyttää sanaa "kuin". En ole koskaan kuullut sitä hänen suustaan. Toisin sanoen aina kun olisi käytettävä sanaa "kuin", Virkkunen tekee kielivirheen.


    • Anonyymi

      Tämä Innanen supattaa onneksi tavallisesti niin hiljaisella äänellä, että hänen puheestaan ei saa juuri selvää. Olen suunnilleen samaa mieltä aloittajan kanssa. Tietysti hyvä selostaja antaa myös jonkin verran taustatietoja pelaajista ja otteluista, mutta kyllä enimmäkseen pitäisi keskityä tapahtumien selostamiseen ja analysointiin.

      Itse asiaaa suurin osa V Sportin ja C Moren futisselostajista on samanlaisia. He tuntevat kyllä alansa yksityiskohdat, mutta selostaminen ei ole heidän vahvuuksiaan.

      Onneksi Jari Hedman ei kuitenkaan selosta jalkapalloa! Saisimme kuulla kaiken aikaa, miten joku Manchesterin härkä tekee jotakin ja Madridin toreadori vastaa siihen ämpäri päässä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe