on Kuhmon kallein kauppa,Tokmannilla työvaatteet,käsineet,öljyt puolta halvempia.
Nopan auton hinnoittelu!
14
2169
Vastaukset
- Anonyymi
Hae Tokmannilta sit.
- Anonyymi
Olen jo hakenut!!
- Anonyymi
Tämähän todistaa miten alas Suomi on vajonnut. Tokmanni on uusi Stockmanni. Ihmisillä ei ole varaa ostaa kuin jotain tarjous paskaa. Tokmanni Group Oyj liikevaihto 1 073,2 miljoonaa euroa, Stockmann Oyj Abp liikevaihto 225,8 miljoonaa euroa ja No-Pan Auto Oy jotain siltä väliltä😎
- Anonyymi
Käypi vielä kuin Lunkalle,kun rupeaa liian ahneeksi!
- Anonyymi
Tehkääpä huviksenne hintavertailu Tokmanni/ muut kaupat. Minä tein ja teen edelleen ja yllätys yllätys samat tuotteet muista kaupoista löytyy useita euroja halvemmalla.
- Anonyymi
Kainuussa tutkitusti suomen kalleimmat autot ym tavara
- Anonyymi
Ja tyhmimmöt ihmiset
- Anonyymi
Myyneet myös monesti väärän varaosan. kyllä ketuttaa ajaa perukkaan ja huomata että väärä osa!!
- Anonyymi
Muuta kaupunkiin, joukkoliikenne pelaa. 😁🚂🚋🚌🛤👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta kaupunkiin, joukkoliikenne pelaa. 😁🚂🚋🚌🛤👍
Ei Kajanikaam ole kunnon kaupunki.
Muuttokuorma Oulu, Joensuu tai Kuopio suuntaan.
Kuinka kauan muu Suomi jaksaa elättää tätä.porukkaa Kainuussa? Rahavirta aika yksi suuntainen. Syrjäseudulla virkamiesten ym. julkisen rahalla olevien palkatkin voisi olla 80% tes palkasta. Työtehtävät vaatimattomia ja niitäkin vähän.
Pankkienkin ainoa tehtävä jakaa elekelöisllle rahaa eläkepäivinä muuten ei ovipumppu juuri laula.
- Anonyymi
Minkä kaupan otatte seuraavaksi haukuttavaksi nythän näitä muutamia on ollut jo
- Anonyymi
Kyllä kritiikkiä saa antaa,jos on aihetta!
- Anonyymi
Kaikki on huonoa!
- Anonyymi
Bachelorette loppui viime sunnuntaina, eikä uutta tulossa. Voi tatä kurjuuden maksimointia. En jaksa enää olla positiivinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291