Kun viimeki nousin koneella USAsta Bostonin kentältä kotiin vuonna 2007 sanoin mielessäni ja ääneenkin sille maalle lopulliset hyvästit, päätin etten enää koskaan lennä USAan. Se oli mun kymmenes kerta USAssa, ja se riitti, en halua koskaan enää siellä käydä ellei ole pakko. Ensimmäisen kerran kävin 1992.
Ihan mukava maa käydä kerran tai pari, mutta sitten huomaa miten paska maa se on, itse tosiaan kävin ja oleskelin siellä kymmenen kertaa viidentoista vuoden aikana, mutta nyt en enää koskaan matkustaisi sinne vaikka maksettaisiin.
Jäähyväiset USAlle
Anonyymi
1
104
Vastaukset
- Anonyymi
Niin täytyy vielä kertoa että olin silloin siellä työmakalla kuten lähes joka kerta kun USAssa olen ollut. Mutta silloin vaan päätin etten enää ikinä lennä sinne. Toki olen lentänyt ja käynyt kymmenissä maissa sen jälkeen ennen kaikkea aasiassa, Japanissa, Koreassa, Singaporessa ja Kiinassa. Mutta minä van yksiselitteisesti ilmoitin töissäkin että minä en enää koskaan lähde USAan, menköön joku muu jos on tarvis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5627366Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312775Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872054- 1271254
- 311223
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41159- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64993- 44852